En daar komt alcohol weer om de hoek kijken.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:18 schreef ripley1 het volgende:
[..]
Ik lees vooral heel veel wat het niet is, maar niet echt waarom het wel leuk is. Omdat mensen veel tijd in een "grappige" wagen steken? Om je politieke mening te uiten?Omdat je dan jezelf kan zijn? Kan dat anders niet dan?
Ïk was op het kerkhof en moest aan jou denken"quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:16 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik moest aan jou denken toen ik afgelopen vrijdag op een kerkhof stond en daar een gebouwtje zag met jouw username dat eraan hing.
Discussieren met een muur is moeilijk. Laat maar zitten.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dus:
zuipen
neuken
foute muziek
rare pakjes
de politiek in de zeik zetten
en jezelf wel/niet zijn
ok
Dat vonden de West & Oost-Duitsers destijds ookquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Discussieren met een muur is moeilijk. Laat maar zitten.
Klinkt wel erg hèquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:19 schreef ripley1 het volgende:
Ïk was op het kerkhof en moest aan jou denken"
Dan klopt het (ook jouw stuk) precies met mijn beeld. En de voorbereidingen zijn idd echt anders. Maar er is maar een klein gedeelte die er vanaf 11-11 mee bezig is. Het grootste gedeelte is alleen die 5 dagen bezig. Die doen niet aan die tradities er voor.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dus:
zuipen
neuken
foute muziek
rare pakjes
de politiek in de zeik zetten
en jezelf wel/niet zijn
ok
Dat is het liefste wat iemand ooit tegen me gezegd heeftquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:19 schreef ripley1 het volgende:
[..]
Ïk was op het kerkhof en moest aan jou denken"
Een onvolledig beeld waaruit de massa de verkeerde conclusie heeft getrokken.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:18 schreef Ang3l het volgende:
Als je de shopliftende marokkaan eruit ligt en vervolegsn de massa beweert dat alle marokkanen stelen en het ze dara om te doen is.... heeeft het dan een verkeerd beeld gegeven, of een niet volledig beeld?
Ang3l is geirriteerd voor het feit dat we ogenschijnlijk bevooroordeeld zijn.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:20 schreef Nouk84 het volgende:
Waarom wil je per sé mensen overtuigen, Ang3l?
Dit is ook een oneindige discussie.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Optocht van Budel is mooiquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Natuurlijk kan dat anders wel... maar kun jij de koningin niet op alle dagen eren ipv op konininnedag? Kan je vader je niet op alle dagen een lief kaartje sturen als alleen op vaderdag? Kunnen homo's niet op alle dagen trots zijn, waarom alleen op gaypride? Waarom vieren we op 5 mei dat we bevriojd zijn en niet alle dagen?quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:18 schreef ripley1 het volgende:
[..]
Ik lees vooral heel veel wat het niet is, maar niet echt waarom het wel leuk is. Omdat mensen veel tijd in een "grappige" wagen steken? Om je politieke mening te uiten?Omdat je dan jezelf kan zijn? Kan dat anders niet dan?
In welk topic wel?quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
...ik weet niet of dat geschikt is voor dit topic.
rip haalt er ook niet veel meer uit.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Meer geschikt voor KPD?quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:21 schreef Kreator het volgende:
...ik weet niet of dat geschikt is voor dit topic.
We zullen het niet begrijpen omdat er nooit wordt gezegd wat carnaval volgens de vierders wel is. Allemaal dooddoeners wat niet is, en opmerkingen als ze willen het niet snappen. Ik wil het best horen, maar het wordt nooit gezegd!quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dit is ook een oneindige discussie.Ze zullen het niet begrijpen en willen dat ook helemaal niet.
Ik doe geen van driëen. Vader eren is de belangrijkste van de drie voor mij en ook mijn vader is met me eens dat vaderdag meer een Hallmark-samenzwering is dan wat andersquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Natuurlijk kan dat anders wel... maar kun jij de koningin niet op alle dagen eren ipv op konininnedag? Kan je vader je niet op alle dagen een lief kaartje sturen als alleen op vaderdag? Waarom vieren we op 5 mei dat we bevriojd zijn en niet alle dagen?
Heb ik 1x in meegelopen. Is wel een mooie ja! Die heeft echter wel 1 nadeel door de laatste van de regio te zijn... dus dan komen eigenijk de wagens van de er omheen liggende dorpen daar en daarom is ie zo mooi, maar veel hebben dan al 75% gezien.quote:
Daar komen GvsE haar pikante verhalen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden eerder nog het Keldertje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |