Yep, zeker leukquote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:13 schreef HostiMeister het volgende:
Ken je dat? Dan nodig je iemand uit die je al heel lang niet meer gezien hebt en dat je dan denkt dat je helemaal niets hebt om over te praten en dat je eigenlijk helemaal geen zin hebt dat ze langskomen maar dat je dan uiteindelijk een paar uur aan het lullen bent en achteraf blij bent dat je ze weer gezien hebt?
Leuk erg leuk.
Het stoom kwam uit z'n oren, hij had het heet, daarom was ie naakt natuurlijkquote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:33 schreef Posdnous het volgende:
Nee.. Eerst dacht ik nog dat die kerel in de fik stond, kwam allemaal rook van af, maar misschien kwam dat door het weer of zo.
Ik durfde er niet echt bij in de buurt te komen, zoals de meeste mensen trouwens.
Mja, ik kan zulke dingen wel waarderen. Alleen als je voor een groot radiostation werkt, moet je daar misschien iets beter over nadenkenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:22 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Die was ook briljant jaEn dan claimen dat het toeval was
Uurtje of 6 s avonds. Echt tijdens de spits, was enorm druk ook natuurlijk. Vlak voor de Appie Heijn nota bene.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:59 schreef morgane het volgende:
Was het 's middags of 's avonds en waar op de Daalseweg?
De beste man had ik elk geval gevoel voor showquote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:27 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Uurtje of 6 s avonds. Echt tijdens de spits, was enorm druk ook natuurlijk. Vlak voor de Appie Heijn nota bene.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |