Ik had de lapo nietquote:Op donderdag 21 januari 2010 09:53 schreef Maharbal het volgende:
Volgende keer wat sneller posten!
En inderdaad, die stem van Joleen is wel herkenbaar. Die van Mandy overigens ook, die heeft volgens mij de lichtste stem van iedereen daar.
Dat is jouw interpretatie. Ik heb het er alleen over dat die stemmen heel erg herkenbaar (en vaak vrolijk!) zijn.quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:11 schreef Keuzer het volgende:
Haha als een van de meiden van kantoor over dit topic heen gaat joh... blozen zullen ze
Jullie beschrijven het alsof je iedere keer weer helemaal wegzwijmelt onder het genot van hun stemmen.
Op het oog hebben ze dezelfde grootte. Ze zijn wel mooier iddquote:Op donderdag 21 januari 2010 11:52 schreef Mathijz het volgende:
Zijn die nieuwe tassen wat ruimer? Die oude zijn lelijk en er past te weinig in.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:40 schreef Mallet het volgende:
En hoe komen jullie aan die nieuwe tassen? Recent gesolliciteerd?
Ik had idd zo'n beige. Da's de nieuwe dusquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:51 schreef Keuzer het volgende:
Maharbal: ik loop maar wat te ballen
irritatie: serieus? Ik weet nog dat ik niet meteen wist of je wel een hiker was omdat je een beigeachtige schoudertas had? Of ben ik nou gaar? Ik denk dat ik binnenkort een wat grotere tas met een rits ga regelen dat ding is leuk en aaedig maar niet echt handig :p
Geef je die visitekaartjes vaak af bij klanten?quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:19 schreef Mallet het volgende:
Ik heb ze vandaag een e-mail gestuurd met de vraag of ze me wat visitekaartjes willen toesturen. Had eigenlijk meteen naar zo`n tas moeten vragen, maargoed is ook weer zo triest hè.
Wel regelmatig inderdaad. Zeker als ik ritten rijd waarbij ik geen transportformulieren hoef te gebruiken. Is het toch wel netjes om even iets achter te laten bij de klant. Als ik een auto ophaal bij een van de bekende depots niet natuurlijk, maar bij bedrijven meestal wel.quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:59 schreef enpe het volgende:
[..]
Geef je die visitekaartjes vaak af bij klanten?
Twee dagen achterelkaar niet gebeld...het is weer rustig in het zuiden des lands.
Bij Athlon als ik het me goed herinner nietwaar? In Almere ook?quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:06 schreef rene90 het volgende:
Volgende week vrijdag 1e binnendienstIk krijg per week uitbetaald trouwens, wel fijn.
Athlon inderdaad, Amsterdam weliswaar maar dat zal weinig verschil maken. Eerst 2 binnendienten draaien en daarna mag ik de weg opquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:37 schreef Mallet het volgende:
[..]
Bij Athlon als ik het me goed herinner nietwaar? In Almere ook?
Ik kwam daar laatst een Renault Trafic afleveren en het was echt super vol binnen. Ik zag de bui dus al hangen en lekker buiten geparkeerd.. Ik binnen gevraagd waar ze hem wilde hebben.. Toch binnen.. Ik dat ding achteruit ingeparkeerd, vet scheef maar so what. Vraagt een jongen die daar bezig is met het werk dat jij ook gaat doen denk ik.. of ik hem misschien even achteraan neer wilde zetten omdat hij nogal scheef stond. Ik opnieuw in die bus.. Ergens anders geparkeerd.. Zo goed? Ja prima.. Ik eruit.. Ehh kan je hem nog iets naar achteren zetten...
Edit: die macht heb jij straks dus ook
De transportformulieren doe je thuis? Hoe doe je dat dan? Je laat toch altijd netjes een exemplaar bij het ophaal- en afleveradres achter, compleet ingevuld met schade's en handtekeningen?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:49 schreef Maharbal het volgende:
Ik zit redelijk vaak in de trein, altijd minimaal vanaf Zwolle. Zo kan ik dus wel wat studeren.
Dat van dat scannen is een goed idee, dan hoef ik niet alles nog over te typen in een xls.
O, en de transportformulieren doe ik gewoon thuis. Onthoud de tijden, schrijf ze soms op een papiertje.
Ik zeg 't altijd verkeerd om. Ik bedoel ritbonnenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 10:33 schreef Mallet het volgende:
[..]
De transportformulieren doe je thuis? Hoe doe je dat dan? Je laat toch altijd netjes een exemplaar bij het ophaal- en afleveradres achter, compleet ingevuld met schade's en handtekeningen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan weet ik dus ook wat mij te wachten staat. Ik ga in september voor 4 maanden na het buitenland en word in augustus 21. Dan mag ik waarschijnlijk daarna ook niet meer terugkomen en zou voor mij het verhaal daar ophouden. Privéchauffeur is (naast voor mij andere nadelen) gewoon te onregelmatig in combinatie met mijn studie.quote:Op zondag 24 januari 2010 20:54 schreef CherryBlossomQueenl het volgende:
Ik heb van september 2008 tot september 2009 als Hiker voor Easy Way gewerkt. Moest er toen mee stoppen omdat ik fulltime stage moest lopen voor mijn studie. Nu is mijn stage bijna afgelopen en wil ik weer bij Easy Way aan de slag, maar toen was mij al verteld door Joleen volgens mij, dat ik te oud (ik ben 21?) was geworden voor Hiker en dat ik waarschijnlijk alleen terug kon komen als privé chauffeur. Is er hier iemand die het beiden heeft gedaan en wat bevalt beter?
Naar een lokaal eetcafé, slapen, lopen, boek lezen, vrienden lastig vallenquote:Op zondag 24 januari 2010 21:14 schreef enpe het volgende:
Wat doen prive-chauffeurs eigenlijk al die tijd die ze moeten wachten als ze bijvoorbeeld een klant naar een feestje of iets dergelijks moeten brengen/halen? Slapen?
Ligt een beetje aan de omgeving waar je woont, ik heb de laatste maanden ongeveer 60 uur gemaakt voor Chauffeurscentrale.quote:Op maandag 25 januari 2010 04:19 schreef Muselive het volgende:
Ik ben zelf ook aan het kijken naar een baantje als studentenchauffeur. Koerier zal niet zo snel goed lukken aangezien ik 23 ben. In hoeverre verschillen chauffeurscentrale en easyway qua ritbeschikbaarheid, opdrachten en etc?
Das toch ook een mooi bedrag dat je dan binnenharkt dacht ik zo!quote:Op maandag 25 januari 2010 19:22 schreef enpe het volgende:
130 uur pfoe, kom ik aan met mijn "magere" 90 uur.
Jij volgt tussendoor geen colleges o.i.d.?quote:Op maandag 25 januari 2010 19:24 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Das toch ook een mooi bedrag dat je dan binnenharkt dacht ik zo!
Bij mij is er in ieder geval nog ruimte voor "verbetering", aangezien ik ivm tentamens elke week "slechts" 4 dagen kon werken (en dus die twee dagen á 15 uur waarbij m'n ritten niet doorgingen). Het record is dus nog voor verbetering vatbaar
.
In de tentamenperiode hebben we geen colleges, dus dat hoeft niet. Maar verder is het tegendeel zelfs waar: ik volg colleges / doe twee masters tegelijkertijd.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:37 schreef kortsluiting87 het volgende:
[..]
Jij volgt tussendoor geen colleges o.i.d.?
Dat klinkt echt relaxt.. Ik heb dat ook wel eens gehad.. Auto werd netjes voor me open gekrabt, echt ideaal. Dit was bij een dealer, maar je hebt ook een heleboel dealers die je gewoon de sleutels geven en aju paraplu.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:22 schreef enpe het volgende:
Relaxt dagje vandaag...kwam een collega EW'er tegen die op hetzelfde ophaal- en afleveradres moest zijn. De wagens die we op moesten halen waren al gestart en stonden vast warm te draaien, eerst nog ff een bakje koffie gedaan met de beste man van het ophaaladres om vervolgens in een lekker warme auto aan te rijden.
Op video terugzien! Man, dat is ideaal.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:53 schreef Maharbal het volgende:
[..]
In de tentamenperiode hebben we geen colleges, dus dat hoeft niet. Maar verder is het tegendeel zelfs waar: ik volg colleges / doe twee masters tegelijkertijd.
Ik kan alleen het gros daarvan op video zien, dus dat doe ik vaak na het werk/in het weekend.
Vandaag weer 11 uurtjes gemaakt. Niet gebeld voor morgen, maar misschien is dat wel even goed want dan kan ik nog een beetje leren.
Vandaag had ik het trouwens zo mooi uitgekiend dat ik precies op tijd aankwam bij ING in Breda, zodat ik meteen de bus daar zou kunnen pakken....ja hoor...die kerel gaat op z'n dooie gemak de auto innemen, kopieermachine doet het dan weer niet en ga zo maar door...uiteindelijk natuurlijk gemist op een minuut of 2 a 3. Toen ben ik maar richting het viaduct (en verder) rechtsaf gelopen. Stukje wandelen, maar het is beter dan stilstaan in de kou daar midden in dat weiland.
Wat heb ik gewonnen Keuzer?
Jongens, de maandwissel komt er weer aan, en je weet wat er dan gebeurt, lots of einde lease..quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:12 schreef Mallet het volgende:
Ik ben ook niet gebeld. Het lijkt erop dat de hoeveelheid werk weer aan het afnemen is. Tenzij ik morgen net zoals vandaag nog een spoedje krijg. Komt alleen bij mij maar heel zelden voor.
Dat mailtje was voor vrijdag en maandag, niet zaterdag.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 10:04 schreef Mallet het volgende:
Leuk dat het werk bevalt! Ik heb het ook wel eens gedaan.
Busjes zonder binnenspiegel zijn erg irritant inderdaad. Helemaal als je hem achteruit in de parkeergarage bij Athlon Nijmegen moet parkeren.. Ben ik ook erg goed in.
Gisteravond nog die e-mail over de beschikbaarheid gehad.. Met name voor vandaag.. Denk ik.. Jaaa bel me dan, want ik ben gewoon beschikbaar. Wie weet.
Had 'm donderdagavond al. Misschien iets misgegaan inderdaad.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:08 schreef Mallet het volgende:
Wat vaag man.. Ik heb hem gisteravond binnen gekregen, verzonden om 20.20.05. Technisch mankement
Herkenbaarquote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:22 schreef Keuzer het volgende:
Godver.. Ik ben zo friggin gewend aan mijn ov.. Net verjaardag gehad in eindhoven en net de trein naar huis gepakt.. Laat de conducteur mijn ov zien en die vraagt doodleuk of ik een grapje maak.. Ik die geen zin heb in een grapjas vraag wattie in zn hoofd haalt.. Tot hij me wijst op het feit dat t zaterdag is.. -.- kon kiezen tussen uitstappen en kaartje halen of van hem t kaartje met de boete >.< sta nu dus halfuur in de vrieskou xD echt zo dom dit verzin je niet.. Kaartje is ook maar 3 euro ofzo >.> lekker
ps: ongeveer 68 uur
Altijd een beetje lastig, maar ik schat er rond 13.00 te zijn.quote:Op maandag 1 februari 2010 18:17 schreef Irritatie100 het volgende:
Morgen ook weer 2. Rotterdam-->Breda en Breda--> Meerkerk. Hoe laat verwacht jij in Meerkerk te zijn Mallet?
Hmmm, dat is ook mijn deadline, maar ik zal er wss al eerder zijn. Rij om uiterlijk 11 uur weg uit Breda en dan doe ik geen 2 uur over een ritje naar Meerkerkquote:Op maandag 1 februari 2010 18:52 schreef Mallet het volgende:
[..]
Altijd een beetje lastig, maar ik schat er rond 13.00 te zijn.
Ik heb tot uiterlijk 14.00, maar ik verwacht er niet eerder te zijn dan 13.00. Heb bij beiden ritten ophaal- en aflevertijden.quote:Op maandag 1 februari 2010 18:56 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Hmmm, dat is ook mijn deadline, maar ik zal er wss al eerder zijn. Rij om uiterlijk 11 uur weg uit Breda en dan doe ik geen 2 uur over een ritje naar Meerkerk
Ik ook, maar ik heb al gemerkt dat die tijden niet heel veel uitmaken. Ik ben vaak veel vroeger dan de tijden die erop staan en dat is altijd goed.quote:Op maandag 1 februari 2010 19:13 schreef Mallet het volgende:
[..]
Ik heb tot uiterlijk 14.00, maar ik verwacht er niet eerder te zijn dan 13.00. Heb bij beiden ritten ophaal- en aflevertijden.
Niet altijd zo! Bij bedrijven (geen dealers etc.) verwachten ze wel degelijk dat je tussen de tijden komt.quote:Op maandag 1 februari 2010 19:17 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik heb al gemerkt dat die tijden niet heel veel uitmaken. Ik ben vaak veel vroeger dan de tijden die erop staan en dat is altijd goed.
Op je ophaaladres vragen of je de fax mag gebruiken en EW laten faxen.quote:Op maandag 1 februari 2010 23:00 schreef Irritatie100 het volgende:
Morgen dus 2 ritjes, wilde me net gaan voorbereiden, blijkt dat er nog welgeteld 1 vel printpapier in huis is![]()
Nou moet ik morgen ook een ritje voor Arval rijden, naar Meerkerk. Geen schade dus. Ik vond echter nog een leeg Arval-huurauto formulier, die met schade voor Houten. Zouden ze daar in Meerkerk een probleem van maken?
In welke staat die auto's zich bevinden is de zorg van de leasemaatschappijen/berijder, niet die van mij. Ik transporteer 'm van A naar B.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:54 schreef rene90 het volgende:
Maandag mijn eerste buitendienst![]()
Morgen weer gewoon even een binnendienst. Moeten jullie ook de auto's checken voordat je ermee weg gaat. Dus vloeistoffen, banden, etc. ?
Oke, dan ligt het bij athlon wel iets anders inderdaad.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:58 schreef Maharbal het volgende:
[..]
In welke staat die auto's zich bevinden is de zorg van de leasemaatschappijen/berijder, niet die van mij. Ik transporteer 'm van A naar B.
Ik heb slechts één keer één band op spanning gebracht in 3.5 jaar. Dat was een paar weken geleden omdat ik een band moest vervangen, en de druk daarvan was 1,3bar terwijl de rest boven de 2 zat.
Athlon is de leasemaatschappij.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:00 schreef rene90 het volgende:
[..]
Oke, dan ligt het bij athlon wel iets anders inderdaad.
Maar wat doe je dan als je bij easyways werkt? Dan wordt je door andere leasemaatschappijs ingehuurd die niet hun eigen chauffeurs hebben bijvoorbeeld?quote:
Leasemaatschappijen zelf hebben nooit genoeg chauffeurs om de auto's te transporteren, wij werken dus voor alle grote leasemaatschappijen van Nederland. Ons werk is het van A naar B vervoeren van auto's.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:04 schreef rene90 het volgende:
[..]
Maar wat doe je dan als je bij easyways werkt? Dan wordt je door andere leasemaatschappijs ingehuurd die niet hun eigen chauffeurs hebben bijvoorbeeld?
Okequote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:06 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Leasemaatschappijen zelf hebben nooit genoeg chauffeurs om de auto's te transporteren, wij werken dus voor alle grote leasemaatschappijen van Nederland. Ons werk is het van A naar B vervoeren van auto's.
Reken maar dat er meer Easywayers alleen al geregeld voor Athlon werken dan dat Athlon zelf chauffeurs heeft.
Ik mag morgen weer naar Athlon in Almere.
Dat wist ikquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:07 schreef rene90 het volgende:
[..]
OkeJa ik heb dan ook nog dat ik een auto moet ophalen weer en terugrijden naar Athlon, dat is wat ik dan steeds doe.
Oke, dat snap ik even nietquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:09 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik had al zo een vermoeden dat je dat wel wist, met de hoeveelheid uren die jij draait
Ik zie altijd langskomen dat je weer 130 uur/maand hebt gewerkt, en een record van nog hoger....dan ben je dus wel ervaren met zoveel uur op het gebied van chauffeurquote:
Maar ik snap niet hoe dat zich verhoudt tot mijn weten dat jij voor Athlon rechtstreeks werktquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:13 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik zie altijd langskomen dat je weer 130 uur/maand hebt gewerkt, en een record van nog hoger....dan ben je dus wel ervaren met zoveel uur op het gebied van chauffeur
Ik doelde eigenlijk meer op de taken als rechtstreekse chauffeur voor athlonquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:14 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Maar ik snap niet hoe dat zich verhoudt tot mijn weten dat jij voor Athlon rechtstreeks werkt.
Aah, ik vat 'mquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:18 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk meer op de taken als rechtstreekse chauffeur voor athlon. Maar ik heb hier weleens geroepen dat ik voor Athlon werk dus tja
Nou, (misschien late reactie), maar Joleen heeft idd wel een heel prettige stem kan ik me nog herinneren..en dat is toch een paar jaartjes geleden alweer..quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:11 schreef Keuzer het volgende:
Haha als een van de meiden van kantoor over dit topic heen gaat joh... blozen zullen ze
Jullie beschrijven het alsof je iedere keer weer helemaal wegzwijmelt onder het genot van hun stemmen.
Een lada?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:14 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik had vandaag een auto die bij 100 in z'n 6 (!) al 3000 rpm deed
ROFL :pquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:23 schreef Accordtje het volgende:
[..]
Nou, (misschien late reactie), maar Joleen heeft idd wel een heel prettige stem kan ik me nog herinneren..en dat is toch een paar jaartjes geleden alweer..
BMW 116iquote:
116i Is inderdaad niet echt heel rap hè..quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:35 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
BMW 116i
Vanmorgen overigens een Renault Megane die bij 110 al 4000 rpm deed, en die had geen 6e versnelling
Ben trouwens vanmiddag weer een hiker tegengekomen bij Athlon. Hij zei dat ie nog maar net voor EW werkte en dat ie net 10 ritjes gemaakt heeft. Maar hij had al wel 2 keer zo'n dag op locatie gewerkt (is 1 ritje op de teller waard). Ik dacht dat dat zo weinig voorkwam?
En ik ben trouwens voor morgen niet gebeld. Zit nu op 7 uur gisteren en 9 uur vandaag.
Nee.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:34 schreef Maharbal het volgende:
Hebben jullie overigens je jaaropgave van EW al binnen?
Ik was de 120d gewend dus het viel wat tegen jaquote:Op woensdag 3 februari 2010 20:35 schreef Mallet het volgende:
[..]
116i Is inderdaad niet echt heel rap hè..
Dat is wel heel makkelijk ja, ideaal. Zelf hou ik niet zo van dat soort gebieden.. Je moet op dat soort plaatsen altijd weten hoe het allemaal in zijn werk gaat. Druk enzo. Niet dat ik er niet rijd ofzo, maar ik zie snel dingen over het hoofd..quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:35 schreef rene90 het volgende:
Ik moest vandaag ook bij schiphol een auto ophalen, ideaal om daar gewoon te parkeren als je iemand moet afzetten. Je komt gewoon die slagboom door als je alleen maar even het logotje van athlon laat zien
Ik heb vandaag bijna de gehele dag in een mercedes vito gereden, en dan moest ik met iemand pendelen en die reed in een volvo s80 voor me, heel leuk om bij te houden danquote:Op woensdag 3 februari 2010 20:42 schreef Mallet het volgende:
[..]
Dat is wel heel makkelijk ja, ideaal. Zelf hou ik niet zo van dat soort gebieden.. Je moet op dat soort plaatsen altijd weten hoe het allemaal in zijn werk gaat. Druk enzo. Niet dat ik er niet rijd ofzo, maar ik zie snel dingen over het hoofd..
Ik moest laatst een auto wisselen in Rijswijk, alleen de monteur was aan het werk op het binnenhof. Moest ik daar naartoe rijden. Wat een hel man. Ik reed in een Opel Astra Station 1.3.. Wat een armoedige rotbak. Hartstikke langzaam. Ik mis wel eens zebrapaden ofzo.. Best slecht. Ik heb overigens die wissel midden op een trambaan moeten doen. Fijn hoor om zo een auto in te nemen..
Precies! Toen ik voor Athlon die dag werkte had ik iets soortgelijks. Ik reed wederom in zo`n Astra en m'n collega in een goede C-klasse. Volgens mij heb ik de 5/6 niet eens gebruikt ghehe.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:44 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag bijna de gehele dag in een mercedes vito gereden, en dan moest ik met iemand pendelen en die reed in een volvo s80 voor me, heel leuk om bij te houden dan
Maar die collega wist de route, ik in mijn mercedes bus nietquote:Op woensdag 3 februari 2010 20:50 schreef Mallet het volgende:
[..]
Precies! Toen ik voor Athlon die dag werkte had ik iets soortgelijks. Ik reed wederom in zo`n Astra en m'n collega in een goede C-klasse. Volgens mij heb ik de 5/6 niet eens gebruikt ghehe.
Taxichauffeur is heerlijk werk! Vanavond ook weer gewerkt, en nu voor normale tijden 'vroeg' thuis..quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:47 schreef Marloes het volgende:
Ja taxi-chauffeur lijkt me ook leuk... Alleen vind ik dat een beetje eng als vrouw in AlmereMisschien overdreven maar goed.
Ik heb dus gesolliciteerd als prive-student-chauffeur geloof ik
En ikquote:Op vrijdag 5 februari 2010 08:39 schreef Keuzer het volgende:
Ik vrees dat de meeste die hier regelmatig komen (behalve tha rizzo) allemaal werken bij easyway als hiker...
succes met je sollicitatie! Chauffeur is leuk werk
Gaat via het uitzendbureau adeccoquote:Op maandag 8 februari 2010 17:00 schreef GANZENBORD het volgende:
Zit even op de site van athlon te kijken, maar ik kan nergens een kopje vinden om te solliciteren voor een functie als hiker/bijbaan, slechts fulltime functies voor op kantoor?
Met een VW Fox heb ik 160km/h gereden in Duitsland toen ik onderweg was voor EW, ghehe! Als je een auto moet afleveren op een adres en weer een terug moet nemen is het bijna altijd een wissel. Behalve als het bij een depot is natuurlijk. Wel ideaal zijn die ritten, geen gezeur met het openbaar vervoer.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:53 schreef Irritatie100 het volgende:
Uiteindelijk mocht ik een superspannende VW Fox rijden. Met een 0-100 tijd van slechts 17.5 seconden, slingeren voor de ramen en geen elektrische spiegels zal het jullie niet verbazen dat ik een waanzinnige rit heb gehad!
Maar ff serieus, was wel relaxed vandaag. Eerst van Rotterdam naar Tiel, vervolgens weer van Tiel terug naar Rotterdam. Kortom, auto afleveren en op hetzelfde adres weer eentje halen om terug te rijden naar m'n beginadres.
2e rit was wel leuk, er stond in de ritgegevens bij het kenteken n.n.b en bij de beschrijving: "een auto ophalen"Helemaal geen typeaanduiding ofzo.
Uiteindelijk toch goed gekomen, het bleek dat degene waarbij ik de Fox afleverde zelf een auto had staan die weer terug moest naar EasyRent, een gelukkig iets snellere Toyota Yaris
Helaas, in mijn regio was er dus niks....quote:Op maandag 8 februari 2010 17:14 schreef rene90 het volgende:
[..]
Gaat via het uitzendbureau adeccoEven bellen daarmee of ze nog mensen zoeken.
Ik ging niet harder dan 135, heuvelafquote:Op maandag 8 februari 2010 19:00 schreef Mallet het volgende:
[..]
Met een VW Fox heb ik 160km/h gereden in Duitsland toen ik onderweg was voor EW, ghehe!
Hmmm, dat heb ik niet gedaanquote:Ik moet er altijd goed aan denken om het kenteken voordat ik ga rijden door te bellen aan EW, dat vergeet je snel.
Dat tijdelijk uitschrijven doe ik niet aan (als ik niet zou kunnen werken). Voor hetzelfde geld kun je je later niet meer inschrijven, wat in mijn geval nog wel eens snel het geval zou kunnen zijn omdat ik voor EW begrippen erg oud ben. Nee, zo simpel komen ze niet van mij af.quote:Op maandag 8 februari 2010 19:19 schreef PIB het volgende:
Morgen EW mailen om me tijdelijk uit te schrijven, heb het helaas komend semester te druk met school om aan m'n uren te komen...Tankpas al ingeleverd
Ik had inderdaad de 1.4 diesel.quote:Op maandag 8 februari 2010 19:08 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik ging niet harder dan 135, heuvelafJij had de 1.4 zeker?
[..]
Hmmm, dat heb ik niet gedaanStond ook niet in de gegevens dat dat moest
Zou ik inderdaad ook niet doen, weet niet wat je leeftijd is maar ik had me dus wel uitgeschreven toen ik op stage ging. Was in eerste instantie voor mij ook niet mogelijk om als hiker terug te komen maar heb het met moeite toch nog voor elkaar kunnen krijgen omdat ze die regel nog niet hadden toen ik wegging.quote:Op maandag 8 februari 2010 19:20 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Dat tijdelijk uitschrijven doe ik niet aan (als ik niet zou kunnen werken). Voor hetzelfde geld kun je je later niet meer inschrijven, wat in mijn geval nog wel eens snel het geval zou kunnen zijn omdat ik voor EW begrippen erg oud ben. Nee, zo simpel komen ze niet van mij af.
Ja, oud voor EW-begrippen (staat wel in m'n profiel dus).quote:Op maandag 8 februari 2010 21:09 schreef enpe het volgende:
[..]
Zou ik inderdaad ook niet doen, weet niet wat je leeftijd is maar ik had me dus wel uitgeschreven toen ik op stage ging. Was in eerste instantie voor mij ook niet mogelijk om als hiker terug te komen maar heb het met moeite toch nog voor elkaar kunnen krijgen omdat ze die regel nog niet hadden toen ik wegging.
Oh dat heb ik zo vaak. Soms zelfs 3uur reizen naar mijn startadres. Is wel minder maar voor mij hoort het erbij. Woon in oost gelderland.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:01 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb de jaaropgave ook binnen idd.
Morgen ook leuk trouwens. Ik woon in Vlaardingen (regio Rotterdam dus), maar mijn eerste rit morgen begint in BredaHeb ik nog nooit meegemaakt, moet altijd dichtbij huis zijn voor de eerste rit.
Ja, maar je zou toch denken dat er genoeg hikers zitten in Breda zelf?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:54 schreef Mallet het volgende:
[..]
Oh dat heb ik zo vaak. Soms zelfs 3uur reizen naar mijn startadres. Is wel minder maar voor mij hoort het erbij. Woon in oost gelderland.
Pff, ik wilde iets zeggen over het aantal uren....en dan iets met gewerkt voor een heel jaarquote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:20 schreef Irritatie100 het volgende:
Tja, ik kom er eigenlijk altijd wel aan. Alleen in december niet aangekomen, maar ja, wie wel?
Maharbal mag niet, ik herhaal NIET meedoen
Dat non-concurrentiebeding staat er altijd wel leuk voor de sier, maar als het om lange periodes gaat wordt het toch altijd wel rechterlijk van de kaart geveegd. Niet dat je dat wil ofzo, maar ik zie het altijd maar een beetje als contractsopvulling.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:46 schreef Hojdhopper het volgende:
Heeft iemand van jullie ervaring met het 'aanvragen' van een vertrekpunt en eindpunt?
Komende weken ben ik namelijk op maandag vrij en dus zou ik graag vanuit Bergen op Zoom (thuis) willen beginnen en eindigen in Sittard (kamer).
En binnenkort eens eindigen in Utrecht ('s avonds feest daar dus ga niet helemaal vanuit Sittard weer terug).
Als ik invul dat ik 'beschikbaar ben vanuit...' is het geen probleem, maar nu met verschillend start- en eindpunt?
Edit: Ik vind het overigens een stomme regel in het contract dat je 'geen zakelijke relaties mag opdoen met dit werk' en in de vijf (?) jaar na ontslag niets in dezelfde trant mag doen.
Waarom zou dit zijn?
Hm oké, dus mocht ik gewoon willen overstappen naar AZAB (ik geef maar een voorbeeld) dan kan dat gewoon.quote:Op woensdag 10 februari 2010 01:20 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Dat non-concurrentiebeding staat er altijd wel leuk voor de sier, maar als het om lange periodes gaat wordt het toch altijd wel rechterlijk van de kaart geveegd. Niet dat je dat wil ofzo, maar ik zie het altijd maar een beetje als contractsopvulling.
