De afgelopen dagen kon je een gedicht schrijven met als thema 'Over de grens'. Zie dit topic:
[Dichtwedstrijd] Gedichtendag 2010: Over de grens In totaal zijn
25 gedichten gepost. In dit topic kun je stemmen op jouw favoriete gedichten.
De vijf dichters die na de stemronde de meeste punten hebben, winnen de door uitgeverij Contact beschikbaar gestelde dichtbundel ‘Divan van Ghalib’ van Nachoem Wijnberg. Iedereen kan overigens maar 1 keer winnen. Eindigt iemand met meerdere gedichten in de top 5, dan schuift een prijs door naar de eerstvolgende die nog niet in de prijzen is gevallen.
Hoe te stemmenJe kunt stemmen door je vijf favoriete gedichten in dit topic te posten. Je nummer 1 krijgt 5 punten, je nummer 2 krijgt 4 punten, etc. Gebruik bij het stemmen de titels zoals die hieronder zijn weergegeven.
Iedereen mag één keer stemmen (dus ook niet meerdere keren door gebruik te maken van meerdere accounts) en je mag uiteraard niet op jezelf stemmen.
Stemmen kan tot woensdag 3 februari, 20:00 uur.
De gedichtenDe volgende gedichten zijn ingestuurd. Wanneer de auteur geen titel heeft gepost, geldt de eerste dichtregel als titel.
Daar ligt de grensHalloweenGrenzeloosIk verleg mijn grenzenGrensFrankrijkStel dat mijn ziel in mijn vingerkootje zou zitten Waar ligt de grens?BorderlineDe man die tot op hoge leeftijd altijd de grens opzochtJe neemt me meeOver de grensWilde reizenLaatste sigaret/doodsbeminningTerug naar EdenLlanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogochOverzeeOver de grens en ver wegHet einde van een vakantieRenDaarDe allerlaatste keerWilDe duifBabylon