Want morgen is er weer een (werk)dag?quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:31 schreef Kreator het volgende:
Ik haat werken. Ik wil morgen.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:23 schreef STING het volgende:
[..]
Ik moet daardoor op een of andere manier hier aan denken
Gelukkig maar dat je er helemaal niet hysterisch over deed verderquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:22 schreef Ang3l het volgende:
De turk sms'te dat het niet aan mij lag, maar dat ie erg pissed was om een aantal dingen.
Die is inderdaad ook een klassiekerquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond die andere ook leuk, in de bios.
Bedenk goed wat je met je laatste rolo doet!
Maar dan noooooooooooog vind ik het geen stijl, of het nu wel of niet aan mij lagquote:
Noem je dat al hysterisch?quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:34 schreef ripley1 het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat je er helemaal niet hysterisch over deed verder
Zelfvertrouwen kweken.quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:35 schreef Ang3l het volgende:
Maar dan noooooooooooog vind ik het geen stijl, of het nu wel of niet aan mij lag
En ik ben dan zo iemand die meteen denkt: Ik heb iets fout gedana he?
Als mensen in de stad naar me kijken is het ook meteen: M'n haar zit stom he? Kheb een vlek he? O jee!
Mijn probleemMaar bot "Ik wil nu niet praten" helpt daar niet bij
JA!quote:
quote:
Voor de echte nuchtere personen onder ons, staat een beetje emotie al gelijk aan hysteriequote:Op woensdag 20 januari 2010 15:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
![]()
Dat vind ik knap. Hysterisch zou in mijn ogen zijn: HIJ DEED ZOMAAR DIT!!!!!!!! Ik wil hem echt nooooooooit meer zien! Ik ben echt ZO fucking kwaaaaaaaaaaaaad! Ooo echt,Hoe KAN ie dat mou doen?! Het gore LEF!!!!!!!!!
Moeten we nou echt posts gaan quoten van vanochtend?quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
![]()
Dat vind ik knap. Hysterisch zou in mijn ogen zijn: HIJ DEED ZOMAAR DIT!!!!!!!! Ik wil hem echt nooooooooit meer zien! Ik ben echt ZO fucking kwaaaaaaaaaaaaad! Ooo echt,Hoe KAN ie dat mou doen?! Het gore LEF!!!!!!!!!
Nou ja, je maakte gelijk een soort van ruzieding over iets waarvan je niet wist hoe het zat.quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
![]()
Als jij een post kan vinden die op bovenstaande lijkt... dan krrijg je NOG een kusjequote:Op woensdag 20 januari 2010 15:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Moeten we nou echt posts gaan quoten van vanochtend?
Ik ben nog steeds niet minder pissed er om hoorquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:40 schreef ripley1 het volgende:
[..]
Nou ja, je maakte gelijk een soort van ruzieding over iets waarvan je niet wist hoe het zat.
Dat is op Fok toch wel iets waar jaan moet leren wennen dan. Mensen die ongezouten/ ongenuanceerd/bevooroordeelde hun mening ventilerenquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds niet minder pissed er om hoor
Ik gaf dan ook ana niet pissed te zijn op het feit of de reden waarom hij niet met me wilde praten, maar de manier WAAROP het ging. Die is hierdoor niet veranderd hoorKortom: zelfde ruzieding.
O ja, van het hebben van emoties mag je me wel betichten jaquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:39 schreef STING het volgende:
[..]
Voor de echte nuchtere personen onder ons, staat een beetje emotie al gelijk aan hysterie
Liever iemand die emotineler is, enige vorm van zelfreflectie heeft dan iemand die nuchter is en zichzelf totaal niet bewust is van eigen emotiesquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja, van het hebben van emoties mag je me wel betichten ja
Ik kan overal erg emotioneel op reageren,.... in de positieve en negatieve manier.
Hart op de tong en zo. Soms gevaarlijk... valt wel eens in;t zand
Ach ik vlieg er gewoon full speed tegen in en daarna denk ik " Tis fok....quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:42 schreef STING het volgende:
[..]
Dat is op Fok toch wel iets waar jaan moet leren wennen dan. Mensen die ongezouten/ ongenuanceerd/bevooroordeelde hun mening ventileren
Aan de andere kant, 9/10 mensen vermaken zich juist kostelijk met boute uitspraken.
Je kunt toch wel bedenken dat je niets fout gedaan hebt? En gewoon op straat lopen en denken'het kan me niet schelen wat anderen van me denken?quote:
Valt dat los te snijden van je karakter dan?quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik geef je wel 10% van mij. Ik heb genoeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |