Je zei zelf dat je niks van m'n turbulente verleden wilde weten!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee er achter moeten komen dat je hier iedereen al afgeslet hebt!
Hp Diagnosticsquote:
Turbulent? Meer een wervelwind!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:23 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je zei zelf dat je niks van m'n turbulente verleden wilde weten!
Hij kwam, maakte een teringzooi en liet me verbaasd achterquote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Turbulent? Meer een wervelwind!
Je voelde je gebruikt denk ik hè?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:43 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hij kwam, maakte een teringzooi en liet me verbaasd achter
Vermeld er wel even bij dat ze kaal moeten zijn hè, anders ben ik de hele tijd aan het flossenquote:
Waarvan akte!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:36 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Vermeld er wel even bij dat ze kaal moeten zijn hè, anders ben ik de hele tijd aan het flossen.
scheisse!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:56 schreef SLP_ het volgende:
ik had vandaag een toets duits waarvan ik dacht dat ie morgen was
Zenuwen? Daar heb ik wel een pilletje voor! Tegen de zenuwen zelf of de symptomen?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:00 schreef Dupje het volgende:
En ik heb morgen mijn performance assessmentIk ben nu maar even heel hard Thursday aan het luisteren, hopelijk helpt het tegen mn zenuwen
had je niet wat proefwerken die je nog moest leren?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:01 schreef SLP_ het volgende:
maar het positieve er aan is dat ik deze avond had gereserveerd om duits te leren, en die kan ik nou besteden aan het kijken van heroes, 24 en two and a half men
Doe doe je toch één dag van te voren?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
had je niet wat proefwerken die je nog moest leren?
Scherp!quote:
Whahaha als mijn zenuwen het niet meer doen dan kan ik niet zo goed meer muziektherapie geven. Dus dat lijkt me geen goed idee.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zenuwen? Daar heb ik wel een pilletje voor! Tegen de zenuwen zelf of de symptomen?
njaa ik hou mezelf maar voor dat ik alles wel een beetje ken en dat ik dan idd een dag van te voren kan beginnenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
had je niet wat proefwerken die je nog moest leren?
blijkbaar welquote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Doe doe je toch één dag van te voren?
Is dat nou dat gene waar je vorige week zo zenuwachtig voor was?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:00 schreef Dupje het volgende:
En ik heb morgen mijn performance assessmentIk ben nu maar even heel hard Thursday aan het luisteren, hopelijk helpt het tegen mn zenuwen
Ha, dat kan nu nog steeds alleen dan is je cijfer iets lagerquote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
Vroegah, toen je nog de avond van te voren met geschiedenis kon beginnen en dan nog een 7 of hoger haalde
Haha ja dat. En nu is het morgen, dus nu ben ik nog zenuwachtigerquote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:06 schreef royjn het volgende:
[..]
Is dat nou dat gene waar je vorige week zo zenuwachtig voor was?
Of is het iets nieuws?
anyhow vanavond geen series kijken, last minute een cursus op kantoor
Ik heb mijn series (dankzij mijn geweldige applicatiequote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:06 schreef royjn het volgende:
[..]
Is dat nou dat gene waar je vorige week zo zenuwachtig voor was?
Of is het iets nieuws?
anyhow vanavond geen series kijken, last minute een cursus op kantoor
Voor de sokjes van IB!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo, het kastje is eindelijk ingeruimd, hou zelfs nog ruimte over
Dan hed ie veul sokke!quote:
Hihi... vriendinnen die elkaar vullen!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:09 schreef Dupje het volgende:
Jeeej vriendinnetje komt me helpen met het vullen van mijn avond
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hihi... vriendinnen die elkaar vullen!
Ohja, ik was even vergeten dat dit fok isquote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:11 schreef motorbloempje het volgende:
[WIN] 18+ pakket vol spannend spul van Christine le Duc NSFW
doe hier nog even aan mee Dup!
deden ze dat vanochtend bij mijn tentamen maarquote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:23 schreef IrishBastard het volgende:
Zo, net een tentamen gehad waar de docent van tevoren zei "Ik wil dat jullie het allemaal halen. Ook als je een antwoord niet weet, vul iets in. Is de vraag 3x3, maar je weet niet wat het antwoord is, schrijf dan op, de vraag is 3+3, en ik ben tot het antwoord gekomen dat dit 6 is. Zo kan ik altijd punten geven. Ik heb geen moeite met soepel nakijken, maar dan moet er wel iets staan, anders kan ik geen punten geven."![]()
De avonturen die jij meemaakt!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:23 schreef IrishBastard het volgende:
Zo, net een tentamen gehad waar de docent van tevoren zei "Ik wil dat jullie het allemaal halen. Ook als je een antwoord niet weet, vul iets in. Is de vraag 3x3, maar je weet niet wat het antwoord is, schrijf dan op, de vraag is 3+3, en ik ben tot het antwoord gekomen dat dit 6 is. Zo kan ik altijd punten geven. Ik heb geen moeite met soepel nakijken, maar dan moet er wel iets staan, anders kan ik geen punten geven."![]()
Succes!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |