You've got to be fucking kidding me.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:00 schreef Kreator het volgende:
Dat was de samenvatting van een actual conversation..
Daarvoor is juist het sollicitatiegesprek uitgevonden om dergelijke gegevens toch te weten te komenquote:
Ik noem dat liever een intakegesprek.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daarvoor is juist het sollicitatiegesprek uitgevonden om dergelijke gegevens toch te weten te komen
Nee ze zetten er niet zelf de mensen in string neer nee, maar het is wel maar 20% van het geheel of zo. Alleen de gewone mens is niet interessant om te laten zien op tv. Iets waar je niet ana kan zien dat het een enrome feestende extravagante nicht is... dat is niet boeiend om het onderwerp toe te lichten. Je pakt toch altijd de extremen als plaatje, omdat dat nou eenmaal de sensatie oproept. Duidelijk als watquote:Op woensdag 20 januari 2010 13:59 schreef Litpho het volgende:
[..]
Waar is rhubarbje als je haar nodig hebt? Die heeft ook zo'n "jullie snappen er niets van en alles wat jullie zien in de media is gelogen"-houding over carnaval.
ik geloof best dat, net als bij bijv. de Gay Parade, de media er de sappigste stukken uitvist, maar ze zullen het gebruikelijkerwijs toch niet helemaal uit hun duim zuigen
Inderdaad, om het iig een keertje mee te makenquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:07 schreef HeatWave het volgende:
Ach, ik zou er best een keer bij willen zijn opzich.
Ik wil wel screenen voor je, kreaquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daarvoor is juist het sollicitatiegesprek uitgevonden om dergelijke gegevens toch te weten te komen
Waar blijft je uitleg over het echte carnaval?quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee ze zetten er niet zelf de mensen in string neer nee, maar het is wel maar 20% van het geheel of zo. Alleen de gewone mens is niet interessant om te laten zien op tv. Iets waar je niet ana kan zien dat het een enrome feestende extravagante nicht is... dat is niet boeiend om het onderwerp toe te lichten. Je pakt toch altijd de extremen als plaatje, omdat dat nou eenmaal de sensatie oproept. Duidelijk als wat
Wil niet zeggen dat het geen verkeerd beeld geeft van hoe het werkelijk op zo'n dag er aan toe gaat.
maar ook dat is dan weer duidelijk de mening van iemand die er zelf nooit is geweest om te kijken hoe dat er ana toe gaat. Ik daag iedereen uit om dit jaar mee te gaan. Mag je strings gaan tellen en kijken tot hoeveel % je komt.
Auditie werkt voor mijquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:06 schreef STING het volgende:
[..]
Ik noem dat liever een intakegesprek.
Been there, done that. En gemerkt dat het: zuipen, neuken, foute muziek, rare pakjes is. Maar blijkbaar heb ik iets heel erg belangrijks gemist..quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:07 schreef HeatWave het volgende:
Met als positieve uitkomst Ripley's Bewijs van Goed Gedrag?quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:07 schreef ripley1 het volgende:
[..]
Ik wil wel screenen voor je, krea
Ik nodig je uit bij de aanhang van m'n familie.. die vieren het wel.. ben al paarkeer uitgenodigd.. nooit geweestquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:07 schreef HeatWave het volgende:
Typfout verbeterd.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:06 schreef Ang3l het volgende:
Wil niet zeggen dat het geen verkeerd volledig beeld geeft van hoe het werkelijk op zo'n dag er aan toe gaat.
Het zijn er zoveel dat ie het niet zelf aan kan?quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:07 schreef ripley1 het volgende:
[..]
Ik wil wel screenen voor je, krea
Zolang het bij screenen blijft en geen voorproeven wordt.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het zijn er zoveel dat ie het niet zelf aan kan?
Lief, maar toch liever bij mensen die ik kenquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik nodig je uit bij de aanhang van m'n familie.. die vieren het wel.. ben al paarkeer uitgenodigd.. nooit geweest
Ook niet als je het voorproeven mag screenen?quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:09 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zolang het bij screenen blijft en geen voorproeven wordt.
Nope. Nou was dat ook een rare relatie.quote:
....zij had mij aangenomen destijds. Personeelsfunctionaris.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:04 schreef Cue_ het volgende:
quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:10 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nope. Nou was dat ook een rare relatie.
Zij woonde 9 jaar samen. Werd verliefd op mij. Ging uit elkaar met die gast (hij had 1 been). Ik krijg er wat mee. Ondersteun haar, want toch lastig na 9 jaar. 3 maanden labiel (verder stabiele vrouw), daarna top.
Paar maanden later weekendje Belgisch Kasteel-hotel. Ik had griep. Zij komt op maandag bij me om het uit te maken, omdat ik dat weekend niet actief genoeg was en niet genoeg initiatief toonde. Achteraf bleek dat ze 1 been toch genoeg vond want op dinsdag zat ze weer bij ex.
En ergens in deze hectiek was dus de carnavaldiscussie..
Cute. Ik vind dat jij op z'n minst geloofwaardige leugens verdient. Zo ben ikquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:10 schreef Kreator het volgende:
Ik had griep. Zij komt op maandag bij me om het uit te maken, omdat ik dat weekend niet actief genoeg was en niet genoeg initiatief toonde.
Ondertussen toch wel eigen baas geworden he!?quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:10 schreef Kreator het volgende:
[..]
....zij had mij aangenomen destijds. Personeelsfunctionaris.
Als je er zelf bij bent en mee kan doenquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:09 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zolang het bij screenen blijft en geen voorproeven wordt.
Ik heb die preview onderaan staan. Klote, maar goed.quote:
Ik was echt heel erg verliefd. Heb zeker een week gedacht dat dat de echte reden was.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:11 schreef Litpho het volgende:
Cute. Ik vind dat jij op z'n minst geloofwaardige leugens verdient. Zo ben ik.
Jammer, maar begrijpelijkquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:09 schreef HeatWave het volgende:
Lief, maar toch liever bij mensen die ik ken.
Leuke meid!quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:10 schreef Kreator het volgende:
Nope. Nou was dat ook een rare relatie.
Zij woonde 9 jaar samen. Werd verliefd op mij. Ging uit elkaar met die gast (hij had 1 been). Ik krijg er wat mee. Ondersteun haar, want toch lastig na 9 jaar. 3 maanden labiel (verder stabiele vrouw), daarna top.
Paar maanden later weekendje Belgisch Kasteel-hotel. Ik had griep. Zij komt op maandag bij me om het uit te maken, omdat ik dat weekend niet actief genoeg was en niet genoeg initiatief toonde. Achteraf bleek dat ze 1 been toch genoeg vond want op dinsdag zat ze weer bij ex.
En ergens in deze hectiek was dus de carnavaldiscussie..
Nee, dan vier ik wss m'n verjaardagquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:14 schreef STING het volgende:
[..]
Was je anders ook meegegaan met carnaval?
Ik moest nog ff teruglezen schsat, hold your horsesquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waar blijft je uitleg over het echte carnaval?
Ik moest aan jou denken toen ik afgelopen vrijdag op een kerkhof stond en daar een gebouwtje zag met jouw username dat eraan hing.quote:
Mijn housewarmingfeest is al geregeld en niet in dat weekendquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:15 schreef STING het volgende:
[..]
Oooh en die combineer je natuuriljk met je housewarming voor ons
Zoals?quote:
Dus:quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik moest nog ff teruglezen schsat, hold your horses
Carnaval is echt wel meer dan alleen maar zuipen, het is het ff loslaten van alles en dan bedoel ik niet alle grenzen, zoals de mensen boven de riolen vaak denken en aangrijpen om herrie te schoppen. Even 4 dagen niet jezelf of JUIST jezelf zijn en samen met elkaar veel lol hebben.
Carnavalsoptochten grijpen vaak de politieke gebeurtenissen van de streek op een satirische wijze aan en stellen ze in een belachelijk daglicht. Niet die van Eindhoven... want dat is gewoon een (kijk, de commercie) veredelde reclame-stoet van bedrijven met gehuurde wagens. Maar bij de dorpen werken mensen maanden samen aan iets moois, denken er echt overna, steken er energie in.
Heel veel trdities telt het, vanaf de prinsenverkiezing tot de bonte avond tot de huldigingen en de raad van elf. En dat er bier bij komt kijken wil ECHT niet zeggen dat het al die mensen die er maanden insteken daar om te doen is. Evenals het vinden van een goedkoop stuk poes.
Bepaalde groepen mensen en bepaalde leeftijdscategorieen zullen inderdaad carnaval anagrijpen als excuus om overmatig te zuipen, flink te neuken en helaas zelfs ook ruzie te gana trappen want "alles mag toch? De geksteeee!" maar dat wil niet zeggen dat DAT Carnaval is. Dat heb je bij ieder feest.
Verkeerd vs volledigquote:
Stelen niet alle marokkanen dan?quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Verkeerd vs volledig
Als je de shopliftende marokkaan eruit ligt en vervolegsn de massa beweert dat alle marokkanen stelen en het ze dara om te doen is.... heeeft het dan een verkeerd beeld gegeven, of een niet volledig beeld?
Ik lees vooral heel veel wat het niet is, maar niet echt waarom het wel leuk is. Omdat mensen veel tijd in een "grappige" wagen steken? Om je politieke mening te uiten?quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik moest nog ff teruglezen schsat, hold your horses
Carnaval is echt wel meer dan alleen maar zuipen, het is het ff loslaten van alles en dan bedoel ik niet alle grenzen, zoals de mensen boven de riolen vaak denken en aangrijpen om herrie te schoppen. Even 4 dagen niet jezelf of JUIST jezelf zijn en samen met elkaar veel lol hebben.
Carnavalsoptochten grijpen vaak de politieke gebeurtenissen van de streek op een satirische wijze aan en stellen ze in een belachelijk daglicht. Niet die van Eindhoven... want dat is gewoon een (kijk, de commercie) veredelde reclame-stoet van bedrijven met gehuurde wagens. Maar bij de dorpen werken mensen maanden samen aan iets moois, denken er echt overna, steken er energie in.
Heel veel trdities telt het, vanaf de prinsenverkiezing tot de bonte avond tot de huldigingen en de raad van elf. En dat er bier bij komt kijken wil ECHT niet zeggen dat het al die mensen die er maanden insteken daar om te doen is. Evenals het vinden van een goedkoop stuk poes.
Bepaalde groepen mensen en bepaalde leeftijdscategorieen zullen inderdaad carnaval anagrijpen als excuus om overmatig te zuipen, flink te neuken en helaas zelfs ook ruzie te gana trappen want "alles mag toch? De geksteeee!" maar dat wil niet zeggen dat DAT Carnaval is. Dat heb je bij ieder feest.
En daar komt alcohol weer om de hoek kijken.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:18 schreef ripley1 het volgende:
[..]
Ik lees vooral heel veel wat het niet is, maar niet echt waarom het wel leuk is. Omdat mensen veel tijd in een "grappige" wagen steken? Om je politieke mening te uiten?Omdat je dan jezelf kan zijn? Kan dat anders niet dan?
Ïk was op het kerkhof en moest aan jou denken"quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:16 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik moest aan jou denken toen ik afgelopen vrijdag op een kerkhof stond en daar een gebouwtje zag met jouw username dat eraan hing.
Discussieren met een muur is moeilijk. Laat maar zitten.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dus:
zuipen
neuken
foute muziek
rare pakjes
de politiek in de zeik zetten
en jezelf wel/niet zijn
ok
Dat vonden de West & Oost-Duitsers destijds ookquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Discussieren met een muur is moeilijk. Laat maar zitten.
Klinkt wel erg hèquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:19 schreef ripley1 het volgende:
Ïk was op het kerkhof en moest aan jou denken"
Dan klopt het (ook jouw stuk) precies met mijn beeld. En de voorbereidingen zijn idd echt anders. Maar er is maar een klein gedeelte die er vanaf 11-11 mee bezig is. Het grootste gedeelte is alleen die 5 dagen bezig. Die doen niet aan die tradities er voor.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dus:
zuipen
neuken
foute muziek
rare pakjes
de politiek in de zeik zetten
en jezelf wel/niet zijn
ok
Dat is het liefste wat iemand ooit tegen me gezegd heeftquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:19 schreef ripley1 het volgende:
[..]
Ïk was op het kerkhof en moest aan jou denken"
Een onvolledig beeld waaruit de massa de verkeerde conclusie heeft getrokken.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:18 schreef Ang3l het volgende:
Als je de shopliftende marokkaan eruit ligt en vervolegsn de massa beweert dat alle marokkanen stelen en het ze dara om te doen is.... heeeft het dan een verkeerd beeld gegeven, of een niet volledig beeld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |