You've got to be fucking kidding me.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:00 schreef Kreator het volgende:
Dat was de samenvatting van een actual conversation..
Daarvoor is juist het sollicitatiegesprek uitgevonden om dergelijke gegevens toch te weten te komenquote:
Ik noem dat liever een intakegesprek.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daarvoor is juist het sollicitatiegesprek uitgevonden om dergelijke gegevens toch te weten te komen
Nee ze zetten er niet zelf de mensen in string neer nee, maar het is wel maar 20% van het geheel of zo. Alleen de gewone mens is niet interessant om te laten zien op tv. Iets waar je niet ana kan zien dat het een enrome feestende extravagante nicht is... dat is niet boeiend om het onderwerp toe te lichten. Je pakt toch altijd de extremen als plaatje, omdat dat nou eenmaal de sensatie oproept. Duidelijk als watquote:Op woensdag 20 januari 2010 13:59 schreef Litpho het volgende:
[..]
Waar is rhubarbje als je haar nodig hebt? Die heeft ook zo'n "jullie snappen er niets van en alles wat jullie zien in de media is gelogen"-houding over carnaval.
ik geloof best dat, net als bij bijv. de Gay Parade, de media er de sappigste stukken uitvist, maar ze zullen het gebruikelijkerwijs toch niet helemaal uit hun duim zuigen
Inderdaad, om het iig een keertje mee te makenquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:07 schreef HeatWave het volgende:
Ach, ik zou er best een keer bij willen zijn opzich.
Ik wil wel screenen voor je, kreaquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daarvoor is juist het sollicitatiegesprek uitgevonden om dergelijke gegevens toch te weten te komen
Waar blijft je uitleg over het echte carnaval?quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee ze zetten er niet zelf de mensen in string neer nee, maar het is wel maar 20% van het geheel of zo. Alleen de gewone mens is niet interessant om te laten zien op tv. Iets waar je niet ana kan zien dat het een enrome feestende extravagante nicht is... dat is niet boeiend om het onderwerp toe te lichten. Je pakt toch altijd de extremen als plaatje, omdat dat nou eenmaal de sensatie oproept. Duidelijk als wat
Wil niet zeggen dat het geen verkeerd beeld geeft van hoe het werkelijk op zo'n dag er aan toe gaat.
maar ook dat is dan weer duidelijk de mening van iemand die er zelf nooit is geweest om te kijken hoe dat er ana toe gaat. Ik daag iedereen uit om dit jaar mee te gaan. Mag je strings gaan tellen en kijken tot hoeveel % je komt.
Auditie werkt voor mijquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:06 schreef STING het volgende:
[..]
Ik noem dat liever een intakegesprek.
Been there, done that. En gemerkt dat het: zuipen, neuken, foute muziek, rare pakjes is. Maar blijkbaar heb ik iets heel erg belangrijks gemist..quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:07 schreef HeatWave het volgende:
Met als positieve uitkomst Ripley's Bewijs van Goed Gedrag?quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:07 schreef ripley1 het volgende:
[..]
Ik wil wel screenen voor je, krea
Ik nodig je uit bij de aanhang van m'n familie.. die vieren het wel.. ben al paarkeer uitgenodigd.. nooit geweestquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:07 schreef HeatWave het volgende:
Typfout verbeterd.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:06 schreef Ang3l het volgende:
Wil niet zeggen dat het geen verkeerd volledig beeld geeft van hoe het werkelijk op zo'n dag er aan toe gaat.
Het zijn er zoveel dat ie het niet zelf aan kan?quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:07 schreef ripley1 het volgende:
[..]
Ik wil wel screenen voor je, krea
Zolang het bij screenen blijft en geen voorproeven wordt.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het zijn er zoveel dat ie het niet zelf aan kan?
Lief, maar toch liever bij mensen die ik kenquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik nodig je uit bij de aanhang van m'n familie.. die vieren het wel.. ben al paarkeer uitgenodigd.. nooit geweest
Ook niet als je het voorproeven mag screenen?quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:09 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zolang het bij screenen blijft en geen voorproeven wordt.
Nope. Nou was dat ook een rare relatie.quote:
....zij had mij aangenomen destijds. Personeelsfunctionaris.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:04 schreef Cue_ het volgende:
quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:10 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nope. Nou was dat ook een rare relatie.
Zij woonde 9 jaar samen. Werd verliefd op mij. Ging uit elkaar met die gast (hij had 1 been). Ik krijg er wat mee. Ondersteun haar, want toch lastig na 9 jaar. 3 maanden labiel (verder stabiele vrouw), daarna top.
Paar maanden later weekendje Belgisch Kasteel-hotel. Ik had griep. Zij komt op maandag bij me om het uit te maken, omdat ik dat weekend niet actief genoeg was en niet genoeg initiatief toonde. Achteraf bleek dat ze 1 been toch genoeg vond want op dinsdag zat ze weer bij ex.
En ergens in deze hectiek was dus de carnavaldiscussie..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |