Ook niet slechtquote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:45 schreef tha_rizzo het volgende:
En natuurlijk klopt de info weer niet, het is een Jag XF.
start-stop-systeem?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:45 schreef Mallet het volgende:
Ik reed laatst in een V50 1.6D. Toen ik de motor uit wilde zetten en dus de sleutel omdraaide bleef de motor lopen.. Heel vaag.. Dus toen liet ik de koppeling los en sloeg hij natuurlijk af. Het was een handgeschakelde uitvoering. Is dit een of ander systeem wat ik niet ken of was hier sprake van een technisch mankement?
Dat je überhaupt ergens gekomen bent. In een C30 is die 1.6D al traag, laat staan in een V50quote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:45 schreef Mallet het volgende:
Ik reed laatst in een V50 1.6D. Toen ik de motor uit wilde zetten en dus de sleutel omdraaide bleef de motor lopen.. Heel vaag.. Dus toen liet ik de koppeling los en sloeg hij natuurlijk af. Het was een handgeschakelde uitvoering. Is dit een of ander systeem wat ik niet ken of was hier sprake van een technisch mankement?
Ja erg hè. Je kan dan wel zeggen dat je in een Volvo rijdt, maar je hebt wel de meest basic uitvoering. Het is wel een leuke auto hoor, maar met deze uitvoering mis je echt wat vermogen.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:20 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat je überhaupt ergens gekomen bent. In een C30 is die 1.6D al traag, laat staan in een V50
Verschrikkelijk, ik ben ook blij dat ik voornamelijk normale auto's mee krijgquote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:20 schreef Mallet het volgende:
[..]
Ja erg hè. Je kan dan wel zeggen dat je in een Volvo rijdt, maar je hebt wel de meest basic uitvoering. Het is wel een leuke auto hoor, maar met deze uitvoering mis je echt wat vermogen.
Auto brengen of halen die via Arval is geleasd. Verder niet anders dan andere ritjes.quote:Op maandag 15 februari 2010 18:07 schreef P.F het volgende:
Ik las dat sommige van jullie wel eens ritjes doen voor Arval, wat houdt dat precies in?
Ja. Veel plezier met uitparkeren / uitrijden / inparkeren.quote:Op maandag 15 februari 2010 18:49 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Iemand bekend met Athlon Nijmegen? Moet daar vanuit mijn verhuurbedrijf woensdag een auto van ons ophalen.
De auto wordt buiten gezetquote:Op maandag 15 februari 2010 18:53 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ja. Veel plezier met uitparkeren / uitrijden / inparkeren.
O, dat is handigquote:Op maandag 15 februari 2010 18:56 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
De auto wordt buiten gezetMaar is het te belopen vanaf het treinstation (Nijmegen Dukenburg volgens mij) wat daar dichtbij ligt of kan ik beter de taxi nemen vanaf Nijmegen CS? (kom uit den-haag)
auto ergens ophalen, en dan in Meerkerk brengen, en dan 10 minuten lopen naar 't centrum en daar de bus pakken.quote:Op maandag 15 februari 2010 18:07 schreef P.F het volgende:
Ik las dat sommige van jullie wel eens ritjes doen voor Arval, wat houdt dat precies in?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |