Suuuuuuuuuupervet!quote:Op maandag 18 januari 2010 19:10 schreef IrishBastard het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)n_op_de_kazerne.html
Op kisten en op asfalt, iemand kan het dus echt
Via de site van de UBN, met studentnummer en KISS-wachtwoord, toch?quote:Op maandag 18 januari 2010 19:04 schreef LastRequest het volgende:
Weet iemand hoe ik in Sagepub kom?
Heb een artikel nodig maar moet inloggen, en weet niet meer hoe dat werkt..
Knul toch! Je bier, onze housewarming!quote:Op maandag 18 januari 2010 18:27 schreef swarmahoer het volgende:
ben ik dan
net mn bed in de grondverf gezet, de bank is ook gekomen vandaag
helaas de koelkast volgende week vrijdag passtel teringlijers
Scheelt 'n hoop, maar aan de andere kant krijg je er ook half afgeleefd spul voor terug, soms. Je moet wel echt het goede uitzoeken en zorgen dat je meteen voldoende hebt.quote:Op maandag 18 januari 2010 20:01 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik ga geloof ik voor laminaat maar eens hier kijken scheelt toch gauw 10 euro minimaal p/m2 vergeleken met de praxis, leen bakker etc.
Ja dacht ik dus ook, maar ik krijg nogmaals een inlogscherm en daar werkt dat niet. Heb dit al eerder gehad maar weet niet meer hoe we het toen opgelost hebbenquote:Op maandag 18 januari 2010 19:55 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Via de site van de UBN, met studentnummer en KISS-wachtwoord, toch?
Ah okee, zo ver had ik niet gekekenquote:Op maandag 18 januari 2010 20:07 schreef Cocktailprikker het volgende:
Dit is nieuw, ingekochte restpartijen, faillisementen e.d. Zit allemaal ook netjes verpakt van wat ik zag?
Jup.quote:
je kan het gewoon voor 8/10 euro kopen hoor per m2quote:Op maandag 18 januari 2010 20:01 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik ga geloof ik voor laminaat maar eens hier kijken scheelt toch gauw 10 euro minimaal p/m2 vergeleken met de praxis, leen bakker etc.
ja na volgende week vrijdag dusquote:Op maandag 18 januari 2010 19:56 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Knul toch! Je bier, onze housewarming!
Niet wat ik wildequote:Op maandag 18 januari 2010 20:31 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
je kan het gewoon voor 8/10 euro kopen hoor per m2
ik liep vanochtend naar dukenburg, als je van de mac richting dukenburg gaat de eerste winkel op de woonboulevard die je tegenkomt was laminaat in de aanbieding, niet op de kleuren gelet eigelijkquote:Op maandag 18 januari 2010 20:57 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Niet wat ik wildeBij leen bakker was het super basis... voor 7 euro per m2, en daarna pas 15 eu per m2. Praxis had heel goedkoop dun laminaat (6mm) voor die 7 euro per m2, en de duurdere delen waren nog steeds niet wat ik wilde.
Kwantum ofzo ?quote:Op maandag 18 januari 2010 21:10 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik liep vanochtend naar dukenburg, als je van de mac richting dukenburg gaat de eerste winkel op de woonboulevard die je tegenkomt was laminaat in de aanbieding, niet op de kleuren gelet eigelijk
en bij de ikea is het 9 euro per m2 volgens mij dus ik zou zeggen kijk daar eensalhoewel ze geen donkere kleuren hebben dacht ik
nee nog verder naar de mac toe, links naast kwantum zit een beddenzaak, en nog daarnaastquote:
Knul toch! Het is niet jouw dagquote:Op maandag 18 januari 2010 21:10 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
mja ik moet er wel een paar jaar tegenaan kijken
![]()
en ik heb net mijn 10 K postcount gemist
Yep, zeker leukquote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:13 schreef HostiMeister het volgende:
Ken je dat? Dan nodig je iemand uit die je al heel lang niet meer gezien hebt en dat je dan denkt dat je helemaal niets hebt om over te praten en dat je eigenlijk helemaal geen zin hebt dat ze langskomen maar dat je dan uiteindelijk een paar uur aan het lullen bent en achteraf blij bent dat je ze weer gezien hebt?
Leuk erg leuk.
Het stoom kwam uit z'n oren, hij had het heet, daarom was ie naakt natuurlijkquote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:33 schreef Posdnous het volgende:
Nee.. Eerst dacht ik nog dat die kerel in de fik stond, kwam allemaal rook van af, maar misschien kwam dat door het weer of zo.
Ik durfde er niet echt bij in de buurt te komen, zoals de meeste mensen trouwens.
Mja, ik kan zulke dingen wel waarderen. Alleen als je voor een groot radiostation werkt, moet je daar misschien iets beter over nadenkenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:22 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Die was ook briljant jaEn dan claimen dat het toeval was
Uurtje of 6 s avonds. Echt tijdens de spits, was enorm druk ook natuurlijk. Vlak voor de Appie Heijn nota bene.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:59 schreef morgane het volgende:
Was het 's middags of 's avonds en waar op de Daalseweg?
De beste man had ik elk geval gevoel voor showquote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:27 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Uurtje of 6 s avonds. Echt tijdens de spits, was enorm druk ook natuurlijk. Vlak voor de Appie Heijn nota bene.
Welke C1000 is dat dan?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:52 schreef HostiMeister het volgende:
Mijn C1000 is wel kenker populair bij de fokkers hier zeg
Huh?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:52 schreef HostiMeister het volgende:
Mijn C1000 is wel kenker populair bij de fokkers hier zeg
Ik ook wel een beetje, vooral omdat hij zo hard schreeuwde en in paniek was, ging echt door merg en been.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:43 schreef LastRequest het volgende:
Ja een vriendin van mij kwam gisteren eten, die heeft het ook mogen aanschouwen bij de AH.. die was best een beetje van slag eigenlijk.
Als ze alleen maar het midden oosten probleem zo zouden uitleggen zou de wereld een fijnere plek zijnquote:
Of dat gedoe rondom dat rapport van Davids. Of de honger in Afrika.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als ze alleen maar het midden oosten probleem zo zouden uitleggen zou de wereld een fijnere plek zijn
slijmbalquote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:21 schreef HostiMeister het volgende:
Eerst ren ik bijna een superslanke MoBlo om (tijdje terug alweer) en zojuist een niet nader te noemen mooie ex die toevallig ook hier post (namen noemen is ook zo 2006)
Echt, qua cijfers zou ik mijn hele studie wel in Italië willen doenquote:Dear Yashi,
a bit original, but it is OK. Grade 28.
Best,
Alessandro
STFU, lulquote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:01 schreef Mikkie het volgende:
Damn Hosti, je lijkt wel een bejaarde, die vinden ook altijd dat ze zoveel meemaken bij de supermarkt
wtfquote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
Serieus, mijn werkstuk nu al nagekeken.. Krijg ik dit terug:
[..]
Echt, qua cijfers zou ik mijn hele studie wel in Italië willen doen![]()
![]()
Alhoewel het wel lijkt alsof dat bit original, unorignal moet zijn![]()
Mikkie?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:21 schreef HostiMeister het volgende:
Eerst ren ik bijna een superslanke MoBlo om (tijdje terug alweer) en zojuist een niet nader te noemen mooie ex die toevallig ook hier post (namen noemen is ook zo 2006)
Ja Mik en ik hebben een korte doch heftige affaire gehad, je hebt me doorquote:
Ach, die fout hebben we hier allemaal gemaakt!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja Mik en ik hebben een korte doch heftige affaire gehad, je hebt me door
Goed zoquote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:14 schreef royjn het volgende:
Jeuh, presentatie ging goed.
Tijd voor weekend
Is onze affaire ook al voorbij dan?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ach, die fout hebben we hier allemaal gemaakt!
Nee er achter moeten komen dat je hier iedereen al afgeslet hebt!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Is onze affaire ook al voorbij dan?
Gedumpt per Fok, erger wordt het niet
Je zei zelf dat je niks van m'n turbulente verleden wilde weten!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee er achter moeten komen dat je hier iedereen al afgeslet hebt!
Hp Diagnosticsquote:
Turbulent? Meer een wervelwind!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:23 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je zei zelf dat je niks van m'n turbulente verleden wilde weten!
Hij kwam, maakte een teringzooi en liet me verbaasd achterquote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Turbulent? Meer een wervelwind!
Je voelde je gebruikt denk ik hè?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:43 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hij kwam, maakte een teringzooi en liet me verbaasd achter
Vermeld er wel even bij dat ze kaal moeten zijn hè, anders ben ik de hele tijd aan het flossenquote:
Waarvan akte!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:36 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Vermeld er wel even bij dat ze kaal moeten zijn hè, anders ben ik de hele tijd aan het flossen.
scheisse!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:56 schreef SLP_ het volgende:
ik had vandaag een toets duits waarvan ik dacht dat ie morgen was
Zenuwen? Daar heb ik wel een pilletje voor! Tegen de zenuwen zelf of de symptomen?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:00 schreef Dupje het volgende:
En ik heb morgen mijn performance assessmentIk ben nu maar even heel hard Thursday aan het luisteren, hopelijk helpt het tegen mn zenuwen
had je niet wat proefwerken die je nog moest leren?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:01 schreef SLP_ het volgende:
maar het positieve er aan is dat ik deze avond had gereserveerd om duits te leren, en die kan ik nou besteden aan het kijken van heroes, 24 en two and a half men
Doe doe je toch één dag van te voren?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
had je niet wat proefwerken die je nog moest leren?
Scherp!quote:
Whahaha als mijn zenuwen het niet meer doen dan kan ik niet zo goed meer muziektherapie geven. Dus dat lijkt me geen goed idee.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zenuwen? Daar heb ik wel een pilletje voor! Tegen de zenuwen zelf of de symptomen?
njaa ik hou mezelf maar voor dat ik alles wel een beetje ken en dat ik dan idd een dag van te voren kan beginnenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
had je niet wat proefwerken die je nog moest leren?
blijkbaar welquote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Doe doe je toch één dag van te voren?
Is dat nou dat gene waar je vorige week zo zenuwachtig voor was?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:00 schreef Dupje het volgende:
En ik heb morgen mijn performance assessmentIk ben nu maar even heel hard Thursday aan het luisteren, hopelijk helpt het tegen mn zenuwen
Ha, dat kan nu nog steeds alleen dan is je cijfer iets lagerquote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
Vroegah, toen je nog de avond van te voren met geschiedenis kon beginnen en dan nog een 7 of hoger haalde
Haha ja dat. En nu is het morgen, dus nu ben ik nog zenuwachtigerquote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:06 schreef royjn het volgende:
[..]
Is dat nou dat gene waar je vorige week zo zenuwachtig voor was?
Of is het iets nieuws?
anyhow vanavond geen series kijken, last minute een cursus op kantoor
Ik heb mijn series (dankzij mijn geweldige applicatiequote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:06 schreef royjn het volgende:
[..]
Is dat nou dat gene waar je vorige week zo zenuwachtig voor was?
Of is het iets nieuws?
Voor de sokjes van IB!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo, het kastje is eindelijk ingeruimd, hou zelfs nog ruimte over
Dan hed ie veul sokke!quote:
Hihi... vriendinnen die elkaar vullen!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:09 schreef Dupje het volgende:
Jeeej vriendinnetje komt me helpen met het vullen van mijn avond
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hihi... vriendinnen die elkaar vullen!
Ohja, ik was even vergeten dat dit fok isquote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:11 schreef motorbloempje het volgende:
[WIN] 18+ pakket vol spannend spul van Christine le Duc NSFW
doe hier nog even aan mee Dup!
deden ze dat vanochtend bij mijn tentamen maarquote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:23 schreef IrishBastard het volgende:
Zo, net een tentamen gehad waar de docent van tevoren zei "Ik wil dat jullie het allemaal halen. Ook als je een antwoord niet weet, vul iets in. Is de vraag 3x3, maar je weet niet wat het antwoord is, schrijf dan op, de vraag is 3+3, en ik ben tot het antwoord gekomen dat dit 6 is. Zo kan ik altijd punten geven. Ik heb geen moeite met soepel nakijken, maar dan moet er wel iets staan, anders kan ik geen punten geven."![]()
De avonturen die jij meemaakt!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:23 schreef IrishBastard het volgende:
Zo, net een tentamen gehad waar de docent van tevoren zei "Ik wil dat jullie het allemaal halen. Ook als je een antwoord niet weet, vul iets in. Is de vraag 3x3, maar je weet niet wat het antwoord is, schrijf dan op, de vraag is 3+3, en ik ben tot het antwoord gekomen dat dit 6 is. Zo kan ik altijd punten geven. Ik heb geen moeite met soepel nakijken, maar dan moet er wel iets staan, anders kan ik geen punten geven."![]()
Succes!quote:
Echte Turkse dus!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:57 schreef Cocktailprikker het volgende:
Jij ook al![]()
Heb varkensshoarma in de pan liggen,
Is dat zo?quote:
Oh mên, da's wel heel ergquote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:23 schreef IrishBastard het volgende:
Wel een leuke cursus dan, hoop ik?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:06 schreef royjn het volgende:
[..]
Ik kan dat nu met sommige tentamens nog steeds, als is het dan wel een zesje. Maar goed. Dat zegt wel iets over de opleidingquote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
Vroegah, toen je nog de avond van te voren met geschiedenis kon beginnen en dan nog een 7 of hoger haalde
Goed plan, dat kan het bij mij morgen wel eens wordenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:53 schreef HostiMeister het volgende:
Awww yeaah, ff kip en sla en sour creme en andere shit gehaald, dadelijk wat wraps bakken
Vandaar dat je die ook met een de vaart van een sneltrein aan het afronden bent?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:11 schreef Mikkie het volgende:
Ik kan dat nu met sommige tentamens nog steeds, als is het dan wel een zesje. Maar goed. Dat zegt wel iets over de opleiding.
De Transsiberië-expressquote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Vandaar dat je die ook met een de vaart van een sneltrein aan het afronden bent?
Elke station 5 minuten vertraging!
tip:quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:11 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Oh mên, da's wel heel erg. Als je het dan nog niet haalt...
[..]
Wel een leuke cursus dan, hoop ik?
Ik ga straks eerst naar de UB en daarna is het 24-tijd
[..]
Ik kan dat nu met sommige tentamens nog steeds, als is het dan wel een zesje. Maar goed. Dat zegt wel iets over de opleiding.
[..]
Goed plan, dat kan het bij mij morgen wel eens worden. Doe je dan de sour cream los op de wraps en daarop de sla en het mengsel, of bak je de sour cream mee? Al kun je dan beter creme fraiche halen volgens mij hè?
Ik eet heel simpel: een soepje en twee broodjes, wil zo weer naar de UB dus 'makkelijk' is de handleiding van vandaag
Waar zijn de plaatjesquote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
tip:
http://www.lowfatlifestyl(...)s/chickenfajitas.htm
deze zijn echt masterlijk lekker
Ik las maar tot lowfat en toen wist ik al dat het niets voor mij was!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
tip:
http://www.lowfatlifestyl(...)s/chickenfajitas.htm
deze zijn echt masterlijk lekker
Dat wordt scannen!quote:
Dat gesjoemel om zo snel mogelijk de 500 te halen?quote:
Kennelijkquote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat gesjoemel om zo snel mogelijk de 500 te halen?
Volgende is alweer #498!quote:
Misschien ook nietquote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:12 schreef IrishBastard het volgende:
Misschien is het gewoon een typo?
Ik werd net gebeld door mijn afstudeerdocent. Hij vond mijn verslag erg goed, en dat vond de assesor ook, en wat hem betrof was ik nu al klaar. Score!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Succes!![]()
Dat moet toch wel te doen zijn dacht ik zo!
psstt! propranolol kopen!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:37 schreef Sander het volgende:
[..]
Thx. Ik doe het gewoon op koffie en peuken denk ik. Helpt niks, maarja
Moet je op de hoek van de Bloemerstraat en de Eerste Walstraat gaan staan, dan ben je er zo vanafquote:
Ik ga waarschijnlijk vanavond naar de bloemerstraat ja!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:00 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Moet je op de hoek van de Bloemerstraat en de Eerste Walstraat gaan staan, dan ben je er zo vanaf.
Wa hedde gedaan dan?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:44 schreef swarmahoer het volgende:
ow godver, glazen plaat naar de klotewel veiligheidsglas
Succes!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:52 schreef SLP_ het volgende:
zo maar ff eten maken, ga omelet maken met paprika
Geen glasplaat maar wel dat ding!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:58 schreef swarmahoer het volgende:
iemand interesse in dit ding zonder glasplaat? zitten wat krassen op nu godver
dan koop ik maar gelijk een nieuwe
[ afbeelding ]
ja + een glasplaatquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Geen glasplaat maar wel dat ding!
Een nieuwe voor een paar krassen?
quote:
quote:
Hij klinkt meer als een vrouw met zijn krassen op de tafel probleemquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:28 schreef HostiMeister het volgende:
Waarom kan ik niet gewoon een keertje een simpel projectje beginnen zonder dat ik weer god weet hoeveel tijd er in ga stoppen om het allemaal perfecter en beter probeer te maken
En Swarma, stel je eens niet zo aan man
Glazen tafels....ik weet wel iemand die daar een expert in isquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hij klinkt meer als een vrouw met zijn krassen op de tafel probleem
Doorzichtig hoor!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
Glazen tafels....ik weet wel iemand die daar een expert in is
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Doorzichtig hoor!
Hij is te jong voor je meis!
Ik dacht dat je jezelf wilde aanbieden als expert glazentafels!quote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:37 schreef SLP_ het volgende:
ik had de omelet in de pan maar toen kwam ik erachter dat er iets te veel boter inzat. dus slim als ik dacht te zijn, heb ik wat boter uit de pan laten lekker, maar nu is mn hele ei ding in stukkenben benieuwd wat het eindresultaat wordt
Moet jij niet naar je eieren gaan kijken?quote:
Zeg.....ik heb ook een ondergrens hoor qua leeftijdquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik dacht dat je jezelf wilde aanbieden als expert glazentafels!
Ik kom wat te kort ja! Eten! Honger!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:41 schreef Laysa het volgende:
[..]
Zeg.....ik heb ook een ondergrens hoor qua leeftijden zo te horen kom je echt wat te kort en nee ik bied mezelf niet aan
go laysa goquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:41 schreef Laysa het volgende:
[..]
Zeg.....ik heb ook een ondergrens hoor qua leeftijden zo te horen kom je echt wat te kort en nee ik bied mezelf niet aan
Doe dr dan wat aan zegquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik kom wat te kort ja! Eten! Honger!
ja zeg.....kom al die knulletjes die denken dat ze alles weten....daar word ik persoonlijk zo ontzettendquote:
Ik zou met een vriend gaan eten maar die moest nog eerst aan zijn pielemuis de gewichten trekken!quote:
Ach....die doet wel zijn best om er een beetje als een Mooiboy dr uit te zienquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik zou met een vriend gaan eten maar die moest nog eerst aan zijn pielemuis de gewichten trekken!
tingelingeling......quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Heb je die krassen er zelf op gemaakt?
Ja, die is wel gespierd en goed doorvoed. Iets voor jou?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:44 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ach....die doet wel zijn best om er een beetje als een Mooiboy dr uit te zien
ja want ik wilde zo graag nog een keer naar ikea om diezelfde tafel te kopen, was zo snel klaar met t bouwen, had er niet echt voldoening aanquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Heb je die krassen er zelf op gemaakt?
geen idee.....wat kan die allemaalquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, die is wel gespierd en goed doorvoed. Iets voor jou?
jonguuh, kan een ongelukje zijn van jezelf. Misschien van de Ikea, who knowsquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:49 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ja want ik wilde zo graag nog een keer naar ikea om diezelfde tafel te kopen, was zo snel klaar met t bouwen, had er niet echt voldoening aan
Weet ik niet! Maar ik denk dat als ie aan je ballekes moet zuigen je dan beter met Mikkie kan zijn! Die heeft daar weer verstand van.quote:
Ben dr weer weg van....succesquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Weet ik niet! Maar ik denk dat als ie aan je ballekes moet zuigen je dan beter met Mikkie kan zijn! Die heeft daar weer verstand van.
Voor P.I.M.P.'s als swarmi is geld áltijd de oplossing.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
jonguuh, kan een ongelukje zijn van jezelf. Misschien van de Ikea, who knows. Je kan er wel meteen geld tegenaan kwakken, dat is niet altijd de oplossing.
Ok.quote:
quote:
Ik ga zo meteen nog de stad in!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik ga niet weg vanwege D_K...ik weet inmiddels hoe die werkt
...neeheeee....ik ga slapen...omdat het kan....
Ga jij maar lekker plukken hoor...zal eens een keer tijd worden....pluk ze!!!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ga zo meteen nog de stad in!
Pluk de dag he!![]()
Trusten meis!
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker plukken hoor...zal eens een keer tijd worden....pluk ze!!!
sorry, ik wilde inloggen en toen probeerde ik opeens onder jouw naam in te loggenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:16 schreef morgane het volgende:
Wehe, kreeg net een mailtje dat ik een aanvraag voor een nieuw wachtwoord voor Fok! heb verstuurd, maar dat heb ik heul nie gedaan
Ja maar jij bent een sloeberquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
Echt, swarmi, wat een kneusje ben je soms ook..
Ik had ook meteen een vlek op mijn nieuwe bank, tijdens het verhuizen gebeurt.. Nou daar ging gewoon een plaid overheen.. Klaar..
Die tafel was zo erg beschadigd, dat ik best begrijp dat swarma hem weg deed. Ik heb me maar opgeofferd, nobel héquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
Echt, swarmi, wat een kneusje ben je soms ook..
Ik had ook meteen een vlek op mijn nieuwe bank, tijdens het verhuizen gebeurt.. Nou daar ging gewoon een plaid overheen.. Klaar..
Dat dusquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja maar jij bent een sloeber.
Swarmi heeft jaren gespaard voor z'n casa en wil het nu perfect hebben. Ergens snap ik het wel, alleen is het wel een beetje zonde, gezien het feit dat er ook nog geleefd moet worden.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:57 schreef royjn het volgende:
btw voor de volgende fipo:
http://www.m2film.dk/fleggaard/trailer2.swf
er kan ook geleefd wordenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Swarmi heeft jaren gespaard voor z'n casa en wil het nu perfect hebben. Ergens snap ik het wel, alleen is het wel een beetje zonde, gezien het feit dat er ook nog geleefd moet worden.
Ach, bij mij betaalde paps en mams de hele inrichting dus dat sloeberheid maakte ook niet uitquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
ik wil nu gewoon alles mooi en nieuw en weetikveelwatquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
En ja, ergens snap ik het wel, want ik wilde toen ook een compleet nieuwe inrichting..
Nu heb ik gewoon zoiets, die compleet nieuwe inrichting komt wel als ik een echt huis heb.. Dan wil ik ook alles nieuw en mooi en weetikveelwat..
Maar het is niet alsof die tafel zonder glasplaat niet functioneert ofzo, swine heeft hem blijkbaar ook zonder
Maar verder moet swarmi idd helemaal zelf weten wat hij doet met zijn geld
Ik had het kunnen wetenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ach, bij mij betaalde paps en mams de hele inrichting dus dat sloeberheid maakte ook niet uit
hoe durven ze!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:24 schreef Mikkie het volgende:
Aaaaaaaaah sterf.
Kan ik eindelijk de reis naar Riga boeken, is de vlucht ineens een tientje duurder geworden en is de driepersoonskamer in het hostel niet meer beschikbaar. Wat een kutland.
Preciesquote:
Ik vertrek over ene half uur pas naar men werkquote:Op woensdag 20 januari 2010 07:54 schreef royjn het volgende:
Wat een luxe zo laat naar school kunnen
Wil et een beetje lukken met de tentamens?quote:Op woensdag 20 januari 2010 07:56 schreef motorbloempje het volgende:
juh.. ik ga zo om 10 uur maar eens sporten, en dan vergaderen en dán studeren
Poetry tentamen vrijdag....en ik ben niet zo van gedichtjes
Heb 1 cijfer terug, en dat was een voldoende voor het vak waarvan ik dacht dat het héééél slecht was gegaan, dus dat geeft de burger moed. Is heel erg wennen aan vraagstellingen en manier van leren, maar denk toch zeker wel dat het best heel aardig is gegaan eigenlijk. Moet er nog 2 en dan ben ik er vanaf.. en dan wachten op de rest van de cijfersquote:Op woensdag 20 januari 2010 09:00 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ik vertrek over ene half uur pas naar men werk![]()
[..]
Wil et een beetje lukken met de tentamens?![]()
Haha die foto's zijn altijd wel cool. Ik volg ze ook op twitter.quote:Op woensdag 20 januari 2010 09:57 schreef AMDB het volgende:
Voor de Muse-fans:
http://twitter.com/muse/status/7979067483
Waar ga je wonen?quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:37 schreef royjn het volgende:
Lees net een berichtje van een medebewoner van het nieuwbouw appartementen complex dat zijn keuken is ingemeten. Dat zou betekenen dat er over 12 weken een sleutel overdracht kan plaatsvinden.
Dat is toch linksonder?quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
Inderdaad
Is dat links boven nu ook nog een slaapkamer of?
Kijk je wel naar de goede bouwnummer?quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik kon niet echt zien dat het een bed was
sowieso zie ik nu, dat waar ik het over had helemaal niet bij de woning hoort, maar dat dat op de galerij is.
Dus ik neem aan dat de berging het computer hok wordt?
Oh het plaatje op de site is anders gedraaid dan de PDF.quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:30 schreef royjn het volgende:
[..]
Kijk je wel naar de goede bouwnummer?, bekijk je de pdf?
linksboven is de hobbykamer. rechts daarvan de badkamer.
links onder de slaapkamer.
naast de CV? lekker dan?quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik kon niet echt zien dat het een bed was
sowieso zie ik nu, dat waar ik het over had helemaal niet bij de woning hoort, maar dat dat op de galerij is.
Dus ik neem aan dat de berging het computer hok wordt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |