Echte Turkse dus!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:57 schreef Cocktailprikker het volgende:
Jij ook al![]()
Heb varkensshoarma in de pan liggen,
Is dat zo?quote:
Oh mên, da's wel heel ergquote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:23 schreef IrishBastard het volgende:
Zo, net een tentamen gehad waar de docent van tevoren zei "Ik wil dat jullie het allemaal halen. Ook als je een antwoord niet weet, vul iets in. Is de vraag 3x3, maar je weet niet wat het antwoord is, schrijf dan op, de vraag is 3+3, en ik ben tot het antwoord gekomen dat dit 6 is. Zo kan ik altijd punten geven. Ik heb geen moeite met soepel nakijken, maar dan moet er wel iets staan, anders kan ik geen punten geven."![]()
Wel een leuke cursus dan, hoop ik?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:06 schreef royjn het volgende:
[..]
anyhow vanavond geen series kijken, last minute een cursus op kantoor
Ik kan dat nu met sommige tentamens nog steeds, als is het dan wel een zesje. Maar goed. Dat zegt wel iets over de opleidingquote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
Vroegah, toen je nog de avond van te voren met geschiedenis kon beginnen en dan nog een 7 of hoger haalde
Goed plan, dat kan het bij mij morgen wel eens wordenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:53 schreef HostiMeister het volgende:
Awww yeaah, ff kip en sla en sour creme en andere shit gehaald, dadelijk wat wraps bakken
Vandaar dat je die ook met een de vaart van een sneltrein aan het afronden bent?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:11 schreef Mikkie het volgende:
Ik kan dat nu met sommige tentamens nog steeds, als is het dan wel een zesje. Maar goed. Dat zegt wel iets over de opleiding.
De Transsiberië-expressquote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Vandaar dat je die ook met een de vaart van een sneltrein aan het afronden bent?
Elke station 5 minuten vertraging!
tip:quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:11 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Oh mên, da's wel heel erg. Als je het dan nog niet haalt...
[..]
Wel een leuke cursus dan, hoop ik?
Ik ga straks eerst naar de UB en daarna is het 24-tijd
[..]
Ik kan dat nu met sommige tentamens nog steeds, als is het dan wel een zesje. Maar goed. Dat zegt wel iets over de opleiding.
[..]
Goed plan, dat kan het bij mij morgen wel eens worden. Doe je dan de sour cream los op de wraps en daarop de sla en het mengsel, of bak je de sour cream mee? Al kun je dan beter creme fraiche halen volgens mij hè?
Ik eet heel simpel: een soepje en twee broodjes, wil zo weer naar de UB dus 'makkelijk' is de handleiding van vandaag
Waar zijn de plaatjesquote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
tip:
http://www.lowfatlifestyl(...)s/chickenfajitas.htm
deze zijn echt masterlijk lekker
Ik las maar tot lowfat en toen wist ik al dat het niets voor mij was!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
tip:
http://www.lowfatlifestyl(...)s/chickenfajitas.htm
deze zijn echt masterlijk lekker
Dat wordt scannen!quote:
Dat gesjoemel om zo snel mogelijk de 500 te halen?quote:
Kennelijkquote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat gesjoemel om zo snel mogelijk de 500 te halen?
Volgende is alweer #498!quote:
Misschien ook nietquote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:12 schreef IrishBastard het volgende:
Misschien is het gewoon een typo?
Ik werd net gebeld door mijn afstudeerdocent. Hij vond mijn verslag erg goed, en dat vond de assesor ook, en wat hem betrof was ik nu al klaar. Score!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Succes!![]()
Dat moet toch wel te doen zijn dacht ik zo!
psstt! propranolol kopen!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:37 schreef Sander het volgende:
[..]
Thx. Ik doe het gewoon op koffie en peuken denk ik. Helpt niks, maarja
Moet je op de hoek van de Bloemerstraat en de Eerste Walstraat gaan staan, dan ben je er zo vanafquote:
Ik ga waarschijnlijk vanavond naar de bloemerstraat ja!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:00 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Moet je op de hoek van de Bloemerstraat en de Eerste Walstraat gaan staan, dan ben je er zo vanaf.
Wa hedde gedaan dan?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:44 schreef swarmahoer het volgende:
ow godver, glazen plaat naar de klotewel veiligheidsglas
Succes!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:52 schreef SLP_ het volgende:
zo maar ff eten maken, ga omelet maken met paprika
Geen glasplaat maar wel dat ding!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:58 schreef swarmahoer het volgende:
iemand interesse in dit ding zonder glasplaat? zitten wat krassen op nu godver
dan koop ik maar gelijk een nieuwe
[ afbeelding ]
ja + een glasplaatquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Geen glasplaat maar wel dat ding!
Een nieuwe voor een paar krassen?
quote:
quote:
Hij klinkt meer als een vrouw met zijn krassen op de tafel probleemquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:28 schreef HostiMeister het volgende:
Waarom kan ik niet gewoon een keertje een simpel projectje beginnen zonder dat ik weer god weet hoeveel tijd er in ga stoppen om het allemaal perfecter en beter probeer te maken
En Swarma, stel je eens niet zo aan man
Glazen tafels....ik weet wel iemand die daar een expert in isquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hij klinkt meer als een vrouw met zijn krassen op de tafel probleem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |