abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78026914
quote:
Op maandag 15 februari 2010 18:56 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

De auto wordt buiten gezet Maar is het te belopen vanaf het treinstation (Nijmegen Dukenburg volgens mij) wat daar dichtbij ligt of kan ik beter de taxi nemen vanaf Nijmegen CS? (kom uit den-haag)
Ik weet zo de straat niet direct uit mijn hoofd, maar een taxi is echt niet nodig. Er ligt een bushalte op 2 minuten lopen, waar frequent bussen rijden. Vanaf Nijmegen CS is het prima te doen met het OV. Dit moet je hebben kunnen vinden met 9292ov.nl

Daarnaast, moet je aan de achterkant van het pand zijn (andere straat). Je moet dan door het hek lopen (het pand ligt aan je linkerhand) tot je bij een roldeur komt (blauw). Daarnaast vind je een deur waar je naar binnen kan. Bij binnenkomst meteen links en melden bij het luikje. Je bent dan in een werkplaats.

Ik heb een blauwe maandag vestigingswerkzaamheden gedaan daar. Uitparkeren is niet zo`n ramp, maar overcapaciteit heeft dat pand iig niet.
pi_78027039
quote:
Op maandag 15 februari 2010 19:13 schreef Mallet het volgende:

[..]

Ik weet zo de straat niet direct uit mijn hoofd, maar een taxi is echt niet nodig. Er ligt een bushalte op 2 minuten lopen, waar frequent bussen rijden. Vanaf Nijmegen CS is het prima te doen met het OV. Dit moet je hebben kunnen vinden met 9292ov.nl

Daarnaast, volgens mij staat het ook bij je ritinfo, moet je aan de achterkant van het pand zijn (andere straat). Je moet dan door het hek lopen (het pand ligt aan je linkerhand) tot je bij een roldeur komt (blauw). Daarnaast vind je een deur waar je naar binnen kan. Bij binnenkomst meteen links en melden bij het luikje. Je bent dan in een werkplaats.

Ik heb een blauwe maandag vestigingswerkzaamheden gedaan daar. Uitparkeren is niet zo`n ramp, maar overcapaciteit heeft dat pand iig niet.
Hij is geen hiker.

Uitparkeren/inparkeren/uitrijden daar is niet per sé een ramp, maar het alles behalve ideaal omdat het daar gewoon veel te krap is voor het aantal auto's dat er staat. Stelletje zuunigerds.
pi_78027125
quote:
Op maandag 15 februari 2010 19:13 schreef Mallet het volgende:

[..]

Daarnaast, moet je aan de achterkant van het pand zijn (andere straat). Je moet dan door het hek lopen (het pand ligt aan je linkerhand) tot je bij een roldeur komt (blauw). Daarnaast vind je een deur waar je naar binnen kan. Bij binnenkomst meteen links en melden bij het luikje. Je bent dan in een werkplaats.

Inparkeren/ uitparkeren doet me niet zoveel. Ik zal morgen een foto maken van hoe het bij mij op de zaak is Auto's staan bumper tegen bumper (letterlijk) en meestal via het raam eruit
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_78027189
quote:
Op maandag 15 februari 2010 19:16 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Hij is geen hiker.

Uitparkeren/inparkeren/uitrijden daar is niet per sé een ramp, maar het alles behalve ideaal omdat het daar gewoon veel te krap is voor het aantal auto's dat er staat. Stelletje zuunigerds.
Dat besefte ik me ook al toen ik het bericht opnieuw bekeek.
Ze hebben daar ook met rode verf ff wat strepen op de hoeken geknald, ghehe. Helemaal afgebrokkeld.
pi_78032182
quote:
Op maandag 15 februari 2010 19:19 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

Inparkeren/ uitparkeren doet me niet zoveel. Ik zal morgen een foto maken van hoe het bij mij op de zaak is Auto's staan bumper tegen bumper (letterlijk) en meestal via het raam eruit
Het is meer het ruimtegebrek in de gangen waar je moet in/uitrijden zegmaar. Niet onoverkomelijk hoor, maar wel leuk om te zien dat inderdaad alle verf van de hoeken daar is afgeschuurd .
pi_78034033
Jongens toch, ben laatst bij Nijmegen geweest, ze hebben daar volgens mij een nieuwe vestiging hoor... andere chauffeur merkte ook al op dat ze verhuisd zijn. Anyway nog steeds geen salaris ook
pi_78034438
quote:
Op maandag 15 februari 2010 21:45 schreef Keuzer het volgende:
Jongens toch, ben laatst bij Nijmegen geweest, ze hebben daar volgens mij een nieuwe vestiging hoor... andere chauffeur merkte ook al op dat ze verhuisd zijn. Anyway nog steeds geen salaris ook
O, verhuisd?

Loon komt waarschijnlijk morgen trouwens. Het is vaak op de 15e of de 16e.
pi_78034861
Morgen weer lekker twee ritten btw
pi_78036709
quote:
Op maandag 15 februari 2010 21:45 schreef Keuzer het volgende:
Ik heb het adres: Kerkenbos 11-13
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_78036933
Is OV bij elk bedrijf verplicht?
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
pi_78037287
quote:
Op maandag 15 februari 2010 22:36 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Is OV bij elk bedrijf verplicht?
Volgens mij wel, hoewel ik me zou kunnen voorstellen dat bij het baantje dat rene90 bij Arval doet het niet verplicht is, aangezien dat op locatie is.

Bij EW nemen ze je iig alleen aan als je studeert (je moet ook een studentenpas overleggen), maar volgens m'n contract is het niet hebben van een OV geen ontbindende voorwaarde. Echter vergoeden ze je reiskosten ook niet in dat geval.
pi_78038004
quote:
Op maandag 15 februari 2010 22:43 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Volgens mij wel, hoewel ik me zou kunnen voorstellen dat bij het baantje dat rene90 bij Arval doet het niet verplicht is, aangezien dat op locatie is.

Bij EW nemen ze je iig alleen aan als je studeert (je moet ook een studentenpas overleggen), maar volgens m'n contract is het niet hebben van een OV geen ontbindende voorwaarde. Echter vergoeden ze je reiskosten ook niet in dat geval.
Mm oke ik moet dus gewoon kijken of er 1tje in de buurt zit hier
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
pi_78064450
Morgen weer een rit, maar nog geen salaris...
pi_78065218
quote:
Op maandag 15 februari 2010 19:10 schreef LastClick het volgende:

[..]

auto ergens ophalen, en dan in Meerkerk brengen, en dan 10 minuten lopen naar 't centrum en daar de bus pakken.

Zit wel een cafetaria achter de halte

@stukkie hierboven:

citroen C1 dingen halen wel 100 in zn 2... alleen de toerenteller is een optie, en had ik niet
Weet jij toevallig ook wat Arval precies aan jouw baas betaald ?
  Moderator dinsdag 16 februari 2010 @ 18:15:31 #290
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_78066674
Ik heb ooit eens rondgevraagd, en EW rekent als het goed is een vast bedrag per rit.
  Moderator dinsdag 16 februari 2010 @ 18:23:43 #292
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_78076125
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 17:46 schreef P.F het volgende:

[..]

Weet jij toevallig ook wat Arval precies aan jouw baas betaald ?
geen idee, gaat via Easyway
pi_78081393
Watjo vandaag weer avontuurlijk hoor, eerste rit ging niet door dus met ov v Tilburg naar Leiden.. zit lekker in de IC wordt er vlak voor Dordrecht omgeroepen dat er in de blaaktunnel bij Rdam een locomotief in de fik staat xD, dus eerst vervangende stoptrein, en uiteindelijk met de tram rDam overgestoken om vanaf centraal weer verder te gaan

linkje van nu.nl over die trein voor me:
http://www.nu.nl/algemeen(...)einverkeer-stil.html

Overigens nog steeds geen centen
pi_78081914
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 23:19 schreef Keuzer het volgende:
Watjo vandaag weer avontuurlijk hoor, eerste rit ging niet door dus met ov v Tilburg naar Leiden.. zit lekker in de IC wordt er vlak voor Dordrecht omgeroepen dat er in de blaaktunnel bij Rdam een locomotief in de fik staat xD, dus eerst vervangende stoptrein, en uiteindelijk met de tram rDam overgestoken om vanaf centraal weer verder te gaan

linkje van nu.nl over die trein voor me:
http://www.nu.nl/algemeen(...)einverkeer-stil.html

Overigens nog steeds geen centen
Wat een gedoe ook weer. Echt weer iets waar je totaal geen invloed op hebt.

Ik heb ook nog geen salaris ontvangen en begin het nu wel vervelend te vinden want ik zit erop te wachten. Als ik het morgen niet ontvang hang ik aan de telefoon.
pi_78090584
Ben weer klaar voor vandaag, weer onderweg naar huis. Kort ritje en aansluitende ov verbindingen

Salaris is overigens gestort

[ Bericht 26% gewijzigd door Mathijz op 17-02-2010 11:55:18 ]
pi_78094505
Ja bij mij ook lekkere smak geld van januari maar ik kwijl wel weg bij wat sommigen voor die maand hebben ontvangen xD ook jammer dat ik voor vandaag niet gebeld ben... maar wie weet morgen en overmorgen werk. Het weer wordt namelijk ook veel beter, 5 graden en geen sneeuw is gewoon relaxter.
pi_78101405
Hmm, eindelijk salaris. Leuk bedrag.

Wel jammer dat ik net één maandje te laat jarig was, anders kwam er nog ¤1,50 per uur bij .
pi_78106362
Verkeerde topic
pi_78119754
salaris is ook weer binnen... minder dan dat ik had verwacht, scheelt wel als je dagje niet kan...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')