'jullie' in Amsterdam hebben op de 1 of andere manier wel een beetje een complex. Het ging over carnaval, maar het eindigt weer op 'Amsterdammers'. Apart.quote:
Ontken ik ook nietquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:51 schreef Kreator het volgende:
[..]
'jullie' in Amsterdam hebben op de 1 of andere manier wel een beetje een complex. Het ging over carnaval, maar het eindigt weer op 'Amsterdammers'. Apart.
Wij Amsterdammers staan nou eenmaal boven carnavalquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:51 schreef Kreator het volgende:
[..]
'jullie' in Amsterdam hebben op de 1 of andere manier wel een beetje een complex. Het ging over carnaval, maar het eindigt weer op 'Amsterdammers'. Apart.
Kaarttechnisch ook onderquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:52 schreef STING het volgende:
[..]
Wij Amsterdammers staan nou eenmaal boven carnaval
Het punt zit hem er wat mij betreft (en dat geldt ook voor carnaval wat niet naar je toekomt) in overlast die je zou kunnen ervaren. De antirooklobby die met alle geweld alle café's rookvrij moest maken voor het geval dat er een niet-roker zou kunnen binnenlopen is een goed voorbeeld. Ik rook zelf niet en vind het heerlijk dat er in de horeca waar ik kom niet gerookt wordt. Daarentegen beschouw ik het niet als een aanslag op mijn rechten en gezondheid als er café's zouden bestaan waar in groot neon "HIERBINNEN WORDT NOG GEROOKT!" op de pui zou staan.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Afgunst, pure afgunst.
Een hardnekkig trekje.
Onwetend is niet hetzelfde als jaloers, HWquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
In elke discussie komt dat wel als argument naar boven "ach, jullie zijn gewoon jaloers" en dan wil niemand er dood gevonden worden, etc etc.
Nee dan kan ik me best voorstellen dat je er kribbig van wordt. Of je dan moet roepen "Het zou weg moetenm, kutfeest!" voor die 4 dagen... dat weet ik niet.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:48 schreef Litpho het volgende:
[..]
Vanaf welk moment wordt het wel een legitiem iets om over te klagen? Wat is toegestane "last"? Als Lowlands bij mij naast de deur werd gehouden, moet ik er dan maar vier dagen rekening mee houden dat ik slaperig op mijn werk zit omdat het feestgedruis me wakker houdt? Krijg ik dan de drogreden "dan moet je maar meedoen" naar mijn hoofd?
Traditie. Waar je je meer zorgen over zou moeten maken is of de vertekening van de gebruikelijke Mercatorprojectie niet een buitensporige nadruk legt op het relatief kleine Europa ten koste van de voormalig Derde Wereld.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:53 schreef OmniRocket het volgende:
Ja das eigenlijk wel een goede vraag..... waarom is de aarde zo neergezet en nooit andersom.. je hebt namelijk niks om het tegen af te zetten :p
Moet je ff wachten ttot carnaval, dan kan 'tquote:
In het Zuiden wordt het gevierd, en in vele steden/dorpen in Overijssel wordt het gevierd, dus hoe je de kaart ook houdt, Noord boven of Zuid boven, Amsterdam zit er boven EN onderquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:53 schreef STING het volgende:
[..]
Het is maar hoe je het bekijkt.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Moet je ff wachten ttot carnaval, dan kan 't
Kun je ook gelijk in je zuurpruim geneukt worden
Ik woon midden in het uitgaanscentrum en daar vlak naast zijn dus bejaardenwoningen neergezet. Ook dat leverde de nodige klachten over geluidsoverlast op waarbij de gemeente in een zeldzame vlaag van verstand de bewoners de repliek gaf dat ze dat op die lokatie wel enigszins hadden kunnen verwachten.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:55 schreef Ang3l het volgende:
Ik vond dat bv grappig in Weert bij de Oelemarkt. Dat is al sinds jaar en dag het uitgaanscentrum daar. En nu klagen mensen dat het geluidsoverlast geeft.... mensen van de nieuwbouw appartementen die daar zijn gaan wonen..... Had dan ff wat extra info ingewonnen dan had je kunnen weten dat je boven een druk uitgaanscentrum ging wonen
Eén ding is wel zo. Carnaval vieren in A'dam is gewoon 100% 'lekker zuipuhhhh', terwijl ze in het zuiden des lands er nog wat moeite voor doen, met kleding en optochtenquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In het Zuiden wordt het gevierd, en in vele steden/dorpen in Overijssel wordt het gevierd, dus hoe je de kaart ook houdt, Noord boven of Zuid boven, Amsterdam zit er boven EN onder
het was een garpje hoor!quote:
Beide had ik eigenlijk net iets eerder geplannedquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Moet je ff wachten ttot carnaval, dan kan 't
Kun je ook gelijk in je zuurpruim geneukt worden
Ik kan het me niet voorstellen dat het zo gegaan is.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
In elke discussie komt dat wel als argument naar boven "ach, jullie zijn gewoon jaloers" en dan wil niemand er dood gevonden worden, etc etc.
Maar nu gaat het over carnaval en dan is "jullie zijn jaloers" wel valide?
Dat zouden we nooooit van je denken.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
het was een garpje hoor!
Straks denken ze nog dat ik een valse nicht ben
kusje?quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
het was een garpje hoor!
Straks denken ze nog dat ik een valse nicht ben
Let bygones be bygones?quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik zit voor t eerst in een heel lange tijd weer te denken over een persoonlijke mail naar mn ex
Een niet heel vriendelijke.
Je vergeet o.a. Duitsland, waar het HEEL groots gevierd wordt.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In het Zuiden wordt het gevierd, en in vele steden/dorpen in Overijssel wordt het gevierd, dus hoe je de kaart ook houdt, Noord boven of Zuid boven, Amsterdam zit er boven EN onder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |