abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 januari 2010 @ 14:24:32 #76
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_77052561
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 14:22 schreef stbabylon het volgende:

[..]

We zullen het niet begrijpen omdat er nooit wordt gezegd wat carnaval volgens de vierders wel is. Allemaal dooddoeners wat niet is, en opmerkingen als ze willen het niet snappen. Ik wil het best horen, maar het wordt nooit gezegd!

En ik heb zelf nog wel carnaval gevierd vroeger.
Ik zeg het toch net! Jij pikt er alleen weer het zuipen en neuken uit. Terwijl ik er bij zeg dat dat hele kleine delen van het geheel zijn, bepaalde groepen en leeftijden. Dat jij hanmert op steeds die dingen... dat ligt bij jou he oostindisch lezen en willen begrijpen. Deja-vu.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 20 januari 2010 @ 14:25:15 #77
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_77052587
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 14:23 schreef Litpho het volgende:

[..]

Ik doe geen van driëen. Vader eren is de belangrijkste van de drie voor mij en ook mijn vader is met me eens dat vaderdag meer een Hallmark-samenzwering is dan wat anders .
O die zijn e rgenoeg die al die dingen flauwekul vinden, maar roepen dat het stom is omdat je dat toch altijd kan doen dat houdt geen steek want dat geldt voor HEEL veel feesten.
L'Amour menaçant:
pi_77052613
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 14:22 schreef stbabylon het volgende:

[..]

We zullen het niet begrijpen omdat er nooit wordt gezegd wat carnaval volgens de vierders wel is. Allemaal dooddoeners wat niet is, en opmerkingen als ze willen het niet snappen. Ik wil het best horen, maar het wordt nooit gezegd!

En ik heb zelf nog wel carnaval gevierd vroeger.
Als ik het goed lees en dit is natuurlijk een aanname (verkeerd of goed laat ik maar in het midden)
Vierde jij dus carnaval om meer te kunnen zuipen dan normaal, om meiden zo in een cafe of waar je ook was tegen de muur te kunnen duwen en plat te neuken. Anders begreep je het wel als je carnaval gevierd had als de 'echte'.
  Official ESF Kreviewer woensdag 20 januari 2010 @ 14:26:13 #79
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_77052670
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 14:24 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik zeg het toch net! Jij pikt er alleen weer het zuipen en neuken uit. Terwijl ik er bij zeg dat dat hele kleine delen van het geheel zijn, bepaalde groepen en leeftijden. Dat jij hanmert op steeds die dingen... dat ligt bij jou he oostindisch lezen en willen begrijpen. Deja-vu.
Je hebt gezegd: politiek aan de kaak stellen, tradities er voor, maar wat het carnaval zelf nou zo bijzonder maakt, de 5 dagen, heb je nog steeds niet gezegd. Vind je het vreemd dat ik dat dan invul met de dingen die ik uit eerste hand ken?
  woensdag 20 januari 2010 @ 14:27:13 #81
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_77052677
quote:

Ja dat is miiiijn menuuuu!

Hier is zo'n collega die al die liedjes uit haar hoofd kent
Een wandelende encyclopedie.
L'Amour menaçant:
pi_77052686
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 14:23 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Heb ik 1x in meegelopen. Is wel een mooie ja! Die heeft echter wel 1 nadeel door de laatste van de regio te zijn... dus dan komen eigenijk de wagens van de er omheen liggende dorpen daar en daarom is ie zo mooi, maar veel hebben dan al 75% gezien.
Wij gingen altijd alleen naar die, daar komen de winnaars en dus de mooiste wagens
compact en kleverig.
pi_77052711
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 14:25 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Als ik het goed lees en dit is natuurlijk een aanname (verkeerd of goed laat ik maar in het midden)
Vierde jij dus carnaval om meer te kunnen zuipen dan normaal, om meiden zo in een cafe of waar je ook was tegen de muur te kunnen duwen en plat te neuken. Anders begreep je het wel als je carnaval gevierd had als de 'echte'.
Dat was in een tijd dat ik de muziek wel kon waarderen. En ik met een groep vrienden lekker ging hossen en drinken. Neuken deed ik toen nog niet
  woensdag 20 januari 2010 @ 14:28:36 #84
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_77052735
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 14:27 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Wij gingen altijd alleen naar die, daar komen de winnaars en dus de mooiste wagens
ja precies, dat is't ook wel. Maar tis niet echt de optocht VAN Budel meer, omdat het meer die van de hele gemeente en winnaars is. Daardoor wel de mooiste ja.

Ben je ooit naar die van Weert geweest?
Duurt me net iets te lang 5u in de kou staan
L'Amour menaçant:
pi_77052755
Voor mij is Koninginnedag/nacht heilig. Ik MOET ook vrij hebben hier nu in Dld en ga lekker in het oranje enzo.

Ik heb NIETS met monarchie. Wel iets met het algemene "Nederlandergevoel".

Waarom moeten mensen nou gelijk zo oordelen over het feest van een ander Of het nou Carnaval, Koninginnedag of een Gay Parade is, LAAT mensen lekker. Heb je zin, doe je mee, vind je het niks, doe je niet mee.

Dat onnodige gezeik.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_77052797
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 14:29 schreef El_Matador het volgende:
Voor mij is Koninginnedag/nacht heilig. Ik MOET ook vrij hebben hier nu in Dld en ga lekker in het oranje enzo.

Ik heb NIETS met monarchie. Wel iets met het algemene "Nederlandergevoel".

Waarom moeten mensen nou gelijk zo oordelen over het feest van een ander Of het nou Carnaval, Koninginnedag of een Gay Parade is, LAAT mensen lekker. Heb je zin, doe je mee, vind je het niks, doe je niet mee.

Dat onnodige gezeik.
Ik word een beetje kriegelig dat carnavalvierders blijven roepen dat we het niet snappen, en het weigeren uit te leggen onder het mom 'je snapt het toch niet'.
  woensdag 20 januari 2010 @ 14:30:11 #88
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_77052801
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 14:26 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Je hebt gezegd: politiek aan de kaak stellen, tradities er voor, maar wat het carnaval zelf nou zo bijzonder maakt, de 5 dagen, heb je nog steeds niet gezegd. Vind je het vreemd dat ik dat dan invul met de dingen die ik uit eerste hand ken?
quote:
het is het ff loslaten van alles en dan bedoel ik niet alle grenzen, zoals de mensen boven de riolen vaak denken en aangrijpen om herrie te schoppen. Even 4 dagen niet jezelf of JUIST jezelf zijn en samen met elkaar veel lol hebben.
Nee? Heb ik 't nog steeds niet gezegd?
L'Amour menaçant:
pi_77052805
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 14:25 schreef Ang3l het volgende:
roepen dat het stom is omdat je dat toch altijd kan doen dat houdt geen steek want dat geldt voor HEEL veel feesten.
Heb je de mogelijkheid overwogen dat HEEL veel feesten stom zijn als je er zo over na gaat denken? En dat het dus beter is om dat niet te doen? .

Het feit dat het veel voorkomt, maakt het in ieder geval niet automatisch steekhoudend .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  woensdag 20 januari 2010 @ 14:30:45 #90
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_77052824
Ik ben pleitte.. eindelijk
pi_77052835
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 14:30 schreef Cue_ het volgende:
Sportse
pi_77052856
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 14:29 schreef STING het volgende:
Nederlands model trouwt met 'Little Britain'-acteur

Huh, ik dacht dat hij homo was?
"Ze hebben al vier maanden een relatie"

Over 2 maanden moet ik zeker ook bij knuffelmeisje voor de deur staan.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_77052861
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 14:30 schreef Ang3l het volgende:

[..]

[..]

Nee? Heb ik 't nog steeds niet gezegd?
Loslaten van alles, en lol hebben met z'n allen? Dat?
pi_77052874
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 14:29 schreef El_Matador het volgende:
Zolang die feesten me niet opgedrongen worden, voel ik me niet geroepen om er over te oordelen. Aangezien ik boven de rivieren woon, zal carnaval mij niet storen. Koninginnedag en Kerstmis daarentegen, tja, die kan ik gewoon niet ongemerkt voorbij laten gaan. Mag ik dan wel oordelen?
pi_77052882
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 14:30 schreef Cue_ het volgende:
hup cue_!
pi_77052884
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 14:30 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ik word een beetje kriegelig dat carnavalvierders blijven roepen dat we het niet snappen, en het weigeren uit te leggen onder het mom 'je snapt het toch niet'.
O joh, jij wordt nogal snel ergens kriegelig van dat is niet meer bijzonder.
pi_77052893
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 14:31 schreef El_Matador het volgende:
Over 2 maanden moet ik zeker ook bij knuffelmeisje voor de deur staan.
Als jij het onzalige idee zou hebben dat jij je liefdesleven moet spiegelen aan Little Britain wel natuurlijk .
  woensdag 20 januari 2010 @ 14:32:32 #98
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_77052894
Ik heb een keer carnaval gevierd in eindhoven, optocht meegelopen. vond het wel leuk eig.
hoeft van mij niet ieder jaar maar vond het gezellig.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  Official ESF Kreviewer woensdag 20 januari 2010 @ 14:32:50 #99
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_77052911
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 14:27 schreef Ang3l het volgende:
Ja dat is miiiijn menuuuu!

Hier is zo'n collega die al die liedjes uit haar hoofd kent
Een wandelende encyclopedie.
Werk je bij mij ofzo. Hier nog zoéén. Die kent alles. Van alle soorten muziek. Soms doen we een quiz, dan weet ie binnen 1 sec van een liedje welk liedje, welke artiest, welk album en welk jaar. .
Heeft dan ook 600 milljoen miljard mp3's en cd's.
pi_77052923
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 14:32 schreef Litpho het volgende:

[..]

Als jij het onzalige idee zou hebben dat jij je liefdesleven moet spiegelen aan Little Britain wel natuurlijk .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')