Mijn advies is om er gewoon achteraan te gaan en te informeren welke woningen beschikbaar zijn en eventueel beschikbaar worden binnenkort.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:41 schreef e97073 het volgende:
[..]
Het is inderdaad gewoon mogelijk, er staan dagelijks verschillende en appartementen te huur die er vaak ook binnen 1 dag af zijn.
Bij mij op school zijn een aantal mensen in Leeuwarden komen wonen en die hadden binnen 2 weken een woning.
Dat mag je zeggenquote:Op zondag 31 januari 2010 18:28 schreef OxygeneFRL het volgende:
Mag ik zeggen dat de gemeente laks is met dat stukje tussen de rotonde bij het FEC en de brug? Ik moet daar in de 1 overheen.
Laatst is de schrans wel in 1 dag helemaal schoongemaakt, maar andere delen zijn idd erg slechtquote:Op zondag 31 januari 2010 18:22 schreef TwisterNederland het volgende:
Mag ik zeggen dat de gemeente erg laks is met het schoonhouden van de stoepen?
Bij Nieuwestad ligt het sneeuw er nog en er is hier en daar een schepje zand overheen gegooid.
Gaat een lekkere zandbende worden als alles gedooid is...
In de 1 kom ik nergens weg met de BMWquote:Op zondag 31 januari 2010 18:28 schreef OxygeneFRL het volgende:
Mag ik zeggen dat de gemeente laks is met dat stukje tussen de rotonde bij het FEC en de brug? Ik moet daar in de 1 overheen.
Donald Duck gelezenquote:Op zondag 31 januari 2010 21:07 schreef Ensaf het volgende:
Nu nog niet vol?
Dan kunnen jullie mij vast wel helpen.
Zouden jullie in [Stemtopic] Dichtwedstrijd 'Over de grens' op de gedichten De man die tot op hoge leeftijd altijd de grens opzocht en op Over de grens willen stemmen?
En daarnaast op 3 willekeurige andere gedichten om het officieel te maken.
Ja, lijkt me wel tof om met plagiaat te winnen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |