abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77590540
Ik ben alweer op de weg naar huis. Kom ik op een kleine 3 uur uit vandaag.
pi_77596214
Het ziet er naar uit dat ik morgen thuis zit.

3 Uur is wel weinig.. Kort ritje dus.
pi_77596642
Valt opzich nog wel mee, ongeveer 100 km over 2 ritten alleen de 2de auto stond klaar waar ik eindigde.
pi_77596695
Dat is wel relaxt altijd als je niet zo hoeft te kloten met dat ov tussen 2 ritten door. Ik mag morgen overigens weer, 3x beschikbaar en 3x gebeld deze week dus ik ben tevreden.
pi_77597019
Gisteren FFkes 13,5 uur gemaakt. Drie uur gedaan om van Amsterdam naar Breda te komen... dodelijk
pi_77597758
Vandaag 7 uur gemaakt. Had binnendienst maar heb alleen maar buiten gereden eigenlijk. Autos wegbrengen (was nog 1 kapot onderweg dus wachten op de berger) en ophalen door Amsterdam.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_77600453
Vandaag 9 uur gemaakt en gister 7. Morgen weer colleges en kijken of ik me voor vrijdag op beschikbaar ga zetten.
pi_77602665
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 10:46 schreef ikbeneenkiwi het volgende:

[..]

Een lada?
BMW 116i
Vanmorgen overigens een Renault Megane die bij 110 al 4000 rpm deed, en die had geen 6e versnelling

Ben trouwens vanmiddag weer een hiker tegengekomen bij Athlon. Hij zei dat ie nog maar net voor EW werkte en dat ie net 10 ritjes gemaakt heeft. Maar hij had al wel 2 keer zo'n dag op locatie gewerkt (is 1 ritje op de teller waard). Ik dacht dat dat zo weinig voorkwam?

En ik ben trouwens voor morgen niet gebeld. Zit nu op 7 uur gisteren en 9 uur vandaag.
pi_77605356
Hebben jullie overigens je jaaropgave van EW al binnen?
pi_77605413
Ik moest vandaag ook bij schiphol een auto ophalen, ideaal om daar gewoon te parkeren als je iemand moet afzetten. Je komt gewoon die slagboom door als je alleen maar even het logotje van athlon laat zien
Top 5 China producten
pi_77605421
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 19:35 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

BMW 116i
Vanmorgen overigens een Renault Megane die bij 110 al 4000 rpm deed, en die had geen 6e versnelling

Ben trouwens vanmiddag weer een hiker tegengekomen bij Athlon. Hij zei dat ie nog maar net voor EW werkte en dat ie net 10 ritjes gemaakt heeft. Maar hij had al wel 2 keer zo'n dag op locatie gewerkt (is 1 ritje op de teller waard). Ik dacht dat dat zo weinig voorkwam?

En ik ben trouwens voor morgen niet gebeld. Zit nu op 7 uur gisteren en 9 uur vandaag.
116i Is inderdaad niet echt heel rap hè..

Het komt volgens mij best wel regelmatig voor dat hikers ingezet worden als vestigingsmedewerkers van Athlon. Ze hebben ook mij geprobeerd daarvoor te strikken op de donderdag. Na één keer heb ik het afgewezen omdat ik het gewoon niet leuk vond.

Ik heb dinsdag nog 9 uur gemaakt. Morgen helaas niet.. Volgende week maar 1 dag beschikbaar. Dus de 96 uur van januari ga ik zeker niet halen deze maand.
pi_77605432
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 20:34 schreef Maharbal het volgende:
Hebben jullie overigens je jaaropgave van EW al binnen?
Nee.
pi_77605521
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 20:35 schreef Mallet het volgende:

[..]

116i Is inderdaad niet echt heel rap hè..
Ik was de 120d gewend dus het viel wat tegen ja
pi_77605722
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 20:35 schreef rene90 het volgende:
Ik moest vandaag ook bij schiphol een auto ophalen, ideaal om daar gewoon te parkeren als je iemand moet afzetten. Je komt gewoon die slagboom door als je alleen maar even het logotje van athlon laat zien
Dat is wel heel makkelijk ja, ideaal. Zelf hou ik niet zo van dat soort gebieden.. Je moet op dat soort plaatsen altijd weten hoe het allemaal in zijn werk gaat. Druk enzo. Niet dat ik er niet rijd ofzo, maar ik zie snel dingen over het hoofd..
Ik moest laatst een auto wisselen in Rijswijk, alleen de monteur was aan het werk op het binnenhof. Moest ik daar naartoe rijden. Wat een hel man. Ik reed in een Opel Astra Station 1.3.. Wat een armoedige rotbak. Hartstikke langzaam. Ik mis wel eens zebrapaden ofzo.. Best slecht. Ik heb overigens die wissel midden op een trambaan moeten doen. Fijn hoor om zo een auto in te nemen..
pi_77605847
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 20:42 schreef Mallet het volgende:

[..]

Dat is wel heel makkelijk ja, ideaal. Zelf hou ik niet zo van dat soort gebieden.. Je moet op dat soort plaatsen altijd weten hoe het allemaal in zijn werk gaat. Druk enzo. Niet dat ik er niet rijd ofzo, maar ik zie snel dingen over het hoofd..
Ik moest laatst een auto wisselen in Rijswijk, alleen de monteur was aan het werk op het binnenhof. Moest ik daar naartoe rijden. Wat een hel man. Ik reed in een Opel Astra Station 1.3.. Wat een armoedige rotbak. Hartstikke langzaam. Ik mis wel eens zebrapaden ofzo.. Best slecht. Ik heb overigens die wissel midden op een trambaan moeten doen. Fijn hoor om zo een auto in te nemen..
Ik heb vandaag bijna de gehele dag in een mercedes vito gereden, en dan moest ik met iemand pendelen en die reed in een volvo s80 voor me, heel leuk om bij te houden dan
Top 5 China producten
pi_77606112
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 20:44 schreef rene90 het volgende:

[..]

Ik heb vandaag bijna de gehele dag in een mercedes vito gereden, en dan moest ik met iemand pendelen en die reed in een volvo s80 voor me, heel leuk om bij te houden dan
Precies! Toen ik voor Athlon die dag werkte had ik iets soortgelijks. Ik reed wederom in zo`n Astra en m'n collega in een goede C-klasse. Volgens mij heb ik de 5/6 niet eens gebruikt ghehe.
pi_77606124
Ik had laatst ook een S80, de 2.5T met automaat. Wat een bak
pi_77606169
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 20:50 schreef Mallet het volgende:

[..]

Precies! Toen ik voor Athlon die dag werkte had ik iets soortgelijks. Ik reed wederom in zo`n Astra en m'n collega in een goede C-klasse. Volgens mij heb ik de 5/6 niet eens gebruikt ghehe.
Maar die collega wist de route, ik in mijn mercedes bus niet
Had ook niks qua route omdat ik eigenlijk gewoon binnendienst zou hebben maar allemaal ritjes kreeg.
Top 5 China producten
pi_77606372
Nee heb jaaropgave nog niet binnen...
Morgen wel weer werk (hoera) 1 rit, ik dacht nog jippie een mercedes, maar t is een busje

Kan trouwens niet wachten tot 15 feb
  donderdag 4 februari 2010 @ 17:08:42 #170
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_77635290
Zo, in de trein richting het noorden, uiteindelijk.
Moest net wel rennen, was de auto aan 't parkeren, en daar kwam trein al.
Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
pi_77637551
Morgen weer vrij
pi_77638718
Balen man.
Ik heb vandaag een super saaie dag gehad. Het was net een zondag.
Als je altijd zo`n DRUK DRUK e-mail krijgt verwacht je eigenlijk gelijk dat de gehele eerste week v/d maand gewoon druk genoeg is dat je aan het werk kan.
pi_77639003
Dat zou je idd wel verwachten...minder dat het dan niet zo is. Al was de drukte voor mij wel van toepassing, 3x beschikbaar en 3x gewerkt waarvan 2 dagen 12 uur gemaakt.

Het begon weer goed vanmorgen, 1 uur vastgezeten in een defecte trein .
  donderdag 4 februari 2010 @ 23:35:37 #174
57434 Marloes
Digital Love
pi_77652033
Kwam bij toeval dit topic tegen en nu ben ik nieuwsgierig!! Ik wil ook een baantje als studentchauffeur Maar kan iemand van jullie misschien uitleggen wat jullie precies doen? Want ik snap het niet helemaal En wat is een hiker?
The more you try to erase me,
The more that I appear.
pi_77653046
@ Marloes: neem 's 'n kijkje op www.easyway.nl ;-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')