en geneukt worden natuurlijkquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:30 schreef Beaudelaire het volgende:
Ik zou weleens een dag een vrouw willen zijn, kijken hoe dat voelt.
Bij deze een goede beschrijving:quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:30 schreef Beaudelaire het volgende:
Ik zou weleens een dag een vrouw willen zijn, kijken hoe dat voelt.
Hehe, daar heb ik ook wel eens aan gedacht (of nog veel verder terug, naar de middeleeuwen ofzo). Maar vrees dat de kennis van een gemiddelde persoon toch niet genoeg is om écht uit te kunnen leggen hoe technologieën van nu werken...quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:32 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik zou willen dat ik (met de kennis die ik nu heb en wat hedendaagse techniek) een jaartje ergens in de jaren '50 kon gaan leven.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:44 schreef 9611Niels het volgende:
In zo'n zwembad vol met snoep zwemmen![]()
boah
net als in die Haribo reclame
Ik wil het hen niet uitleggen. Ik wil (bijvoorbeeld) een HD-recorder meenemen naar toen en dan wat (nu verloren) TV-programma's opnemen en die in het heden voor grof geld verkopen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:26 schreef Palomar het volgende:
[..]
Hehe, daar heb ik ook wel eens aan gedacht (of nog veel verder terug, naar de middeleeuwen ofzo). Maar vrees dat de kennis van een gemiddelde persoon toch niet genoeg is om écht uit te kunnen leggen hoe technologieën van nu werken...
Door wat te doen?quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:51 schreef FireFox1 het volgende:
1 dag totaal onzichtbaar zien, en daar uiteraard flink van profiteren
Kou lijden, want hij wil enkel zelf onzichtbaar zijn. Niets over zijn kleding gezegd, dus de kleding is niet onzichtbaar.quote:
Dat wil je serieus niet weten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
Dat zou ik ook wel willen weten ja!quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:29 schreef deepart het volgende:
Ik zou graag eens één dag geen Nederlands kunnen verstaan of praten, om te horen wat niet Nederlands sprekende mensen horen als ze ons horen praten.
Dat dus, maar voornamelijk om te kijken hoe de techniek is.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:09 schreef Karina het volgende:
Ik zou wel een keertje naar de toekomst willen, maar dan heel ver in de toekomst, 10.000 jaar verder of zo. Lijkt me wel interessant om te zien hoe alles er dan uitziet (maar misschien is de hele aarde dan wel weg, dan zou dan wel weer balen zijn want dan zul je zelf ook wel verdwijnen).
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |