Dat heb ik al ergens verteld (globaal)quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:57 schreef deepart het volgende:
[..]
Graag het verhaal achter deze wens
Wat dat betreft kun je in Nederland binnenkort je hart ophalen. Voor zover het al niet te laat is.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:03 schreef Infinti het volgende:
Leven in de DDR puur om het gevoel van saamhorigheid te beleven.
The Road als eens gelezen?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:47 schreef Chapulin het volgende:
Ik zou wensen dat een groot deel van de wereldbevolking kapot gaat.. En dan met een clubje van pak em beet enkele honderduizenden mensen de wereld opnieuw opbouwen met een geheel nieuw systeem..En dan leven zoals die plaatjes in die jehova boekjes 'de wachttoren'..
Bedankt voor de tip! Ziet er interessant uit..quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:03 schreef Northside het volgende:
[..]
The Road als eens gelezen?
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Road
Herkenbaarquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:01 schreef Luxuria het volgende:
Dat iemand gaat scheiden van zijn vrouw
Schakel gewoon even 70-80% van je mannelijke capaciteiten in en je weet hetquote:Op zondag 24 januari 2010 14:47 schreef Jayhson het volgende:
[..]
dat wil ik ook altijd al weten, haha.
verder zou ik ook wel willen weten hoe het is om een vrouw te zijn, kijken of je je dan echt anders voelt.
WTF?!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:34 schreef denkjedat het volgende:
eigen wens:
fairly odd parents hebben zoals cosmo en wanda
zonder die domme regels uiteraard
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |