Suuuuuuuuuupervet!quote:Op maandag 18 januari 2010 19:10 schreef IrishBastard het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)n_op_de_kazerne.html
Op kisten en op asfalt, iemand kan het dus echt
Via de site van de UBN, met studentnummer en KISS-wachtwoord, toch?quote:Op maandag 18 januari 2010 19:04 schreef LastRequest het volgende:
Weet iemand hoe ik in Sagepub kom?
Heb een artikel nodig maar moet inloggen, en weet niet meer hoe dat werkt..
Knul toch! Je bier, onze housewarming!quote:Op maandag 18 januari 2010 18:27 schreef swarmahoer het volgende:
ben ik dan
net mn bed in de grondverf gezet, de bank is ook gekomen vandaag
helaas de koelkast volgende week vrijdag passtel teringlijers
Scheelt 'n hoop, maar aan de andere kant krijg je er ook half afgeleefd spul voor terug, soms. Je moet wel echt het goede uitzoeken en zorgen dat je meteen voldoende hebt.quote:Op maandag 18 januari 2010 20:01 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik ga geloof ik voor laminaat maar eens hier kijken scheelt toch gauw 10 euro minimaal p/m2 vergeleken met de praxis, leen bakker etc.
Ja dacht ik dus ook, maar ik krijg nogmaals een inlogscherm en daar werkt dat niet. Heb dit al eerder gehad maar weet niet meer hoe we het toen opgelost hebbenquote:Op maandag 18 januari 2010 19:55 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Via de site van de UBN, met studentnummer en KISS-wachtwoord, toch?
Ah okee, zo ver had ik niet gekekenquote:Op maandag 18 januari 2010 20:07 schreef Cocktailprikker het volgende:
Dit is nieuw, ingekochte restpartijen, faillisementen e.d. Zit allemaal ook netjes verpakt van wat ik zag?
Jup.quote:
je kan het gewoon voor 8/10 euro kopen hoor per m2quote:Op maandag 18 januari 2010 20:01 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik ga geloof ik voor laminaat maar eens hier kijken scheelt toch gauw 10 euro minimaal p/m2 vergeleken met de praxis, leen bakker etc.
ja na volgende week vrijdag dusquote:Op maandag 18 januari 2010 19:56 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Knul toch! Je bier, onze housewarming!
Niet wat ik wildequote:Op maandag 18 januari 2010 20:31 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
je kan het gewoon voor 8/10 euro kopen hoor per m2
ik liep vanochtend naar dukenburg, als je van de mac richting dukenburg gaat de eerste winkel op de woonboulevard die je tegenkomt was laminaat in de aanbieding, niet op de kleuren gelet eigelijkquote:Op maandag 18 januari 2010 20:57 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Niet wat ik wildeBij leen bakker was het super basis... voor 7 euro per m2, en daarna pas 15 eu per m2. Praxis had heel goedkoop dun laminaat (6mm) voor die 7 euro per m2, en de duurdere delen waren nog steeds niet wat ik wilde.
Kwantum ofzo ?quote:Op maandag 18 januari 2010 21:10 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik liep vanochtend naar dukenburg, als je van de mac richting dukenburg gaat de eerste winkel op de woonboulevard die je tegenkomt was laminaat in de aanbieding, niet op de kleuren gelet eigelijk
en bij de ikea is het 9 euro per m2 volgens mij dus ik zou zeggen kijk daar eensalhoewel ze geen donkere kleuren hebben dacht ik
nee nog verder naar de mac toe, links naast kwantum zit een beddenzaak, en nog daarnaastquote:
Knul toch! Het is niet jouw dagquote:Op maandag 18 januari 2010 21:10 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
mja ik moet er wel een paar jaar tegenaan kijken
![]()
en ik heb net mijn 10 K postcount gemist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |