quote:
Een stuk subtieler!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:15 schreef justmattie het volgende:
[..]
Sorry. de '''' was natuurlijk beter
Wat vind je van mijn nieuwe avatar? Minder hyperventilatieopwekkend?
Morgen wordt het weer iets andersquote:
Als de paint maar goed isquote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:19 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Ik kan het wel begrijpen, paint is goed. Filmen + inspreek stem was gewoon k*t =/
Ging jij niet een mooi op plaatje maken?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:13 schreef justmattie het volgende:
[..]
Morgen wordt het weer iets anders
Ik weet niet. Die mods verplaatsen ze steeds naar ONZ. Dat haalt de lol er wel een beetje vanaf.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:57 schreef TwisterNederland het volgende:
ben jij natuurlijk ook weer tevreden!! wanneer komt de volgende paint?
Ga jij maar iets painten. Ik heb geen zin om in photoshop te knoeienquote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:57 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Ging jij niet een mooi op plaatje maken?
Of moet ik wat painten.
Niet zo moeilijk.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:01 schreef Ensaf het volgende:
Daar ben ik mooi klaar mee...
Wat te doen nu?
Paint voor KLB of dit topic?
Ze zijn alweer vrijquote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:03 schreef neen het volgende:
Ik las dat er ook weer wat cambuur supporters zijn opgepaktstakkers
Nee die hadden ze al. Maar alleen voor thuiswedstrijden.quote:
Ja aparte regeling inderdaadquote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:07 schreef neen het volgende:
Hendig sjiek dat je dan wel naar uitwedstrijd mag
Als je voor een tunnel in Leeuwarden een grote rookfakkel neergooit terwijl er een busje aankomt, en die vervolgens gaat aanvallen omdat ze eruit komen.. ja dan krijg je een SVquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |