Hij klinkt meer als een vrouw met zijn krassen op de tafel probleemquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:28 schreef HostiMeister het volgende:
Waarom kan ik niet gewoon een keertje een simpel projectje beginnen zonder dat ik weer god weet hoeveel tijd er in ga stoppen om het allemaal perfecter en beter probeer te maken
En Swarma, stel je eens niet zo aan man
Glazen tafels....ik weet wel iemand die daar een expert in isquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hij klinkt meer als een vrouw met zijn krassen op de tafel probleem
Doorzichtig hoor!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
Glazen tafels....ik weet wel iemand die daar een expert in is
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Doorzichtig hoor!
Hij is te jong voor je meis!
Ik dacht dat je jezelf wilde aanbieden als expert glazentafels!quote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:37 schreef SLP_ het volgende:
ik had de omelet in de pan maar toen kwam ik erachter dat er iets te veel boter inzat. dus slim als ik dacht te zijn, heb ik wat boter uit de pan laten lekker, maar nu is mn hele ei ding in stukkenben benieuwd wat het eindresultaat wordt
Moet jij niet naar je eieren gaan kijken?quote:
Zeg.....ik heb ook een ondergrens hoor qua leeftijdquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik dacht dat je jezelf wilde aanbieden als expert glazentafels!
Ik kom wat te kort ja! Eten! Honger!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:41 schreef Laysa het volgende:
[..]
Zeg.....ik heb ook een ondergrens hoor qua leeftijden zo te horen kom je echt wat te kort en nee ik bied mezelf niet aan
go laysa goquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:41 schreef Laysa het volgende:
[..]
Zeg.....ik heb ook een ondergrens hoor qua leeftijden zo te horen kom je echt wat te kort en nee ik bied mezelf niet aan
Doe dr dan wat aan zegquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik kom wat te kort ja! Eten! Honger!
ja zeg.....kom al die knulletjes die denken dat ze alles weten....daar word ik persoonlijk zo ontzettendquote:
Ik zou met een vriend gaan eten maar die moest nog eerst aan zijn pielemuis de gewichten trekken!quote:
Ach....die doet wel zijn best om er een beetje als een Mooiboy dr uit te zienquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik zou met een vriend gaan eten maar die moest nog eerst aan zijn pielemuis de gewichten trekken!
tingelingeling......quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Heb je die krassen er zelf op gemaakt?
Ja, die is wel gespierd en goed doorvoed. Iets voor jou?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:44 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ach....die doet wel zijn best om er een beetje als een Mooiboy dr uit te zien
ja want ik wilde zo graag nog een keer naar ikea om diezelfde tafel te kopen, was zo snel klaar met t bouwen, had er niet echt voldoening aanquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Heb je die krassen er zelf op gemaakt?
geen idee.....wat kan die allemaalquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, die is wel gespierd en goed doorvoed. Iets voor jou?
jonguuh, kan een ongelukje zijn van jezelf. Misschien van de Ikea, who knowsquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:49 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ja want ik wilde zo graag nog een keer naar ikea om diezelfde tafel te kopen, was zo snel klaar met t bouwen, had er niet echt voldoening aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |