Dat heb ik al ergens verteld (globaal)quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:57 schreef deepart het volgende:
[..]
Graag het verhaal achter deze wens
Wat dat betreft kun je in Nederland binnenkort je hart ophalen. Voor zover het al niet te laat is.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:03 schreef Infinti het volgende:
Leven in de DDR puur om het gevoel van saamhorigheid te beleven.
The Road als eens gelezen?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:47 schreef Chapulin het volgende:
Ik zou wensen dat een groot deel van de wereldbevolking kapot gaat.. En dan met een clubje van pak em beet enkele honderduizenden mensen de wereld opnieuw opbouwen met een geheel nieuw systeem..En dan leven zoals die plaatjes in die jehova boekjes 'de wachttoren'..
Bedankt voor de tip! Ziet er interessant uit..quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:03 schreef Northside het volgende:
[..]
The Road als eens gelezen?
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Road
Herkenbaarquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:01 schreef Luxuria het volgende:
Dat iemand gaat scheiden van zijn vrouw
Schakel gewoon even 70-80% van je mannelijke capaciteiten in en je weet hetquote:Op zondag 24 januari 2010 14:47 schreef Jayhson het volgende:
[..]
dat wil ik ook altijd al weten, haha.
verder zou ik ook wel willen weten hoe het is om een vrouw te zijn, kijken of je je dan echt anders voelt.
WTF?!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:34 schreef denkjedat het volgende:
eigen wens:
fairly odd parents hebben zoals cosmo en wanda
zonder die domme regels uiteraard
Daar laat ik liever een onzichtbaar betonblok op vallenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:13 schreef De_Melkboer het volgende:
Dingen kunnen laten bewegen met je gedachten. Dus ook andere auto's in het verkeer, erg handig tegen bumperklevers.
I sense much anger in this one...quote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:34 schreef VonHinten het volgende:
- Een dag lang mensen onbestraft in hun gezicht slaan. Ze mogen wegrennen, maar niet terugslaan. Donderju wat een feest zou dat zijn.
- Zo'n kutduif eindelijk eens een gigantische schop onder zijn reet geven. Zo hard dat ze de eerste paar meter door de lucht vliegen zonder dat ze nog weten wat ze zojuist is overkomen.
- X-ray vision, natuurlijk. En dan steeds heel hard lachen.
net als dat film, jumper ofzo?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 02:11 schreef Subbu het volgende:
Stiekem wil ik kunnen teleporteren(Wel met kleren)
En natuurlijk te gast zijn bij de Meneer Kaktusshowquote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:14 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ooh dan ben je neit de enige
En aan geef nooit op
Een vriendin van mij woont al 7 jaar in Canada ofzo, en ze zei laatst tegen me dat als ze nu mensen Nederlands hoort praten op tv (schijnbaar hebben zelfs Canadezen wel eens Nederlanders op tvquote:Op maandag 1 februari 2010 16:34 schreef Lano het volgende:
Nog voor het lezen van de wens van TS dacht ik ongeveer hetzelfde :p ik ben ook altijd benieuwd geweest naar hoe buitenlanders ons horen maar in eerste instantie was mijn wens iets Aziatische(thai/lao oid) te kunnen spreken om te horen of het dan nog steeds zo vreemd en boos overkomt
Da's ook een hele goeie!quote:Op maandag 1 februari 2010 12:59 schreef mistermysterion het volgende:
- Vanuit iemand anders mezelf bekijken.
Veel nederlanders in canadaquote:Op maandag 1 februari 2010 17:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Een vriendin van mij woont al 7 jaar in Canada ofzo, en ze zei laatst tegen me dat als ze nu mensen Nederlands hoort praten op tv (schijnbaar hebben zelfs Canadezen wel eens Nederlanders op tv) dat echt héél raar klinkt in haar oren.
Thuis praat ze nog wel NL met haar ouders, maar het is meer een mix geworden van Engelse woorden en Nederlands met een vreemd accent![]()
Daarom vind ze dat denk ik zo raar klinken, als ze mensen hoort praten zonder dat accent
Mag je er ook 2 hebben?quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:30 schreef Beaudelaire het volgende:
Ik zou weleens een dag een vrouw willen zijn, kijken hoe dat voelt.
En een zakje wiet meenemen, eens kijken of dat in die religie geimplementeerd kan worden.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:09 schreef Tinkepink het volgende:
Ik zou wel terug in de tijd willen gaan om te zien of Jezus echt heeft bestaan en of hij echt zo ''goddelijk'' was als in de bijbel staat.
Heel verstandig om het bij een dag te latenquote:Op maandag 1 februari 2010 12:59 schreef mistermysterion het volgende:
Zo ik heb nogal wat wensen:
- Eén dag een vrouw zijn.
- Onzichtbaar zijn.
- Kunnen telepateren
- Enige man in Nederland zijn
- Alles stil/stop zetten en dan zelf gewoon verder leven terwijl die anderen standbeelden zijn, en na tijdje weer op play drukken.
- Finale van het WK voetballen.
- Ontiegelijk aantrekkelijk en sociaal worden.
- Osama bin Laden vinden.
- Vanuit iemand anders mezelf bekijken.
- Vrouwelijke knappe beroemde mensen naast me in bed hebben liggen.
- Veel geld hebben.
- je eigen leeftijd kiezen en nooit oud worden
Dat was het ongeveer.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:52 schreef IceBeach het volgende:
Ik zou Jennifer Aniston nog een keer willen ontmaagden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |