Dat ben ik met je eens.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het punt zit hem er wat mij betreft (en dat geldt ook voor carnaval wat niet naar je toekomt) in overlast die je zou kunnen ervaren. De antirooklobby die met alle geweld alle café's rookvrij moest maken voor het geval dat er een niet-roker zou kunnen binnenlopen is een goed voorbeeld. Ik rook zelf niet en vind het heerlijk dat er in de horeca waar ik kom niet gerookt wordt. Daarentegen beschouw ik het niet als een aanslag op mijn rechten en gezondheid als er café's zouden bestaan waar in groot neon "HIERBINNEN WORDT NOG GEROOKT!" op de pui zou staan.
wat heeft ie gedaan?quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik zit voor t eerst in een heel lange tijd weer te denken over een persoonlijke mail naar mn ex
Een niet heel vriendelijke.
Ja, daar weten ze natuurlijk wel wat optochten zijnquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je vergeet o.a. Duitsland, waar het HEEL groots gevierd wordt.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
It won't get you ass. It's not Carnaval yet.quote:
Waar je dan een omgekeerde plu boven je kop moest houden vanwege de snoep- en kadootjesregenquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]Vroeger thuis altijd van die duitse optochten op de TV
In Rio kennen ze ook carnaval... heb ik mij laten vertellen...quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nederland is niet het enige land met deze traditie
Als dat zou kunnen, zou ik het doenquote:
Tsk. Doen de brabo's hier zo hun best om de mythe van de dronken mensen tegen te spreken, begin jij weerquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:02 schreef El_Matador het volgende:
Maar carnaval wordt al jaaaaren gevierd. Beneden de rivieren gaan wonen en gek staan te kijken dat je allemaal dronken mensen ziet, is natuurlijk een beetje belachelijk.
Ook zo'n feest wat niet echt te vermijden is zonder je in huis op te sluiten. De wedstrijden zelf wel, jaquote:Mijn ouders HATEN echt voetbal en EK's en WK's enzo. Gaan zij lekker de hond uitlaten als iedereen binnen voor de buis zit. Prima.
Gelukkig ben je daar pas jaren mee bezig en is het nog geen tijd om emotionele banden te verbreken en door te gaan met leven.quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik zit voor t eerst in een heel lange tijd weer te denken over een persoonlijke mail naar mn ex
Een niet heel vriendelijke.
ik moest lachenquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik meld me toch ook niet aan bij OUD en loop de hele dag te zeiken dat het "alleen maar over babies gaat".
goedmaken ging het ook omquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
It won't get you ass. It's not Carnaval yet.
*geeft kopjes*quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:00 schreef STING het volgende:
[..]
Dat zouden we nooooit van je denken.
Sta er boven, da's beter voor je kidsquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Als dat zou kunnen, zou ik het doen
We moeten contact hebben vanwege de kindjes en ik wil dat altijd zakelijk houden (hij wil het gewoon niet volgens mijreageert heel vaak niet op mail oid ) maar nu heb ik een beledigend en dreigend mailtje van hem gehad en ik wilde eerst weer heel zakelijk doen, maar ik hoor van verschillende mensen dat ik wel wat persoonlijker mag zijn.
Weet het alleen zelf nog niet helemaal. Of dat slim is enzo.
Mijn ouders moesten elke jaar optreden tijdens carnaval in Duitsland. En dan MOEST ik mee.quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:05 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb wel eens een duitste carnavalsoptocht meegelopen. Wat vreselijk. Als je geen snoep aan de kids langs de kant geeft, krijg je het snoep wat zij hebben ontvangen, keihard naar je hoofd gesmeten. Nee, bedankt.
Het is elk jaar op het internationale forum waar ik kom ook weer uiterst vermakelijk hoe het trick or treat van Halloween wordt neergezet als protection money. Betaal snoep... of andersquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:05 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb wel eens een duitste carnavalsoptocht meegelopen. Wat vreselijk. Als je geen snoep aan de kids langs de kant geeft, krijg je het snoep wat zij hebben ontvangen, keihard naar je hoofd gesmeten. Nee, bedankt.
Dat dacht ik ook... laat je niet meesleuren in zijn kinderlijke gedrag. erboven blijven staan.quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:04 schreef Kreator het volgende:
[..]
-edit- Hou het zakelijk. Simpel. Persoonlijk worden is toegeven.
Ja, daar ben ik dus ook een beetje bang voor.quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:04 schreef Kreator het volgende:
-edit- Hou het zakelijk. Simpel. Persoonlijk worden is toegeven.
editquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:05 schreef ripley1 het volgende:
[..]
Sta er boven, da's beter voor je kids
Dat doe ik sowieso dus niet, schelden en beledigen en dreigenquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:07 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook... laat je niet meesleuren in zijn kinderlijke gedrag. erboven blijven staan.
Dat kan net zo goed een speelse kitten zijnquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*geeft kopjes*
Je weet wel beter toch?
*zet klauwen in been*
TOCH?!
Ik ben niet boos. Kan me er alleen groen en geel aan ergeren en dat zijn de kleuren van Brazilie... daar vieren ze wel Carnaval, maar da's net wat anders als die hierquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |