SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.¿sɐʍ puǝǝ uǝǝ ʞı sןɐ uǝzǝן ʞoo ʇɥɔıɹǝq ʇıp ǝɾ noZ
Joure in de 18e eeuwquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:37 schreef Ensaf het volgende:
Danzij dit topic is Leeuwarden de 4e hit op Google als je zoekt naar 'Venetië van het Noorden'.
Terwijl dat volgens wikipedia
Amiens, zo genoemd door Lodewijk XI
Amsterdam
Appingedam
Brugge
Emden
Giethoorn
Hamburg
Joure in de 18e eeuw
Sint-Petersburg
Stockholm
Stralsund
zijn.
Ken geen Expeditie Leeuwarden tegen op.
Wekker gaat om 6.00.quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:45 schreef Joy_Division het volgende:
Iemand nog zin om biertje te gaan drinken in de stad?
Zonde! Ik wil wel trakterenquote:
Balkenende komt 27 januari naar Leeuwarden.quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:46 schreef Sharpdressedman het volgende:
icoontje in de OP![]()
(of iemand moet um gejat hebben en nu ook gebruiken)
Komende tijd nog leuke dingen te beleven in Leeuwarden?
dus hij was er vandaag?quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:53 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Balkenende komt 27 januari naar Leeuwarden.
Boot Holland komt er weer aan.
Vandaag of nooit!quote:
Boot Holland is ook altijd wel even leuk om te kijken.quote:
Wordt moeilijk...quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:58 schreef Joy_Division het volgende:
[..]
Vandaag of nooit!......
Okee okee, binnenkort trakteer ik wel even op een biertje bij een kroeg naar keuze van de LWD fokkers.
Maakt mij niet zoveel uit ik vind zoveel best.quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:01 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Wordt moeilijk...
Café het Hoekje of Het Gouden Pilsje?
Inderdaad. Gewoon tussen al het moois lopen van 600.000 euro, weg dromen over zo'n boot achter je huis en je dan realiseren dat zoiets er zonder hulp van de Staatsloterij niet inzitquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:58 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Boot Holland is ook altijd wel even leuk om te kijken.
Klopt, in welke kroeg zou jij nog wel getrakteerd willen worden op een biertje?quote:Op donderdag 28 januari 2010 08:16 schreef justmattie het volgende:
[..]
Inderdaad. Gewoon tussen al het moois lopen van 600.000 euro, weg dromen over zo'n boot achter je huis en je dan realiseren dat zoiets er zonder hulp van de Staatsloterij niet inzit
Weet niet, maar een paar actieve LWD fokkers moeten toch wel op een biertje te trakteren zijn?quote:Op donderdag 28 januari 2010 08:23 schreef justmattie het volgende:
Moeilijk, komt er een fok! Liwwadden meet of zo
Ik blijf niet weg. Ik heb gewoon een andere UIquote:
quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:35 schreef Ensaf het volgende:
De nieuwe op:Zonder mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |