abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77559235
Hmm, tot nu toe elke dag dat ik kon gebeld
pi_77562755
Zo lekker dagje, allemaal wagens gereden die vrij nieuw waren en 2 van de 3 waren flinke ritten....uiteindelijk 12u gemaakt dus dat tikt lekker aan.
pi_77562867
1 rit gedaan vandaag, 7 uur gemaakt.

Morgen weer 2 ritten, gok op 8 á 9 uur.
pi_77564103
Maandag mijn eerste buitendienst
Morgen weer gewoon even een binnendienst. Moeten jullie ook de auto's checken voordat je ermee weg gaat. Dus vloeistoffen, banden, etc. ?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_77564332
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 19:54 schreef rene90 het volgende:
Maandag mijn eerste buitendienst
Morgen weer gewoon even een binnendienst. Moeten jullie ook de auto's checken voordat je ermee weg gaat. Dus vloeistoffen, banden, etc. ?
In welke staat die auto's zich bevinden is de zorg van de leasemaatschappijen/berijder, niet die van mij. Ik transporteer 'm van A naar B.

Ik heb slechts één keer één band op spanning gebracht in 3.5 jaar. Dat was een paar weken geleden omdat ik een band moest vervangen, en de druk daarvan was 1,3bar terwijl de rest boven de 2 zat.
pi_77564434
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 19:58 schreef Maharbal het volgende:

[..]

In welke staat die auto's zich bevinden is de zorg van de leasemaatschappijen/berijder, niet die van mij. Ik transporteer 'm van A naar B.

Ik heb slechts één keer één band op spanning gebracht in 3.5 jaar. Dat was een paar weken geleden omdat ik een band moest vervangen, en de druk daarvan was 1,3bar terwijl de rest boven de 2 zat.
Oke, dan ligt het bij athlon wel iets anders inderdaad.
Top 5 China producten
pi_77564458
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 20:00 schreef rene90 het volgende:

[..]

Oke, dan ligt het bij athlon wel iets anders inderdaad.
Athlon is de leasemaatschappij.
pi_77564607
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 20:01 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Athlon is de leasemaatschappij.
Maar wat doe je dan als je bij easyways werkt? Dan wordt je door andere leasemaatschappijs ingehuurd die niet hun eigen chauffeurs hebben bijvoorbeeld?
Top 5 China producten
pi_77564726
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 20:04 schreef rene90 het volgende:

[..]

Maar wat doe je dan als je bij easyways werkt? Dan wordt je door andere leasemaatschappijs ingehuurd die niet hun eigen chauffeurs hebben bijvoorbeeld?
Leasemaatschappijen zelf hebben nooit genoeg chauffeurs om de auto's te transporteren, wij werken dus voor alle grote leasemaatschappijen van Nederland. Ons werk is het van A naar B vervoeren van auto's.

Reken maar dat er meer Easywayers alleen al geregeld voor Athlon werken dan dat Athlon zelf chauffeurs heeft.

Ik mag morgen weer naar Athlon in Almere.
pi_77564812
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 20:06 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Leasemaatschappijen zelf hebben nooit genoeg chauffeurs om de auto's te transporteren, wij werken dus voor alle grote leasemaatschappijen van Nederland. Ons werk is het van A naar B vervoeren van auto's.

Reken maar dat er meer Easywayers alleen al geregeld voor Athlon werken dan dat Athlon zelf chauffeurs heeft.

Ik mag morgen weer naar Athlon in Almere.
Oke Ja ik heb dan ook nog dat ik een auto moet ophalen weer en terugrijden naar Athlon, dat is wat ik dan steeds doe.
Top 5 China producten
pi_77564848
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 20:07 schreef rene90 het volgende:

[..]

Oke Ja ik heb dan ook nog dat ik een auto moet ophalen weer en terugrijden naar Athlon, dat is wat ik dan steeds doe.
Dat wist ik .
pi_77564923
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 20:08 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Dat wist ik .
Ik had al zo een vermoeden dat je dat wel wist, met de hoeveelheid uren die jij draait
Top 5 China producten
pi_77565035
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 20:09 schreef rene90 het volgende:

[..]

Ik had al zo een vermoeden dat je dat wel wist, met de hoeveelheid uren die jij draait
Oke, dat snap ik even niet .
pi_77565171
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 20:11 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Oke, dat snap ik even niet .
Ik zie altijd langskomen dat je weer 130 uur/maand hebt gewerkt, en een record van nog hoger....dan ben je dus wel ervaren met zoveel uur op het gebied van chauffeur
Top 5 China producten
pi_77565220
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 20:13 schreef rene90 het volgende:

[..]

Ik zie altijd langskomen dat je weer 130 uur/maand hebt gewerkt, en een record van nog hoger....dan ben je dus wel ervaren met zoveel uur op het gebied van chauffeur
Maar ik snap niet hoe dat zich verhoudt tot mijn weten dat jij voor Athlon rechtstreeks werkt .
pi_77565507
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 20:14 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Maar ik snap niet hoe dat zich verhoudt tot mijn weten dat jij voor Athlon rechtstreeks werkt .
Ik doelde eigenlijk meer op de taken als rechtstreekse chauffeur voor athlon . Maar ik heb hier weleens geroepen dat ik voor Athlon werk dus tja
Top 5 China producten
pi_77565673
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 20:18 schreef rene90 het volgende:

[..]

Ik doelde eigenlijk meer op de taken als rechtstreekse chauffeur voor athlon . Maar ik heb hier weleens geroepen dat ik voor Athlon werk dus tja
Aah, ik vat 'm .
pi_77571210
Ik had toch een slechte auto vandaag.. Je moest echt heel ruig optrekken, want hij begon steeds te stotteren en sloeg dan af. Schakelde ik terug naar de 2 omdat het stoplicht op groen sprong voordat ik stil stond.. Dan hield hij ineens in en BOEM sloeg ie af. Iemand klapte bijna bij me achterop.

Daarnaast kwam hij niet harder dan 90 km/h.

't Was een Skoda Octavia. Er zal wel iets met het roetfilter zijn geweest. De berijder had alles netjes doorgegeven, alleen ik wist dus van niets. Veel plezier ermee Meerkerk.

Overigens heb ik volgens mij wel een paar chauffeurs gezien in Meerkerk vandaag. Eentje stopte met de auto voor de bushalte om te kijken hoe laat ze vertrokken
pi_77571654
Ik had vandaag een auto die bij 100 in z'n 6 (!) al 3000 rpm deed
pi_77575172
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 10:11 schreef Keuzer het volgende:
Haha als een van de meiden van kantoor over dit topic heen gaat joh... blozen zullen ze
Jullie beschrijven het alsof je iedere keer weer helemaal wegzwijmelt onder het genot van hun stemmen.
Nou, (misschien late reactie), maar Joleen heeft idd wel een heel prettige stem kan ik me nog herinneren..en dat is toch een paar jaartjes geleden alweer..
pi_77582926
Net gebeld toch nog een rit van A'dam naar Zwaag.
pi_77583188
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 22:14 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik had vandaag een auto die bij 100 in z'n 6 (!) al 3000 rpm deed
Een lada?
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
  woensdag 3 februari 2010 @ 10:51:47 #148
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_77583384
Ik kom net weer uit een 5-serie touring. Geen slechte auto's
Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
pi_77583514
En nog een rit Alkmaar --> A'dam erbij. Nu nog wachten tot het geheel online staat.
pi_77590028
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 23:23 schreef Accordtje het volgende:

[..]

Nou, (misschien late reactie), maar Joleen heeft idd wel een heel prettige stem kan ik me nog herinneren..en dat is toch een paar jaartjes geleden alweer..
ROFL :p

Ik ben zelf alweer verzwolgen door de studielast -,- hopelijk morgen werk..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')