en geneukt worden natuurlijkquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:30 schreef Beaudelaire het volgende:
Ik zou weleens een dag een vrouw willen zijn, kijken hoe dat voelt.
Bij deze een goede beschrijving:quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:30 schreef Beaudelaire het volgende:
Hehe, daar heb ik ook wel eens aan gedacht (of nog veel verder terug, naar de middeleeuwen ofzo). Maar vrees dat de kennis van een gemiddelde persoon toch niet genoeg is om écht uit te kunnen leggen hoe technologieën van nu werken...quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:32 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik zou willen dat ik (met de kennis die ik nu heb en wat hedendaagse techniek) een jaartje ergens in de jaren '50 kon gaan leven.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:44 schreef 9611Niels het volgende:
In zo'n zwembad vol met snoep zwemmen![]()
boah
net als in die Haribo reclame
Ik wil het hen niet uitleggen. Ik wil (bijvoorbeeld) een HD-recorder meenemen naar toen en dan wat (nu verloren) TV-programma's opnemen en die in het heden voor grof geld verkopen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:26 schreef Palomar het volgende:
[..]
Hehe, daar heb ik ook wel eens aan gedacht (of nog veel verder terug, naar de middeleeuwen ofzo). Maar vrees dat de kennis van een gemiddelde persoon toch niet genoeg is om écht uit te kunnen leggen hoe technologieën van nu werken...
Door wat te doen?quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:51 schreef FireFox1 het volgende:
1 dag totaal onzichtbaar zien, en daar uiteraard flink van profiteren
Kou lijden, want hij wil enkel zelf onzichtbaar zijn. Niets over zijn kleding gezegd, dus de kleding is niet onzichtbaar.quote:
Dat wil je serieus niet weten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
Dat zou ik ook wel willen weten ja!quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:29 schreef deepart het volgende:
Ik zou graag eens één dag geen Nederlands kunnen verstaan of praten, om te horen wat niet Nederlands sprekende mensen horen als ze ons horen praten.
Dat dus, maar voornamelijk om te kijken hoe de techniek is.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:09 schreef Karina het volgende:
Ik zou wel een keertje naar de toekomst willen, maar dan heel ver in de toekomst, 10.000 jaar verder of zo. Lijkt me wel interessant om te zien hoe alles er dan uitziet (maar misschien is de hele aarde dan wel weg, dan zou dan wel weer balen zijn want dan zul je zelf ook wel verdwijnen).
En pijpen natuurlijk, als je het goed wil doen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:30 schreef SietzeFranckel het volgende:
[..]
en geneukt worden natuurlijk
Leuke gedachte alleen... Ik snap even 2 punten niet:quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:09 schreef Karina het volgende:
Ik zou wel een keertje naar de toekomst willen, maar dan heel ver in de toekomst, 10.000 jaar verder of zo. Lijkt me wel interessant om te zien hoe alles er dan uitziet (maar misschien is de hele aarde dan wel weg, dan zou dan wel weer balen zijn want dan zul je zelf ook wel verdwijnen).
Dit dusquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:30 schreef Beaudelaire het volgende:
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 04:02 schreef Seven. het volgende:
[..]
En pijpen natuurlijk, als je het goed wil doen.
1. Zou kunnen toch? Misschien komt er wel een meteoriet op de aarde af of is er een nucleaire ramp geweest. (ik kijk teveel SF denk ik).quote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:13 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Leuke gedachte alleen... Ik snap even 2 punten niet:
1. Waarom zou de aarde in de volgende 10.000 jaar weg zijn? De aarde is er al een kleine 4.600.000.000 jaar oud. De kans dat dit binnen nu en 10.000 jaar ineens weg is is zo nihil dat het zelfs voor de gemiddelde high-risk roulette speler een te kansloze gok zou zijn.
2. Waarom zou jij in zo'n geval ook "verdwijnen". Je zou hooguit rondzweven in de ruimte. Simpelweg er voor zorgen dat je niet zonder een luchtdichte machine heen gaat zou dat probleem al oplossen.
meteoriet... niet erg likely... nucleaire ramp kan ik me meer bij voorstellen maar zelfs dan nog is de aarde er natuurlijk nog gewoon. Alleen zullen er dan minder mensen zijn... en afhankelijk van hoe de ramp zich voltrokken heeft andere soorten dieren die dominant zijn. That's allquote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:20 schreef Karina het volgende:
[..]
1. Zou kunnen toch? Misschien komt er wel een meteoriet op de aarde af of is er een nucleaire ramp geweest. (ik kijk teveel SF denk ik).
Maar dan verdwijn je nog steeds niet. Je bent alleen op een gruwelijke manier de pijp uit gegaanquote:2. Precies, dat je in de ruimte terechtkomt, dan ben je meteen dood.
Nja je hebt het al bijna uitgewerkt. Klein detail nogquote:Zover heb ik het nou ook niet uitgedacht hoor. Dat ik moet zorgen dat ik in een luchtdichte machine naar de toekomst zou moeten.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:40 schreef Mestras het volgende:
Ik zou graag een keer willen graaien in de Lingo ballenbak
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:09 schreef Tinkepink het volgende:
Ik zou wel terug in de tijd willen gaan om te zien of Jezus echt heeft bestaan en of hij echt zo ''goddelijk'' was als in de bijbel staat.
Welk foutje? Wie weet is alles wel verzonnen en dan is er niets recht te zetten.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:12 schreef Megumi het volgende:
[..]
En dan gelijk een foutje rechtzetten sla je dan over.
Ik kan je er alles over vertellenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:48 schreef LePoo het volgende:
Ik wou dat ik kon vliegen, zoals superman.
Dat is een wens die ik als kind al had, en nooit zal veranderen.
Zeg dan gewoon dat je een dagje Mod wil zijn op dit forum....quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:01 schreef igor-smirnoff het volgende:
Zou wel is een dagje een klootzak willen zijn
lolquote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:12 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon dat je een dagje Mod wil zijn op dit forum....
Ja ik ook wel. Een dagje helemaal nergens van aantrekken en doen en laten wat je wil.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:01 schreef igor-smirnoff het volgende:
Zou wel is een dagje een klootzak willen zijn
Boah, dat is ook mijn wens, jij in zo'n chocoladefonteinquote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:39 schreef Faerie het volgende:
Ik ga morgen gebruik maken van onze chocolade fontein en toen bedacht ik me ineens wat ik wel zou willen.
Dat ik in een levensgrote chocolade fontein zit, erin kan zwemmen en lekker gesmolten chocolade over me heen krijg. En dan ondertussen fruit, marshmellows en koekjes erin dippen.
Nice, zorg er maar voor dat de wens uitkomt dan.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:41 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Boah, dat is ook mijn wens, jij in zo'n chocoladefontein![]()
Is goed, ik zet er een in mijn achtertuin, flikker er peren en koekjes in en dan mag jij erin komen zwemmenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:44 schreef Faerie het volgende:
[..]
Nice, zorg er maar voor dat de wens uitkomt dan.
ik wil u dienenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:27 schreef Witchfynder het volgende:
Ik zou graag absoluut heersend keizer van een verenigd Nederland, België, Luxemburg, Noord-Frankrijk, Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland willen zijn. Uiteraard wordt het Nederlands de voertaal (aangevuld met wat charmante Zwitserse woorden). Het Rijk is uiteraard een kind der Verlichting, dus alle vorm van georganiseerde religie en andere volksverlakkerij wordt verboden en tokkies naar heropvoedingskampen gestuurd. Er wordt volop aandacht besteed aan kunst, muziek en andere cultuuruitspattingen, met (muziek)festivals door het gehele Rijk en gedurende het gehele jaar. Deze festivals, waar overigens overheerlijk door de Keizerlijke Proeverij goedgekeurd bier wordt geschonken tegen zeer betaalbare tarieven, zijn gebroederlijk en gezellig en kunnen wel dagen duren. Relschoppers worden ter plekke neergeschoten. Relschoppen is namelijk landverraad.
Wie helpt er?.
Prima! Ik hoor het wel wanneer ie er staat. Naast peren en koekjes ook graag aardbeien.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:50 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Is goed, ik zet er een in mijn achtertuin, flikker er peren en koekjes in en dan mag jij erin komen zwemmen
Dat is ook wel een goeie. Overigens is dit nog wel een reeele wens.quote:Op zondag 24 januari 2010 14:38 schreef Nemain het volgende:
Ik zou heel graag een soort van vrouwelijke Ray Mears willen zijn, die ook drie weken in het noorden van Zweden kan overleven met alleen een doosje lucifers en een kapmes.
dat wil ik ook altijd al weten, haha.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:29 schreef deepart het volgende:
Ik zou graag eens één dag geen Nederlands kunnen verstaan of praten, om te horen wat niet Nederlands sprekende mensen horen als ze ons horen praten.
True. Maar wie kan je dat leren dan?quote:Op zondag 24 januari 2010 14:43 schreef Faerie het volgende:
[..]
Dat is ook wel een goeie. Overigens is dit nog wel een reeele wens.Je hebt gewoon heel veel ervaring nodig.
quote:Op maandag 25 januari 2010 16:03 schreef dartchickie het volgende:
Een lul willen hebben zodat het mogelijk is om staande te plassen( zeg niet je hebt plas-tuitjes want dat is anders)
Je moet es wat vaker twitteren!!!quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:29 schreef SietzeFranckel het volgende:
ik wil admin worden hier zodat ik fok naar mijn eigen wensen kan maken
Ik zou anders ook wel eens willen weten hoe het voelt om te fappenquote:Op maandag 25 januari 2010 16:03 schreef dartchickie het volgende:
Een lul willen hebben zodat het mogelijk is om staande te plassen( zeg niet je hebt plas-tuitjes want dat is anders)
Dan mocht je vast harder rijden op de Nederlandse autobahn.quote:Op maandag 25 januari 2010 15:55 schreef James-Hetfield het volgende:
Zou wel willen weten hoe Nederland nu zou zijn als Duitsland de tweede wereld oorlog gewonnen had
Ja, en dan als er een paar van die chinezen in de tram staan te kwetteren in hun rare taaltje opeens een heel interessante opmerking maken in datzelfde chinees...quote:Op maandag 25 januari 2010 16:51 schreef WHATSHESAID het volgende:
Ik wil alle talen die ik de moeite waard vind vloeiend kunnen spreken, verstaan en schrijven.
Dat vind ik echt een toffe!quote:Op maandag 25 januari 2010 16:51 schreef WHATSHESAID het volgende:
Ik wil alle talen die ik de moeite waard vind vloeiend kunnen spreken, verstaan en schrijven.
Net als die reclamequote:Op maandag 25 januari 2010 17:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat vind ik echt een toffe!
Ook stoer als je dan kunt doen alsof je alleen Nederlands praat op de camping, en al die Duitsers en Italianen zitten vrolijk naast je over je te roddelen 'omdat je ze toch niet verstaat'. En vervolgens, als ze uitgepraat zijn, een paar harde opmerkingen in het vloeiend Duits/Italiaans terugzeggen
pasta pipoquote:Op maandag 25 januari 2010 17:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Die met die italianen en nederlanders in dat restaurant bedoel je?
Haha jaquote:Op maandag 25 januari 2010 17:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Die met die italianen en nederlanders in dat restaurant bedoel je?
u wens komt in vervulling PAF! http://www.dirah.org/2012.htmquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:47 schreef Chapulin het volgende:
Ik zou wensen dat een groot deel van de wereldbevolking kapot gaat.. En dan met een clubje van pak em beet enkele honderduizenden mensen de wereld opnieuw opbouwen met een geheel nieuw systeem..En dan leven zoals die plaatjes in die jehova boekjes 'de wachttoren'..
Een wens van mij die wellicht uitvoerbaar is, is om in bijv een amerikaanse realityshow deel te nemen en dan iedereen helemaal gek maken.. En ze de hele tijd benadrukken wat voor een gemaakt, oppervlakkig volk het is en dat dan de hele wereld het kan volgen..
Of een vette videoclip opnemen die helemaal over de top is.. a la Amerika stijl..
Ik hoop dan ook echt dat dit gebeurd.. De teleurstelling zal ook enorm zijn als het niet gebeurd..quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:49 schreef igor-smirnoff het volgende:
[..]
u wens komt in vervulling PAF! http://www.dirah.org/2012.htm
Graag het verhaal achter deze wensquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:01 schreef Luxuria het volgende:
Dat iemand gaat scheiden van zijn vrouw
om kort te zijn dan kun je dus als nog alleen maar nederlands lezen, schrijven en verstaan.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:51 schreef WHATSHESAID het volgende:
Dat heb ik al ergens verteld (globaal)quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:57 schreef deepart het volgende:
[..]
Graag het verhaal achter deze wens
Wat dat betreft kun je in Nederland binnenkort je hart ophalen. Voor zover het al niet te laat is.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:03 schreef Infinti het volgende:
Leven in de DDR puur om het gevoel van saamhorigheid te beleven.
The Road als eens gelezen?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:47 schreef Chapulin het volgende:
Ik zou wensen dat een groot deel van de wereldbevolking kapot gaat.. En dan met een clubje van pak em beet enkele honderduizenden mensen de wereld opnieuw opbouwen met een geheel nieuw systeem..En dan leven zoals die plaatjes in die jehova boekjes 'de wachttoren'..
Bedankt voor de tip! Ziet er interessant uit..quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:03 schreef Northside het volgende:
[..]
The Road als eens gelezen?
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Road
Herkenbaarquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:01 schreef Luxuria het volgende:
Dat iemand gaat scheiden van zijn vrouw
Schakel gewoon even 70-80% van je mannelijke capaciteiten in en je weet hetquote:Op zondag 24 januari 2010 14:47 schreef Jayhson het volgende:
[..]
dat wil ik ook altijd al weten, haha.
verder zou ik ook wel willen weten hoe het is om een vrouw te zijn, kijken of je je dan echt anders voelt.
WTF?!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:34 schreef denkjedat het volgende:
eigen wens:
fairly odd parents hebben zoals cosmo en wanda
zonder die domme regels uiteraard
Daar laat ik liever een onzichtbaar betonblok op vallenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:13 schreef De_Melkboer het volgende:
Dingen kunnen laten bewegen met je gedachten. Dus ook andere auto's in het verkeer, erg handig tegen bumperklevers.
I sense much anger in this one...quote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:34 schreef VonHinten het volgende:
- Een dag lang mensen onbestraft in hun gezicht slaan. Ze mogen wegrennen, maar niet terugslaan. Donderju wat een feest zou dat zijn.
- Zo'n kutduif eindelijk eens een gigantische schop onder zijn reet geven. Zo hard dat ze de eerste paar meter door de lucht vliegen zonder dat ze nog weten wat ze zojuist is overkomen.
- X-ray vision, natuurlijk. En dan steeds heel hard lachen.
net als dat film, jumper ofzo?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 02:11 schreef Subbu het volgende:
Stiekem wil ik kunnen teleporteren(Wel met kleren)
En natuurlijk te gast zijn bij de Meneer Kaktusshowquote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:14 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ooh dan ben je neit de enige
En aan geef nooit op
Een vriendin van mij woont al 7 jaar in Canada ofzo, en ze zei laatst tegen me dat als ze nu mensen Nederlands hoort praten op tv (schijnbaar hebben zelfs Canadezen wel eens Nederlanders op tvquote:Op maandag 1 februari 2010 16:34 schreef Lano het volgende:
Nog voor het lezen van de wens van TS dacht ik ongeveer hetzelfde :p ik ben ook altijd benieuwd geweest naar hoe buitenlanders ons horen maar in eerste instantie was mijn wens iets Aziatische(thai/lao oid) te kunnen spreken om te horen of het dan nog steeds zo vreemd en boos overkomt
Da's ook een hele goeie!quote:Op maandag 1 februari 2010 12:59 schreef mistermysterion het volgende:
- Vanuit iemand anders mezelf bekijken.
Veel nederlanders in canadaquote:Op maandag 1 februari 2010 17:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Een vriendin van mij woont al 7 jaar in Canada ofzo, en ze zei laatst tegen me dat als ze nu mensen Nederlands hoort praten op tv (schijnbaar hebben zelfs Canadezen wel eens Nederlanders op tv) dat echt héél raar klinkt in haar oren.
Thuis praat ze nog wel NL met haar ouders, maar het is meer een mix geworden van Engelse woorden en Nederlands met een vreemd accent![]()
Daarom vind ze dat denk ik zo raar klinken, als ze mensen hoort praten zonder dat accent
Mag je er ook 2 hebben?quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:30 schreef Beaudelaire het volgende:
En een zakje wiet meenemen, eens kijken of dat in die religie geimplementeerd kan worden.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:09 schreef Tinkepink het volgende:
Ik zou wel terug in de tijd willen gaan om te zien of Jezus echt heeft bestaan en of hij echt zo ''goddelijk'' was als in de bijbel staat.
Heel verstandig om het bij een dag te latenquote:Op maandag 1 februari 2010 12:59 schreef mistermysterion het volgende:
Zo ik heb nogal wat wensen:
- Eén dag een vrouw zijn.
- Onzichtbaar zijn.
- Kunnen telepateren
- Enige man in Nederland zijn
- Alles stil/stop zetten en dan zelf gewoon verder leven terwijl die anderen standbeelden zijn, en na tijdje weer op play drukken.
- Finale van het WK voetballen.
- Ontiegelijk aantrekkelijk en sociaal worden.
- Osama bin Laden vinden.
- Vanuit iemand anders mezelf bekijken.
- Vrouwelijke knappe beroemde mensen naast me in bed hebben liggen.
- Veel geld hebben.
- je eigen leeftijd kiezen en nooit oud worden
Dat was het ongeveer.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:52 schreef IceBeach het volgende:
Ik zou Jennifer Aniston nog een keer willen ontmaagden.
quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:05 schreef laforest het volgende:
Ik zou wel eens een dag geen mensen op Aarde willen behalve mezelf en Pluis_Konijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |