De transportformulieren doe je thuis? Hoe doe je dat dan? Je laat toch altijd netjes een exemplaar bij het ophaal- en afleveradres achter, compleet ingevuld met schade's en handtekeningen?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:49 schreef Maharbal het volgende:
Ik zit redelijk vaak in de trein, altijd minimaal vanaf Zwolle. Zo kan ik dus wel wat studeren.
Dat van dat scannen is een goed idee, dan hoef ik niet alles nog over te typen in een xls.
O, en de transportformulieren doe ik gewoon thuis. Onthoud de tijden, schrijf ze soms op een papiertje.
Ik zeg 't altijd verkeerd om. Ik bedoel ritbonnenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 10:33 schreef Mallet het volgende:
[..]
De transportformulieren doe je thuis? Hoe doe je dat dan? Je laat toch altijd netjes een exemplaar bij het ophaal- en afleveradres achter, compleet ingevuld met schade's en handtekeningen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan weet ik dus ook wat mij te wachten staat. Ik ga in september voor 4 maanden na het buitenland en word in augustus 21. Dan mag ik waarschijnlijk daarna ook niet meer terugkomen en zou voor mij het verhaal daar ophouden. Privéchauffeur is (naast voor mij andere nadelen) gewoon te onregelmatig in combinatie met mijn studie.quote:Op zondag 24 januari 2010 20:54 schreef CherryBlossomQueenl het volgende:
Ik heb van september 2008 tot september 2009 als Hiker voor Easy Way gewerkt. Moest er toen mee stoppen omdat ik fulltime stage moest lopen voor mijn studie. Nu is mijn stage bijna afgelopen en wil ik weer bij Easy Way aan de slag, maar toen was mij al verteld door Joleen volgens mij, dat ik te oud (ik ben 21?) was geworden voor Hiker en dat ik waarschijnlijk alleen terug kon komen als privé chauffeur. Is er hier iemand die het beiden heeft gedaan en wat bevalt beter?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |