Zeg dan gewoon dat je een dagje Mod wil zijn op dit forum....quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:01 schreef igor-smirnoff het volgende:
Zou wel is een dagje een klootzak willen zijn
lolquote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:12 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon dat je een dagje Mod wil zijn op dit forum....
Ja ik ook wel. Een dagje helemaal nergens van aantrekken en doen en laten wat je wil.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:01 schreef igor-smirnoff het volgende:
Zou wel is een dagje een klootzak willen zijn
Boah, dat is ook mijn wens, jij in zo'n chocoladefonteinquote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:39 schreef Faerie het volgende:
Ik ga morgen gebruik maken van onze chocolade fontein en toen bedacht ik me ineens wat ik wel zou willen.
Dat ik in een levensgrote chocolade fontein zit, erin kan zwemmen en lekker gesmolten chocolade over me heen krijg. En dan ondertussen fruit, marshmellows en koekjes erin dippen.
Nice, zorg er maar voor dat de wens uitkomt dan.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:41 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Boah, dat is ook mijn wens, jij in zo'n chocoladefontein![]()
Is goed, ik zet er een in mijn achtertuin, flikker er peren en koekjes in en dan mag jij erin komen zwemmenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:44 schreef Faerie het volgende:
[..]
Nice, zorg er maar voor dat de wens uitkomt dan.
ik wil u dienenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:27 schreef Witchfynder het volgende:
Ik zou graag absoluut heersend keizer van een verenigd Nederland, België, Luxemburg, Noord-Frankrijk, Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland willen zijn. Uiteraard wordt het Nederlands de voertaal (aangevuld met wat charmante Zwitserse woorden). Het Rijk is uiteraard een kind der Verlichting, dus alle vorm van georganiseerde religie en andere volksverlakkerij wordt verboden en tokkies naar heropvoedingskampen gestuurd. Er wordt volop aandacht besteed aan kunst, muziek en andere cultuuruitspattingen, met (muziek)festivals door het gehele Rijk en gedurende het gehele jaar. Deze festivals, waar overigens overheerlijk door de Keizerlijke Proeverij goedgekeurd bier wordt geschonken tegen zeer betaalbare tarieven, zijn gebroederlijk en gezellig en kunnen wel dagen duren. Relschoppers worden ter plekke neergeschoten. Relschoppen is namelijk landverraad.
Wie helpt er?.
Prima! Ik hoor het wel wanneer ie er staat. Naast peren en koekjes ook graag aardbeien.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:50 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Is goed, ik zet er een in mijn achtertuin, flikker er peren en koekjes in en dan mag jij erin komen zwemmen
Dat is ook wel een goeie. Overigens is dit nog wel een reeele wens.quote:Op zondag 24 januari 2010 14:38 schreef Nemain het volgende:
Ik zou heel graag een soort van vrouwelijke Ray Mears willen zijn, die ook drie weken in het noorden van Zweden kan overleven met alleen een doosje lucifers en een kapmes.
dat wil ik ook altijd al weten, haha.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:29 schreef deepart het volgende:
Ik zou graag eens één dag geen Nederlands kunnen verstaan of praten, om te horen wat niet Nederlands sprekende mensen horen als ze ons horen praten.
True. Maar wie kan je dat leren dan?quote:Op zondag 24 januari 2010 14:43 schreef Faerie het volgende:
[..]
Dat is ook wel een goeie. Overigens is dit nog wel een reeele wens.Je hebt gewoon heel veel ervaring nodig.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |