BMW 116iquote:
116i Is inderdaad niet echt heel rap hè..quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:35 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
BMW 116i
Vanmorgen overigens een Renault Megane die bij 110 al 4000 rpm deed, en die had geen 6e versnelling
Ben trouwens vanmiddag weer een hiker tegengekomen bij Athlon. Hij zei dat ie nog maar net voor EW werkte en dat ie net 10 ritjes gemaakt heeft. Maar hij had al wel 2 keer zo'n dag op locatie gewerkt (is 1 ritje op de teller waard). Ik dacht dat dat zo weinig voorkwam?
En ik ben trouwens voor morgen niet gebeld. Zit nu op 7 uur gisteren en 9 uur vandaag.
Nee.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:34 schreef Maharbal het volgende:
Hebben jullie overigens je jaaropgave van EW al binnen?
Ik was de 120d gewend dus het viel wat tegen jaquote:Op woensdag 3 februari 2010 20:35 schreef Mallet het volgende:
[..]
116i Is inderdaad niet echt heel rap hè..
Dat is wel heel makkelijk ja, ideaal. Zelf hou ik niet zo van dat soort gebieden.. Je moet op dat soort plaatsen altijd weten hoe het allemaal in zijn werk gaat. Druk enzo. Niet dat ik er niet rijd ofzo, maar ik zie snel dingen over het hoofd..quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:35 schreef rene90 het volgende:
Ik moest vandaag ook bij schiphol een auto ophalen, ideaal om daar gewoon te parkeren als je iemand moet afzetten. Je komt gewoon die slagboom door als je alleen maar even het logotje van athlon laat zien
Ik heb vandaag bijna de gehele dag in een mercedes vito gereden, en dan moest ik met iemand pendelen en die reed in een volvo s80 voor me, heel leuk om bij te houden danquote:Op woensdag 3 februari 2010 20:42 schreef Mallet het volgende:
[..]
Dat is wel heel makkelijk ja, ideaal. Zelf hou ik niet zo van dat soort gebieden.. Je moet op dat soort plaatsen altijd weten hoe het allemaal in zijn werk gaat. Druk enzo. Niet dat ik er niet rijd ofzo, maar ik zie snel dingen over het hoofd..
Ik moest laatst een auto wisselen in Rijswijk, alleen de monteur was aan het werk op het binnenhof. Moest ik daar naartoe rijden. Wat een hel man. Ik reed in een Opel Astra Station 1.3.. Wat een armoedige rotbak. Hartstikke langzaam. Ik mis wel eens zebrapaden ofzo.. Best slecht. Ik heb overigens die wissel midden op een trambaan moeten doen. Fijn hoor om zo een auto in te nemen..
Precies! Toen ik voor Athlon die dag werkte had ik iets soortgelijks. Ik reed wederom in zo`n Astra en m'n collega in een goede C-klasse. Volgens mij heb ik de 5/6 niet eens gebruikt ghehe.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:44 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag bijna de gehele dag in een mercedes vito gereden, en dan moest ik met iemand pendelen en die reed in een volvo s80 voor me, heel leuk om bij te houden dan
Maar die collega wist de route, ik in mijn mercedes bus nietquote:Op woensdag 3 februari 2010 20:50 schreef Mallet het volgende:
[..]
Precies! Toen ik voor Athlon die dag werkte had ik iets soortgelijks. Ik reed wederom in zo`n Astra en m'n collega in een goede C-klasse. Volgens mij heb ik de 5/6 niet eens gebruikt ghehe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |