You've got to be fucking kidding me.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:00 schreef Kreator het volgende:
Dat was de samenvatting van een actual conversation..
Daarvoor is juist het sollicitatiegesprek uitgevonden om dergelijke gegevens toch te weten te komenquote:
Ik noem dat liever een intakegesprek.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daarvoor is juist het sollicitatiegesprek uitgevonden om dergelijke gegevens toch te weten te komen
Nee ze zetten er niet zelf de mensen in string neer nee, maar het is wel maar 20% van het geheel of zo. Alleen de gewone mens is niet interessant om te laten zien op tv. Iets waar je niet ana kan zien dat het een enrome feestende extravagante nicht is... dat is niet boeiend om het onderwerp toe te lichten. Je pakt toch altijd de extremen als plaatje, omdat dat nou eenmaal de sensatie oproept. Duidelijk als watquote:Op woensdag 20 januari 2010 13:59 schreef Litpho het volgende:
[..]
Waar is rhubarbje als je haar nodig hebt? Die heeft ook zo'n "jullie snappen er niets van en alles wat jullie zien in de media is gelogen"-houding over carnaval.
ik geloof best dat, net als bij bijv. de Gay Parade, de media er de sappigste stukken uitvist, maar ze zullen het gebruikelijkerwijs toch niet helemaal uit hun duim zuigen
Inderdaad, om het iig een keertje mee te makenquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:07 schreef HeatWave het volgende:
Ach, ik zou er best een keer bij willen zijn opzich.
Ik wil wel screenen voor je, kreaquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daarvoor is juist het sollicitatiegesprek uitgevonden om dergelijke gegevens toch te weten te komen
Waar blijft je uitleg over het echte carnaval?quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee ze zetten er niet zelf de mensen in string neer nee, maar het is wel maar 20% van het geheel of zo. Alleen de gewone mens is niet interessant om te laten zien op tv. Iets waar je niet ana kan zien dat het een enrome feestende extravagante nicht is... dat is niet boeiend om het onderwerp toe te lichten. Je pakt toch altijd de extremen als plaatje, omdat dat nou eenmaal de sensatie oproept. Duidelijk als wat
Wil niet zeggen dat het geen verkeerd beeld geeft van hoe het werkelijk op zo'n dag er aan toe gaat.
maar ook dat is dan weer duidelijk de mening van iemand die er zelf nooit is geweest om te kijken hoe dat er ana toe gaat. Ik daag iedereen uit om dit jaar mee te gaan. Mag je strings gaan tellen en kijken tot hoeveel % je komt.
Auditie werkt voor mijquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:06 schreef STING het volgende:
[..]
Ik noem dat liever een intakegesprek.
Been there, done that. En gemerkt dat het: zuipen, neuken, foute muziek, rare pakjes is. Maar blijkbaar heb ik iets heel erg belangrijks gemist..quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:07 schreef HeatWave het volgende:
Met als positieve uitkomst Ripley's Bewijs van Goed Gedrag?quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:07 schreef ripley1 het volgende:
[..]
Ik wil wel screenen voor je, krea
Ik nodig je uit bij de aanhang van m'n familie.. die vieren het wel.. ben al paarkeer uitgenodigd.. nooit geweestquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:07 schreef HeatWave het volgende:
Typfout verbeterd.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:06 schreef Ang3l het volgende:
Wil niet zeggen dat het geen verkeerd volledig beeld geeft van hoe het werkelijk op zo'n dag er aan toe gaat.
Het zijn er zoveel dat ie het niet zelf aan kan?quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:07 schreef ripley1 het volgende:
[..]
Ik wil wel screenen voor je, krea
Zolang het bij screenen blijft en geen voorproeven wordt.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het zijn er zoveel dat ie het niet zelf aan kan?
Lief, maar toch liever bij mensen die ik kenquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik nodig je uit bij de aanhang van m'n familie.. die vieren het wel.. ben al paarkeer uitgenodigd.. nooit geweest
Ook niet als je het voorproeven mag screenen?quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:09 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zolang het bij screenen blijft en geen voorproeven wordt.
Nope. Nou was dat ook een rare relatie.quote:
....zij had mij aangenomen destijds. Personeelsfunctionaris.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:04 schreef Cue_ het volgende:
quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:10 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nope. Nou was dat ook een rare relatie.
Zij woonde 9 jaar samen. Werd verliefd op mij. Ging uit elkaar met die gast (hij had 1 been). Ik krijg er wat mee. Ondersteun haar, want toch lastig na 9 jaar. 3 maanden labiel (verder stabiele vrouw), daarna top.
Paar maanden later weekendje Belgisch Kasteel-hotel. Ik had griep. Zij komt op maandag bij me om het uit te maken, omdat ik dat weekend niet actief genoeg was en niet genoeg initiatief toonde. Achteraf bleek dat ze 1 been toch genoeg vond want op dinsdag zat ze weer bij ex.
En ergens in deze hectiek was dus de carnavaldiscussie..
Cute. Ik vind dat jij op z'n minst geloofwaardige leugens verdient. Zo ben ikquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:10 schreef Kreator het volgende:
Ik had griep. Zij komt op maandag bij me om het uit te maken, omdat ik dat weekend niet actief genoeg was en niet genoeg initiatief toonde.
Ondertussen toch wel eigen baas geworden he!?quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:10 schreef Kreator het volgende:
[..]
....zij had mij aangenomen destijds. Personeelsfunctionaris.
Als je er zelf bij bent en mee kan doenquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:09 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zolang het bij screenen blijft en geen voorproeven wordt.
Ik heb die preview onderaan staan. Klote, maar goed.quote:
Ik was echt heel erg verliefd. Heb zeker een week gedacht dat dat de echte reden was.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:11 schreef Litpho het volgende:
Cute. Ik vind dat jij op z'n minst geloofwaardige leugens verdient. Zo ben ik.
Jammer, maar begrijpelijkquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:09 schreef HeatWave het volgende:
Lief, maar toch liever bij mensen die ik ken.
Leuke meid!quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:10 schreef Kreator het volgende:
Nope. Nou was dat ook een rare relatie.
Zij woonde 9 jaar samen. Werd verliefd op mij. Ging uit elkaar met die gast (hij had 1 been). Ik krijg er wat mee. Ondersteun haar, want toch lastig na 9 jaar. 3 maanden labiel (verder stabiele vrouw), daarna top.
Paar maanden later weekendje Belgisch Kasteel-hotel. Ik had griep. Zij komt op maandag bij me om het uit te maken, omdat ik dat weekend niet actief genoeg was en niet genoeg initiatief toonde. Achteraf bleek dat ze 1 been toch genoeg vond want op dinsdag zat ze weer bij ex.
En ergens in deze hectiek was dus de carnavaldiscussie..
Nee, dan vier ik wss m'n verjaardagquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:14 schreef STING het volgende:
[..]
Was je anders ook meegegaan met carnaval?
Ik moest nog ff teruglezen schsat, hold your horsesquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waar blijft je uitleg over het echte carnaval?
Ik moest aan jou denken toen ik afgelopen vrijdag op een kerkhof stond en daar een gebouwtje zag met jouw username dat eraan hing.quote:
Mijn housewarmingfeest is al geregeld en niet in dat weekendquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:15 schreef STING het volgende:
[..]
Oooh en die combineer je natuuriljk met je housewarming voor ons
Zoals?quote:
Dus:quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik moest nog ff teruglezen schsat, hold your horses
Carnaval is echt wel meer dan alleen maar zuipen, het is het ff loslaten van alles en dan bedoel ik niet alle grenzen, zoals de mensen boven de riolen vaak denken en aangrijpen om herrie te schoppen. Even 4 dagen niet jezelf of JUIST jezelf zijn en samen met elkaar veel lol hebben.
Carnavalsoptochten grijpen vaak de politieke gebeurtenissen van de streek op een satirische wijze aan en stellen ze in een belachelijk daglicht. Niet die van Eindhoven... want dat is gewoon een (kijk, de commercie) veredelde reclame-stoet van bedrijven met gehuurde wagens. Maar bij de dorpen werken mensen maanden samen aan iets moois, denken er echt overna, steken er energie in.
Heel veel trdities telt het, vanaf de prinsenverkiezing tot de bonte avond tot de huldigingen en de raad van elf. En dat er bier bij komt kijken wil ECHT niet zeggen dat het al die mensen die er maanden insteken daar om te doen is. Evenals het vinden van een goedkoop stuk poes.
Bepaalde groepen mensen en bepaalde leeftijdscategorieen zullen inderdaad carnaval anagrijpen als excuus om overmatig te zuipen, flink te neuken en helaas zelfs ook ruzie te gana trappen want "alles mag toch? De geksteeee!" maar dat wil niet zeggen dat DAT Carnaval is. Dat heb je bij ieder feest.
Verkeerd vs volledigquote:
Stelen niet alle marokkanen dan?quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Verkeerd vs volledig
Als je de shopliftende marokkaan eruit ligt en vervolegsn de massa beweert dat alle marokkanen stelen en het ze dara om te doen is.... heeeft het dan een verkeerd beeld gegeven, of een niet volledig beeld?
Ik lees vooral heel veel wat het niet is, maar niet echt waarom het wel leuk is. Omdat mensen veel tijd in een "grappige" wagen steken? Om je politieke mening te uiten?quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik moest nog ff teruglezen schsat, hold your horses
Carnaval is echt wel meer dan alleen maar zuipen, het is het ff loslaten van alles en dan bedoel ik niet alle grenzen, zoals de mensen boven de riolen vaak denken en aangrijpen om herrie te schoppen. Even 4 dagen niet jezelf of JUIST jezelf zijn en samen met elkaar veel lol hebben.
Carnavalsoptochten grijpen vaak de politieke gebeurtenissen van de streek op een satirische wijze aan en stellen ze in een belachelijk daglicht. Niet die van Eindhoven... want dat is gewoon een (kijk, de commercie) veredelde reclame-stoet van bedrijven met gehuurde wagens. Maar bij de dorpen werken mensen maanden samen aan iets moois, denken er echt overna, steken er energie in.
Heel veel trdities telt het, vanaf de prinsenverkiezing tot de bonte avond tot de huldigingen en de raad van elf. En dat er bier bij komt kijken wil ECHT niet zeggen dat het al die mensen die er maanden insteken daar om te doen is. Evenals het vinden van een goedkoop stuk poes.
Bepaalde groepen mensen en bepaalde leeftijdscategorieen zullen inderdaad carnaval anagrijpen als excuus om overmatig te zuipen, flink te neuken en helaas zelfs ook ruzie te gana trappen want "alles mag toch? De geksteeee!" maar dat wil niet zeggen dat DAT Carnaval is. Dat heb je bij ieder feest.
En daar komt alcohol weer om de hoek kijken.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:18 schreef ripley1 het volgende:
[..]
Ik lees vooral heel veel wat het niet is, maar niet echt waarom het wel leuk is. Omdat mensen veel tijd in een "grappige" wagen steken? Om je politieke mening te uiten?Omdat je dan jezelf kan zijn? Kan dat anders niet dan?
Ïk was op het kerkhof en moest aan jou denken"quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:16 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik moest aan jou denken toen ik afgelopen vrijdag op een kerkhof stond en daar een gebouwtje zag met jouw username dat eraan hing.
Discussieren met een muur is moeilijk. Laat maar zitten.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dus:
zuipen
neuken
foute muziek
rare pakjes
de politiek in de zeik zetten
en jezelf wel/niet zijn
ok
Dat vonden de West & Oost-Duitsers destijds ookquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Discussieren met een muur is moeilijk. Laat maar zitten.
Klinkt wel erg hèquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:19 schreef ripley1 het volgende:
Ïk was op het kerkhof en moest aan jou denken"
Dan klopt het (ook jouw stuk) precies met mijn beeld. En de voorbereidingen zijn idd echt anders. Maar er is maar een klein gedeelte die er vanaf 11-11 mee bezig is. Het grootste gedeelte is alleen die 5 dagen bezig. Die doen niet aan die tradities er voor.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dus:
zuipen
neuken
foute muziek
rare pakjes
de politiek in de zeik zetten
en jezelf wel/niet zijn
ok
Dat is het liefste wat iemand ooit tegen me gezegd heeftquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:19 schreef ripley1 het volgende:
[..]
Ïk was op het kerkhof en moest aan jou denken"
Een onvolledig beeld waaruit de massa de verkeerde conclusie heeft getrokken.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:18 schreef Ang3l het volgende:
Als je de shopliftende marokkaan eruit ligt en vervolegsn de massa beweert dat alle marokkanen stelen en het ze dara om te doen is.... heeeft het dan een verkeerd beeld gegeven, of een niet volledig beeld?
Ang3l is geirriteerd voor het feit dat we ogenschijnlijk bevooroordeeld zijn.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:20 schreef Nouk84 het volgende:
Waarom wil je per sé mensen overtuigen, Ang3l?
Dit is ook een oneindige discussie.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Optocht van Budel is mooiquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Natuurlijk kan dat anders wel... maar kun jij de koningin niet op alle dagen eren ipv op konininnedag? Kan je vader je niet op alle dagen een lief kaartje sturen als alleen op vaderdag? Kunnen homo's niet op alle dagen trots zijn, waarom alleen op gaypride? Waarom vieren we op 5 mei dat we bevriojd zijn en niet alle dagen?quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:18 schreef ripley1 het volgende:
[..]
Ik lees vooral heel veel wat het niet is, maar niet echt waarom het wel leuk is. Omdat mensen veel tijd in een "grappige" wagen steken? Om je politieke mening te uiten?Omdat je dan jezelf kan zijn? Kan dat anders niet dan?
In welk topic wel?quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
...ik weet niet of dat geschikt is voor dit topic.
rip haalt er ook niet veel meer uit.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Meer geschikt voor KPD?quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:21 schreef Kreator het volgende:
...ik weet niet of dat geschikt is voor dit topic.
We zullen het niet begrijpen omdat er nooit wordt gezegd wat carnaval volgens de vierders wel is. Allemaal dooddoeners wat niet is, en opmerkingen als ze willen het niet snappen. Ik wil het best horen, maar het wordt nooit gezegd!quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dit is ook een oneindige discussie.Ze zullen het niet begrijpen en willen dat ook helemaal niet.
Ik doe geen van driëen. Vader eren is de belangrijkste van de drie voor mij en ook mijn vader is met me eens dat vaderdag meer een Hallmark-samenzwering is dan wat andersquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Natuurlijk kan dat anders wel... maar kun jij de koningin niet op alle dagen eren ipv op konininnedag? Kan je vader je niet op alle dagen een lief kaartje sturen als alleen op vaderdag? Waarom vieren we op 5 mei dat we bevriojd zijn en niet alle dagen?
Heb ik 1x in meegelopen. Is wel een mooie ja! Die heeft echter wel 1 nadeel door de laatste van de regio te zijn... dus dan komen eigenijk de wagens van de er omheen liggende dorpen daar en daarom is ie zo mooi, maar veel hebben dan al 75% gezien.quote:
Daar komen GvsE haar pikante verhalen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden eerder nog het Keldertje
Ik zeg het toch net! Jij pikt er alleen weer het zuipen en neuken uit. Terwijl ik er bij zeg dat dat hele kleine delen van het geheel zijn, bepaalde groepen en leeftijden. Dat jij hanmert op steeds die dingen... dat ligt bij jou hequote:Op woensdag 20 januari 2010 14:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
We zullen het niet begrijpen omdat er nooit wordt gezegd wat carnaval volgens de vierders wel is. Allemaal dooddoeners wat niet is, en opmerkingen als ze willen het niet snappen. Ik wil het best horen, maar het wordt nooit gezegd!
En ik heb zelf nog wel carnaval gevierd vroeger.
O die zijn e rgenoeg die al die dingen flauwekul vinden, maar roepen dat het stom is omdat je dat toch altijd kan doen dat houdt geen steek want dat geldt voor HEEL veel feesten.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik doe geen van driëen. Vader eren is de belangrijkste van de drie voor mij en ook mijn vader is met me eens dat vaderdag meer een Hallmark-samenzwering is dan wat anders.
Als ik het goed lees en dit is natuurlijk een aanname (verkeerd of goed laat ik maar in het midden)quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
We zullen het niet begrijpen omdat er nooit wordt gezegd wat carnaval volgens de vierders wel is. Allemaal dooddoeners wat niet is, en opmerkingen als ze willen het niet snappen. Ik wil het best horen, maar het wordt nooit gezegd!
En ik heb zelf nog wel carnaval gevierd vroeger.
Je hebt gezegd: politiek aan de kaak stellen, tradities er voor, maar wat het carnaval zelf nou zo bijzonder maakt, de 5 dagen, heb je nog steeds niet gezegd. Vind je het vreemd dat ik dat dan invul met de dingen die ik uit eerste hand ken?quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zeg het toch net! Jij pikt er alleen weer het zuipen en neuken uit. Terwijl ik er bij zeg dat dat hele kleine delen van het geheel zijn, bepaalde groepen en leeftijden. Dat jij hanmert op steeds die dingen... dat ligt bij jou heoostindisch lezen en willen begrijpen. Deja-vu.
quote:
Wij gingen altijd alleen naar die, daar komen de winnaars en dus de mooiste wagensquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb ik 1x in meegelopen. Is wel een mooie ja! Die heeft echter wel 1 nadeel door de laatste van de regio te zijn... dus dan komen eigenijk de wagens van de er omheen liggende dorpen daar en daarom is ie zo mooi, maar veel hebben dan al 75% gezien.
Dat was in een tijd dat ik de muziek wel kon waarderen. En ik met een groep vrienden lekker ging hossen en drinken. Neuken deed ik toen nog nietquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als ik het goed lees en dit is natuurlijk een aanname (verkeerd of goed laat ik maar in het midden)
Vierde jij dus carnaval om meer te kunnen zuipen dan normaal, om meiden zo in een cafe of waar je ook was tegen de muur te kunnen duwen en plat te neuken.Anders begreep je het wel als je carnaval gevierd had als de 'echte'.
ja precies, dat is't ook wel. Maar tis niet echt de optocht VAN Budel meer, omdat het meer die van de hele gemeente en winnaars is. Daardoor wel de mooiste ja.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wij gingen altijd alleen naar die, daar komen de winnaars en dus de mooiste wagens
Ik word een beetje kriegelig dat carnavalvierders blijven roepen dat we het niet snappen, en het weigeren uit te leggen onder het mom 'je snapt het toch niet'.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:29 schreef El_Matador het volgende:
Voor mij is Koninginnedag/nacht heilig. Ik MOET ook vrij hebben hier nu in Dld en ga lekker in het oranje enzo.
Ik heb NIETS met monarchie. Wel iets met het algemene "Nederlandergevoel".
Waarom moeten mensen nou gelijk zo oordelen over het feest van een anderOf het nou Carnaval, Koninginnedag of een Gay Parade is, LAAT mensen lekker. Heb je zin, doe je mee, vind je het niks, doe je niet mee.
Dat onnodige gezeik.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je hebt gezegd: politiek aan de kaak stellen, tradities er voor, maar wat het carnaval zelf nou zo bijzonder maakt, de 5 dagen, heb je nog steeds niet gezegd. Vind je het vreemd dat ik dat dan invul met de dingen die ik uit eerste hand ken?
Nee? Heb ik 't nog steeds niet gezegd?quote:het is het ff loslaten van alles en dan bedoel ik niet alle grenzen, zoals de mensen boven de riolen vaak denken en aangrijpen om herrie te schoppen. Even 4 dagen niet jezelf of JUIST jezelf zijn en samen met elkaar veel lol hebben.
Heb je de mogelijkheid overwogen dat HEEL veel feesten stom zijn als je er zo over na gaat denken? En dat het dus beter is om dat niet te doen?quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:25 schreef Ang3l het volgende:
roepen dat het stom is omdat je dat toch altijd kan doen dat houdt geen steek want dat geldt voor HEEL veel feesten.
"Ze hebben al vier maanden een relatie"quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:29 schreef STING het volgende:
Nederlands model trouwt met 'Little Britain'-acteur
Huh, ik dacht dat hij homo was?
Loslaten van alles, en lol hebben met z'n allen? Dat?quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
Nee? Heb ik 't nog steeds niet gezegd?
Zolang die feesten me niet opgedrongen worden, voel ik me niet geroepen om er over te oordelen. Aangezien ik boven de rivieren woon, zal carnaval mij niet storen. Koninginnedag en Kerstmis daarentegen, tja, die kan ik gewoon niet ongemerkt voorbij laten gaan. Mag ik dan wel oordelen?quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:29 schreef El_Matador het volgende:
Waarom moeten mensen nou gelijk zo oordelen over het feest van een anderOf het nou Carnaval, Koninginnedag of een Gay Parade is, LAAT mensen lekker. Heb je zin, doe je mee, vind je het niks, doe je niet mee.
O joh, jij wordt nogal snel ergens kriegelig van dat is niet meer bijzonder.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik word een beetje kriegelig dat carnavalvierders blijven roepen dat we het niet snappen, en het weigeren uit te leggen onder het mom 'je snapt het toch niet'.
Als jij het onzalige idee zou hebben dat jij je liefdesleven moet spiegelen aan Little Britain wel natuurlijkquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:31 schreef El_Matador het volgende:
Over 2 maanden moet ik zeker ook bij knuffelmeisje voor de deur staan.
Werk je bij mij ofzo. Hier nog zoéén. Die kent alles. Van alle soorten muziek. Soms doen we een quiz, dan weet ie binnen 1 sec van een liedje welk liedje, welke artiest, welk album en welk jaar.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:27 schreef Ang3l het volgende:
Ja dat is miiiijn menuuuu!
Hier is zo'n collega die al die liedjes uit haar hoofd kent
Een wandelende encyclopedie.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:32 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als jij het onzalige idee zou hebben dat jij je liefdesleven moet spiegelen aan Little Britain wel natuurlijk.
O sjips, wou je net uitnodigen voor half februari.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:32 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zolang die feesten me niet opgedrongen worden, voel ik me niet geroepen om er over te oordelen. Aangezien ik boven de rivieren woon, zal carnaval mij niet storen. Koninginnedag en Kerstmis daarentegen, tja, die kan ik gewoon niet ongemerkt voorbij laten gaan. Mag ik dan wel oordelen?
Maar is dat niet het hele ding van een feest? Op 1 bepaald tijdstip iets vieren?quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
Heb je de mogelijkheid overwogen dat HEEL veel feesten stom zijn als je er zo over na gaat denken? En dat het dus beter is om dat niet te doen?.
Het feit dat het veel voorkomt, maakt het in ieder geval niet automatisch steekhoudend.
Ik roep helemaal niks. Het gaat om of je er zin in hebt of niet.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik word een beetje kriegelig dat carnavalvierders blijven roepen dat we het niet snappen, en het weigeren uit te leggen onder het mom 'je snapt het toch niet'.
Van wat ik er tot nu toe van lees ben jij de grootste zeikkneus van dit topic, eigenlijk. Gek dat jij er dan nu zo ineens mee komt.quote:
vgl het ermee dat er vast ook mensen zijn die niet begripen dat jij lowlands leuk vindt. die zullen misschien zeggen: je kan toch ook naar een concert gaan? of wellicht ook vinden dat er op lowlands alleen maar gezopen en geneukt wordt. maar dat is ook vooral een sfeer, een gevoel.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Loslaten van alles, en lol hebben met z'n allen? Dat?
Bij periodieke feesten wel. Je hebt natuurlijk ook specifieke feesten zoals bijv. bruiloften. Ik heb heel weinig met periodieke feesten.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:33 schreef Ang3l het volgende:
Maar is dat niet het hele ding van een feest? Op 1 bepaald tijdstip iets vieren?
Zoals je zegt, cultureel bepaald. Daar is niets mis mee, maar je moet er geen logica op los gaan laten. Je moet het accepteren als de traditie die het is.quote:Ik kan ook iedere dag vieren dat ik ouder ben geworden, of nog leef. Waarom op mijn verjaardag?
Dan doen dan ook niet alle culturen. Bij sommigen is de naamdag belangrijker.
Ik word niet kriegelig van mensen die:quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
goed, ok, slotje. Ik hou er over opquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:35 schreef Murmeli het volgende:
[..]
vgl het ermee dat er vast ook mensen zijn die niet begripen dat jij lowlands leuk vindt. die zullen misschien zeggen: je kan toch ook naar een concert gaan? of wellicht ook vinden dat er op lowlands alleen maar gezopen en geneukt wordt. maar dat is ook vooral een sfeer, een gevoel.
zo zinloos om daarover te blijven discussieren. Jij vindt carnaval niks, angel wel. opgelost, slotje
Dat is natuurlijk wel calvinisme ten topquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:37 schreef Ang3l het volgende:
Doe maar normala dan doe je al gek genoeg.
Stel je voor, dat die ouder-collega's die normaal die vakanties voor je inpikken, ook nog eens carnaval gaan vieren en je daardoor geen vrij kunt nemenquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
goed, ok, slotje. Ik hou er over op
(ga wel balen dat ik niet normaal door mijn eigen stad kan halverwege feb, maar dat hou ik wel voor me)
Maar je moet het feest dan ook niet dood gaan meppen met: Dat kun je toch de rest van het jaar ook doen?quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:35 schreef Litpho het volgende:
Zoals je zegt, cultureel bepaald. Daar is niets mis mee, maar je moet er geen logica op los gaan laten. Je moet het accepteren als de traditie die het is.
Daar heb ik nu geen last meer vanquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:39 schreef STING het volgende:
[..]
Stel je voor, dat die ouder-collega's die normaal die vakanties voor je inpikken, ook nog eens carnaval gaan vieren en je daardoor geen vrij kunt nemen
Je moest eens weten hoeveel mensen dat zeggenquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:38 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk wel calvinisme ten top.
van mij mag je daar dan best over klagen. maar ga dan niet het hele carnaval lopen afzeiken, zeg gewoon dat je er last van hebt.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
goed, ok, slotje. Ik hou er over op
(ga wel balen dat ik niet normaal door mijn eigen stad kan halverwege feb, maar dat hou ik wel voor me)
Nederlanders die in de Jaren 50 zijn biljven stekenquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoeveel mensen dat zeggen
Volgens mij is dat wel iets nuchter Nederlands trouwens.
Dat doe ik alleen maar als mensen eerst mij gaan lastig vallen met "waarom vier JIJ feest X niet?".quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar je moet het feest dan ook niet dood gaan meppen met: Dat kun je toch de rest van het jaar ook doen?
Ik heb daar een heel aardig idee van, ja. Een van de weinige punten uit het standaardbetoog van E_M wat wel ergens over gaat. En ja, dat is uiterst Nederlands.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:39 schreef Ang3l het volgende:
Je moest eens weten hoeveel mensen dat zeggen
Volgens mij is dat wel iets nuchter Nederlands trouwens.
O maar dat hoor je mij hier ook niet zeggen. Ik zeg juist dat ik best kan begrijoen dat mensen het niet vieren.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat doe ik alleen maar als mensen eerst mij gaan lastig vallen met "waarom vier JIJ feest X niet?".
Helaas zijn er wel veel mensen die zo denken. Ze hebben er gene tot weinig last van (oeh 4 agen in de 365 wellicht wel) maar toch elke gelegenheid aangrijpen om niet alleen het feest te verwerpen maar vooral ook de mensen idee het vieren als dom en zuipend neukend af te schilderen. Toch gek dat de CU niet meer zetels hadquote:Als ik "ik beleef hier geen lol aan, dus het moet verboden worden dat anderen dat wel doen" als levensmotto had, sloot ik me wel aan bij de CU.
Dat was ik, en ik stem toch lekker D66 volgende keer (GL bij de gemeentequote:Op woensdag 20 januari 2010 14:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O maar dat hoor je mij hier ook niet zeggen. Ik zeg juist dat ik best kan begrijoen dat mensen het niet vieren.
[..]
Helaas zijn er wel veel mensen die zo denken. Ze hebben er gene tot weinig last van (oeh 4 agen in de 365 wellicht wel) maar toch elke gelegenheid aangrijpen om niet alleen het feest te verwerpen maar vooral ook de mensen idee het vieren als dom en zuipend neukend af te schilderen. Toch gek dat de CU niet meer zetels hadSodom & Gomorra werd al genoemd... dat zit best in het CU-straatje!
Afgunst, pure afgunst.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O maar dat hoor je mij hier ook niet zeggen. Ik zeg juist dat ik best kan begrijoen dat mensen het niet vieren.
[..]
Helaas zijn er wel veel mensen die zo denken. Ze hebben er gene tot weinig last van (oeh 4 agen in de 365 wellicht wel) maar toch elke gelegenheid aangrijpen om niet alleen het feest te verwerpen maar vooral ook de mensen idee het vieren als dom en zuipend neukend af te schilderen. Toch gek dat de CU niet meer zetels hadSodom & Gomorra werd al genoemd... dat zit best in het CU-straatje!
Vanaf welk moment wordt het wel een legitiem iets om over te klagen? Wat is toegestane "last"? Als Lowlands bij mij naast de deur werd gehouden, moet ik er dan maar vier dagen rekening mee houden dat ik slaperig op mijn werk zit omdat het feestgedruis me wakker houdt? Krijg ik dan de drogreden "dan moet je maar meedoen" naar mijn hoofd?quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:44 schreef Ang3l het volgende:
(oeh 4 agen in de 365 wellicht wel)
Surequote:Op woensdag 20 januari 2010 14:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Afgunst, pure afgunst.
Een hardnekkig trekje.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sure.
Als "wij" in Amsterdam hetzelfde argument aandragen is dat het achterlijkste ter wereld, maar nu gaat het opeens wel op?.
In elke discussie komt dat wel als argument naar boven "ach, jullie zijn gewoon jaloers" en dan wil niemand er dood gevonden worden, etc etc.quote:
'jullie' in Amsterdam hebben op de 1 of andere manier wel een beetje een complex. Het ging over carnaval, maar het eindigt weer op 'Amsterdammers'. Apart.quote:
Ontken ik ook nietquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:51 schreef Kreator het volgende:
[..]
'jullie' in Amsterdam hebben op de 1 of andere manier wel een beetje een complex. Het ging over carnaval, maar het eindigt weer op 'Amsterdammers'. Apart.
Wij Amsterdammers staan nou eenmaal boven carnavalquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:51 schreef Kreator het volgende:
[..]
'jullie' in Amsterdam hebben op de 1 of andere manier wel een beetje een complex. Het ging over carnaval, maar het eindigt weer op 'Amsterdammers'. Apart.
Kaarttechnisch ook onderquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:52 schreef STING het volgende:
[..]
Wij Amsterdammers staan nou eenmaal boven carnaval
Het punt zit hem er wat mij betreft (en dat geldt ook voor carnaval wat niet naar je toekomt) in overlast die je zou kunnen ervaren. De antirooklobby die met alle geweld alle café's rookvrij moest maken voor het geval dat er een niet-roker zou kunnen binnenlopen is een goed voorbeeld. Ik rook zelf niet en vind het heerlijk dat er in de horeca waar ik kom niet gerookt wordt. Daarentegen beschouw ik het niet als een aanslag op mijn rechten en gezondheid als er café's zouden bestaan waar in groot neon "HIERBINNEN WORDT NOG GEROOKT!" op de pui zou staan.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Afgunst, pure afgunst.
Een hardnekkig trekje.
Onwetend is niet hetzelfde als jaloers, HWquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
In elke discussie komt dat wel als argument naar boven "ach, jullie zijn gewoon jaloers" en dan wil niemand er dood gevonden worden, etc etc.
Nee dan kan ik me best voorstellen dat je er kribbig van wordt. Of je dan moet roepen "Het zou weg moetenm, kutfeest!" voor die 4 dagen... dat weet ik niet.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:48 schreef Litpho het volgende:
[..]
Vanaf welk moment wordt het wel een legitiem iets om over te klagen? Wat is toegestane "last"? Als Lowlands bij mij naast de deur werd gehouden, moet ik er dan maar vier dagen rekening mee houden dat ik slaperig op mijn werk zit omdat het feestgedruis me wakker houdt? Krijg ik dan de drogreden "dan moet je maar meedoen" naar mijn hoofd?
Traditie. Waar je je meer zorgen over zou moeten maken is of de vertekening van de gebruikelijke Mercatorprojectie niet een buitensporige nadruk legt op het relatief kleine Europa ten koste van de voormalig Derde Wereld.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:53 schreef OmniRocket het volgende:
Ja das eigenlijk wel een goede vraag..... waarom is de aarde zo neergezet en nooit andersom.. je hebt namelijk niks om het tegen af te zetten :p
Moet je ff wachten ttot carnaval, dan kan 'tquote:
In het Zuiden wordt het gevierd, en in vele steden/dorpen in Overijssel wordt het gevierd, dus hoe je de kaart ook houdt, Noord boven of Zuid boven, Amsterdam zit er boven EN onderquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:53 schreef STING het volgende:
[..]
Het is maar hoe je het bekijkt.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Moet je ff wachten ttot carnaval, dan kan 't
Kun je ook gelijk in je zuurpruim geneukt worden
Ik woon midden in het uitgaanscentrum en daar vlak naast zijn dus bejaardenwoningen neergezet. Ook dat leverde de nodige klachten over geluidsoverlast op waarbij de gemeente in een zeldzame vlaag van verstand de bewoners de repliek gaf dat ze dat op die lokatie wel enigszins hadden kunnen verwachten.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:55 schreef Ang3l het volgende:
Ik vond dat bv grappig in Weert bij de Oelemarkt. Dat is al sinds jaar en dag het uitgaanscentrum daar. En nu klagen mensen dat het geluidsoverlast geeft.... mensen van de nieuwbouw appartementen die daar zijn gaan wonen..... Had dan ff wat extra info ingewonnen dan had je kunnen weten dat je boven een druk uitgaanscentrum ging wonen
Eén ding is wel zo. Carnaval vieren in A'dam is gewoon 100% 'lekker zuipuhhhh', terwijl ze in het zuiden des lands er nog wat moeite voor doen, met kleding en optochtenquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In het Zuiden wordt het gevierd, en in vele steden/dorpen in Overijssel wordt het gevierd, dus hoe je de kaart ook houdt, Noord boven of Zuid boven, Amsterdam zit er boven EN onder
het was een garpje hoor!quote:
Beide had ik eigenlijk net iets eerder geplannedquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Moet je ff wachten ttot carnaval, dan kan 't
Kun je ook gelijk in je zuurpruim geneukt worden
Ik kan het me niet voorstellen dat het zo gegaan is.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
In elke discussie komt dat wel als argument naar boven "ach, jullie zijn gewoon jaloers" en dan wil niemand er dood gevonden worden, etc etc.
Maar nu gaat het over carnaval en dan is "jullie zijn jaloers" wel valide?
Dat zouden we nooooit van je denken.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
het was een garpje hoor!
Straks denken ze nog dat ik een valse nicht ben
kusje?quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
het was een garpje hoor!
Straks denken ze nog dat ik een valse nicht ben
Let bygones be bygones?quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik zit voor t eerst in een heel lange tijd weer te denken over een persoonlijke mail naar mn ex
Een niet heel vriendelijke.
Je vergeet o.a. Duitsland, waar het HEEL groots gevierd wordt.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In het Zuiden wordt het gevierd, en in vele steden/dorpen in Overijssel wordt het gevierd, dus hoe je de kaart ook houdt, Noord boven of Zuid boven, Amsterdam zit er boven EN onder
Dat ben ik met je eens.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het punt zit hem er wat mij betreft (en dat geldt ook voor carnaval wat niet naar je toekomt) in overlast die je zou kunnen ervaren. De antirooklobby die met alle geweld alle café's rookvrij moest maken voor het geval dat er een niet-roker zou kunnen binnenlopen is een goed voorbeeld. Ik rook zelf niet en vind het heerlijk dat er in de horeca waar ik kom niet gerookt wordt. Daarentegen beschouw ik het niet als een aanslag op mijn rechten en gezondheid als er café's zouden bestaan waar in groot neon "HIERBINNEN WORDT NOG GEROOKT!" op de pui zou staan.
wat heeft ie gedaan?quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik zit voor t eerst in een heel lange tijd weer te denken over een persoonlijke mail naar mn ex
Ja, daar weten ze natuurlijk wel wat optochten zijnquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je vergeet o.a. Duitsland, waar het HEEL groots gevierd wordt.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
It won't get you ass. It's not Carnaval yet.quote:
Waar je dan een omgekeerde plu boven je kop moest houden vanwege de snoep- en kadootjesregenquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]Vroeger thuis altijd van die duitse optochten op de TV
In Rio kennen ze ook carnaval... heb ik mij laten vertellen...quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nederland is niet het enige land met deze traditie
Als dat zou kunnen, zou ik het doenquote:
Tsk. Doen de brabo's hier zo hun best om de mythe van de dronken mensen tegen te spreken, begin jij weerquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:02 schreef El_Matador het volgende:
Maar carnaval wordt al jaaaaren gevierd. Beneden de rivieren gaan wonen en gek staan te kijken dat je allemaal dronken mensen ziet, is natuurlijk een beetje belachelijk.
Ook zo'n feest wat niet echt te vermijden is zonder je in huis op te sluiten. De wedstrijden zelf wel, jaquote:Mijn ouders HATEN echt voetbal en EK's en WK's enzo. Gaan zij lekker de hond uitlaten als iedereen binnen voor de buis zit. Prima.
Gelukkig ben je daar pas jaren mee bezig en is het nog geen tijd om emotionele banden te verbreken en door te gaan met leven.quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
ik moest lachenquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik meld me toch ook niet aan bij OUD en loop de hele dag te zeiken dat het "alleen maar over babies gaat".
goedmaken ging het ook omquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
It won't get you ass. It's not Carnaval yet.
*geeft kopjes*quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:00 schreef STING het volgende:
[..]
Dat zouden we nooooit van je denken.
Sta er boven, da's beter voor je kidsquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Als dat zou kunnen, zou ik het doen
We moeten contact hebben vanwege de kindjes en ik wil dat altijd zakelijk houden (hij wil het gewoon niet volgens mijreageert heel vaak niet op mail oid ) maar nu heb ik een beledigend en dreigend mailtje van hem gehad en ik wilde eerst weer heel zakelijk doen, maar ik hoor van verschillende mensen dat ik wel wat persoonlijker mag zijn.
Weet het alleen zelf nog niet helemaal. Of dat slim is enzo.
Mijn ouders moesten elke jaar optreden tijdens carnaval in Duitsland. En dan MOEST ik mee.quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:05 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb wel eens een duitste carnavalsoptocht meegelopen. Wat vreselijk. Als je geen snoep aan de kids langs de kant geeft, krijg je het snoep wat zij hebben ontvangen, keihard naar je hoofd gesmeten. Nee, bedankt.
Het is elk jaar op het internationale forum waar ik kom ook weer uiterst vermakelijk hoe het trick or treat van Halloween wordt neergezet als protection money. Betaal snoep... of andersquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:05 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb wel eens een duitste carnavalsoptocht meegelopen. Wat vreselijk. Als je geen snoep aan de kids langs de kant geeft, krijg je het snoep wat zij hebben ontvangen, keihard naar je hoofd gesmeten. Nee, bedankt.
Dat dacht ik ook... laat je niet meesleuren in zijn kinderlijke gedrag. erboven blijven staan.quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:04 schreef Kreator het volgende:
[..]
-edit- Hou het zakelijk. Simpel. Persoonlijk worden is toegeven.
Ja, daar ben ik dus ook een beetje bang voor.quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:04 schreef Kreator het volgende:
-edit- Hou het zakelijk. Simpel. Persoonlijk worden is toegeven.
editquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:05 schreef ripley1 het volgende:
[..]
Sta er boven, da's beter voor je kids
Dat doe ik sowieso dus niet, schelden en beledigen en dreigenquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:07 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook... laat je niet meesleuren in zijn kinderlijke gedrag. erboven blijven staan.
Dat kan net zo goed een speelse kitten zijnquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*geeft kopjes*
Je weet wel beter toch?
*zet klauwen in been*
TOCH?!
Ik ben niet boos. Kan me er alleen groen en geel aan ergeren en dat zijn de kleuren van Brazilie... daar vieren ze wel Carnaval, maar da's net wat anders als die hierquote:
dit klinkt wat mij betreft vrij slecht, JB. Zo klinken je kids als een soort chantagemiddel. Bovendien stuur je die mail echt niet voor hen, maar omdat je zelf boos bent. Ik denk dat het verstandiger is voor je kids als tenminste een van hun ouders niet verzandt in kinderachtig geruzie.quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik dus ook een beetje bang voor.
Overigens ben ik niet iemand die gaat schelden enzo. Ik houd me wel bij de feiten zoals ik ze zie.
[..]
Dat zie ik dan weer niet zoIk zou niet weten waarom het voor hen vervelend zou zijn als ik een mailtje stuur met daarin dat hij beter kan vragen hoe zij over bepaalde dingen denken dan mij uit te schelden zonder te weten waar hij het over heeft.
Ik geef ook aan dat hij misschien beter niet zo negatief over mij kan doen, omdat dat niet goed is voor zijn band met hen...
Mja..
Denk er dus nog even over na, anders wordt het een mail met juridische documentatie over waarom ik gelijk heb en hij niet
Auquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:05 schreef Nouk84 het volgende:
Braafquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Au
Dat laten ze dan weer niet zien op tvvertekend... uh nee,. verkeerd... nee... NIET VOLLEDIG BEELD!
Ooh maar don't worry hoor, het snoep wat ik naar mijn hoofd kreeg, werd net zo hard weer teruggegooid.quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:13 schreef Ang3l het volgende:
Au
Dat laten ze dan weer niet zien op tvvertekend... uh nee,. verkeerd... nee... NIET VOLLEDIG BEELD!
geen kusje?quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben niet boos. Kan me er alleen groen en geel aan ergeren en dat zijn de kleuren van Brazilie... daar vieren ze wel Carnaval, maar da's net wat anders als die hierDaar gata het echt alleen om zuipen, neuken en stomme muziek!
editquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:12 schreef ripley1 het volgende:
[..]
dit klinkt wat mij betreft vrij slecht, JB. Zo klinken je kids als een soort chantagemiddel. Bovendien stuur je die mail echt niet voor hen, maar omdat je zelf boos bent. Ik denk dat het verstandiger is voor je kids als tenminste een van hun ouders niet verzandt in kinderachtig geruzie.
Ow, sorry, dat klinkt al heel anders. Het stond er misschien iets te hard, maar die indruk kreeg ik uit je postquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zou mijn kinderen nooit als een chantagemiddel gebruiken.
Ik merk alleen dat zij niet over mij mogen praten tegen hem en dat ze daar moeite mee hebben, voor hen is het beter als hij zijn woede tov mij loslaat en ze met hem kunnen praten. Het is eerder een tip dan een chantagemiddel.
Ik ben niet boos en dat spreekt ook niet uit de mail die ik opgesteld heb. Die is erg netjes en er is goed over nagedacht.
Alleen weet ik dus niet hoe hij op persoonlijke mail reageert, ik heb al zolang alleen maar zakelijk gedaan dat ik dat niet kan inschatten.
En nu houd ik erover op
Ik zie nu ineens zo'n kind achterover slaan met een zuurtje vast tussen z'n ogenquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ooh maar don't worry hoor, het snoep wat ik naar mijn hoofd kreeg, werd net zo hard weer teruggegooid.
......................................................quote:
ik vind het vooral ook dreigend overkomen. ik zou er kwaad van worden.quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:12 schreef ripley1 het volgende:
[..]
dit klinkt wat mij betreft vrij slecht, JB. Zo klinken je kids als een soort chantagemiddel. Bovendien stuur je die mail echt niet voor hen, maar omdat je zelf boos bent. Ik denk dat het verstandiger is voor je kids als tenminste een van hun ouders niet verzandt in kinderachtig geruzie.
die aardbeving in Haïti daarintegen...quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:22 schreef Ang3l het volgende:
De stoere knappe ex-collega mailde dat ie me niet vergeten is, maar dat de jaarafsluiting heel druk is.
De turk sms'te dat het niet aan mij lag, maar dat ie erg pissed was om een aantal dingen.
Zie je, het ligt allemala NIET ana mij
Ik denk dat alleen altijd.
Ik moet daardoor op een of andere manier hier aan denkenquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zie nu ineens zo'n kind achterover slaan met een zuurtje vast tussen z'n ogen
oh ik heb ook te snel mn bek open getrokken denk ikquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:21 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik vind het vooral ook dreigend overkomen. ik zou er kwaad van worden.
gaat het er nog steeds over dat je gaat verhuizen enzo?
It's not you, it's mequote:Op woensdag 20 januari 2010 15:22 schreef Ang3l het volgende:
De stoere knappe ex-collega mailde dat ie me niet vergeten is, maar dat de jaarafsluiting heel druk is.
De turk sms'te dat het niet aan mij lag, maar dat ie erg pissed was om een aantal dingen.
Ja meneer Phelpsquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
die aardbeving in Haïti daarintegen...
quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:22 schreef Ang3l het volgende:
Schitterend was die he?quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
die aardbeving in Haïti daarintegen...
Moeder Natuur? De Amerikanen! Met hun HAARP!quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Schitterend was die he?
En dan net als ze denken er weer een beetje bovenop te komen, geeft Moeder Natuur nog een lekker naschokje. Mooi om te zien.
HAARP is zo 2001.quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Moeder Natuur? De Amerikanen! Met hun HAARP!
Ja, de regering Chavez is me er eentje. Wat een intellectuele droefheid.quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Moeder Natuur? De Amerikanen! Met hun HAARP!
Als de minister van Venuzuela het zegt, is het zoquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:30 schreef STING het volgende:
[..]
HAARP is zo 2001.![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Large_Hadron_Collider
Nou, gelukkig hebben we de PvdA die daar een stokje voor steekt.quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als de minister van Venuzuela het zegt, is het zo
Want morgen is er weer een (werk)dag?quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:31 schreef Kreator het volgende:
Ik haat werken. Ik wil morgen.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:23 schreef STING het volgende:
[..]
Ik moet daardoor op een of andere manier hier aan denken
Gelukkig maar dat je er helemaal niet hysterisch over deed verderquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:22 schreef Ang3l het volgende:
Die is inderdaad ook een klassiekerquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond die andere ook leuk, in de bios.
Bedenk goed wat je met je laatste rolo doet!
Maar dan noooooooooooog vind ik het geen stijl, of het nu wel of niet aan mij lagquote:
Noem je dat al hysterisch?quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:34 schreef ripley1 het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat je er helemaal niet hysterisch over deed verder
Zelfvertrouwen kweken.quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:35 schreef Ang3l het volgende:
Maar dan noooooooooooog vind ik het geen stijl, of het nu wel of niet aan mij lag
En ik ben dan zo iemand die meteen denkt: Ik heb iets fout gedana he?
Als mensen in de stad naar me kijken is het ook meteen: M'n haar zit stom he? Kheb een vlek he? O jee!
Mijn probleemMaar bot "Ik wil nu niet praten" helpt daar niet bij
JA!quote:
quote:
Voor de echte nuchtere personen onder ons, staat een beetje emotie al gelijk aan hysteriequote:Op woensdag 20 januari 2010 15:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
![]()
Dat vind ik knap. Hysterisch zou in mijn ogen zijn: HIJ DEED ZOMAAR DIT!!!!!!!! Ik wil hem echt nooooooooit meer zien! Ik ben echt ZO fucking kwaaaaaaaaaaaaad! Ooo echt,Hoe KAN ie dat mou doen?! Het gore LEF!!!!!!!!!
Moeten we nou echt posts gaan quoten van vanochtend?quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
![]()
Dat vind ik knap. Hysterisch zou in mijn ogen zijn: HIJ DEED ZOMAAR DIT!!!!!!!! Ik wil hem echt nooooooooit meer zien! Ik ben echt ZO fucking kwaaaaaaaaaaaaad! Ooo echt,Hoe KAN ie dat mou doen?! Het gore LEF!!!!!!!!!
Nou ja, je maakte gelijk een soort van ruzieding over iets waarvan je niet wist hoe het zat.quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
![]()
Als jij een post kan vinden die op bovenstaande lijkt... dan krrijg je NOG een kusjequote:Op woensdag 20 januari 2010 15:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Moeten we nou echt posts gaan quoten van vanochtend?
Ik ben nog steeds niet minder pissed er om hoorquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:40 schreef ripley1 het volgende:
[..]
Nou ja, je maakte gelijk een soort van ruzieding over iets waarvan je niet wist hoe het zat.
Dat is op Fok toch wel iets waar jaan moet leren wennen dan. Mensen die ongezouten/ ongenuanceerd/bevooroordeelde hun mening ventilerenquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds niet minder pissed er om hoor
Ik gaf dan ook ana niet pissed te zijn op het feit of de reden waarom hij niet met me wilde praten, maar de manier WAAROP het ging. Die is hierdoor niet veranderd hoorKortom: zelfde ruzieding.
O ja, van het hebben van emoties mag je me wel betichten jaquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:39 schreef STING het volgende:
[..]
Voor de echte nuchtere personen onder ons, staat een beetje emotie al gelijk aan hysterie
Liever iemand die emotineler is, enige vorm van zelfreflectie heeft dan iemand die nuchter is en zichzelf totaal niet bewust is van eigen emotiesquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja, van het hebben van emoties mag je me wel betichten ja
Ik kan overal erg emotioneel op reageren,.... in de positieve en negatieve manier.
Hart op de tong en zo. Soms gevaarlijk... valt wel eens in;t zand
Ach ik vlieg er gewoon full speed tegen in en daarna denk ik " Tis fok....quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:42 schreef STING het volgende:
[..]
Dat is op Fok toch wel iets waar jaan moet leren wennen dan. Mensen die ongezouten/ ongenuanceerd/bevooroordeelde hun mening ventileren
Aan de andere kant, 9/10 mensen vermaken zich juist kostelijk met boute uitspraken.
Je kunt toch wel bedenken dat je niets fout gedaan hebt? En gewoon op straat lopen en denken'het kan me niet schelen wat anderen van me denken?quote:
Valt dat los te snijden van je karakter dan?quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik geef je wel 10% van mij. Ik heb genoeg.
nou ja, boos zijn dan. Da's slechts een nuancequote:Op woensdag 20 januari 2010 15:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds niet minder pissed er om hoor
Ik gaf dan ook ana niet pissed te zijn op het feit of de reden waarom hij niet met me wilde praten, maar de manier WAAROP het ging. Die is hierdoor niet veranderd hoorKortom: zelfde ruzieding.
Bovendien? Ruzie? Ik zei dat ik boos was. Is dat hetzelfde?
O, is dat de definitie van zelfvertrouwen? Niet kunnen schelen wat mensen van je denken?quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je kunt toch wel bedenken dat je niets fout gedaan hebt? En gewoon op straat lopen en denken'het kan me niet schelen wat anderen van me denken?
Dat.
Ja, dat vind ik dus gek. Zelf reageer je wel heel emotioneel en basaal, maar voor een ander kun je kennelijk in geen geval begrip opbrengen voor precies zo'n impulsieve reactiequote:Op woensdag 20 januari 2010 15:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach ik vlieg er gewoon full speed tegen in en daarna denk ik " Tis fok...." en dan is't weer over.
Plus dat ik HEEL principieel ben. Het gata me dan om heet principe dat ik vind dat je zo niet hoort te reagere tegen me (de Turk) en niet eens waarom hij zo reageerde. Al was je FOKKKING grootmoeder overleden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (Zei hij hysterisch)
Ik vond zijn reacties nou niet echt basaal. Er is een verschil tussen intensief discussieren en ongezouten je mening geven.quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:47 schreef ripley1 het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik dus gek. Zelf reageer je wel heel emotioneel en basaal, maar voor een ander kun je kennelijk in geen geval begrip opbrengen voor precies zo'n impulsieve reactie
Emotioneler en enige vorm van zelfreflectie gaan niet noodzakelijk zo samen als jij hier suggereert. Oftewel, appels ende peren.quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:44 schreef STING het volgende:
[..]
Liever iemand die emotineler is, enige vorm van zelfreflectie heeft dan iemand die nuchter is en zichzelf totaal niet bewust is van eigen emoties
Je niet laten regeren door wat mensen van je denken komt dichter in de buurt.quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O, is dat de definitie van zelfvertrouwen? Niet kunnen schelen wat mensen van je denken?
Eens, dat wilde ik dan ook niet suggereren.quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:49 schreef Litpho het volgende:
[..]
Emotioneler en enige vorm van zelfreflectie gaan niet noodzakelijk zo samen als jij hier suggereert. Oftewel, appels ende peren.
Waarom hoort hij niet zo tegen JOU te reageren? Wat dat betreft vind ik je dan weer arrogant. Wat heeft die turk voor verantwoording aan jou af te leggen?quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:45 schreef Ang3l het volgende:
Plus dat ik HEEL principieel ben. Het gata me dan om heet principe dat ik vind dat je zo niet hoort te reagere tegen me (de Turk) en niet eens waarom hij zo reageerde. Al was je FOKKKING grootmoeder overleden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (Zei hij hysterisch)
Mijn emotionele reacties zijn wel afgestemd op de persoon waar ik ze tegen uit. Ik zal nooit tegen iemand roepen BEK DICHT als ik vind dat ie op een verkeerd moment als ik ff ENORM woest ben tegen me begint te praten. Ik zou hoogstens kunnen zeggen: Nu ff niet, andere keer graag, ligt niet ana jou.quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:47 schreef ripley1 het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik dus gek. Zelf reageer je wel heel emotioneel en basaal, maar voor een ander kun je kennelijk in geen geval begrip opbrengen voor precies zo'n impulsieve reactie
Is misschien niet de defintie van zelfvertrouwen, maar wel aan de hand van de dingen die jij noemde.quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:46 schreef Ang3l het volgende:
O, is dat de definitie van zelfvertrouwen? Niet kunnen schelen wat mensen van je denken?
Ik geloof niet dat ik dan veel zelfvertrouwen wil hebben. Denk dat je dan vrij bot wordtEn arrogant, zonder enige zelfreflectie.
Ach, ik vind het wel logisch om later even uit te leggen. Ik kan soms ook geirriteerd zijn en dan heel bot zoiets zeggen. Dan vind ik het wel zo netjes om later uit te leggen waarom het er zo rot uitkwam.quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:50 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Waarom hoort hij niet zo tegen JOU te reageren? Wat dat betreft vind ik je dan weer arrogant. Wat heeft die turk voor verantwoording aan jou af te leggen?
Als hij niet wil praten, dan wil hij niet praten klaar. Ik ben even kwijt op welke manier hij het bracht, en dat had misschien wel anders gekund, maar dan nog is hij jou geen verantwoording schuldig. En dan nog, moet HIJ later gaan vertellen wat er was. Hij is het allang weer vergeten. Dat jij er niet naar vraagt, omdat HIJ zo gedaan heeft, vind ik helemaal van de zotte. Als het jou dwars zit, moet jij er gewoon naar vragen.
Of tegen ieder ander. Ik zal voortaan ff de zin afmaken ok?quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:50 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Waarom hoort hij niet zo tegen JOU te reageren? Wat dat betreft vind ik je dan weer arrogant. Wat heeft die turk voor verantwoording aan jou af te leggen?
Heb ik gedaan. Refresh. F5.quote:Als hij niet wil praten, dan wil hij niet praten klaar. Ik ben even kwijt op welke manier hij het bracht, en dat had misschien wel anders gekund, maar dan nog is hij jou geen verantwoording schuldig. En dan nog, moet HIJ later gaan vertellen wat er was. Hij is het allang weer vergeten. Dat jij er niet naar vraagt, omdat HIJ zo gedaan heeft, vind ik helemaal van de zotte. Als het jou dwars zit, moet jij er gewoon naar vragen.
Daar heb je gelijk in ja, bek dicht is ook wel heftig. Maar hij zei niet nu toch, dat is een stuk minder aanvallend in mijn gevoel.Ik kan me wel voorstellen dat je de reactie wat cru vond hoor, maar als iemand echt veel aan zijn hoofd heeft op dat ogenblik kan ik het wel een stuk beter begrijpen en word ik er minder snel boos om.quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn emotionele reacties zijn wel afgestemd op de persoon waar ik ze tegen uit. Ik zal nooit tegen iemand roepen BEK DICHT als ik vind dat ie op een verkeerd moment als ik ff ENORM woest ben tegen me begint te praten. Ik zou hoogstens kunnen zeggen: Nu ff niet, andere keer graag, ligt niet ana jou.
Ook emotioneel. Maar wel anders.
Maar, denk jij daar altijd aan? Natuurlijk wil je dat wel uitleggen, dat zou ik ook wel willen, maar soms ben ik dat gewoon de volgende dag alweer vergeten. Als iemand ernaar vraagt, zal ik nog 100x sorry zeggen, maar wel mijn uitleg geven. Hij zit zich op te vreten omdat hij niet uit zichzelf vertelt wat er aan de hand was. Dat vind ik vreemd.quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:52 schreef ripley1 het volgende:
Ach, ik vind het wel logisch om later even uit te leggen. Ik kan soms ook geirriteerd zijn en dan heel bot zoiets zeggen. Dan vind ik het wel zo netjes om later uit te leggen waarom het er zo rot uitkwam.
Het ligt een beetje aan de situatie. Als er echt een sterfgeval in de familie is of zo, dan kan ik me voorstellen dat iemand wel wat anders aan zijn hoofd heeft dan een gekwetst ego glad te poetsen jaquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:54 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Maar, denk jij daar altijd aan? Natuurlijk wil je dat wel uitleggen, dat zou ik ook wel willen, maar soms ben ik dat gewoon de volgende dag alweer vergeten. Als iemand ernaar vraagt, zal ik nog 100x sorry zeggen, maar wel mijn uitleg geven. Hij zit zich op te vreten omdat hij niet uit zichzelf vertelt wat er aan de hand was. Dat vind ik vreemd.
Ik word er op dat moment boos om... en dan zakt het weg. En als ie dan er volledig overheen lult de volgende keer, OOK na mijn sms ... dan word ik wel weer boosquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:53 schreef ripley1 het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in ja, bek dicht is ook wel heftig. Maar hij zei niet nu toch, dat is een stuk minder aanvallend in mijn gevoel.Ik kan me wel voorstellen dat je de reactie wat cru vond hoor, maar als iemand echt veel aan zijn hoofd heeft op dat ogenblik kan ik het wel een stuk beter begrijpen en word ik er minder snel boos om.
Zoals ik al zei: het ligt aan de situatie. Er zijn wel een aantal situaties te bedenken waarin ik daar geen halszaak van zou makenquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik word er op dat moment boos om... en dan zakt het weg. En als ie dan er volledig overheen lult de volgende keer, OOK na mijn sms ... dan word ik wel weer boosDe sms gaf duidelijk ana dat ik er mee zat.
En hij hoeft me niet te vertellen wat er was (ondanks natuurlijk duidelijke nieuwsgierigheid/interesse) maar de sms van vandaag had ook meteen kunnen komen. Niet na 2x vragen van mijn kant.
Pijnlijk, als ik eraan zitquote:
Het was echter het eerste antwoord op een "NU al thuis van de bruiloft? Was het leuk?". Als ik idd na aangeven van hem dat hij niet wil praten door zou zijn gaan zeuren over waarom dan niet of gewoon door bleef lullen.... dan was dat wat anders geweest ja. Dan was ik gewoon irrritant en had ik een IK WIL NIET PRATEN verdient. Mee eens.quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:59 schreef Nouk84 het volgende:
Laat ik duidelijk zijn dat ik het ook niet op die manier zou brengen en gewoon zou zeggen 'sorry, ik wil nu even niet praten.' Meestal met voldoende begrip van de andere kant. Als diegene dat negeert, wil ik er wel eens een; 'Moet je een bril hebben ofzo? IK WIL NIET PRATEN' uitgooien.
En als die iemand er heel hard naar hint... (exact zijn tekst in een sms sturen als hij ineens wel weer wil praten) wacht je dan totdat hij echt letterlijk gaat vragen "Waarom zei je dat?" voordat je zegt "Het lag niet aan jou, maar ik was ff pissed"?quote:Maar ik ben wat sommige dingen betreft nogal een vergiet en vergeet vrij snel zoiets. Ik kan bijvoorbeeld de hele ochtend denken; 'ik moet dit of dit tegen die en die zeggen' en aan het eind van de dag erachter komen dat ik het tóch vergeten ben, terwijl ik ze wel gezien heb. My bad, maar dan zal ik het proberen op een andere manier alsnog te zeggen. Maar ik neem aan dat als iemand iets dwars zit, dat hij/zij dat gewoon zegt tegen mij. Doet diegene dat niet, dan is dat toch echt niet mijn probleem
Ja hallo, ik had al op ALT+S gedrukt!quote:
En als wij er aan zitten?quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Pijnlijk, als ik eraan zit![]()
Of wilde je dat niet weten?
Ik zit de hele tijd sneltoetsen uit gmail te gebruiken in fokquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja hallo, ik had al op ALT+S gedrukt!
Die mis ik trouwens wel in firefox
waarom?quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Geloof het of niet, maar als hij echt zo pissed was op dat moment dan heeft hij jouw 'hint' waarschijnlijk gewoon opgevat als 'ik wil niet praten' als waarheidquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:04 schreef Ang3l het volgende:
En als die iemand er heel hard naar hint... (exact zijn tekst in een sms sturen als hij ineens wel weer wil praten) wacht je dan totdat hij echt letterlijk gaat vragen "Waarom zei je dat?" voordat je zegt "Het lag niet aan jou, maar ik was ff pissed"?
Maar goed, ik ga hem wel een keer spanken en duidelijk maken dat ie zo niet meer tegen mij tegen iemand moet doen
Ik ken het. Ik gooi mijn modellenwerk en FOK! ook wel eens door elkaar.quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zit de hele tijd sneltoetsen uit gmail te gebruiken in fok
In dat geval wordt het pijnlijk voor jullie.quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:06 schreef Ang3l het volgende:
En als wij er aan zitten?
Of wordt het dan pijnlijk voor ons?
Geen idee, is nu al een week zo ofzo. Maar dat was een iets te eerlijk antwoord, eigenlijkquote:
Omdat wij hier allemaal zo retemooi zijn?quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ken het. Ik gooi mijn modellenwerk en FOK! ook wel eens door elkaar.
Ja, dat was wat ik wilde horen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:04 schreef Nouk84 het volgende:
nee mannen snappen hints meestal niet.quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:08 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Geloof het of niet, maar als hij echt zo pissed was op dat moment dan heeft hij jouw 'hint' waarschijnlijk gewoon opgevat als 'ik wil niet praten' als waarheidTenminste, zo bekijk het dan. En hints worden ook niet altijd opgepakt
![]()
Doe dat maar
Stel dat dat ^$%^&$#& OV er niet was, dan kon je niet naar huis.quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:10 schreef OmniRocket het volgende:
nog 1,5 uur.. en dan weer met dat ^$%^&$#& OV naar huis
Anyway, to fix this, open up a new tab, type "about:config" in the address bar and hit enter.quote:
Nee die hint sms was de volgende dag, toen hij al weer kalm mij sms'te met "Hey lief, hoe was je dag?". Het andere (zijn reactie) was de avond ervoor.quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:08 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Geloof het of niet, maar als hij echt zo pissed was op dat moment dan heeft hij jouw 'hint' waarschijnlijk gewoon opgevat als 'ik wil niet praten' als waarheidTenminste, zo bekijk het dan. En hints worden ook niet altijd opgepakt
![]()
Doe dat maar
Verrek! (verrek zelf!) Cool, thanksquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:13 schreef Kreator het volgende:
[..]
Anyway, to fix this, open up a new tab, type "about:config" in the address bar and hit enter.
Welcome to the advanced Firefox settings area! Lots of nifty stuff here.
Double-click on ui.key.contentAccess and set its value to 4.
Al drie dagen over tijd, als we met Samzz meetellenquote:
Darom is het nog wel ^$%^&$#& OVquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Stel dat dat ^$%^&$#& OV er niet was, dan kon je niet naar huis.![]()
Pff, ik heb echt teveel spullen. Nog al niet klaar met afstoffen en zo groot is mijn kamer niet eens.
Lekker tukkie, blikje bier, goed boek, niet op de weg letten. Heerlijk.quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:17 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Darom is het nog wel ^$%^&$#& OV
Vriendje heeft er al een week niet aangezeten want hij zit met zijn reet in Thailandquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:12 schreef Murmeli het volgende:
hmmm au aan den tieten is niet zo fijn neesterkte. hopen maar dat het snel weer overgaat. ik heb t ook wel es gehad. ging gewoon weg. of je vriendje moet er minder hard aan zuigen, knabbelen, likken, knijpen (vul zelf in...) maar da's n beetje een flauwe opmerking
Dat mag ik toch hopen van niet, hahaha.quote:
Inderdaadquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:14 schreef Ang3l het volgende:
Maar goed, laat maar zitten hadden we inmiddels al gezegd
a/u discriminatie!quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:18 schreef Ang3l het volgende:
Zit je het toneelscript van een vriend te spellchecken,,, gebruiktt ie gewoon letterlijk mijn achterlijke koosnaampjes in het stuk. Zeg hallo, copyright! TRADEMARK!
Al zullen ze bij het buro vast raar opkijken als ik aankom met: Hallo, ik wil graag even de woorden snobbelebobbeltje, poedelewoepsie en snoebeleboebeltje vastleggen.
hij wel, de ratquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Vriendje heeft er al een week niet aangezeten want hij zit met zijn reet in Thailand![]()
[..]
Dat mag ik toch hopen van niet, hahaha.
swiffer to the rescue, hier op mijn studio wordt het ook snel zo'n stoffige bendequote:Op woensdag 20 januari 2010 16:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Stel dat dat ^$%^&$#& OV er niet was, dan kon je niet naar huis.![]()
Pff, ik heb echt teveel spullen. Nog al niet klaar met afstoffen en zo groot is mijn kamer niet eens.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Lekker tukkie, blikje bier, goed boek, niet op de weg letten. Heerlijk.
Oh, en ik heb verdacht weinig onbekende meiden/mannen in de auto (over het algemeen)
Jamaar dat bekt niet zo lekker. Snuffelewuffeltje?quote:
Weet ik. Ik mopper ook zo vaak over dingen die ik eigenlijk meer zou moeten waarderen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:17 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Darom is het nog wel ^$%^&$#& OV
ik dacht dat poelewoepsie van snuitebol kwam?quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:18 schreef Ang3l het volgende:
Zit je het toneelscript van een vriend te spellchecken,,, gebruiktt ie gewoon letterlijk mijn achterlijke koosnaampjes in het stuk. Zeg hallo, copyright! TRADEMARK!
Al zullen ze bij het buro vast raar opkijken als ik aankom met: Hallo, ik wil graag even de woorden snobbelebobbeltje, poedelewoepsie en snoebeleboebeltje vastleggen.
Als 't zo moet niet nee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:19 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Inderdaad
Dan nu echt de belangrijke vragen. Wat gaat dat worden, tussen jullie?
Nou de a's nog, anders is het zielug!quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jamaar dat bekt niet zo lekker. Snuffelewuffeltje?
O wacht, ik noem mijn beste vriendin altijd WUPSIEFLUPSIE!
daar zitten u's inZonder dakjes!
jawel je hebt van die swiffer fluffy borstelachtige dinetjes. die zijn heul handigquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Daar krijg je geen waxinehoudertjes mee schoon.
Ja, super tof voor hemquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:20 schreef Murmeli het volgende:
hij wel, de ratissie lang weg? wel tof voor hem natuurlijk
hmmmz zwanger hoop ik niet haha. zou op zich wel grappig zijn voor de buitenstaanders maar voor jezelf niet zo
het spoor is net je vriend/vriendin.. het loopt niet altijd even soepel maar je gaat er toch telkens weer overheenquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Weet ik. Ik mopper ook zo vaak over dingen die ik eigenlijk meer zou moeten waarderen.![]()
Ik deed slechts ff flauw.
oh je moet een echte vent hebben zeg maarquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als 't zo moet niet nee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Garpje.
Weeknie. Denk 't niet. Hij's toch echt wel te jong merk in veel dingen. Niet dat ik zo volwassen ben, maar het verschil is wel te merken. En het is een nog grotere diva dan ik en ik heb iemand nodig die ff nuchter zegt BEK DICHT! (o nee, dat juist niet).
Ik zeg ook poedelewoepsie, niet poelewoepsie.quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:21 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik dacht dat poelewoepsie van snuitebol kwam?
quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:22 schreef Ang3l het volgende:
Als 't zo moet niet nee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Garpje.
Weeknie. Denk 't niet. Hij's toch echt wel te jong merk in veel dingen. Niet dat ik zo volwassen ben, maar het verschil is wel te merken. En het is een nog grotere diva dan ik en ik heb iemand nodig die ff nuchter zegt BEK DICHT! (o nee, dat juist niet).
Nee, de weg loopt altijd lekker soepel. Beide hebben voordelen, beide hebben nadelen. Voor mij zijn de voordelen van de trein een stuk belangrijker. Ik zit al 2,5 uur per dag te reizen (met de auto zou het ook zoiets zijn), en in de trein kan ik dan tenminste nog andere dingen doen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:23 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
het spoor is net je vriend/vriendin.. het loopt niet altijd even soepel maar je gaat er toch telkens weer overheen
quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:23 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, super tof voor hemIk hoor alleen maar goede verhalen en vind het leuk dat hij er even uit is..
En godverdorie nooit gedacht dat ik dat nog eens zo zou voelen. Vroeger dacht ik alleen maar; "JEGAAT
NIET
MET
MIJ !!!!
" Dus ik ben happy
Wel blij dat hij zondag terugkomt, tho
![]()
Niet echt nee, al is de keuze vrij makkelijk
volgens mij had OR het daar niet over poekiequote:Op woensdag 20 januari 2010 16:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, de weg loopt altijd lekker soepel. Beide hebben voordelen, beide hebben nadelen. Voor mij zijn de voordelen van de trein een stuk belangrijker. Ik zit al 2,5 uur per dag te reizen (met de auto zou het ook zoiets zijn), en in de trein kan ik dan tenminste nog andere dingen doen.
Misschien sowieso een goed idee om vaker te stoffen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:22 schreef Murmeli het volgende:
[..]
jawel je hebt van die swiffer fluffy borstelachtige dinetjes. die zijn heul handig
Ik doe met het OV er meer dan een uur over... nu zelfs 1,5 door slechte verbindingen..quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, de weg loopt altijd lekker soepel. Beide hebben voordelen, beide hebben nadelen. Voor mij zijn de voordelen van de trein een stuk belangrijker. Ik zit al 2,5 uur per dag te reizen (met de auto zou het ook zoiets zijn), en in de trein kan ik dan tenminste nog andere dingen doen.
Euhm, riiiight.quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:23 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
het spoor is net je vriend/vriendin.. het loopt niet altijd even soepel maar je gaat er toch telkens weer overheen
1:15 heen, 1:15 terugquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:28 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Ik doe met het OV er meer dan een uur over... nu zelfs 1,5 door slechte verbindingen..
met de auto 30 á 45 minuten.
2,5 uur achter elkaar auto rijden is ook niet alles, dus het verschilt per persoon natuurlijk wat beter uitkomt. Hoe komt het trouwens dat je 2,5 uur rijden van je werk woont?
Dat dacht ik ook! En aangezien ik het recent nog met iemand anders gedacht heb, vind ik het een goede ontwikkeling. Het baart me wel weer zorgen dat het ook heel wat anders kan betekenen, maar dat ik hem toch wel mis, is dan weer een goed tekenquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:25 schreef Murmeli het volgende:
goeie ontwikkeling
![]()
dat heb ik met
ook veel meer dan met eerdere mannen.
keuze makkelijk? als in weghalen of houden? zeker iets wat je niet op fok gaat zeggen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |