O sjips, wou je net uitnodigen voor half februari.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:32 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zolang die feesten me niet opgedrongen worden, voel ik me niet geroepen om er over te oordelen. Aangezien ik boven de rivieren woon, zal carnaval mij niet storen. Koninginnedag en Kerstmis daarentegen, tja, die kan ik gewoon niet ongemerkt voorbij laten gaan. Mag ik dan wel oordelen?
Maar is dat niet het hele ding van een feest? Op 1 bepaald tijdstip iets vieren?quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
Heb je de mogelijkheid overwogen dat HEEL veel feesten stom zijn als je er zo over na gaat denken? En dat het dus beter is om dat niet te doen?.
Het feit dat het veel voorkomt, maakt het in ieder geval niet automatisch steekhoudend.
Ik roep helemaal niks. Het gaat om of je er zin in hebt of niet.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik word een beetje kriegelig dat carnavalvierders blijven roepen dat we het niet snappen, en het weigeren uit te leggen onder het mom 'je snapt het toch niet'.
Van wat ik er tot nu toe van lees ben jij de grootste zeikkneus van dit topic, eigenlijk. Gek dat jij er dan nu zo ineens mee komt.quote:
vgl het ermee dat er vast ook mensen zijn die niet begripen dat jij lowlands leuk vindt. die zullen misschien zeggen: je kan toch ook naar een concert gaan? of wellicht ook vinden dat er op lowlands alleen maar gezopen en geneukt wordt. maar dat is ook vooral een sfeer, een gevoel.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Loslaten van alles, en lol hebben met z'n allen? Dat?
Bij periodieke feesten wel. Je hebt natuurlijk ook specifieke feesten zoals bijv. bruiloften. Ik heb heel weinig met periodieke feesten.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:33 schreef Ang3l het volgende:
Maar is dat niet het hele ding van een feest? Op 1 bepaald tijdstip iets vieren?
Zoals je zegt, cultureel bepaald. Daar is niets mis mee, maar je moet er geen logica op los gaan laten. Je moet het accepteren als de traditie die het is.quote:Ik kan ook iedere dag vieren dat ik ouder ben geworden, of nog leef. Waarom op mijn verjaardag?
Dan doen dan ook niet alle culturen. Bij sommigen is de naamdag belangrijker.
Ik word niet kriegelig van mensen die:quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik word een beetje kriegelig dat carnavalvierders blijven roepen dat we het niet snappen, en het weigeren uit te leggen onder het mom 'je snapt het toch niet'.
goed, ok, slotje. Ik hou er over opquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:35 schreef Murmeli het volgende:
[..]
vgl het ermee dat er vast ook mensen zijn die niet begripen dat jij lowlands leuk vindt. die zullen misschien zeggen: je kan toch ook naar een concert gaan? of wellicht ook vinden dat er op lowlands alleen maar gezopen en geneukt wordt. maar dat is ook vooral een sfeer, een gevoel.
zo zinloos om daarover te blijven discussieren. Jij vindt carnaval niks, angel wel. opgelost, slotje
Dat is natuurlijk wel calvinisme ten topquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:37 schreef Ang3l het volgende:
Doe maar normala dan doe je al gek genoeg.
Stel je voor, dat die ouder-collega's die normaal die vakanties voor je inpikken, ook nog eens carnaval gaan vieren en je daardoor geen vrij kunt nemenquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
goed, ok, slotje. Ik hou er over op
(ga wel balen dat ik niet normaal door mijn eigen stad kan halverwege feb, maar dat hou ik wel voor me)
Maar je moet het feest dan ook niet dood gaan meppen met: Dat kun je toch de rest van het jaar ook doen?quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:35 schreef Litpho het volgende:
Zoals je zegt, cultureel bepaald. Daar is niets mis mee, maar je moet er geen logica op los gaan laten. Je moet het accepteren als de traditie die het is.
Daar heb ik nu geen last meer vanquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:39 schreef STING het volgende:
[..]
Stel je voor, dat die ouder-collega's die normaal die vakanties voor je inpikken, ook nog eens carnaval gaan vieren en je daardoor geen vrij kunt nemen
Je moest eens weten hoeveel mensen dat zeggenquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:38 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk wel calvinisme ten top.
van mij mag je daar dan best over klagen. maar ga dan niet het hele carnaval lopen afzeiken, zeg gewoon dat je er last van hebt.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
goed, ok, slotje. Ik hou er over op
(ga wel balen dat ik niet normaal door mijn eigen stad kan halverwege feb, maar dat hou ik wel voor me)
Nederlanders die in de Jaren 50 zijn biljven stekenquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoeveel mensen dat zeggen
Volgens mij is dat wel iets nuchter Nederlands trouwens.
Dat doe ik alleen maar als mensen eerst mij gaan lastig vallen met "waarom vier JIJ feest X niet?".quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar je moet het feest dan ook niet dood gaan meppen met: Dat kun je toch de rest van het jaar ook doen?
Ik heb daar een heel aardig idee van, ja. Een van de weinige punten uit het standaardbetoog van E_M wat wel ergens over gaat. En ja, dat is uiterst Nederlands.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:39 schreef Ang3l het volgende:
Je moest eens weten hoeveel mensen dat zeggen
Volgens mij is dat wel iets nuchter Nederlands trouwens.
O maar dat hoor je mij hier ook niet zeggen. Ik zeg juist dat ik best kan begrijoen dat mensen het niet vieren.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat doe ik alleen maar als mensen eerst mij gaan lastig vallen met "waarom vier JIJ feest X niet?".
Helaas zijn er wel veel mensen die zo denken. Ze hebben er gene tot weinig last van (oeh 4 agen in de 365 wellicht wel) maar toch elke gelegenheid aangrijpen om niet alleen het feest te verwerpen maar vooral ook de mensen idee het vieren als dom en zuipend neukend af te schilderen. Toch gek dat de CU niet meer zetels hadquote:Als ik "ik beleef hier geen lol aan, dus het moet verboden worden dat anderen dat wel doen" als levensmotto had, sloot ik me wel aan bij de CU.
Dat was ik, en ik stem toch lekker D66 volgende keer (GL bij de gemeentequote:Op woensdag 20 januari 2010 14:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O maar dat hoor je mij hier ook niet zeggen. Ik zeg juist dat ik best kan begrijoen dat mensen het niet vieren.
[..]
Helaas zijn er wel veel mensen die zo denken. Ze hebben er gene tot weinig last van (oeh 4 agen in de 365 wellicht wel) maar toch elke gelegenheid aangrijpen om niet alleen het feest te verwerpen maar vooral ook de mensen idee het vieren als dom en zuipend neukend af te schilderen. Toch gek dat de CU niet meer zetels hadSodom & Gomorra werd al genoemd... dat zit best in het CU-straatje!
Afgunst, pure afgunst.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O maar dat hoor je mij hier ook niet zeggen. Ik zeg juist dat ik best kan begrijoen dat mensen het niet vieren.
[..]
Helaas zijn er wel veel mensen die zo denken. Ze hebben er gene tot weinig last van (oeh 4 agen in de 365 wellicht wel) maar toch elke gelegenheid aangrijpen om niet alleen het feest te verwerpen maar vooral ook de mensen idee het vieren als dom en zuipend neukend af te schilderen. Toch gek dat de CU niet meer zetels hadSodom & Gomorra werd al genoemd... dat zit best in het CU-straatje!
Vanaf welk moment wordt het wel een legitiem iets om over te klagen? Wat is toegestane "last"? Als Lowlands bij mij naast de deur werd gehouden, moet ik er dan maar vier dagen rekening mee houden dat ik slaperig op mijn werk zit omdat het feestgedruis me wakker houdt? Krijg ik dan de drogreden "dan moet je maar meedoen" naar mijn hoofd?quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:44 schreef Ang3l het volgende:
(oeh 4 agen in de 365 wellicht wel)
Surequote:Op woensdag 20 januari 2010 14:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Afgunst, pure afgunst.
Een hardnekkig trekje.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sure.
Als "wij" in Amsterdam hetzelfde argument aandragen is dat het achterlijkste ter wereld, maar nu gaat het opeens wel op?.
In elke discussie komt dat wel als argument naar boven "ach, jullie zijn gewoon jaloers" en dan wil niemand er dood gevonden worden, etc etc.quote:
'jullie' in Amsterdam hebben op de 1 of andere manier wel een beetje een complex. Het ging over carnaval, maar het eindigt weer op 'Amsterdammers'. Apart.quote:
Ontken ik ook nietquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:51 schreef Kreator het volgende:
[..]
'jullie' in Amsterdam hebben op de 1 of andere manier wel een beetje een complex. Het ging over carnaval, maar het eindigt weer op 'Amsterdammers'. Apart.
Wij Amsterdammers staan nou eenmaal boven carnavalquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:51 schreef Kreator het volgende:
[..]
'jullie' in Amsterdam hebben op de 1 of andere manier wel een beetje een complex. Het ging over carnaval, maar het eindigt weer op 'Amsterdammers'. Apart.
Kaarttechnisch ook onderquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:52 schreef STING het volgende:
[..]
Wij Amsterdammers staan nou eenmaal boven carnaval
Het punt zit hem er wat mij betreft (en dat geldt ook voor carnaval wat niet naar je toekomt) in overlast die je zou kunnen ervaren. De antirooklobby die met alle geweld alle café's rookvrij moest maken voor het geval dat er een niet-roker zou kunnen binnenlopen is een goed voorbeeld. Ik rook zelf niet en vind het heerlijk dat er in de horeca waar ik kom niet gerookt wordt. Daarentegen beschouw ik het niet als een aanslag op mijn rechten en gezondheid als er café's zouden bestaan waar in groot neon "HIERBINNEN WORDT NOG GEROOKT!" op de pui zou staan.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Afgunst, pure afgunst.
Een hardnekkig trekje.
Onwetend is niet hetzelfde als jaloers, HWquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
In elke discussie komt dat wel als argument naar boven "ach, jullie zijn gewoon jaloers" en dan wil niemand er dood gevonden worden, etc etc.
Nee dan kan ik me best voorstellen dat je er kribbig van wordt. Of je dan moet roepen "Het zou weg moetenm, kutfeest!" voor die 4 dagen... dat weet ik niet.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:48 schreef Litpho het volgende:
[..]
Vanaf welk moment wordt het wel een legitiem iets om over te klagen? Wat is toegestane "last"? Als Lowlands bij mij naast de deur werd gehouden, moet ik er dan maar vier dagen rekening mee houden dat ik slaperig op mijn werk zit omdat het feestgedruis me wakker houdt? Krijg ik dan de drogreden "dan moet je maar meedoen" naar mijn hoofd?
Traditie. Waar je je meer zorgen over zou moeten maken is of de vertekening van de gebruikelijke Mercatorprojectie niet een buitensporige nadruk legt op het relatief kleine Europa ten koste van de voormalig Derde Wereld.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:53 schreef OmniRocket het volgende:
Ja das eigenlijk wel een goede vraag..... waarom is de aarde zo neergezet en nooit andersom.. je hebt namelijk niks om het tegen af te zetten :p
Moet je ff wachten ttot carnaval, dan kan 'tquote:
In het Zuiden wordt het gevierd, en in vele steden/dorpen in Overijssel wordt het gevierd, dus hoe je de kaart ook houdt, Noord boven of Zuid boven, Amsterdam zit er boven EN onderquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:53 schreef STING het volgende:
[..]
Het is maar hoe je het bekijkt.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Moet je ff wachten ttot carnaval, dan kan 't
Kun je ook gelijk in je zuurpruim geneukt worden
Ik woon midden in het uitgaanscentrum en daar vlak naast zijn dus bejaardenwoningen neergezet. Ook dat leverde de nodige klachten over geluidsoverlast op waarbij de gemeente in een zeldzame vlaag van verstand de bewoners de repliek gaf dat ze dat op die lokatie wel enigszins hadden kunnen verwachten.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:55 schreef Ang3l het volgende:
Ik vond dat bv grappig in Weert bij de Oelemarkt. Dat is al sinds jaar en dag het uitgaanscentrum daar. En nu klagen mensen dat het geluidsoverlast geeft.... mensen van de nieuwbouw appartementen die daar zijn gaan wonen..... Had dan ff wat extra info ingewonnen dan had je kunnen weten dat je boven een druk uitgaanscentrum ging wonen
Eén ding is wel zo. Carnaval vieren in A'dam is gewoon 100% 'lekker zuipuhhhh', terwijl ze in het zuiden des lands er nog wat moeite voor doen, met kleding en optochtenquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In het Zuiden wordt het gevierd, en in vele steden/dorpen in Overijssel wordt het gevierd, dus hoe je de kaart ook houdt, Noord boven of Zuid boven, Amsterdam zit er boven EN onder
het was een garpje hoor!quote:
Beide had ik eigenlijk net iets eerder geplannedquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Moet je ff wachten ttot carnaval, dan kan 't
Kun je ook gelijk in je zuurpruim geneukt worden
Ik kan het me niet voorstellen dat het zo gegaan is.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
In elke discussie komt dat wel als argument naar boven "ach, jullie zijn gewoon jaloers" en dan wil niemand er dood gevonden worden, etc etc.
Maar nu gaat het over carnaval en dan is "jullie zijn jaloers" wel valide?
Dat zouden we nooooit van je denken.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
het was een garpje hoor!
Straks denken ze nog dat ik een valse nicht ben
kusje?quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
het was een garpje hoor!
Straks denken ze nog dat ik een valse nicht ben
Let bygones be bygones?quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik zit voor t eerst in een heel lange tijd weer te denken over een persoonlijke mail naar mn ex
Een niet heel vriendelijke.
Je vergeet o.a. Duitsland, waar het HEEL groots gevierd wordt.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In het Zuiden wordt het gevierd, en in vele steden/dorpen in Overijssel wordt het gevierd, dus hoe je de kaart ook houdt, Noord boven of Zuid boven, Amsterdam zit er boven EN onder
Dat ben ik met je eens.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het punt zit hem er wat mij betreft (en dat geldt ook voor carnaval wat niet naar je toekomt) in overlast die je zou kunnen ervaren. De antirooklobby die met alle geweld alle café's rookvrij moest maken voor het geval dat er een niet-roker zou kunnen binnenlopen is een goed voorbeeld. Ik rook zelf niet en vind het heerlijk dat er in de horeca waar ik kom niet gerookt wordt. Daarentegen beschouw ik het niet als een aanslag op mijn rechten en gezondheid als er café's zouden bestaan waar in groot neon "HIERBINNEN WORDT NOG GEROOKT!" op de pui zou staan.
wat heeft ie gedaan?quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik zit voor t eerst in een heel lange tijd weer te denken over een persoonlijke mail naar mn ex
Ja, daar weten ze natuurlijk wel wat optochten zijnquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je vergeet o.a. Duitsland, waar het HEEL groots gevierd wordt.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
It won't get you ass. It's not Carnaval yet.quote:
Waar je dan een omgekeerde plu boven je kop moest houden vanwege de snoep- en kadootjesregenquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]Vroeger thuis altijd van die duitse optochten op de TV
In Rio kennen ze ook carnaval... heb ik mij laten vertellen...quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nederland is niet het enige land met deze traditie
Als dat zou kunnen, zou ik het doenquote:
Tsk. Doen de brabo's hier zo hun best om de mythe van de dronken mensen tegen te spreken, begin jij weerquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:02 schreef El_Matador het volgende:
Maar carnaval wordt al jaaaaren gevierd. Beneden de rivieren gaan wonen en gek staan te kijken dat je allemaal dronken mensen ziet, is natuurlijk een beetje belachelijk.
Ook zo'n feest wat niet echt te vermijden is zonder je in huis op te sluiten. De wedstrijden zelf wel, jaquote:Mijn ouders HATEN echt voetbal en EK's en WK's enzo. Gaan zij lekker de hond uitlaten als iedereen binnen voor de buis zit. Prima.
Gelukkig ben je daar pas jaren mee bezig en is het nog geen tijd om emotionele banden te verbreken en door te gaan met leven.quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
ik moest lachenquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik meld me toch ook niet aan bij OUD en loop de hele dag te zeiken dat het "alleen maar over babies gaat".
goedmaken ging het ook omquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
It won't get you ass. It's not Carnaval yet.
*geeft kopjes*quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:00 schreef STING het volgende:
[..]
Dat zouden we nooooit van je denken.
Sta er boven, da's beter voor je kidsquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Als dat zou kunnen, zou ik het doen
We moeten contact hebben vanwege de kindjes en ik wil dat altijd zakelijk houden (hij wil het gewoon niet volgens mijreageert heel vaak niet op mail oid ) maar nu heb ik een beledigend en dreigend mailtje van hem gehad en ik wilde eerst weer heel zakelijk doen, maar ik hoor van verschillende mensen dat ik wel wat persoonlijker mag zijn.
Weet het alleen zelf nog niet helemaal. Of dat slim is enzo.
Mijn ouders moesten elke jaar optreden tijdens carnaval in Duitsland. En dan MOEST ik mee.quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:05 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb wel eens een duitste carnavalsoptocht meegelopen. Wat vreselijk. Als je geen snoep aan de kids langs de kant geeft, krijg je het snoep wat zij hebben ontvangen, keihard naar je hoofd gesmeten. Nee, bedankt.
Het is elk jaar op het internationale forum waar ik kom ook weer uiterst vermakelijk hoe het trick or treat van Halloween wordt neergezet als protection money. Betaal snoep... of andersquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:05 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb wel eens een duitste carnavalsoptocht meegelopen. Wat vreselijk. Als je geen snoep aan de kids langs de kant geeft, krijg je het snoep wat zij hebben ontvangen, keihard naar je hoofd gesmeten. Nee, bedankt.
Dat dacht ik ook... laat je niet meesleuren in zijn kinderlijke gedrag. erboven blijven staan.quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:04 schreef Kreator het volgende:
[..]
-edit- Hou het zakelijk. Simpel. Persoonlijk worden is toegeven.
Ja, daar ben ik dus ook een beetje bang voor.quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:04 schreef Kreator het volgende:
-edit- Hou het zakelijk. Simpel. Persoonlijk worden is toegeven.
editquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:05 schreef ripley1 het volgende:
[..]
Sta er boven, da's beter voor je kids
Dat doe ik sowieso dus niet, schelden en beledigen en dreigenquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:07 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook... laat je niet meesleuren in zijn kinderlijke gedrag. erboven blijven staan.
Dat kan net zo goed een speelse kitten zijnquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*geeft kopjes*
Je weet wel beter toch?
*zet klauwen in been*
TOCH?!
Ik ben niet boos. Kan me er alleen groen en geel aan ergeren en dat zijn de kleuren van Brazilie... daar vieren ze wel Carnaval, maar da's net wat anders als die hierquote:
dit klinkt wat mij betreft vrij slecht, JB. Zo klinken je kids als een soort chantagemiddel. Bovendien stuur je die mail echt niet voor hen, maar omdat je zelf boos bent. Ik denk dat het verstandiger is voor je kids als tenminste een van hun ouders niet verzandt in kinderachtig geruzie.quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik dus ook een beetje bang voor.
Overigens ben ik niet iemand die gaat schelden enzo. Ik houd me wel bij de feiten zoals ik ze zie.
[..]
Dat zie ik dan weer niet zoIk zou niet weten waarom het voor hen vervelend zou zijn als ik een mailtje stuur met daarin dat hij beter kan vragen hoe zij over bepaalde dingen denken dan mij uit te schelden zonder te weten waar hij het over heeft.
Ik geef ook aan dat hij misschien beter niet zo negatief over mij kan doen, omdat dat niet goed is voor zijn band met hen...
Mja..
Denk er dus nog even over na, anders wordt het een mail met juridische documentatie over waarom ik gelijk heb en hij niet
Auquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:05 schreef Nouk84 het volgende:
Braafquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Au
Dat laten ze dan weer niet zien op tvvertekend... uh nee,. verkeerd... nee... NIET VOLLEDIG BEELD!
Ooh maar don't worry hoor, het snoep wat ik naar mijn hoofd kreeg, werd net zo hard weer teruggegooid.quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:13 schreef Ang3l het volgende:
Au
Dat laten ze dan weer niet zien op tvvertekend... uh nee,. verkeerd... nee... NIET VOLLEDIG BEELD!
geen kusje?quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben niet boos. Kan me er alleen groen en geel aan ergeren en dat zijn de kleuren van Brazilie... daar vieren ze wel Carnaval, maar da's net wat anders als die hierDaar gata het echt alleen om zuipen, neuken en stomme muziek!
editquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:12 schreef ripley1 het volgende:
[..]
dit klinkt wat mij betreft vrij slecht, JB. Zo klinken je kids als een soort chantagemiddel. Bovendien stuur je die mail echt niet voor hen, maar omdat je zelf boos bent. Ik denk dat het verstandiger is voor je kids als tenminste een van hun ouders niet verzandt in kinderachtig geruzie.
Ow, sorry, dat klinkt al heel anders. Het stond er misschien iets te hard, maar die indruk kreeg ik uit je postquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zou mijn kinderen nooit als een chantagemiddel gebruiken.
Ik merk alleen dat zij niet over mij mogen praten tegen hem en dat ze daar moeite mee hebben, voor hen is het beter als hij zijn woede tov mij loslaat en ze met hem kunnen praten. Het is eerder een tip dan een chantagemiddel.
Ik ben niet boos en dat spreekt ook niet uit de mail die ik opgesteld heb. Die is erg netjes en er is goed over nagedacht.
Alleen weet ik dus niet hoe hij op persoonlijke mail reageert, ik heb al zolang alleen maar zakelijk gedaan dat ik dat niet kan inschatten.
En nu houd ik erover op
Ik zie nu ineens zo'n kind achterover slaan met een zuurtje vast tussen z'n ogenquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ooh maar don't worry hoor, het snoep wat ik naar mijn hoofd kreeg, werd net zo hard weer teruggegooid.
......................................................quote:
ik vind het vooral ook dreigend overkomen. ik zou er kwaad van worden.quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:12 schreef ripley1 het volgende:
[..]
dit klinkt wat mij betreft vrij slecht, JB. Zo klinken je kids als een soort chantagemiddel. Bovendien stuur je die mail echt niet voor hen, maar omdat je zelf boos bent. Ik denk dat het verstandiger is voor je kids als tenminste een van hun ouders niet verzandt in kinderachtig geruzie.
die aardbeving in Haïti daarintegen...quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:22 schreef Ang3l het volgende:
De stoere knappe ex-collega mailde dat ie me niet vergeten is, maar dat de jaarafsluiting heel druk is.
De turk sms'te dat het niet aan mij lag, maar dat ie erg pissed was om een aantal dingen.
Zie je, het ligt allemala NIET ana mij
Ik denk dat alleen altijd.
Ik moet daardoor op een of andere manier hier aan denkenquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zie nu ineens zo'n kind achterover slaan met een zuurtje vast tussen z'n ogen
oh ik heb ook te snel mn bek open getrokken denk ikquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:21 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik vind het vooral ook dreigend overkomen. ik zou er kwaad van worden.
gaat het er nog steeds over dat je gaat verhuizen enzo?
It's not you, it's mequote:Op woensdag 20 januari 2010 15:22 schreef Ang3l het volgende:
De stoere knappe ex-collega mailde dat ie me niet vergeten is, maar dat de jaarafsluiting heel druk is.
De turk sms'te dat het niet aan mij lag, maar dat ie erg pissed was om een aantal dingen.
Ja meneer Phelpsquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
die aardbeving in Haïti daarintegen...
quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:22 schreef Ang3l het volgende:
Schitterend was die he?quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
die aardbeving in Haïti daarintegen...
Moeder Natuur? De Amerikanen! Met hun HAARP!quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Schitterend was die he?
En dan net als ze denken er weer een beetje bovenop te komen, geeft Moeder Natuur nog een lekker naschokje. Mooi om te zien.
HAARP is zo 2001.quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Moeder Natuur? De Amerikanen! Met hun HAARP!
Ja, de regering Chavez is me er eentje. Wat een intellectuele droefheid.quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Moeder Natuur? De Amerikanen! Met hun HAARP!
Als de minister van Venuzuela het zegt, is het zoquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:30 schreef STING het volgende:
[..]
HAARP is zo 2001.![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Large_Hadron_Collider
Nou, gelukkig hebben we de PvdA die daar een stokje voor steekt.quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als de minister van Venuzuela het zegt, is het zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |