abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 5 februari 2010 @ 00:44:08 #176
57434 Marloes
Digital Love
pi_77654359
Heb al even rondgekeken en ben volgens mij te oud voor hiker.. Wie had dat gedacht! Nu heb ik gesolliciteerd bij ABAZ Studentchauffeurs. Ben benieuwd, ze zoeken nog mensen in mn regio.. Iemand die daar ook werkt toevallig?
The more you try to erase me,
The more that I appear.
pi_77657978
Ik vrees dat de meeste die hier regelmatig komen (behalve tha rizzo ) allemaal werken bij easyway als hiker... succes met je sollicitatie! Chauffeur is leuk werk
pi_77665494
Je kunt ook werken als taxichauffeur, en studeren, wat ik doe.

Vind ik een stuk gezelliger dan hiken, denk dat je als taxichauffeur meer meemaakt. (Kan positief en negatief zijn)

Alleen de tijden, tsja, dat moet je kunnen trekken..
Nee.
  vrijdag 5 februari 2010 @ 15:47:10 #179
57434 Marloes
Digital Love
pi_77672534
Ja taxi-chauffeur lijkt me ook leuk... Alleen vind ik dat een beetje eng als vrouw in Almere Misschien overdreven maar goed.
Ik heb dus gesolliciteerd als prive-student-chauffeur geloof ik
The more you try to erase me,
The more that I appear.
pi_77694753
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 15:47 schreef Marloes het volgende:
Ja taxi-chauffeur lijkt me ook leuk... Alleen vind ik dat een beetje eng als vrouw in Almere Misschien overdreven maar goed.
Ik heb dus gesolliciteerd als prive-student-chauffeur geloof ik
Taxichauffeur is heerlijk werk! Vanavond ook weer gewerkt, en nu voor normale tijden 'vroeg' thuis..

Maar ik weet niet hoe oud je bent, maar de meeste vrouwen die taxrijden zijn toch 30+.. Opzich maakt het natuurlijk niets uit, maar je moet wel je 'mannetje' kunnen staan met al die dronken mannen (en ook vrouwen)
Nee.
pi_77697064
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 08:39 schreef Keuzer het volgende:
Ik vrees dat de meeste die hier regelmatig komen (behalve tha rizzo ) allemaal werken bij easyway als hiker... succes met je sollicitatie! Chauffeur is leuk werk
En ik
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_77761186
Werd daarnet gebeld om straks te werken, maar er staat nog geen ritinfo op de site. Terugbellen of zouden ze die gewoon nog niet hebben?
pi_77763560
Als er nog steeds niks staat zou ik even bellen
  maandag 8 februari 2010 @ 17:00:31 #184
159334 GANZENBORD
Wie doet er mee ?
pi_77774106
Zit even op de site van athlon te kijken, maar ik kan nergens een kopje vinden om te solliciteren voor een functie als hiker/bijbaan, slechts fulltime functies voor op kantoor?
Ofn0h
pi_77774771
quote:
Op maandag 8 februari 2010 17:00 schreef GANZENBORD het volgende:
Zit even op de site van athlon te kijken, maar ik kan nergens een kopje vinden om te solliciteren voor een functie als hiker/bijbaan, slechts fulltime functies voor op kantoor?
Gaat via het uitzendbureau adecco Even bellen daarmee of ze nog mensen zoeken.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_77776179
Uiteindelijk mocht ik een superspannende VW Fox rijden. Met een 0-100 tijd van slechts 17.5 seconden, slingeren voor de ramen en geen elektrische spiegels zal het jullie niet verbazen dat ik een waanzinnige rit heb gehad!

Maar ff serieus, was wel relaxed vandaag. Eerst van Rotterdam naar Tiel, vervolgens weer van Tiel terug naar Rotterdam. Kortom, auto afleveren en op hetzelfde adres weer eentje halen om terug te rijden naar m'n beginadres.
2e rit was wel leuk, er stond in de ritgegevens bij het kenteken n.n.b en bij de beschrijving: "een auto ophalen" Helemaal geen typeaanduiding ofzo.

Uiteindelijk toch goed gekomen, het bleek dat degene waarbij ik de Fox afleverde zelf een auto had staan die weer terug moest naar EasyRent, een gelukkig iets snellere Toyota Yaris
pi_77777646
Arf...morgen 3,5 uur met het OV om bij mijn 2e rit te komen.
pi_77778941
quote:
Op maandag 8 februari 2010 17:53 schreef Irritatie100 het volgende:
Uiteindelijk mocht ik een superspannende VW Fox rijden. Met een 0-100 tijd van slechts 17.5 seconden, slingeren voor de ramen en geen elektrische spiegels zal het jullie niet verbazen dat ik een waanzinnige rit heb gehad!

Maar ff serieus, was wel relaxed vandaag. Eerst van Rotterdam naar Tiel, vervolgens weer van Tiel terug naar Rotterdam. Kortom, auto afleveren en op hetzelfde adres weer eentje halen om terug te rijden naar m'n beginadres.
2e rit was wel leuk, er stond in de ritgegevens bij het kenteken n.n.b en bij de beschrijving: "een auto ophalen" Helemaal geen typeaanduiding ofzo.

Uiteindelijk toch goed gekomen, het bleek dat degene waarbij ik de Fox afleverde zelf een auto had staan die weer terug moest naar EasyRent, een gelukkig iets snellere Toyota Yaris
Met een VW Fox heb ik 160km/h gereden in Duitsland toen ik onderweg was voor EW, ghehe! Als je een auto moet afleveren op een adres en weer een terug moet nemen is het bijna altijd een wissel. Behalve als het bij een depot is natuurlijk. Wel ideaal zijn die ritten, geen gezeur met het openbaar vervoer.
Ik moet er altijd goed aan denken om het kenteken voordat ik ga rijden door te bellen aan EW, dat vergeet je snel.
  maandag 8 februari 2010 @ 19:03:43 #189
159334 GANZENBORD
Wie doet er mee ?
pi_77779063
quote:
Op maandag 8 februari 2010 17:14 schreef rene90 het volgende:

[..]

Gaat via het uitzendbureau adecco Even bellen daarmee of ze nog mensen zoeken.
Helaas, in mijn regio was er dus niks....
Verder bij easyway het online formulier ingevuld, kreeg daarop een mailtje dat ik op een wachtlijst sta
ABAZ ook ingevuld, brussaard wordt denk ik moeilijk, want ben 1 dag per week beschikbaar (zij eisen 2 dagen).

Iemand nog tips voor regio Rotterdam? Hiker/studentchauffeur, vind beiden prima
Ofn0h
pi_77779291
quote:
Op maandag 8 februari 2010 19:00 schreef Mallet het volgende:

[..]

Met een VW Fox heb ik 160km/h gereden in Duitsland toen ik onderweg was voor EW, ghehe!
Ik ging niet harder dan 135, heuvelaf Jij had de 1.4 zeker?
quote:
Ik moet er altijd goed aan denken om het kenteken voordat ik ga rijden door te bellen aan EW, dat vergeet je snel.
Hmmm, dat heb ik niet gedaan Stond ook niet in de gegevens dat dat moest
pi_77779800
Morgen EW mailen om me tijdelijk uit te schrijven, heb het helaas komend semester te druk met school om aan m'n uren te komen... Tankpas al ingeleverd
pi_77779843
quote:
Op maandag 8 februari 2010 19:19 schreef PIB het volgende:
Morgen EW mailen om me tijdelijk uit te schrijven, heb het helaas komend semester te druk met school om aan m'n uren te komen... Tankpas al ingeleverd
Dat tijdelijk uitschrijven doe ik niet aan (als ik niet zou kunnen werken). Voor hetzelfde geld kun je je later niet meer inschrijven, wat in mijn geval nog wel eens snel het geval zou kunnen zijn omdat ik voor EW begrippen erg oud ben. Nee, zo simpel komen ze niet van mij af.
pi_77781082
quote:
Op maandag 8 februari 2010 19:08 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ik ging niet harder dan 135, heuvelaf Jij had de 1.4 zeker?
[..]

Hmmm, dat heb ik niet gedaan Stond ook niet in de gegevens dat dat moest
Ik had inderdaad de 1.4 diesel.
En m.b.t. het doorbellen van het kenteken --> hikersmanual.
pi_77785301
quote:
Op maandag 8 februari 2010 19:20 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Dat tijdelijk uitschrijven doe ik niet aan (als ik niet zou kunnen werken). Voor hetzelfde geld kun je je later niet meer inschrijven, wat in mijn geval nog wel eens snel het geval zou kunnen zijn omdat ik voor EW begrippen erg oud ben. Nee, zo simpel komen ze niet van mij af.
Zou ik inderdaad ook niet doen, weet niet wat je leeftijd is maar ik had me dus wel uitgeschreven toen ik op stage ging. Was in eerste instantie voor mij ook niet mogelijk om als hiker terug te komen maar heb het met moeite toch nog voor elkaar kunnen krijgen omdat ze die regel nog niet hadden toen ik wegging.
pi_77785408
quote:
Op maandag 8 februari 2010 21:09 schreef enpe het volgende:

[..]

Zou ik inderdaad ook niet doen, weet niet wat je leeftijd is maar ik had me dus wel uitgeschreven toen ik op stage ging. Was in eerste instantie voor mij ook niet mogelijk om als hiker terug te komen maar heb het met moeite toch nog voor elkaar kunnen krijgen omdat ze die regel nog niet hadden toen ik wegging.
Ja, oud voor EW-begrippen (staat wel in m'n profiel dus).

Ik heb zelfs al stage gelopen/ergens op een kantoor gewerkt zonder dat EW het wist. Als het moet, doe ik het zo weer. Ik ben gekke henkie niet .
pi_77797870
Ja echt niet uitschrijven imho xD gewoon onbeschikbaar zijn dan maar... merken ze waarschijnlijk niks van en anders ben je sowieso je baantje kwijt..
En kenteken wel altijd doorbellen want dat kan mogelijk redelijk serieuze consequenties hebben... als er iets is ofzo en easyway hoort pas achteraf over welke auto het ging dan kan dat hun positie behoorlijk verzwakken.
pi_77798369
Je moet toch minstens 12 uur per maand maken? Dat staat in mijn contract.
pi_77798457
Dat is ook maar bij benadering. Er zijn maanden geweest dat ik daar niet aan kwam. Als je de maand er op dan wat meer rijdt is er niets aan de hand.
pi_77799007
Tja, ik kom er eigenlijk altijd wel aan. Alleen in december niet aangekomen, maar ja, wie wel?

Maharbal mag niet, ik herhaal NIET meedoen
  dinsdag 9 februari 2010 @ 12:42:17 #200
159334 GANZENBORD
Wie doet er mee ?
pi_77803691
Blegh, ook van ABAZ te horen gekregen dat ze in mijn regio niks hebben openstaan......
Ofn0h
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')