Oké. Nouja, het is maar voor een enkele keer. Ik probeer het gewoon.quote:Ik heb overigens wel eens gemeld dat ik bij wat vrienden logeerde, en of ze voor de volgende dag vanaf dat adres ritjes hadden (wat dus het geval was). Maar beetje bepalen wat je start- en eindadres is, heb ik nog nooit gedaan.
Ah oke... ik kreeg er geen. Nouja, ook geen ramp.quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:58 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik kreeg de tas bij m'n sollicitatie. En ik heb idd ook wel eens auto's zonder radio gehad. Alleen dat waren dan van die pauperbakken waarvan de motor zoveel lawaai produceerde dat de radio dat waarschijnlijk toch niet overstemd had
En over het bij een ander bedrijf gaan werken: hoe zou EW daar uberhaupt achter moeten komen als je dat doet?
Je bedoelt het Walt Disneyplantsoen.quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:38 schreef Mallet het volgende:
Ik mag morgen ook weer 2 ritten uitvoeren. Gelukkig want ik kan maar één dag deze week.
Wegkomen in Almere vind ik ook altijd een beetje tricky. Ik ben al een paar keer naar de verschillende haltes gelopen daar, omdat ik het er nogal onduidelijk vind. Ik moet eigenlijk altijd naar Almere CS. De bus gaat rond 11/12 uur geloof ik maar 1x per uur. Als ik hem heb gemist dan loop ik gewoon door naar het Disneyplein ofzoen stap ik daar op de 6 die heel frequent komt.
Die Touring maakt dan weer een hoop goed. Ik heb morgen de auto waar ik de meeste hekel aan heb van allemaal.. De spectaculaire Opel Corsa 1.2! Daarna een Volvo V50.quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:17 schreef Irritatie100 het volgende:
Morgen trouwens een VW Polo 1.4 TDI (met 3 cilinders), een VW Golf 1.4 TSI en een BMW 520d Touring. En die moet ik in de buffer van Almere zetten, wordt leuk
Bij EasyWay moet je minimaal 1 dag doordeweeks inzetbaar zijn. Je kunt daar ook per week je eigen rooster invullen (tot donderdag 17u de week ervoor). Werktijden zijn afhankelijk van de opdrachten (ritten) die je krijgt. Reken erop dat je met 2 of 3 ritten zo'n 6 tot 8 uur bezig bent. Soms zelfs 10. Dus zeg maar van 8 tot 6.quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:43 schreef daniquegr het volgende:
Hoi! Kan iemand mij advies geven m.b.t. student chauffeur?
Ik heb net op de website bij chauffeurscentrale zitten kijken en daar staat dat je boven het minimumloon van een 23-jarige verdient. Weet iemand wat je verdient als 21-jarige? En moet je minimaal meerdere werkdagen beschikbaar zijn of kan dat per week ook wel verschillen ( i.v.m. tentamens )? Wat zijn de meest voorkomende tijden dat je moet werken? En last but not least: is het heel erg om geen navigatie- en niet zo heel veel verstand van het wegennetwerk te hebben (wel wat uiteraard)?
Kortom: is het aan te raden
Oké danku.quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:09 schreef Mallet het volgende:
De buffer is een parkeergarage. Als je het hek door rijdt bij Athlon moet je bij de lage toegangsdeur aan de rechterkant zijn. Auto moet je binnen achteruit inparkeren. Soms is het er nogal vol en de ruimte is beperkt, dus dan moet je even manouvreren.
Klinkt als kut dus..quote:Vandaag heb ik wel lekker uren gemaakt, maar het ging zoals gewoonlijk weer niet echt vlekkeloos. Het begon vanochtend vroeg al toen mijn bus niet kwam opdagen. Ik ben toen als een gek naar het station gefietst om alsnog de trein te halen. Eerste rit ging dus prima.
[etc...]
Dat is idd bruto, ik ben 20 en hou netto 6 euro over,quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:52 schreef daniquegr het volgende:
Zo op die reactie hoefde ik iig niet lang te wachtenHet salaris had ik inderdaad gezien op de site van easyway. Dat is bruto neem ik aan? Enig idee hoeveel je netto over houdt?
En iemand anders misschien nog info over chauffeurscentrale?
EDIT: lees nu pas de rest van het bericht, zijn vrouwelijke chauffeurs in trek danEnne bevalt het jou wel bij Easyway (als hiker of chauffeur)?
Is het niet zo dat je als je een eigen auto hebt het werk ook mag doen/blijven doen?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:49 schreef Irritatie100 het volgende:
Je moet het eigenlijk in de zomer proberen. Dan zijn veel studenten afgestudeerd en moeten ze dus stoppen bij dit soort bedrijven omdat ze geen OV meer hebben. Kortom, veel vacatures en een grote kans dat je aangenomen wordt.
Volgens mij kan dat niet nee. Het komt sowoeso zelden tot nooit voor dat je start- en eindadres hetzelfde is, dus dan moet je alsnog stukken OV doen, ook tussen de ritten door. Misschien dat het voor prive-chauffeurs andders is, maar dat zou ik niet durven zeggen.quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:55 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Is het niet zo dat je als je een eigen auto hebt het werk ook mag doen/blijven doen?
Of zijn ze daar echt heel strict in, vraag me dat soort dingen altijd af.
Tja dat is FOK! hè, wordt je altijd snel geholpen. Welkom op het forum trouwens.quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:52 schreef daniquegr het volgende:
Zo op die reactie hoefde ik iig niet lang te wachtenHet salaris had ik inderdaad gezien op de site van easyway. Dat is bruto neem ik aan? Enig idee hoeveel je netto over houdt?
En iemand anders misschien nog info over chauffeurscentrale?
EDIT: lees nu pas de rest van het bericht, zijn vrouwelijke chauffeurs in trek danEnne bevalt het jou wel bij Easyway (als hiker of chauffeur)?
Bij voorwaarden van AZAB staat dit:quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:00 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Volgens mij kan dat niet nee. Het komt sowoeso zelden tot nooit voor dat je start- en eindadres hetzelfde is, dus dan moet je alsnog stukken OV doen, ook tussen de ritten door. Misschien dat het voor prive-chauffeurs andders is, maar dat zou ik niet durven zeggen.
Of je pakte gewoon de buurtbus die daar reed, eruit bij 'Kapelerf' bij de chauffeur beter bekend als, 'die grote kerk', en dan loop je 10 minuutjes naar je bestemming >.> niet nodig om dan een uur op de reguliere bus te wachtenquote:Op woensdag 10 februari 2010 14:45 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik had maar 1 ritje, dus ben net weer thuis. Ging op zich nog redelijk. Ik moest de intercity van Rotterdam naar Breda hebben om 8:47, die had ik ook netjes. Alleen er waren ergens bij Roosendaal problemen, daardoor stopte de trein extra op Lage Zwaluwe en Breda Prinsenbeek. Had op Breda maar 5 minuutjes overstaptijd, maar die trein bleef gelukkig wachten op ons. Toen moest ik naar station Gilze-Rijen, waar ik de bus naar ING moest pakken. Ik zag de bus aankomen toen ik uit de trein stapte en ging rennen, maar de buschauffeur zag me niet en reed weg. En dat is een uursdienst
Kortom, een uur wachten op een station met alleen 2 sporen en verder niks.
Verder kon ik op de snelweg wel lekker doorrijden, dus dat was prima. Ik had een BMW 118d. Reikwijdte stond bij instappen op 600km en op m'n bestemming op 780km, doe me dat maar eens na
En dat op een ritje van 80km
Ook niet slechtquote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:45 schreef tha_rizzo het volgende:
En natuurlijk klopt de info weer niet, het is een Jag XF.
start-stop-systeem?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:45 schreef Mallet het volgende:
Ik reed laatst in een V50 1.6D. Toen ik de motor uit wilde zetten en dus de sleutel omdraaide bleef de motor lopen.. Heel vaag.. Dus toen liet ik de koppeling los en sloeg hij natuurlijk af. Het was een handgeschakelde uitvoering. Is dit een of ander systeem wat ik niet ken of was hier sprake van een technisch mankement?
Dat je überhaupt ergens gekomen bent. In een C30 is die 1.6D al traag, laat staan in een V50quote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:45 schreef Mallet het volgende:
Ik reed laatst in een V50 1.6D. Toen ik de motor uit wilde zetten en dus de sleutel omdraaide bleef de motor lopen.. Heel vaag.. Dus toen liet ik de koppeling los en sloeg hij natuurlijk af. Het was een handgeschakelde uitvoering. Is dit een of ander systeem wat ik niet ken of was hier sprake van een technisch mankement?
Ja erg hè. Je kan dan wel zeggen dat je in een Volvo rijdt, maar je hebt wel de meest basic uitvoering. Het is wel een leuke auto hoor, maar met deze uitvoering mis je echt wat vermogen.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:20 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat je überhaupt ergens gekomen bent. In een C30 is die 1.6D al traag, laat staan in een V50
Verschrikkelijk, ik ben ook blij dat ik voornamelijk normale auto's mee krijgquote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:20 schreef Mallet het volgende:
[..]
Ja erg hè. Je kan dan wel zeggen dat je in een Volvo rijdt, maar je hebt wel de meest basic uitvoering. Het is wel een leuke auto hoor, maar met deze uitvoering mis je echt wat vermogen.
Auto brengen of halen die via Arval is geleasd. Verder niet anders dan andere ritjes.quote:Op maandag 15 februari 2010 18:07 schreef P.F het volgende:
Ik las dat sommige van jullie wel eens ritjes doen voor Arval, wat houdt dat precies in?
Ja. Veel plezier met uitparkeren / uitrijden / inparkeren.quote:Op maandag 15 februari 2010 18:49 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Iemand bekend met Athlon Nijmegen? Moet daar vanuit mijn verhuurbedrijf woensdag een auto van ons ophalen.
De auto wordt buiten gezetquote:Op maandag 15 februari 2010 18:53 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ja. Veel plezier met uitparkeren / uitrijden / inparkeren.
O, dat is handigquote:Op maandag 15 februari 2010 18:56 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
De auto wordt buiten gezetMaar is het te belopen vanaf het treinstation (Nijmegen Dukenburg volgens mij) wat daar dichtbij ligt of kan ik beter de taxi nemen vanaf Nijmegen CS? (kom uit den-haag)
auto ergens ophalen, en dan in Meerkerk brengen, en dan 10 minuten lopen naar 't centrum en daar de bus pakken.quote:Op maandag 15 februari 2010 18:07 schreef P.F het volgende:
Ik las dat sommige van jullie wel eens ritjes doen voor Arval, wat houdt dat precies in?
Ik weet zo de straat niet direct uit mijn hoofd, maar een taxi is echt niet nodig. Er ligt een bushalte op 2 minuten lopen, waar frequent bussen rijden. Vanaf Nijmegen CS is het prima te doen met het OV. Dit moet je hebben kunnen vinden met 9292ov.nlquote:Op maandag 15 februari 2010 18:56 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
De auto wordt buiten gezetMaar is het te belopen vanaf het treinstation (Nijmegen Dukenburg volgens mij) wat daar dichtbij ligt of kan ik beter de taxi nemen vanaf Nijmegen CS? (kom uit den-haag)
Hij is geen hiker.quote:Op maandag 15 februari 2010 19:13 schreef Mallet het volgende:
[..]
Ik weet zo de straat niet direct uit mijn hoofd, maar een taxi is echt niet nodig. Er ligt een bushalte op 2 minuten lopen, waar frequent bussen rijden. Vanaf Nijmegen CS is het prima te doen met het OV. Dit moet je hebben kunnen vinden met 9292ov.nl
Daarnaast, volgens mij staat het ook bij je ritinfo, moet je aan de achterkant van het pand zijn (andere straat). Je moet dan door het hek lopen (het pand ligt aan je linkerhand) tot je bij een roldeur komt (blauw). Daarnaast vind je een deur waar je naar binnen kan. Bij binnenkomst meteen links en melden bij het luikje. Je bent dan in een werkplaats.
Ik heb een blauwe maandag vestigingswerkzaamheden gedaan daar. Uitparkeren is niet zo`n ramp, maar overcapaciteit heeft dat pand iig niet.
quote:Op maandag 15 februari 2010 19:13 schreef Mallet het volgende:
[..]
Ik weet zo de straat niet direct uit mijn hoofd, maar een taxi is echt niet nodig. Er ligt een bushalte op 2 minuten lopen, waar frequent bussen rijden. Vanaf Nijmegen CS is het prima te doen met het OV. Dit moet je hebben kunnen vinden met 9292ov.nl
Daarnaast, moet je aan de achterkant van het pand zijn (andere straat). Je moet dan door het hek lopen (het pand ligt aan je linkerhand) tot je bij een roldeur komt (blauw). Daarnaast vind je een deur waar je naar binnen kan. Bij binnenkomst meteen links en melden bij het luikje. Je bent dan in een werkplaats.
Ik heb een blauwe maandag vestigingswerkzaamheden gedaan daar. Uitparkeren is niet zo`n ramp, maar overcapaciteit heeft dat pand iig niet.
Dat besefte ik me ook al toen ik het bericht opnieuw bekeek.quote:Op maandag 15 februari 2010 19:16 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Hij is geen hiker.
Uitparkeren/inparkeren/uitrijden daar is niet per sé een ramp, maar het alles behalve ideaal omdat het daar gewoon veel te krap is voor het aantal auto's dat er staat. Stelletje zuunigerds.
Het is meer het ruimtegebrek in de gangen waar je moet in/uitrijden zegmaar. Niet onoverkomelijk hoor, maar wel leuk om te zien dat inderdaad alle verf van de hoeken daar is afgeschuurdquote:Op maandag 15 februari 2010 19:19 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Inparkeren/ uitparkeren doet me niet zoveel. Ik zal morgen een foto maken van hoe het bij mij op de zaak isAuto's staan bumper tegen bumper (letterlijk) en meestal via het raam eruit
O, verhuisd?quote:Op maandag 15 februari 2010 21:45 schreef Keuzer het volgende:
Jongens toch, ben laatst bij Nijmegen geweest, ze hebben daar volgens mij een nieuwe vestiging hoor... andere chauffeur merkte ook al op dat ze verhuisd zijn. Anyway nog steeds geen salaris ook
Ik heb het adres: Kerkenbos 11-13quote:Op maandag 15 februari 2010 21:45 schreef Keuzer het volgende:
Jongens toch, ben laatst bij Nijmegen geweest, ze hebben daar volgens mij een nieuwe vestiging hoor... andere chauffeur merkte ook al op dat ze verhuisd zijn. Anyway nog steeds geen salaris ook
Volgens mij wel, hoewel ik me zou kunnen voorstellen dat bij het baantje dat rene90 bij Arval doet het niet verplicht is, aangezien dat op locatie is.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:36 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Is OV bij elk bedrijf verplicht?
Mm oke ik moet dus gewoon kijken of er 1tje in de buurt zit hierquote:Op maandag 15 februari 2010 22:43 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Volgens mij wel, hoewel ik me zou kunnen voorstellen dat bij het baantje dat rene90 bij Arval doet het niet verplicht is, aangezien dat op locatie is.
Bij EW nemen ze je iig alleen aan als je studeert (je moet ook een studentenpas overleggen), maar volgens m'n contract is het niet hebben van een OV geen ontbindende voorwaarde. Echter vergoeden ze je reiskosten ook niet in dat geval.
Weet jij toevallig ook wat Arval precies aan jouw baas betaaldquote:Op maandag 15 februari 2010 19:10 schreef LastClick het volgende:
[..]
auto ergens ophalen, en dan in Meerkerk brengen, en dan 10 minuten lopen naar 't centrum en daar de bus pakken.
Zit wel een cafetaria achter de halte
@stukkie hierboven:
citroen C1 dingen halen wel 100 in zn 2... alleen de toerenteller is een optie, en had ik niet
Ongeveer 2,5 tot 3 keer je uurloon.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:46 schreef P.F het volgende:
[..]
Weet jij toevallig ook wat Arval precies aan jouw baas betaald?
Dat zou best kunnen.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:20 schreef Maharbal het volgende:
Ik heb ooit eens rondgevraagd, en EW rekent als het goed is een vast bedrag per rit.
geen idee, gaat via Easywayquote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:46 schreef P.F het volgende:
[..]
Weet jij toevallig ook wat Arval precies aan jouw baas betaald?
Wat een gedoe ook weer. Echt weer iets waar je totaal geen invloed op hebt.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:19 schreef Keuzer het volgende:
Watjo vandaag weer avontuurlijk hoor, eerste rit ging niet door dus met ov v Tilburg naar Leiden.. zit lekker in de IC wordt er vlak voor Dordrecht omgeroepen dat er in de blaaktunnel bij Rdam een locomotief in de fik staat xD, dus eerst vervangende stoptrein, en uiteindelijk met de tram rDam overgestoken om vanaf centraal weer verder te gaan
linkje van nu.nl over die trein voor me:
http://www.nu.nl/algemeen(...)einverkeer-stil.html
Overigens nog steeds geen centen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |