Ik had het kunnen wetenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ach, bij mij betaalde paps en mams de hele inrichting dus dat sloeberheid maakte ook niet uit
hoe durven ze!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:24 schreef Mikkie het volgende:
Aaaaaaaaah sterf.
Kan ik eindelijk de reis naar Riga boeken, is de vlucht ineens een tientje duurder geworden en is de driepersoonskamer in het hostel niet meer beschikbaar. Wat een kutland.
Preciesquote:
Ik vertrek over ene half uur pas naar men werkquote:Op woensdag 20 januari 2010 07:54 schreef royjn het volgende:
Wat een luxe zo laat naar school kunnen
Wil et een beetje lukken met de tentamens?quote:Op woensdag 20 januari 2010 07:56 schreef motorbloempje het volgende:
juh.. ik ga zo om 10 uur maar eens sporten, en dan vergaderen en dán studeren
Poetry tentamen vrijdag....en ik ben niet zo van gedichtjes
Heb 1 cijfer terug, en dat was een voldoende voor het vak waarvan ik dacht dat het héééél slecht was gegaan, dus dat geeft de burger moed. Is heel erg wennen aan vraagstellingen en manier van leren, maar denk toch zeker wel dat het best heel aardig is gegaan eigenlijk. Moet er nog 2 en dan ben ik er vanaf.. en dan wachten op de rest van de cijfersquote:Op woensdag 20 januari 2010 09:00 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ik vertrek over ene half uur pas naar men werk![]()
[..]
Wil et een beetje lukken met de tentamens?![]()
Haha die foto's zijn altijd wel cool. Ik volg ze ook op twitter.quote:Op woensdag 20 januari 2010 09:57 schreef AMDB het volgende:
Voor de Muse-fans:
http://twitter.com/muse/status/7979067483
Waar ga je wonen?quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:37 schreef royjn het volgende:
Lees net een berichtje van een medebewoner van het nieuwbouw appartementen complex dat zijn keuken is ingemeten. Dat zou betekenen dat er over 12 weken een sleutel overdracht kan plaatsvinden.
Dat is toch linksonder?quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
Inderdaad
Is dat links boven nu ook nog een slaapkamer of?
Kijk je wel naar de goede bouwnummer?quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik kon niet echt zien dat het een bed was
sowieso zie ik nu, dat waar ik het over had helemaal niet bij de woning hoort, maar dat dat op de galerij is.
Dus ik neem aan dat de berging het computer hok wordt?
Oh het plaatje op de site is anders gedraaid dan de PDF.quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:30 schreef royjn het volgende:
[..]
Kijk je wel naar de goede bouwnummer?, bekijk je de pdf?
linksboven is de hobbykamer. rechts daarvan de badkamer.
links onder de slaapkamer.
naast de CV? lekker dan?quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik kon niet echt zien dat het een bed was
sowieso zie ik nu, dat waar ik het over had helemaal niet bij de woning hoort, maar dat dat op de galerij is.
Dus ik neem aan dat de berging het computer hok wordt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |