quote:Op maandag 25 januari 2010 16:03 schreef dartchickie het volgende:
Een lul willen hebben zodat het mogelijk is om staande te plassen( zeg niet je hebt plas-tuitjes want dat is anders)
Je moet es wat vaker twitteren!!!quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:29 schreef SietzeFranckel het volgende:
ik wil admin worden hier zodat ik fok naar mijn eigen wensen kan maken
Ik zou anders ook wel eens willen weten hoe het voelt om te fappenquote:Op maandag 25 januari 2010 16:03 schreef dartchickie het volgende:
Een lul willen hebben zodat het mogelijk is om staande te plassen( zeg niet je hebt plas-tuitjes want dat is anders)
Dan mocht je vast harder rijden op de Nederlandse autobahn.quote:Op maandag 25 januari 2010 15:55 schreef James-Hetfield het volgende:
Zou wel willen weten hoe Nederland nu zou zijn als Duitsland de tweede wereld oorlog gewonnen had
Ja, en dan als er een paar van die chinezen in de tram staan te kwetteren in hun rare taaltje opeens een heel interessante opmerking maken in datzelfde chinees...quote:Op maandag 25 januari 2010 16:51 schreef WHATSHESAID het volgende:
Ik wil alle talen die ik de moeite waard vind vloeiend kunnen spreken, verstaan en schrijven.
Dat vind ik echt een toffe!quote:Op maandag 25 januari 2010 16:51 schreef WHATSHESAID het volgende:
Ik wil alle talen die ik de moeite waard vind vloeiend kunnen spreken, verstaan en schrijven.
Net als die reclamequote:Op maandag 25 januari 2010 17:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat vind ik echt een toffe!
Ook stoer als je dan kunt doen alsof je alleen Nederlands praat op de camping, en al die Duitsers en Italianen zitten vrolijk naast je over je te roddelen 'omdat je ze toch niet verstaat'. En vervolgens, als ze uitgepraat zijn, een paar harde opmerkingen in het vloeiend Duits/Italiaans terugzeggen
pasta pipoquote:Op maandag 25 januari 2010 17:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Die met die italianen en nederlanders in dat restaurant bedoel je?
Haha jaquote:Op maandag 25 januari 2010 17:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Die met die italianen en nederlanders in dat restaurant bedoel je?
u wens komt in vervulling PAF! http://www.dirah.org/2012.htmquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:47 schreef Chapulin het volgende:
Ik zou wensen dat een groot deel van de wereldbevolking kapot gaat.. En dan met een clubje van pak em beet enkele honderduizenden mensen de wereld opnieuw opbouwen met een geheel nieuw systeem..En dan leven zoals die plaatjes in die jehova boekjes 'de wachttoren'..
Een wens van mij die wellicht uitvoerbaar is, is om in bijv een amerikaanse realityshow deel te nemen en dan iedereen helemaal gek maken.. En ze de hele tijd benadrukken wat voor een gemaakt, oppervlakkig volk het is en dat dan de hele wereld het kan volgen..
Of een vette videoclip opnemen die helemaal over de top is.. a la Amerika stijl..
Ik hoop dan ook echt dat dit gebeurd.. De teleurstelling zal ook enorm zijn als het niet gebeurd..quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:49 schreef igor-smirnoff het volgende:
[..]
u wens komt in vervulling PAF! http://www.dirah.org/2012.htm
Graag het verhaal achter deze wensquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:01 schreef Luxuria het volgende:
Dat iemand gaat scheiden van zijn vrouw
om kort te zijn dan kun je dus als nog alleen maar nederlands lezen, schrijven en verstaan.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:51 schreef WHATSHESAID het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |