Doorzichtig hoor!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
Glazen tafels....ik weet wel iemand die daar een expert in is
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Doorzichtig hoor!
Hij is te jong voor je meis!
Ik dacht dat je jezelf wilde aanbieden als expert glazentafels!quote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:37 schreef SLP_ het volgende:
ik had de omelet in de pan maar toen kwam ik erachter dat er iets te veel boter inzat. dus slim als ik dacht te zijn, heb ik wat boter uit de pan laten lekker, maar nu is mn hele ei ding in stukkenben benieuwd wat het eindresultaat wordt
Moet jij niet naar je eieren gaan kijken?quote:
Zeg.....ik heb ook een ondergrens hoor qua leeftijdquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik dacht dat je jezelf wilde aanbieden als expert glazentafels!
Ik kom wat te kort ja! Eten! Honger!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:41 schreef Laysa het volgende:
[..]
Zeg.....ik heb ook een ondergrens hoor qua leeftijden zo te horen kom je echt wat te kort en nee ik bied mezelf niet aan
go laysa goquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:41 schreef Laysa het volgende:
[..]
Zeg.....ik heb ook een ondergrens hoor qua leeftijden zo te horen kom je echt wat te kort en nee ik bied mezelf niet aan
Doe dr dan wat aan zegquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik kom wat te kort ja! Eten! Honger!
ja zeg.....kom al die knulletjes die denken dat ze alles weten....daar word ik persoonlijk zo ontzettendquote:
Ik zou met een vriend gaan eten maar die moest nog eerst aan zijn pielemuis de gewichten trekken!quote:
Ach....die doet wel zijn best om er een beetje als een Mooiboy dr uit te zienquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik zou met een vriend gaan eten maar die moest nog eerst aan zijn pielemuis de gewichten trekken!
tingelingeling......quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Heb je die krassen er zelf op gemaakt?
Ja, die is wel gespierd en goed doorvoed. Iets voor jou?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:44 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ach....die doet wel zijn best om er een beetje als een Mooiboy dr uit te zien
ja want ik wilde zo graag nog een keer naar ikea om diezelfde tafel te kopen, was zo snel klaar met t bouwen, had er niet echt voldoening aanquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Heb je die krassen er zelf op gemaakt?
geen idee.....wat kan die allemaalquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, die is wel gespierd en goed doorvoed. Iets voor jou?
jonguuh, kan een ongelukje zijn van jezelf. Misschien van de Ikea, who knowsquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:49 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ja want ik wilde zo graag nog een keer naar ikea om diezelfde tafel te kopen, was zo snel klaar met t bouwen, had er niet echt voldoening aan
Weet ik niet! Maar ik denk dat als ie aan je ballekes moet zuigen je dan beter met Mikkie kan zijn! Die heeft daar weer verstand van.quote:
Ben dr weer weg van....succesquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Weet ik niet! Maar ik denk dat als ie aan je ballekes moet zuigen je dan beter met Mikkie kan zijn! Die heeft daar weer verstand van.
Voor P.I.M.P.'s als swarmi is geld áltijd de oplossing.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
jonguuh, kan een ongelukje zijn van jezelf. Misschien van de Ikea, who knows. Je kan er wel meteen geld tegenaan kwakken, dat is niet altijd de oplossing.
Ok.quote:
quote:
Ik ga zo meteen nog de stad in!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik ga niet weg vanwege D_K...ik weet inmiddels hoe die werkt
...neeheeee....ik ga slapen...omdat het kan....
Ga jij maar lekker plukken hoor...zal eens een keer tijd worden....pluk ze!!!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ga zo meteen nog de stad in!
Pluk de dag he!![]()
Trusten meis!
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker plukken hoor...zal eens een keer tijd worden....pluk ze!!!
sorry, ik wilde inloggen en toen probeerde ik opeens onder jouw naam in te loggenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:16 schreef morgane het volgende:
Wehe, kreeg net een mailtje dat ik een aanvraag voor een nieuw wachtwoord voor Fok! heb verstuurd, maar dat heb ik heul nie gedaan
Ja maar jij bent een sloeberquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
Echt, swarmi, wat een kneusje ben je soms ook..
Ik had ook meteen een vlek op mijn nieuwe bank, tijdens het verhuizen gebeurt.. Nou daar ging gewoon een plaid overheen.. Klaar..
Die tafel was zo erg beschadigd, dat ik best begrijp dat swarma hem weg deed. Ik heb me maar opgeofferd, nobel héquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
Echt, swarmi, wat een kneusje ben je soms ook..
Ik had ook meteen een vlek op mijn nieuwe bank, tijdens het verhuizen gebeurt.. Nou daar ging gewoon een plaid overheen.. Klaar..
Dat dusquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja maar jij bent een sloeber.
Swarmi heeft jaren gespaard voor z'n casa en wil het nu perfect hebben. Ergens snap ik het wel, alleen is het wel een beetje zonde, gezien het feit dat er ook nog geleefd moet worden.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:57 schreef royjn het volgende:
btw voor de volgende fipo:
http://www.m2film.dk/fleggaard/trailer2.swf
er kan ook geleefd wordenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Swarmi heeft jaren gespaard voor z'n casa en wil het nu perfect hebben. Ergens snap ik het wel, alleen is het wel een beetje zonde, gezien het feit dat er ook nog geleefd moet worden.
Ach, bij mij betaalde paps en mams de hele inrichting dus dat sloeberheid maakte ook niet uitquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
ik wil nu gewoon alles mooi en nieuw en weetikveelwatquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
En ja, ergens snap ik het wel, want ik wilde toen ook een compleet nieuwe inrichting..
Nu heb ik gewoon zoiets, die compleet nieuwe inrichting komt wel als ik een echt huis heb.. Dan wil ik ook alles nieuw en mooi en weetikveelwat..
Maar het is niet alsof die tafel zonder glasplaat niet functioneert ofzo, swine heeft hem blijkbaar ook zonder
Maar verder moet swarmi idd helemaal zelf weten wat hij doet met zijn geld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |