Ik had de lapo nietquote:Op donderdag 21 januari 2010 09:53 schreef Maharbal het volgende:
Volgende keer wat sneller posten!
En inderdaad, die stem van Joleen is wel herkenbaar. Die van Mandy overigens ook, die heeft volgens mij de lichtste stem van iedereen daar.
Dat is jouw interpretatie. Ik heb het er alleen over dat die stemmen heel erg herkenbaar (en vaak vrolijk!) zijn.quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:11 schreef Keuzer het volgende:
Haha als een van de meiden van kantoor over dit topic heen gaat joh... blozen zullen ze
Jullie beschrijven het alsof je iedere keer weer helemaal wegzwijmelt onder het genot van hun stemmen.
Op het oog hebben ze dezelfde grootte. Ze zijn wel mooier iddquote:Op donderdag 21 januari 2010 11:52 schreef Mathijz het volgende:
Zijn die nieuwe tassen wat ruimer? Die oude zijn lelijk en er past te weinig in.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:40 schreef Mallet het volgende:
En hoe komen jullie aan die nieuwe tassen? Recent gesolliciteerd?
Ik had idd zo'n beige. Da's de nieuwe dusquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:51 schreef Keuzer het volgende:
Maharbal: ik loop maar wat te ballen
irritatie: serieus? Ik weet nog dat ik niet meteen wist of je wel een hiker was omdat je een beigeachtige schoudertas had? Of ben ik nou gaar? Ik denk dat ik binnenkort een wat grotere tas met een rits ga regelen dat ding is leuk en aaedig maar niet echt handig :p
Geef je die visitekaartjes vaak af bij klanten?quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:19 schreef Mallet het volgende:
Ik heb ze vandaag een e-mail gestuurd met de vraag of ze me wat visitekaartjes willen toesturen. Had eigenlijk meteen naar zo`n tas moeten vragen, maargoed is ook weer zo triest hè.
Wel regelmatig inderdaad. Zeker als ik ritten rijd waarbij ik geen transportformulieren hoef te gebruiken. Is het toch wel netjes om even iets achter te laten bij de klant. Als ik een auto ophaal bij een van de bekende depots niet natuurlijk, maar bij bedrijven meestal wel.quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:59 schreef enpe het volgende:
[..]
Geef je die visitekaartjes vaak af bij klanten?
Twee dagen achterelkaar niet gebeld...het is weer rustig in het zuiden des lands.
Bij Athlon als ik het me goed herinner nietwaar? In Almere ook?quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:06 schreef rene90 het volgende:
Volgende week vrijdag 1e binnendienstIk krijg per week uitbetaald trouwens, wel fijn.
Athlon inderdaad, Amsterdam weliswaar maar dat zal weinig verschil maken. Eerst 2 binnendienten draaien en daarna mag ik de weg opquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:37 schreef Mallet het volgende:
[..]
Bij Athlon als ik het me goed herinner nietwaar? In Almere ook?
Ik kwam daar laatst een Renault Trafic afleveren en het was echt super vol binnen. Ik zag de bui dus al hangen en lekker buiten geparkeerd.. Ik binnen gevraagd waar ze hem wilde hebben.. Toch binnen.. Ik dat ding achteruit ingeparkeerd, vet scheef maar so what. Vraagt een jongen die daar bezig is met het werk dat jij ook gaat doen denk ik.. of ik hem misschien even achteraan neer wilde zetten omdat hij nogal scheef stond. Ik opnieuw in die bus.. Ergens anders geparkeerd.. Zo goed? Ja prima.. Ik eruit.. Ehh kan je hem nog iets naar achteren zetten...
Edit: die macht heb jij straks dus ook
De transportformulieren doe je thuis? Hoe doe je dat dan? Je laat toch altijd netjes een exemplaar bij het ophaal- en afleveradres achter, compleet ingevuld met schade's en handtekeningen?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:49 schreef Maharbal het volgende:
Ik zit redelijk vaak in de trein, altijd minimaal vanaf Zwolle. Zo kan ik dus wel wat studeren.
Dat van dat scannen is een goed idee, dan hoef ik niet alles nog over te typen in een xls.
O, en de transportformulieren doe ik gewoon thuis. Onthoud de tijden, schrijf ze soms op een papiertje.
Ik zeg 't altijd verkeerd om. Ik bedoel ritbonnenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 10:33 schreef Mallet het volgende:
[..]
De transportformulieren doe je thuis? Hoe doe je dat dan? Je laat toch altijd netjes een exemplaar bij het ophaal- en afleveradres achter, compleet ingevuld met schade's en handtekeningen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan weet ik dus ook wat mij te wachten staat. Ik ga in september voor 4 maanden na het buitenland en word in augustus 21. Dan mag ik waarschijnlijk daarna ook niet meer terugkomen en zou voor mij het verhaal daar ophouden. Privéchauffeur is (naast voor mij andere nadelen) gewoon te onregelmatig in combinatie met mijn studie.quote:Op zondag 24 januari 2010 20:54 schreef CherryBlossomQueenl het volgende:
Ik heb van september 2008 tot september 2009 als Hiker voor Easy Way gewerkt. Moest er toen mee stoppen omdat ik fulltime stage moest lopen voor mijn studie. Nu is mijn stage bijna afgelopen en wil ik weer bij Easy Way aan de slag, maar toen was mij al verteld door Joleen volgens mij, dat ik te oud (ik ben 21?) was geworden voor Hiker en dat ik waarschijnlijk alleen terug kon komen als privé chauffeur. Is er hier iemand die het beiden heeft gedaan en wat bevalt beter?
Naar een lokaal eetcafé, slapen, lopen, boek lezen, vrienden lastig vallenquote:Op zondag 24 januari 2010 21:14 schreef enpe het volgende:
Wat doen prive-chauffeurs eigenlijk al die tijd die ze moeten wachten als ze bijvoorbeeld een klant naar een feestje of iets dergelijks moeten brengen/halen? Slapen?
Ligt een beetje aan de omgeving waar je woont, ik heb de laatste maanden ongeveer 60 uur gemaakt voor Chauffeurscentrale.quote:Op maandag 25 januari 2010 04:19 schreef Muselive het volgende:
Ik ben zelf ook aan het kijken naar een baantje als studentenchauffeur. Koerier zal niet zo snel goed lukken aangezien ik 23 ben. In hoeverre verschillen chauffeurscentrale en easyway qua ritbeschikbaarheid, opdrachten en etc?
Das toch ook een mooi bedrag dat je dan binnenharkt dacht ik zo!quote:Op maandag 25 januari 2010 19:22 schreef enpe het volgende:
130 uur pfoe, kom ik aan met mijn "magere" 90 uur.
Jij volgt tussendoor geen colleges o.i.d.?quote:Op maandag 25 januari 2010 19:24 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Das toch ook een mooi bedrag dat je dan binnenharkt dacht ik zo!
Bij mij is er in ieder geval nog ruimte voor "verbetering", aangezien ik ivm tentamens elke week "slechts" 4 dagen kon werken (en dus die twee dagen á 15 uur waarbij m'n ritten niet doorgingen). Het record is dus nog voor verbetering vatbaar
.
In de tentamenperiode hebben we geen colleges, dus dat hoeft niet. Maar verder is het tegendeel zelfs waar: ik volg colleges / doe twee masters tegelijkertijd.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:37 schreef kortsluiting87 het volgende:
[..]
Jij volgt tussendoor geen colleges o.i.d.?
Dat klinkt echt relaxt.. Ik heb dat ook wel eens gehad.. Auto werd netjes voor me open gekrabt, echt ideaal. Dit was bij een dealer, maar je hebt ook een heleboel dealers die je gewoon de sleutels geven en aju paraplu.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:22 schreef enpe het volgende:
Relaxt dagje vandaag...kwam een collega EW'er tegen die op hetzelfde ophaal- en afleveradres moest zijn. De wagens die we op moesten halen waren al gestart en stonden vast warm te draaien, eerst nog ff een bakje koffie gedaan met de beste man van het ophaaladres om vervolgens in een lekker warme auto aan te rijden.
Op video terugzien! Man, dat is ideaal.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:53 schreef Maharbal het volgende:
[..]
In de tentamenperiode hebben we geen colleges, dus dat hoeft niet. Maar verder is het tegendeel zelfs waar: ik volg colleges / doe twee masters tegelijkertijd.
Ik kan alleen het gros daarvan op video zien, dus dat doe ik vaak na het werk/in het weekend.
Vandaag weer 11 uurtjes gemaakt. Niet gebeld voor morgen, maar misschien is dat wel even goed want dan kan ik nog een beetje leren.
Vandaag had ik het trouwens zo mooi uitgekiend dat ik precies op tijd aankwam bij ING in Breda, zodat ik meteen de bus daar zou kunnen pakken....ja hoor...die kerel gaat op z'n dooie gemak de auto innemen, kopieermachine doet het dan weer niet en ga zo maar door...uiteindelijk natuurlijk gemist op een minuut of 2 a 3. Toen ben ik maar richting het viaduct (en verder) rechtsaf gelopen. Stukje wandelen, maar het is beter dan stilstaan in de kou daar midden in dat weiland.
Wat heb ik gewonnen Keuzer?
Jongens, de maandwissel komt er weer aan, en je weet wat er dan gebeurt, lots of einde lease..quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:12 schreef Mallet het volgende:
Ik ben ook niet gebeld. Het lijkt erop dat de hoeveelheid werk weer aan het afnemen is. Tenzij ik morgen net zoals vandaag nog een spoedje krijg. Komt alleen bij mij maar heel zelden voor.
Dat mailtje was voor vrijdag en maandag, niet zaterdag.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 10:04 schreef Mallet het volgende:
Leuk dat het werk bevalt! Ik heb het ook wel eens gedaan.
Busjes zonder binnenspiegel zijn erg irritant inderdaad. Helemaal als je hem achteruit in de parkeergarage bij Athlon Nijmegen moet parkeren.. Ben ik ook erg goed in.
Gisteravond nog die e-mail over de beschikbaarheid gehad.. Met name voor vandaag.. Denk ik.. Jaaa bel me dan, want ik ben gewoon beschikbaar. Wie weet.
Had 'm donderdagavond al. Misschien iets misgegaan inderdaad.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:08 schreef Mallet het volgende:
Wat vaag man.. Ik heb hem gisteravond binnen gekregen, verzonden om 20.20.05. Technisch mankement
Herkenbaarquote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:22 schreef Keuzer het volgende:
Godver.. Ik ben zo friggin gewend aan mijn ov.. Net verjaardag gehad in eindhoven en net de trein naar huis gepakt.. Laat de conducteur mijn ov zien en die vraagt doodleuk of ik een grapje maak.. Ik die geen zin heb in een grapjas vraag wattie in zn hoofd haalt.. Tot hij me wijst op het feit dat t zaterdag is.. -.- kon kiezen tussen uitstappen en kaartje halen of van hem t kaartje met de boete >.< sta nu dus halfuur in de vrieskou xD echt zo dom dit verzin je niet.. Kaartje is ook maar 3 euro ofzo >.> lekker
ps: ongeveer 68 uur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |