Die Touring maakt dan weer een hoop goed. Ik heb morgen de auto waar ik de meeste hekel aan heb van allemaal.. De spectaculaire Opel Corsa 1.2! Daarna een Volvo V50.quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:17 schreef Irritatie100 het volgende:
Morgen trouwens een VW Polo 1.4 TDI (met 3 cilinders), een VW Golf 1.4 TSI en een BMW 520d Touring. En die moet ik in de buffer van Almere zetten, wordt leuk
Bij EasyWay moet je minimaal 1 dag doordeweeks inzetbaar zijn. Je kunt daar ook per week je eigen rooster invullen (tot donderdag 17u de week ervoor). Werktijden zijn afhankelijk van de opdrachten (ritten) die je krijgt. Reken erop dat je met 2 of 3 ritten zo'n 6 tot 8 uur bezig bent. Soms zelfs 10. Dus zeg maar van 8 tot 6.quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:43 schreef daniquegr het volgende:
Hoi! Kan iemand mij advies geven m.b.t. student chauffeur?
Ik heb net op de website bij chauffeurscentrale zitten kijken en daar staat dat je boven het minimumloon van een 23-jarige verdient. Weet iemand wat je verdient als 21-jarige? En moet je minimaal meerdere werkdagen beschikbaar zijn of kan dat per week ook wel verschillen ( i.v.m. tentamens )? Wat zijn de meest voorkomende tijden dat je moet werken? En last but not least: is het heel erg om geen navigatie- en niet zo heel veel verstand van het wegennetwerk te hebben (wel wat uiteraard)?
Kortom: is het aan te raden
Oké danku.quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:09 schreef Mallet het volgende:
De buffer is een parkeergarage. Als je het hek door rijdt bij Athlon moet je bij de lage toegangsdeur aan de rechterkant zijn. Auto moet je binnen achteruit inparkeren. Soms is het er nogal vol en de ruimte is beperkt, dus dan moet je even manouvreren.
Klinkt als kut dus..quote:Vandaag heb ik wel lekker uren gemaakt, maar het ging zoals gewoonlijk weer niet echt vlekkeloos. Het begon vanochtend vroeg al toen mijn bus niet kwam opdagen. Ik ben toen als een gek naar het station gefietst om alsnog de trein te halen. Eerste rit ging dus prima.
[etc...]
Dat is idd bruto, ik ben 20 en hou netto 6 euro over,quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:52 schreef daniquegr het volgende:
Zo op die reactie hoefde ik iig niet lang te wachtenHet salaris had ik inderdaad gezien op de site van easyway. Dat is bruto neem ik aan? Enig idee hoeveel je netto over houdt?
En iemand anders misschien nog info over chauffeurscentrale?
EDIT: lees nu pas de rest van het bericht, zijn vrouwelijke chauffeurs in trek danEnne bevalt het jou wel bij Easyway (als hiker of chauffeur)?
Is het niet zo dat je als je een eigen auto hebt het werk ook mag doen/blijven doen?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:49 schreef Irritatie100 het volgende:
Je moet het eigenlijk in de zomer proberen. Dan zijn veel studenten afgestudeerd en moeten ze dus stoppen bij dit soort bedrijven omdat ze geen OV meer hebben. Kortom, veel vacatures en een grote kans dat je aangenomen wordt.
Volgens mij kan dat niet nee. Het komt sowoeso zelden tot nooit voor dat je start- en eindadres hetzelfde is, dus dan moet je alsnog stukken OV doen, ook tussen de ritten door. Misschien dat het voor prive-chauffeurs andders is, maar dat zou ik niet durven zeggen.quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:55 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Is het niet zo dat je als je een eigen auto hebt het werk ook mag doen/blijven doen?
Of zijn ze daar echt heel strict in, vraag me dat soort dingen altijd af.
Tja dat is FOK! hè, wordt je altijd snel geholpen. Welkom op het forum trouwens.quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:52 schreef daniquegr het volgende:
Zo op die reactie hoefde ik iig niet lang te wachtenHet salaris had ik inderdaad gezien op de site van easyway. Dat is bruto neem ik aan? Enig idee hoeveel je netto over houdt?
En iemand anders misschien nog info over chauffeurscentrale?
EDIT: lees nu pas de rest van het bericht, zijn vrouwelijke chauffeurs in trek danEnne bevalt het jou wel bij Easyway (als hiker of chauffeur)?
Bij voorwaarden van AZAB staat dit:quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:00 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Volgens mij kan dat niet nee. Het komt sowoeso zelden tot nooit voor dat je start- en eindadres hetzelfde is, dus dan moet je alsnog stukken OV doen, ook tussen de ritten door. Misschien dat het voor prive-chauffeurs andders is, maar dat zou ik niet durven zeggen.
Of je pakte gewoon de buurtbus die daar reed, eruit bij 'Kapelerf' bij de chauffeur beter bekend als, 'die grote kerk', en dan loop je 10 minuutjes naar je bestemming >.> niet nodig om dan een uur op de reguliere bus te wachtenquote:Op woensdag 10 februari 2010 14:45 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik had maar 1 ritje, dus ben net weer thuis. Ging op zich nog redelijk. Ik moest de intercity van Rotterdam naar Breda hebben om 8:47, die had ik ook netjes. Alleen er waren ergens bij Roosendaal problemen, daardoor stopte de trein extra op Lage Zwaluwe en Breda Prinsenbeek. Had op Breda maar 5 minuutjes overstaptijd, maar die trein bleef gelukkig wachten op ons. Toen moest ik naar station Gilze-Rijen, waar ik de bus naar ING moest pakken. Ik zag de bus aankomen toen ik uit de trein stapte en ging rennen, maar de buschauffeur zag me niet en reed weg. En dat is een uursdienst
Kortom, een uur wachten op een station met alleen 2 sporen en verder niks.
Verder kon ik op de snelweg wel lekker doorrijden, dus dat was prima. Ik had een BMW 118d. Reikwijdte stond bij instappen op 600km en op m'n bestemming op 780km, doe me dat maar eens na
En dat op een ritje van 80km
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |