Ja hallo, ik had al op ALT+S gedrukt!quote:
En als wij er aan zitten?quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Pijnlijk, als ik eraan zit![]()
Of wilde je dat niet weten?
Ik zit de hele tijd sneltoetsen uit gmail te gebruiken in fokquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja hallo, ik had al op ALT+S gedrukt!
Die mis ik trouwens wel in firefox
waarom?quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Geloof het of niet, maar als hij echt zo pissed was op dat moment dan heeft hij jouw 'hint' waarschijnlijk gewoon opgevat als 'ik wil niet praten' als waarheidquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:04 schreef Ang3l het volgende:
En als die iemand er heel hard naar hint... (exact zijn tekst in een sms sturen als hij ineens wel weer wil praten) wacht je dan totdat hij echt letterlijk gaat vragen "Waarom zei je dat?" voordat je zegt "Het lag niet aan jou, maar ik was ff pissed"?
Maar goed, ik ga hem wel een keer spanken en duidelijk maken dat ie zo niet meer tegen mij tegen iemand moet doen
Ik ken het. Ik gooi mijn modellenwerk en FOK! ook wel eens door elkaar.quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zit de hele tijd sneltoetsen uit gmail te gebruiken in fok
In dat geval wordt het pijnlijk voor jullie.quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:06 schreef Ang3l het volgende:
En als wij er aan zitten?
Of wordt het dan pijnlijk voor ons?
Geen idee, is nu al een week zo ofzo. Maar dat was een iets te eerlijk antwoord, eigenlijkquote:
Omdat wij hier allemaal zo retemooi zijn?quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ken het. Ik gooi mijn modellenwerk en FOK! ook wel eens door elkaar.
Ja, dat was wat ik wilde horen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:04 schreef Nouk84 het volgende:
nee mannen snappen hints meestal niet.quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:08 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Geloof het of niet, maar als hij echt zo pissed was op dat moment dan heeft hij jouw 'hint' waarschijnlijk gewoon opgevat als 'ik wil niet praten' als waarheidTenminste, zo bekijk het dan. En hints worden ook niet altijd opgepakt
![]()
Doe dat maar
Stel dat dat ^$%^&$#& OV er niet was, dan kon je niet naar huis.quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:10 schreef OmniRocket het volgende:
nog 1,5 uur.. en dan weer met dat ^$%^&$#& OV naar huis
Anyway, to fix this, open up a new tab, type "about:config" in the address bar and hit enter.quote:
Nee die hint sms was de volgende dag, toen hij al weer kalm mij sms'te met "Hey lief, hoe was je dag?". Het andere (zijn reactie) was de avond ervoor.quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:08 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Geloof het of niet, maar als hij echt zo pissed was op dat moment dan heeft hij jouw 'hint' waarschijnlijk gewoon opgevat als 'ik wil niet praten' als waarheidTenminste, zo bekijk het dan. En hints worden ook niet altijd opgepakt
![]()
Doe dat maar
Verrek! (verrek zelf!) Cool, thanksquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:13 schreef Kreator het volgende:
[..]
Anyway, to fix this, open up a new tab, type "about:config" in the address bar and hit enter.
Welcome to the advanced Firefox settings area! Lots of nifty stuff here.
Double-click on ui.key.contentAccess and set its value to 4.
Al drie dagen over tijd, als we met Samzz meetellenquote:
Darom is het nog wel ^$%^&$#& OVquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Stel dat dat ^$%^&$#& OV er niet was, dan kon je niet naar huis.![]()
Pff, ik heb echt teveel spullen. Nog al niet klaar met afstoffen en zo groot is mijn kamer niet eens.
Lekker tukkie, blikje bier, goed boek, niet op de weg letten. Heerlijk.quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:17 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Darom is het nog wel ^$%^&$#& OV
Vriendje heeft er al een week niet aangezeten want hij zit met zijn reet in Thailandquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:12 schreef Murmeli het volgende:
hmmm au aan den tieten is niet zo fijn neesterkte. hopen maar dat het snel weer overgaat. ik heb t ook wel es gehad. ging gewoon weg. of je vriendje moet er minder hard aan zuigen, knabbelen, likken, knijpen (vul zelf in...) maar da's n beetje een flauwe opmerking
Dat mag ik toch hopen van niet, hahaha.quote:
Inderdaadquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:14 schreef Ang3l het volgende:
Maar goed, laat maar zitten hadden we inmiddels al gezegd
a/u discriminatie!quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:18 schreef Ang3l het volgende:
Zit je het toneelscript van een vriend te spellchecken,,, gebruiktt ie gewoon letterlijk mijn achterlijke koosnaampjes in het stuk. Zeg hallo, copyright! TRADEMARK!
Al zullen ze bij het buro vast raar opkijken als ik aankom met: Hallo, ik wil graag even de woorden snobbelebobbeltje, poedelewoepsie en snoebeleboebeltje vastleggen.
hij wel, de ratquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Vriendje heeft er al een week niet aangezeten want hij zit met zijn reet in Thailand![]()
[..]
Dat mag ik toch hopen van niet, hahaha.
swiffer to the rescue, hier op mijn studio wordt het ook snel zo'n stoffige bendequote:Op woensdag 20 januari 2010 16:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Stel dat dat ^$%^&$#& OV er niet was, dan kon je niet naar huis.![]()
Pff, ik heb echt teveel spullen. Nog al niet klaar met afstoffen en zo groot is mijn kamer niet eens.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Lekker tukkie, blikje bier, goed boek, niet op de weg letten. Heerlijk.
Oh, en ik heb verdacht weinig onbekende meiden/mannen in de auto (over het algemeen)
Jamaar dat bekt niet zo lekker. Snuffelewuffeltje?quote:
Weet ik. Ik mopper ook zo vaak over dingen die ik eigenlijk meer zou moeten waarderen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:17 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Darom is het nog wel ^$%^&$#& OV
ik dacht dat poelewoepsie van snuitebol kwam?quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:18 schreef Ang3l het volgende:
Zit je het toneelscript van een vriend te spellchecken,,, gebruiktt ie gewoon letterlijk mijn achterlijke koosnaampjes in het stuk. Zeg hallo, copyright! TRADEMARK!
Al zullen ze bij het buro vast raar opkijken als ik aankom met: Hallo, ik wil graag even de woorden snobbelebobbeltje, poedelewoepsie en snoebeleboebeltje vastleggen.
Als 't zo moet niet nee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:19 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Inderdaad
Dan nu echt de belangrijke vragen. Wat gaat dat worden, tussen jullie?
Nou de a's nog, anders is het zielug!quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jamaar dat bekt niet zo lekker. Snuffelewuffeltje?
O wacht, ik noem mijn beste vriendin altijd WUPSIEFLUPSIE!
daar zitten u's inZonder dakjes!
jawel je hebt van die swiffer fluffy borstelachtige dinetjes. die zijn heul handigquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Daar krijg je geen waxinehoudertjes mee schoon.
Ja, super tof voor hemquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:20 schreef Murmeli het volgende:
hij wel, de ratissie lang weg? wel tof voor hem natuurlijk
hmmmz zwanger hoop ik niet haha. zou op zich wel grappig zijn voor de buitenstaanders maar voor jezelf niet zo
het spoor is net je vriend/vriendin.. het loopt niet altijd even soepel maar je gaat er toch telkens weer overheenquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Weet ik. Ik mopper ook zo vaak over dingen die ik eigenlijk meer zou moeten waarderen.![]()
Ik deed slechts ff flauw.
oh je moet een echte vent hebben zeg maarquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als 't zo moet niet nee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Garpje.
Weeknie. Denk 't niet. Hij's toch echt wel te jong merk in veel dingen. Niet dat ik zo volwassen ben, maar het verschil is wel te merken. En het is een nog grotere diva dan ik en ik heb iemand nodig die ff nuchter zegt BEK DICHT! (o nee, dat juist niet).
Ik zeg ook poedelewoepsie, niet poelewoepsie.quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:21 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik dacht dat poelewoepsie van snuitebol kwam?
quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:22 schreef Ang3l het volgende:
Als 't zo moet niet nee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Garpje.
Weeknie. Denk 't niet. Hij's toch echt wel te jong merk in veel dingen. Niet dat ik zo volwassen ben, maar het verschil is wel te merken. En het is een nog grotere diva dan ik en ik heb iemand nodig die ff nuchter zegt BEK DICHT! (o nee, dat juist niet).
Nee, de weg loopt altijd lekker soepel. Beide hebben voordelen, beide hebben nadelen. Voor mij zijn de voordelen van de trein een stuk belangrijker. Ik zit al 2,5 uur per dag te reizen (met de auto zou het ook zoiets zijn), en in de trein kan ik dan tenminste nog andere dingen doen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:23 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
het spoor is net je vriend/vriendin.. het loopt niet altijd even soepel maar je gaat er toch telkens weer overheen
quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:23 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, super tof voor hemIk hoor alleen maar goede verhalen en vind het leuk dat hij er even uit is..
En godverdorie nooit gedacht dat ik dat nog eens zo zou voelen. Vroeger dacht ik alleen maar; "JEGAAT
NIET
MET
MIJ !!!!
" Dus ik ben happy
Wel blij dat hij zondag terugkomt, tho
![]()
Niet echt nee, al is de keuze vrij makkelijk
volgens mij had OR het daar niet over poekiequote:Op woensdag 20 januari 2010 16:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, de weg loopt altijd lekker soepel. Beide hebben voordelen, beide hebben nadelen. Voor mij zijn de voordelen van de trein een stuk belangrijker. Ik zit al 2,5 uur per dag te reizen (met de auto zou het ook zoiets zijn), en in de trein kan ik dan tenminste nog andere dingen doen.
Misschien sowieso een goed idee om vaker te stoffen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:22 schreef Murmeli het volgende:
[..]
jawel je hebt van die swiffer fluffy borstelachtige dinetjes. die zijn heul handig
Ik doe met het OV er meer dan een uur over... nu zelfs 1,5 door slechte verbindingen..quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, de weg loopt altijd lekker soepel. Beide hebben voordelen, beide hebben nadelen. Voor mij zijn de voordelen van de trein een stuk belangrijker. Ik zit al 2,5 uur per dag te reizen (met de auto zou het ook zoiets zijn), en in de trein kan ik dan tenminste nog andere dingen doen.
Euhm, riiiight.quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:23 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
het spoor is net je vriend/vriendin.. het loopt niet altijd even soepel maar je gaat er toch telkens weer overheen
1:15 heen, 1:15 terugquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:28 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Ik doe met het OV er meer dan een uur over... nu zelfs 1,5 door slechte verbindingen..
met de auto 30 á 45 minuten.
2,5 uur achter elkaar auto rijden is ook niet alles, dus het verschilt per persoon natuurlijk wat beter uitkomt. Hoe komt het trouwens dat je 2,5 uur rijden van je werk woont?
Dat dacht ik ook! En aangezien ik het recent nog met iemand anders gedacht heb, vind ik het een goede ontwikkeling. Het baart me wel weer zorgen dat het ook heel wat anders kan betekenen, maar dat ik hem toch wel mis, is dan weer een goed tekenquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:25 schreef Murmeli het volgende:
goeie ontwikkeling
![]()
dat heb ik met
ook veel meer dan met eerdere mannen.
keuze makkelijk? als in weghalen of houden? zeker iets wat je niet op fok gaat zeggen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |