En pijpen natuurlijk, als je het goed wil doen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:30 schreef SietzeFranckel het volgende:
[..]
en geneukt worden natuurlijk
Leuke gedachte alleen... Ik snap even 2 punten niet:quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:09 schreef Karina het volgende:
Ik zou wel een keertje naar de toekomst willen, maar dan heel ver in de toekomst, 10.000 jaar verder of zo. Lijkt me wel interessant om te zien hoe alles er dan uitziet (maar misschien is de hele aarde dan wel weg, dan zou dan wel weer balen zijn want dan zul je zelf ook wel verdwijnen).
Dit dusquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:30 schreef Beaudelaire het volgende:
Ik zou weleens een dag een vrouw willen zijn, kijken hoe dat voelt.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 04:02 schreef Seven. het volgende:
[..]
En pijpen natuurlijk, als je het goed wil doen.
1. Zou kunnen toch? Misschien komt er wel een meteoriet op de aarde af of is er een nucleaire ramp geweest. (ik kijk teveel SF denk ik).quote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:13 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Leuke gedachte alleen... Ik snap even 2 punten niet:
1. Waarom zou de aarde in de volgende 10.000 jaar weg zijn? De aarde is er al een kleine 4.600.000.000 jaar oud. De kans dat dit binnen nu en 10.000 jaar ineens weg is is zo nihil dat het zelfs voor de gemiddelde high-risk roulette speler een te kansloze gok zou zijn.
2. Waarom zou jij in zo'n geval ook "verdwijnen". Je zou hooguit rondzweven in de ruimte. Simpelweg er voor zorgen dat je niet zonder een luchtdichte machine heen gaat zou dat probleem al oplossen.
meteoriet... niet erg likely... nucleaire ramp kan ik me meer bij voorstellen maar zelfs dan nog is de aarde er natuurlijk nog gewoon. Alleen zullen er dan minder mensen zijn... en afhankelijk van hoe de ramp zich voltrokken heeft andere soorten dieren die dominant zijn. That's allquote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:20 schreef Karina het volgende:
[..]
1. Zou kunnen toch? Misschien komt er wel een meteoriet op de aarde af of is er een nucleaire ramp geweest. (ik kijk teveel SF denk ik).
Maar dan verdwijn je nog steeds niet. Je bent alleen op een gruwelijke manier de pijp uit gegaanquote:2. Precies, dat je in de ruimte terechtkomt, dan ben je meteen dood.
Nja je hebt het al bijna uitgewerkt. Klein detail nogquote:Zover heb ik het nou ook niet uitgedacht hoor. Dat ik moet zorgen dat ik in een luchtdichte machine naar de toekomst zou moeten.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:40 schreef Mestras het volgende:
Ik zou graag een keer willen graaien in de Lingo ballenbak
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:09 schreef Tinkepink het volgende:
Ik zou wel terug in de tijd willen gaan om te zien of Jezus echt heeft bestaan en of hij echt zo ''goddelijk'' was als in de bijbel staat.
Welk foutje? Wie weet is alles wel verzonnen en dan is er niets recht te zetten.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:12 schreef Megumi het volgende:
[..]
En dan gelijk een foutje rechtzetten sla je dan over.
Ik kan je er alles over vertellenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:48 schreef LePoo het volgende:
Ik wou dat ik kon vliegen, zoals superman.
Dat is een wens die ik als kind al had, en nooit zal veranderen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |