In welke staat die auto's zich bevinden is de zorg van de leasemaatschappijen/berijder, niet die van mij. Ik transporteer 'm van A naar B.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:54 schreef rene90 het volgende:
Maandag mijn eerste buitendienst![]()
Morgen weer gewoon even een binnendienst. Moeten jullie ook de auto's checken voordat je ermee weg gaat. Dus vloeistoffen, banden, etc. ?
Oke, dan ligt het bij athlon wel iets anders inderdaad.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:58 schreef Maharbal het volgende:
[..]
In welke staat die auto's zich bevinden is de zorg van de leasemaatschappijen/berijder, niet die van mij. Ik transporteer 'm van A naar B.
Ik heb slechts één keer één band op spanning gebracht in 3.5 jaar. Dat was een paar weken geleden omdat ik een band moest vervangen, en de druk daarvan was 1,3bar terwijl de rest boven de 2 zat.
Athlon is de leasemaatschappij.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:00 schreef rene90 het volgende:
[..]
Oke, dan ligt het bij athlon wel iets anders inderdaad.
Maar wat doe je dan als je bij easyways werkt? Dan wordt je door andere leasemaatschappijs ingehuurd die niet hun eigen chauffeurs hebben bijvoorbeeld?quote:
Leasemaatschappijen zelf hebben nooit genoeg chauffeurs om de auto's te transporteren, wij werken dus voor alle grote leasemaatschappijen van Nederland. Ons werk is het van A naar B vervoeren van auto's.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:04 schreef rene90 het volgende:
[..]
Maar wat doe je dan als je bij easyways werkt? Dan wordt je door andere leasemaatschappijs ingehuurd die niet hun eigen chauffeurs hebben bijvoorbeeld?
Okequote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:06 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Leasemaatschappijen zelf hebben nooit genoeg chauffeurs om de auto's te transporteren, wij werken dus voor alle grote leasemaatschappijen van Nederland. Ons werk is het van A naar B vervoeren van auto's.
Reken maar dat er meer Easywayers alleen al geregeld voor Athlon werken dan dat Athlon zelf chauffeurs heeft.
Ik mag morgen weer naar Athlon in Almere.
Dat wist ikquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:07 schreef rene90 het volgende:
[..]
OkeJa ik heb dan ook nog dat ik een auto moet ophalen weer en terugrijden naar Athlon, dat is wat ik dan steeds doe.
Oke, dat snap ik even nietquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:09 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik had al zo een vermoeden dat je dat wel wist, met de hoeveelheid uren die jij draait
Ik zie altijd langskomen dat je weer 130 uur/maand hebt gewerkt, en een record van nog hoger....dan ben je dus wel ervaren met zoveel uur op het gebied van chauffeurquote:
Maar ik snap niet hoe dat zich verhoudt tot mijn weten dat jij voor Athlon rechtstreeks werktquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:13 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik zie altijd langskomen dat je weer 130 uur/maand hebt gewerkt, en een record van nog hoger....dan ben je dus wel ervaren met zoveel uur op het gebied van chauffeur
Ik doelde eigenlijk meer op de taken als rechtstreekse chauffeur voor athlonquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:14 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Maar ik snap niet hoe dat zich verhoudt tot mijn weten dat jij voor Athlon rechtstreeks werkt.
Aah, ik vat 'mquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:18 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk meer op de taken als rechtstreekse chauffeur voor athlon. Maar ik heb hier weleens geroepen dat ik voor Athlon werk dus tja
Nou, (misschien late reactie), maar Joleen heeft idd wel een heel prettige stem kan ik me nog herinneren..en dat is toch een paar jaartjes geleden alweer..quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:11 schreef Keuzer het volgende:
Haha als een van de meiden van kantoor over dit topic heen gaat joh... blozen zullen ze
Jullie beschrijven het alsof je iedere keer weer helemaal wegzwijmelt onder het genot van hun stemmen.
Een lada?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:14 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik had vandaag een auto die bij 100 in z'n 6 (!) al 3000 rpm deed
ROFL :pquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:23 schreef Accordtje het volgende:
[..]
Nou, (misschien late reactie), maar Joleen heeft idd wel een heel prettige stem kan ik me nog herinneren..en dat is toch een paar jaartjes geleden alweer..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |