Welke C1000 is dat dan?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:52 schreef HostiMeister het volgende:
Mijn C1000 is wel kenker populair bij de fokkers hier zeg
Huh?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:52 schreef HostiMeister het volgende:
Mijn C1000 is wel kenker populair bij de fokkers hier zeg
Ik ook wel een beetje, vooral omdat hij zo hard schreeuwde en in paniek was, ging echt door merg en been.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:43 schreef LastRequest het volgende:
Ja een vriendin van mij kwam gisteren eten, die heeft het ook mogen aanschouwen bij de AH.. die was best een beetje van slag eigenlijk.
Als ze alleen maar het midden oosten probleem zo zouden uitleggen zou de wereld een fijnere plek zijnquote:
Of dat gedoe rondom dat rapport van Davids. Of de honger in Afrika.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als ze alleen maar het midden oosten probleem zo zouden uitleggen zou de wereld een fijnere plek zijn
slijmbalquote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:21 schreef HostiMeister het volgende:
Eerst ren ik bijna een superslanke MoBlo om (tijdje terug alweer) en zojuist een niet nader te noemen mooie ex die toevallig ook hier post (namen noemen is ook zo 2006)
Echt, qua cijfers zou ik mijn hele studie wel in Italië willen doenquote:Dear Yashi,
a bit original, but it is OK. Grade 28.
Best,
Alessandro
STFU, lulquote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:01 schreef Mikkie het volgende:
Damn Hosti, je lijkt wel een bejaarde, die vinden ook altijd dat ze zoveel meemaken bij de supermarkt
wtfquote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
Serieus, mijn werkstuk nu al nagekeken.. Krijg ik dit terug:
[..]
Echt, qua cijfers zou ik mijn hele studie wel in Italië willen doen![]()
![]()
Alhoewel het wel lijkt alsof dat bit original, unorignal moet zijn![]()
Mikkie?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:21 schreef HostiMeister het volgende:
Eerst ren ik bijna een superslanke MoBlo om (tijdje terug alweer) en zojuist een niet nader te noemen mooie ex die toevallig ook hier post (namen noemen is ook zo 2006)
Ja Mik en ik hebben een korte doch heftige affaire gehad, je hebt me doorquote:
Ach, die fout hebben we hier allemaal gemaakt!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja Mik en ik hebben een korte doch heftige affaire gehad, je hebt me door
Goed zoquote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:14 schreef royjn het volgende:
Jeuh, presentatie ging goed.
Tijd voor weekend
Is onze affaire ook al voorbij dan?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ach, die fout hebben we hier allemaal gemaakt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |