Iemand was ons voor, hahaquote:Op maandag 18 januari 2010 09:33 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Okee zal ik hem dichtdoen of jij?
Ik heb morgen en donderdag tentamens uit het eerste jaar en ik heb ook geen zinquote:Op maandag 18 januari 2010 09:34 schreef Ireyon het volgende:
D-Day voor mij vandaag.. vanmiddag tentamen en ik voel me nu al brak
quote:Op maandag 18 januari 2010 09:34 schreef Ireyon het volgende:
D-Day voor mij vandaag.. vanmiddag tentamen en ik voel me nu al brak
't Begint ook echt al bij het opstaan.. 'k Had m'n wekker op 7 uur gezet en zie hier, net 10 minuten wakkerquote:Op maandag 18 januari 2010 09:35 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb morgen en donderdag tentamens uit het eerste jaar en ik heb ook geen zin
Murrugeehhhquote:
Haha. Ik had een slaapdienst op mijn werk, dus ik was vroeg wakker & op tijd thuis. Nu lig ik in bed, tv & laptop aan. Mijn papieren liggen geduldig naast mij te wachtenquote:Op maandag 18 januari 2010 09:38 schreef Ireyon het volgende:
[..]
't Begint ook echt al bij het opstaan.. 'k Had m'n wekker op 7 uur gezet en zie hier, net 10 minuten wakker
Mother(s) I('d) like to fuckquote:Op maandag 18 januari 2010 09:38 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Murrugeehhh
Wat is een milf ook alweer?:P
Post je probleem in DIG.. Heeft bij mij ook geholpenquote:Op maandag 18 januari 2010 09:41 schreef automatic_ het volgende:
Blegh, QuickQuote en smiley's aanklikken werkt niet meer
Ja, hij is alleen wel geboren in de Peel.quote:Op maandag 18 januari 2010 00:17 schreef Stali het volgende:
[..]
Charly is een echte Bergernaar.
[ afbeelding ]
Hondje van Teknomist.
Mogguh Tekquote:Op maandag 18 januari 2010 09:43 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ja, hij is alleen wel geboren in de Peel.
Het werkt in IE wel en FF niet, dus het zal wel aan FF liggen. Nu hoorde ik al dat Java aan moet staan, maar dat staat aan.... Stom gedoe! Haha.quote:Op maandag 18 januari 2010 09:43 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Post je probleem in DIG.. Heeft bij mij ook geholpen![]()
Miniatuurweergave laadt niet
Dan is hij niet echtquote:Op maandag 18 januari 2010 09:43 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ja, hij is alleen wel geboren in de Peel.
Goedemorgen!quote:
quote:
Ik accepteer het hoor!quote:
quote:En dan denk ik aan Brabant want daar brandt nog licht.
quote:rrrr rrrr
Je was me voor:Pquote:Op maandag 18 januari 2010 09:48 schreef automatic_ het volgende:
Je kan je onderschrift weer aanpassen teknomist
GMTAquote:Op maandag 18 januari 2010 09:48 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Oproep aan Ireyon, Teknomist en Chewbacca_maatschappij:
Pas de link in je ondertitel even aan![]()
Pas op wat je zegt hèquote:
rrrr rrrrquote:
Groningenquote:Op maandag 18 januari 2010 09:50 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
rrrr rrrr
Ben jij van't westen?
quote:Op maandag 18 januari 2010 09:50 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Groningen![]()
Maar ik vind Limburg en Brabant veel relaxter.
Heldquote:Op maandag 18 januari 2010 09:50 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Groningen![]()
Maar ik vind Limburg en Brabant veel relaxter.
Hier is het superrrr leukquote:
Doorheen gereden, op weg naar Den Bosch enzo.quote:Op maandag 18 januari 2010 09:52 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
![]()
Ben je hier überhaupt wel eens geweest?
Haha. Ze hebben daar van die "stomme" woorden/uitdrukkingen, maar dat vinden ze ook van onsquote:Op maandag 18 januari 2010 09:52 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Held![]()
Alleen Oost-Brabant.. tja.. daar praten ze zo raar
Zachte ggggggggggggeeeeeeeee, gekke taol.quote:Op maandag 18 januari 2010 09:52 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Held![]()
Alleen Oost-Brabant.. tja.. daar praten ze zo raar
Fijne dag nogquote:Op maandag 18 januari 2010 09:54 schreef Q.E.D. het volgende:
Ok, maar ik ga weer.
Succes in Brabant.
Dus jij rijdt via Zeeland naar Den Bosch?quote:Op maandag 18 januari 2010 09:53 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Doorheen gereden, op weg naar Den Bosch enzo.
Er is dus geen reet aan, wil je zeggen?
Jaquote:
Heeft ie een hoovercraft ofzo?quote:Op maandag 18 januari 2010 09:56 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Dus jij rijdt via Zeeland naar Den Bosch?![]()
[ afbeelding ]
Nee uit België komende.quote:Op maandag 18 januari 2010 09:56 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hahaquote:Op maandag 18 januari 2010 09:56 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Weet jij wel hoe rijk die Groningers zijnquote:
Vooral hoe ze daar aanrijden gebruiken.quote:Op maandag 18 januari 2010 09:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha. Ze hebben daar van die "stomme" woorden/uitdrukkingen, maar dat vinden ze ook van ons
Juistquote:Op maandag 18 januari 2010 09:59 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Vooral hoe ze daar aanrijden gebruiken.
Ik; Jow, wat ben je laat?
Hij; Ja 'k ben net een half uur geleden aangereden.
Ik;![]()
Hij;
waarmee ze dus bedoelen dat ze zijn vertrokken![]()
Ik moet ook aan de slag...quote:Op maandag 18 januari 2010 10:02 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Ik ga ook maar eens aan de slag..
Done.quote:[meld je maar aan! (Stuur Chinless even een PM)]
Amsterdam e.o (Hoorn), Groningen, Leeuwarden...en nog een aantal plaatsen boven de rivieren. Dit is mijn allereerste woonplaats beneden de rivieren.quote:
Ik heb je PM gezien. Vanavond als ik thuis ben voeg ik je gelijk toequote:Op maandag 18 januari 2010 12:14 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Done.
Hoor ik er nu ook een beetje bij als import?
Je kan het!quote:Op maandag 18 januari 2010 13:49 schreef Ireyon het volgende:
En ik zit weer in Eindhoven. Nog 10 minuten en dan lekker 3 uur met zweethanden paniekerig wat onzin op het papier krabbelen
Zo dan.quote:Op maandag 18 januari 2010 12:43 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Amsterdam e.o (Hoorn), Groningen, Leeuwarden...en nog een aantal plaatsen boven de rivieren. Dit is mijn allereerste woonplaats beneden de rivieren.
Ik zit halverwege, nog 2uurtjes en ik ga weer lekker naar huisquote:Op maandag 18 januari 2010 13:49 schreef Ireyon het volgende:
En ik zit weer in Eindhoven. Nog 10 minuten en dan lekker 3 uur met zweethanden paniekerig wat onzin op het papier krabbelen
Denk aan je toekomst wat je dan bereik als je nu even de kiezen op elkaar zet en goed studeerd!quote:Op maandag 18 januari 2010 14:21 schreef automatic_ het volgende:
Gezocht: motivatie om even serieus te studeren
Ik ga het proberen, maar ik vrees dat dat niet gaat helpenquote:Op maandag 18 januari 2010 14:27 schreef Chinless het volgende:
[..]
Denk aan je toekomst wat je dan bereik als je nu even de kiezen op elkaar zet en goed studeerd!
Hup leren jij.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ga het proberen, maar ik vrees dat dat niet gaat helpen
dit klopt helemaal hoor, ik moet eigenlijk ook nog meer dan zat leren, maar ik heb er ab-so-luut geen zin in.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:35 schreef Stali het volgende:
[..]
Hup leren jij..
Dit schijnt te helpen..
Maar je bent in ieder geval niet de enige. Waarom ervaren mensen school en leren vaak als niet leuk?
Ik heb al wat gedaanquote:Op maandag 18 januari 2010 14:35 schreef Stali het volgende:
[..]
Hup leren jij..
Dit schijnt te helpen..
Maar je bent in ieder geval niet de enige. Waarom ervaren mensen school en leren vaak als niet leuk?
Ja, haha. Er komen nu zoveel diensten vrij & de vaste medewerkers mogen die ook niet invullen, want de meer-uren worden per 1 februari niet meer uitbetaald. Ik ben heeél benieuwd hoe ze het nu allemaal gaan oplossenquote:
dat schiet niet op inderdaad en meer uren op je contract krijgen?quote:Op maandag 18 januari 2010 16:11 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb al wat gedaan
Pfff... Gezeik op mijn werk. In het eerste topic vertelde ik nog dat het bij ons nog "goed" ging; vandaag een mail gekomen dat wij (flexwerkers) niet meer uren mogen maken dan in ons contract staat. Het contract is 4uur per week, dus dat schiet lekker op
Daar doen ze niet aan.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:24 schreef Chinless het volgende:
[..]
dat schiet niet op inderdaad en meer uren op je contract krijgen?
Inderdaadquote:Op maandag 18 januari 2010 16:39 schreef teknomist het volgende:
En de kwaliteit van de zorg zou niet achteruit mogen gaan.
Hee auto_, ik zag de link naar je crosspostquote:Op maandag 18 januari 2010 16:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Daar doen ze niet aan.
Serieus; ze krijgen dit niet rond hoor. Bij mij alleen al vallen er 10 slaapdiensten en 3 dagdiensten weg & er is niemand om het nu op te vullen. Ben benieuwd hoelang ze dit in stand houden
Mja, we zullen zien! En inderdaad, voor de studie is het waarschijnlijk positief, hihi.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:55 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Hee auto_, ik zag de link naar je crosspost. Wat achterlijk zeg.. Wie verzint dat nou weer? Wel echt rot voor je, je maakte echt lekker veel uren eerst. Alhoewel je studie er ook niet onder mag gaan lijden natuurlijk
maar 4 uurtjes is echt niks :/. Ik hoop dat ze snel tot inkeer komen..
.
Dan wacht ik welquote:Op maandag 18 januari 2010 17:30 schreef automatic_ het volgende:
Ireyon volgens mij, maar die is een tentamen aan het maken
Haha, beter laat dan nooitquote:Op maandag 18 januari 2010 19:20 schreef teknomist het volgende:
Morgen is mijn lange vakantie toch echt voorbij. Ik word om 9 uur op het hoofdkantoor verwacht voor een interne opdracht totdat ik weer bij een klant kan gaan werken. (Gelukkig kan ik tot die tijd fijn thuis werken.) Fijn morgen weer 3,5 uur in de auto zitten + nog een nieuwjaarsborrel.
Hehequote:Op maandag 18 januari 2010 19:34 schreef Chinless het volgende:
Ik heb ook nog wel een foto van mijn 207 in de kreukels. Zal die ook eens zoeken
Nja die fotos zijn een beetje beschadigd, dus kan ze niet meer uploaden.quote:
Neequote:Op maandag 18 januari 2010 19:40 schreef Chinless het volgende:
[..]
Nja die fotos zijn een beetje beschadigd, dus kan ze niet meer uploaden.
En het ligt inderdaad aan de 207. Ik had toch al eerder gezegd dat ik er 3 had in een periode van 6 maanden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Bij deze...quote:
quote:Op maandag 18 januari 2010 19:44 schreef automatic_ het volgende:Dat ziet er niet zo fraai uit. Maar beter dan dit vandaag op de A58 tussen Bergen op Zoom en Hoogerheide:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
Hehe, dat ziet er inderdaad erger uitquote:Op maandag 18 januari 2010 19:49 schreef teknomist het volgende:
[..]
Dat ziet er niet zo fraai uit. Maar beter dan dit vandaag op de A58 tussen Bergen op Zoom en Hoogerheide:
[ afbeelding ]
Dat gaat over mijquote:Op maandag 18 januari 2010 21:24 schreef teknomist het volgende:
Tilburg #175 Partymeet in West-Brabant
Ze doelen nu op een feestje bij mij thuis, haha.quote:
eigenlijk welquote:Op maandag 18 januari 2010 21:22 schreef Ireyon het volgende:
Moest er nog iets gephotoshopt worden?
Sterkte...quote:Op maandag 18 januari 2010 21:54 schreef teknomist het volgende:
Ernstig.Maar niks tegen Tilburgers, aardige mensen.
Ik kan morgen weer fijn naar Arnhem.
Ah, vandaar die files.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:49 schreef teknomist het volgende:
[..]
Dat ziet er niet zo fraai uit. Maar beter dan dit vandaag op de A58 tussen Bergen op Zoom en Hoogerheide:
[ afbeelding ]
Ik PM je wel even wat ik graag wil hebben.quote:Op maandag 18 januari 2010 22:42 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Je hoeft niet zo verlegen te zijn?
Hoe gaat het met de Google-kaart?quote:
klotequote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:12 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Hoe gaat het met de Google-kaart?
Dat gaat over een feestje bij mij thuis haha.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:05 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Goedemorgen![]()
Wie is er nou reclame voor de meet aan het maken in Tilburg?
Goeiequote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:48 schreef Chinless het volgende:
[..]
klote.
Ik heb Windows 7 op mijn pc, en google earth flipt steeds, dus ik had het na 4x wel gezien.
Vanavond ben ik weer op die zelfde pc als dit weekend en daar staat alles nog, dus dan voeg ik de overige even toe maak ik gelijk een backup en die neem ik mee naar mijn pc. Dan gaat het hopelijk sneller.
Is die meet in Heerle?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat gaat over een feestje bij mij thuis haha.
Daar woon ik hè. haha. Komt omdat ik zei dat wij nog genoeg bier hadden en zodoende kwam dit eruit...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:59 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Is die meet in Heerle?
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:18 schreef Crazy-M het volgende:
[ Op dinsdag 19 januari 2010 09:10 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Partymeet in West-Brabant![]()
West-Brabant #3 Met Milfs ]
pfft, amateuren topic
Ik heb er nog 2 of 3 staanquote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:58 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
GoeieHopelijk melden zich nog wat West-Brabantse users vóór vanavond..
OEHH BIER !!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:01 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Daar woon ik hè. haha. Komt omdat ik zei dat wij nog genoeg bier hadden en zodoende kwam dit eruit...
quote:
Waar woont Loedertje? Ze zei alleen waar ze gewoond had..quote:
Tuinwijkquote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:12 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Waar woont Loedertje? Ze zei alleen waar ze gewoond had..
Nietquote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:54 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Ik wordt Tilburg #175 Partymeet in West-Brabant uitgepest
Je kan ook online op Google Maps een handige kaart maken hè? Dan wordt de kaartinfo online opgeslagen (of je kan ervoor kiezen om die zelf te hosten)quote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:48 schreef Chinless het volgende:
[..]
klote.
Ik heb Windows 7 op mijn pc, en google earth flipt steeds, dus ik had het na 4x wel gezien.
Vanavond ben ik weer op die zelfde pc als dit weekend en daar staat alles nog, dus dan voeg ik de overige even toe maak ik gelijk een backup en die neem ik mee naar mijn pc. Dan gaat het hopelijk sneller.
Welquote:
Dankjequote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:54 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Ik wordt
quote:
we hadden het over het breda topicquote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:19 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Dankje![]()
En nu beweert een Tilburger dat zonder hun ''inbreng'' dit topic niet loopt
Niet. Anders zouden jullie niet over Auto_ beginnenquote:
De rest snapte de opmerking van Styliste ook niet, maar ze had het echt over breda...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:26 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Niet. Anders zouden jullie niet over Auto_ beginnen
Auto_ zit ook wel eens in Breda toch ?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:26 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Niet. Anders zouden jullie niet over Auto_ beginnen
Ja daar ook al jaquote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:36 schreef Chinless het volgende:
[..]
Auto_ zit ook wel eens in Breda toch ?
hardwerkende? auto_ zei gisteren nog maar 4uur te gaan werken in de weekquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:03 schreef Ireyon het volgende:
't Is geen weekend meer hè, dan is het wat rustiger met al die hardwerkende West-Brabanders hier
'k Neem aan dat ze tussendoor ook hard aan het studeren isquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:04 schreef Chinless het volgende:
[..]
hardwerkende? auto_ zei gisteren nog maar 4uur te gaan werken in de week
Ik studeer inderdaad & ik werk ook op zaterdag ergens andersquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:04 schreef Chinless het volgende:
[..]
hardwerkende? auto_ zei gisteren nog maar 4uur te gaan werken in de week
Ik moet een PM sturen en vervolgens post je nog net niet het gehele pm-etje.quote:
Veel plezier!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:17 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Zeg mensen, ik ga er even een paar dagen tussenuitSucces met de topics en jullie zien me vanzelf wel weer verschijnen
![]()
Joost.quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:45 schreef Chinless het volgende:
Hoi.
teknomist, hoe heet jij nou eigenlijk IRL.
Ik ken bijna van iedereen zn echte naam, behalve jou![]()
Ik heb gisteren een tentamen gehaald.quote:
Aangenaam!quote:
Het is dat je wat ouder ben dan ik zelf, anders zou ik bijna roepen dat je een bekende bent.quote:
Ohh succes morgen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb gisteren een tentamen gehaald.
Morgen heb ik er weer één.
Mijn auto is morgen hopelijk klaar en anders vrijdag.
[..]
Aangenaam!
Jij kent alleen jonge mensen?quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:58 schreef Chinless het volgende:
[..]
Het is dat je wat ouder ben dan ik zelf, anders zou ik bijna roepen dat je een bekende bent.
Die staat nog bij de garage ter reparatiequote:Op woensdag 20 januari 2010 13:59 schreef Chinless het volgende:
[..]
Ohh succes morgen.
Wat isser met je autotje dan? Weer een deukje ?
Oeh, dat is wel lekker! Werk je dan ook écht thuis?quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:09 schreef teknomist het volgende:
Gisteren mijn interne projecten gekregen, en de komende 2 weken kan ik lekker thuiswerken.
En als mijn komende externe opdracht doorgaat, werk ik vanaf 1 februari in Tilburg.
Dat vraag ik me ook af inderdaad. Want als ik thuiswerk dan gaat het niet op een al te rap tempo, maar aan de andere kant moet je dat even wennen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:09 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oeh, dat is wel lekker! Werk je dan ook écht thuis?
Ik kan mij namelijk voorstellen dat ik geen flikker doeOf naja, dat het op een langzaam tempo gaat...
Hahaquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:15 schreef teknomist het volgende:
Ja hoor, alleen wat langzamer in de zin dat ik ook 's avonds dingen doe en dus alles wat meer verspreid.Ik word helaas wel erg afgeleid door internet, muziekinstrumenten, hond e.d.
Ja, dat dus. Straks even tanken en de auto wassen. Maar dat maakt verder niet uit, afspraken (targets) zijn afspraken en hoe je je tijd indeelt is niet zo belangrijk dan.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
HahaIk zou dan denken; "Och... ik kan nu ook wel even naar de stad / ik kan nu ook wel even een aflevering van Grey's kijken"
Oke, dat is wel tofquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:22 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ja, dat dus. Straks even tanken en de auto wassen. Maar dat maakt verder niet uit, afspraken (targets) zijn afspraken en hoe je je tijd indeelt is niet zo belangrijk dan.
Ja, ik word er immers voorbetaald. Normaliter zit ik bij een klant, maar als een opdracht afloopt zit er vaak een tijd tussen je oude en nieuwe opdracht. Aangezien ik een vast contract heb, word ik gewoon doorbetaald en kan ik natuurlijk niet gaan zitten luieren thuis. Dus een intern project, vakantiedagen opnemen of een opleiding volgen. Allemaal wel op een relaxter tempo.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oke, dat is wel tofEn ja, als het "moet" dan doe je het toch wel denk ik...
Dat is wel fijn in ieder geval! Beetje "vakantie achtig"quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:28 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ja, ik word er immers voorbetaald. Normaliter zit ik bij een klant, maar als een opdracht afloopt zit er vaak een tijd tussen je oude en nieuwe opdracht. Aangezien ik een vast contract heb, word ik gewoon doorbetaald en kan ik natuurlijk niet gaan zitten luieren thuis. Dus een intern project, vakantiedagen opnemen of een opleiding volgen. Allemaal wel op een relaxter tempo.
Zes weken? Doe maar luxe meneer!quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:30 schreef teknomist het volgende:
Ja, net 6 weken vakantie gehad.Maar hopelijk wordt het een leuke opdracht in Tilburg.
Dat lijkt veel op datgene waar ik ook mee zit. Contracten bij klanten etc van de ene naar de ander en soms doorbetaald thuis zitten.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:28 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ja, ik word er immers voorbetaald. Normaliter zit ik bij een klant, maar als een opdracht afloopt zit er vaak een tijd tussen je oude en nieuwe opdracht. Aangezien ik een vast contract heb, word ik gewoon doorbetaald en kan ik natuurlijk niet gaan zitten luieren thuis. Dus een intern project, vakantiedagen opnemen of een opleiding volgen. Allemaal wel op een relaxter tempo.
Wel veel overuren in 2009 natuurlijk gedraaid.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zes weken? Doe maar luxe meneer!
Detacheringswerk.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:31 schreef Chinless het volgende:
[..]
Dat lijkt veel op datgene waar ik ook mee zit. Contracten bij klanten etc van de ene naar de ander en soms doorbetaald thuis zitten.
Juist... zit jij ook in de IT of?quote:
Check anders mijn homepage even.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:42 schreef Chinless het volgende:
Het is blijkbaar vandaag moederdag....http://forum.fok.nl/topic/1398105/
[ link | afbeelding ]
Klik op het kado om het open te maken!
Nee, gelukkig niet.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:41 schreef Chinless het volgende:
[..]
Juist... zit jij ook in de IT of?
Dus voor al mijn kapitalen schulden, moet ik bij jou zijnquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:46 schreef teknomist het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet.Ik zit in de finance.
Nee.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:47 schreef Chinless het volgende:
[..]
Dus voor al mijn kapitalen schulden, moet ik bij jou zijn
Rot voor jequote:Op woensdag 20 januari 2010 16:38 schreef teknomist het volgende:
Er stond nog steeds een hele rij bij de wasstraat.
Dat had een goede oplossing geweestquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:47 schreef teknomist het volgende:
Ik had natuurlijk in de wasstraat kunnen plassen, het wordt toch weggespoeld.
Wat heb je het toch zwaar!quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:28 schreef teknomist het volgende:
Gezien mijn flexibele werkrooster, toch maar eens een kroeg opzoeken vanavond.
Heb dit wel gehad wanneer ik vanuit de 105 steeds de 107 moest missen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:50 schreef Ireyon het volgende:
Zijn er hier ook mensen uit Bergen die weleens met de bus naar het station gaan? Zo ja, hebben ze daar ook de dienstregeling zodanig verandert dat je zowel op de heen- als terugreis altijd je aansluiting op 1 minuut zal missen?
Zaterdag ben ik in Steenbergen geweest, er stond inderdaad een hele rij.quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:38 schreef teknomist het volgende:
Er stond nog steeds een hele rij bij de wasstraat.
Hehe, succesquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:31 schreef teknomist het volgende:
Inderdaad, ik ga nu gewoon alle werkdruk en beslommeringen wegdrinken.
Dat werkt alleen voor vrouwen hèquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:06 schreef Stali het volgende:
Gewoon vriendelijk lachen dan doen ze het wel.
Toen R'daal open lag heb ik vaak mijn aansluiten met de trein gemistquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:36 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Dat werkt alleen voor vrouwen hè
Maar 'k ben niet de enige die er last van heeft, zo te lezen
Wat krijg je gratis? De helft van een wasbeurt?quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:29 schreef Chinless het volgende:
Als je nu wast bij tankstation de meeuw...dan krijg je de helft gratis.
Ja. 50% is gratis. Mag jezelf kiezen of je links, rechts, boven, onder, voor of achter gratis wil.quote:Op donderdag 21 januari 2010 00:06 schreef TjetMaster het volgende:
[..]
Wat krijg je gratis? De helft van een wasbeurt?
bronquote:bREDA - Toeristen en recreanten hebben in 2008 bijna 1,5 miljard euro uitgegeven in West-Brabant. Dat blijkt uit een onderzoek van de Bredase hogeschool NHTV dat donderdag 21 januari gepresenteerd werd.
In de zomer van 2008 hebben negentien gemeenten in West-Brabant en Tholen in de Strategische Agenda West-Brabant vastgesteld dat het toerisme in de regio bevorderd moest worden. Donderdag 21 januari, bijna anderhalf jaar na het creëren van de doelstellingen, wordt daarom aan de hand van onderzoeksresultaten gekeken hoe het toerisme in de regio zich heeft ontwikkeld.
Uit dit onderzoek blijkt dat toeristen in 2008 ongeveer 600 miljoen euro hebben uitbesteed in de West-Brabantse filiaalhandel. Ook de horeca stond met meer dan 400 miljoen garant voor een groot deel van de totale opbrengst. Entreekosten (parkeerplaatsen, fietsverhuur) brachten iets minder geld in het laatje en staan met ongeveer 200 miljoen euro op een derde plek.
Vakantie
Zowel Nederlandse en buitenlandse toeristen brachten ongeveer 3 miljoen vakantieovernachtingen door in de regio, met name in vakantiewoningen of op campings. Als daguitje was West-Brabant daarentegen ook populair, aangezien in 2008 bijna 64 miljoen uitstapjes werden ondernomen. Vooral ‘funshoppen’ was een veel ondernomen activiteit, hoewel de vakantiedagen vaak ook wandelend of fietsend doorgebracht.
Het vaargebied van West-Brabant boert eveneens goed. Per passerende boot werd er gemiddeld 112 euro uitgegeven en uit enquêteonderzoek blijkt dat deze passanten het vaargebied met een 7.3 beoordelen. Wel geven zij aan dat er ruimte is verbetering. Zo pleiten zij voor meer aanlegplaatsen in het buitengebied en een toename van activiteiten in de havens.
Van mij mag je! Heel aardigquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:11 schreef Guard het volgende:
Dit topic staat nog in MyAT n.a.v. het bezoekje van Chewie aan ons Tilburg topic, dus kan ik maar net zo goed nog iets bijdragen he?
Tis maar wat je "fun" vindt...quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:15 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Allemaal aan Rosada te danken natuurlijk![]()
[ afbeelding ]
Wat een schattige kleine smileyquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:15 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Allemaal aan Rosada te danken natuurlijk![]()
[ afbeelding ]
Ben pas twee keer bij Rosada geweest, beide keren doordeweekse dag, zo rond een uur of 10.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:25 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Al die zestienjarige meisjes die er rondlopen?
Er is inderdaad geen kip daarquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:38 schreef Guard het volgende:
[..]
Ben pas twee keer bij Rosada geweest, beide keren doordeweekse dag, zo rond een uur of 10.
Lekker rustig
Geen tienermeisjes dus...
Waar woon je nu?quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:24 schreef defamai het volgende:
Ok, ik woon er al een jaar of 6 niet meer, maar ik kwam oorspronkelijk uit Wouw. Altijd in Bergen op school gezeten (Juvenaat) en nog steeds ligt mijn basis wel daar. En met de vastenavend ben ik natuurlijk nog steeds in Bergen te vinden.
Nu zag ik ineens dat teknomist ook uit Bergen komt, dan moet ik je wel kennen.
Verder trouwens ook mensen die wel eens in de Vonk komen? Dan ken je mij sowieso namelijk.
Ik ben nu aan het verhuizen, ga samenwonen in Hilversum. Ik moest een soort middenweg vinden, aangezien mijn vriendin uit Friesland komt, ik dus uit Brabant, en we ook nog enigszins in de buurt van de Randstad wilden zitten.quote:
Bergen op Zoom is nog best groot he?quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:24 schreef defamai het volgende:
Ok, ik woon er al een jaar of 6 niet meer, maar ik kwam oorspronkelijk uit Wouw. Altijd in Bergen op school gezeten (Juvenaat) en nog steeds ligt mijn basis wel daar. En met de vastenavend ben ik natuurlijk nog steeds in Bergen te vinden.
Nu zag ik ineens dat teknomist ook uit Bergen komt, dan moet ik je wel kennen.
Verder trouwens ook mensen die wel eens in de Vonk komen? Dan ken je mij sowieso namelijk.
Oeh, dan moet je inderdaad wel een middenweg kiezen, haha.quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:16 schreef defamai het volgende:
[..]
Ik ben nu aan het verhuizen, ga samenwonen in Hilversum. Ik moest een soort middenweg vinden, aangezien mijn vriendin uit Friesland komt, ik dus uit Brabant, en we ook nog enigszins in de buurt van de Randstad wilden zitten.
Ja, maar toch, aangezien je ook muziek maakt en dergelijke, en ik wel nogal bekend ben in de muziekwereld.quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:54 schreef teknomist het volgende:
[..]
Bergen op Zoom is nog best groot he?![]()
En de Vonk? Je bedoelt de oude soiree wat nu een krakershol is geworden?
Ik doe heel veel verschillend werk onder verschillende namen. Ludwig von Breakhoven, Sterc, VinylPusher, 3nTwinTek.quote:
ja de vonk is gekraakt en nu hebben ze er een disco van gemaakt, waar eigenlijk alleen die krakerts komenquote:Op donderdag 21 januari 2010 19:54 schreef teknomist het volgende:
[..]
Bergen op Zoom is nog best groot he?![]()
En de Vonk? Je bedoelt de oude soiree wat nu een krakershol is geworden?
Nou, eigenlijk niet, heel veel van de mensen die vroeger naar het CKB gingen, komen nu in de Vonk, omdat er daar gewoon gerookt kan worden etc.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:40 schreef RaakKinderCola het volgende:
[..]
ja de vonk is gekraakt en nu hebben ze er een disco van gemaakt, waar eigenlijk alleen die krakerts komen
Dat zegt me niks. Ik ken wel wat DJ's uit Bergen op Zoom als mijn naamgenoot en XS.quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:28 schreef defamai het volgende:
[..]
Ik doe heel veel verschillend werk onder verschillende namen. Ludwig von Breakhoven, Sterc, VinylPusher, 3nTwinTek.
ja ik ben er een keer geweest toen ze het pas hadden ingericht.quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:03 schreef defamai het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk niet, heel veel van de mensen die vroeger naar het CKB gingen, komen nu in de Vonk, omdat er daar gewoon gerookt kan worden etc.
Oh, ik kom wel vaak mensen van het CKB tegen in de Tuymelaar, waar ook gerookt mag worden.quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:03 schreef defamai het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk niet, heel veel van de mensen die vroeger naar het CKB gingen, komen nu in de Vonk, omdat er daar gewoon gerookt kan worden etc.
overal roken ze nu gewoon in cafés in BoZ hoorquote:Op donderdag 21 januari 2010 23:08 schreef teknomist het volgende:
[..]
Oh, ik kom wel vaak mensen van het CKB tegen in de Tuymelaar, waar ook gerookt mag worden.
Duh.quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:09 schreef RaakKinderCola het volgende:
[..]
overal roken ze nu gewoon in cafés in BoZ hoor
behalve in de brave cafeetjes zoals de teerkamer ofzo
Sssshhhhtttt.quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:09 schreef RaakKinderCola het volgende:
[..]
overal roken ze nu gewoon in cafés in BoZ hoor
behalve in de brave cafeetjes zoals de teerkamer ofzo
hehe, de ierse is gewoon het gezelligst, zeker als er live muziek isquote:Op donderdag 21 januari 2010 23:10 schreef teknomist het volgende:
[..]
Duh.Ik was gisteren nog in het Zwijnshoofd; ik was verbaasd dat je daar niet mocht roken.
Ja, daar kom ik ook nog wel regelmatig, Die Twee ben ik ook nog wel eens te vinden.quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:12 schreef RaakKinderCola het volgende:
[..]
hehe, de ierse is gewoon het gezelligst, zeker als er live muziek isEn dan een lekker pint Murphy's erbij
Ik ben een vaste klant daar. Maar op woensdagavond is het quiz-avond en daar houd ik niet van.quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:12 schreef RaakKinderCola het volgende:
[..]
hehe, de ierse is gewoon het gezelligst, zeker als er live muziek isEn dan een lekker pint Murphy's erbij
Als rasechte Bergenaar ben ik daar nog nooit naar toe geweest.quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:40 schreef defamai het volgende:
Gaan jullie ook nog naar de stoelemat zelf? Ik ga eigenlijk elk jaar wel, omdat ik het ook wel leuk vind om het liedje te kennen vanaf het begin.
quote:
Dan ben je vrij uniek volgens mijquote:Op donderdag 21 januari 2010 23:48 schreef teknomist het volgende:
[..]
Als rasechte Bergenaar ben ik daar nog nooit naar toe geweest.
Ja, terwijl ik wel naar de Geit ga en al het andere.quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dan ben je vrij uniek volgens mij
Dat is ansich weer wel een top idee, maar dan moeten ze het wel gebruiken voor evenementen en geen rommelmarktenquote:BERGEN OP ZOOM - Nu de Zuidwesthallen in Roosendaal niet meer bestaan, ziet Zeebra Tours het als een gat in de markt: een grote hal voor evenementen.
Eigenaar Joop Vreugdenhil wil daarvoor twee grote loodsen op zijn bedrijfsterrein langs de A58 ombouwen. Hij mikt voor 'Plan Molenbeek' op vakbeurzen, tentoonstellingen en markten, zo heeft hij het college van burgemeester en wethouders en de raadsfracties deze week laten weten. " Voor dit soort evenementen moet je nu naar Breda of Goes. In de regio hebben we geen grote hal meer en daar willen wij op inspelen", aldus Vreugdenhil.
Zeebra Tours, gevestigd aan de Klein Molenbeekseweg pal langs de snelweg, is een bedrijf met twintig bussen, dat in de plannen gewoon blijft bestaan. "Ons terrein is erg groot. We gebruiken maar een klein deel, dus ruimte zat."
De twee grote loodsen, ooit in gebruik bij De Graauw Transport, worden nu onderverhuurd. De plannen van Zeebra-Tours bestaan verder uit de aanleg van een groot parkeerterrein, speeltuin en uitkijktoren. Volgens Vreugdenhil is het plan mogelijk nu de gemeente afziet van woningbouw op een deel van het terrein van Zeebra Tours.
Dat komt er.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:55 schreef Tokus het volgende:
ze moeten ook eens een klein concertzaaltje in BoZ hebben. Dat podiumpje van CKB Underground (de BoHo?) stelt niks voor en qua optredens is er al helemaal niks. Het dichtstbijzijnde waar regelmatig bandjes komen (en dan bedoel ik niet lokale bandjes in een of ander kroegje) is de Mezz in Breda, of je moet naar Antwerpen of Dordrecht.
En de stoelenmat dan?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:17 schreef Tokus het volgende:
ah, mooi.
dan moet ik 's met hem praten over de metalprogrammering
Stoelemat is misschien weer te groot.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:30 schreef Chinless het volgende:
[..]
En de stoelenmat dan?
Nu moet ik wel toegeven dat ik amper in het centrum kom, maar daar kan je toch ook terecht?
zoals teknomist al zegt: dat is te groot, en van wat ik begrepen heb, ook stervens duur. Die zaal kun je geloof ik huren, en dan er wat in organiseren. Nee, dat wil je niet, een dedicated poppodium voor een paar honderd man is een stuk beter. Als dat nieuwe iets van 600 man kan behuizen wordt het wel aan de grote kant (vooral in het begin). Dat is ongeveer gelijk aan de Mezz in Breda, en daar loopt volgens mij toch heel wat meer potentieel publiek.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:30 schreef Chinless het volgende:
[..]
En de stoelenmat dan?
Nu moet ik wel toegeven dat ik amper in het centrum kom, maar daar kan je toch ook terecht?
Ik hoorde onlangs van een paar maten dat de sfeer in de Mezz niet meer is wat het geweest is. Voor mezelf is het alweer lang geleden dat ik er ben geweest, maar vond het altijd wel leuk daar.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:55 schreef Tokus het volgende:
ze moeten ook eens een klein concertzaaltje in BoZ hebben. Dat podiumpje van CKB Underground (de BoHo?) stelt niks voor en qua optredens is er al helemaal niks. Het dichtstbijzijnde waar regelmatig bandjes komen (en dan bedoel ik niet lokale bandjes in een of ander kroegje) is de Mezz in Breda, of je moet naar Antwerpen of Dordrecht.
Vergeet niet dat het poppodium in Bergen op Zoom ook mensen vanuit Zeeland kan bedienen.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:01 schreef Tokus het volgende:
[..]
zoals teknomist al zegt: dat is te groot, en van wat ik begrepen heb, ook stervens duur. Die zaal kun je geloof ik huren, en dan er wat in organiseren. Nee, dat wil je niet, een dedicated poppodium voor een paar honderd man is een stuk beter. Als dat nieuwe iets van 600 man kan behuizen wordt het wel aan de grote kant (vooral in het begin). Dat is ongeveer gelijk aan de Mezz in Breda, en daar loopt volgens mij toch heel wat meer potentieel publiek.
ja, maar Breda en omliggende dorpen is een heeeel stuk groter dan BoZ + Zeeland.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:11 schreef teknomist het volgende:
[..]
Vergeet niet dat het poppodium in Bergen op Zoom ook mensen vanuit Zeeland kan bedienen.
Kwa oppervlakte of bevolkingsdichtheidquote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:15 schreef Tokus het volgende:
[..]
ja, maar Breda en omliggende dorpen is een heeeel stuk groter dan BoZ + Zeeland.
het ging over potentieel publiek, dus dan gaat het over aantallen inwoners.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:22 schreef Chinless het volgende:
[..]
Kwa oppervlakte of bevolkingsdichtheid. Vergeet niet dat zeeland nog hoop water heeft
Hey schoonheidquote:
I knowquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:34 schreef Tokus het volgende:
[..]
het ging over potentieel publiek, dus dan gaat het over aantallen inwoners.
Dat, en de Stoelemat heeft totaal geen sfeer, noch acoustiek.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:01 schreef Tokus het volgende:
[..]
zoals teknomist al zegt: dat is te groot, en van wat ik begrepen heb, ook stervens duur. Die zaal kun je geloof ik huren, en dan er wat in organiseren. Nee, dat wil je niet, een dedicated poppodium voor een paar honderd man is een stuk beter. Als dat nieuwe iets van 600 man kan behuizen wordt het wel aan de grote kant (vooral in het begin). Dat is ongeveer gelijk aan de Mezz in Breda, en daar loopt volgens mij toch heel wat meer potentieel publiek.
Hahaquote:
Gaan jullie ook naar ut jaorlukse Wjeeldrechtse Prinsenbal in Kefee de Boulevard?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:00 schreef Stali het volgende:
Zijn er meer die nog op gang moeten komen...
Hier kwam net een muziekkarretje voorbij en de bestuurder leunde op een arm en zat heel verveeld voor zich uit te staren..
Nee.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:11 schreef teknomist het volgende:
[..]
Gaan jullie ook naar ut jaorlukse Wjeeldrechtse Prinsenbal in Kefee de Boulevard?
Waar kom jij dan vandaan?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:10 schreef Gutz het volgende:
Volgens mij vroeg er iemand iets over Carnaval, niet over Vastenavond met een gordijn over je harses door bergen rondlopen.
Krabben![]()
Tullepetaone!
Ja, vanaf 21:00 ben ik al in de stad. Helaas morgen niet, want ik heb maandagochtend gelijk een belangrijk gesprek bij een potentiële klant. Gelijk ook met allemaal (oude) vrienden afgesproken; dus wordt zeker heel gezellig.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:05 schreef Stali het volgende:!
Er werden hier meteen koppen getrokken. *grijns*.
Ga je het vanavond meteen al vieren?
Mwah, eerder andersom denk ik. Maar ik vind die rivaliteit wel ludiek, maar het slaat nergens op.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:21 schreef Stali het volgende:
Roosendaal lees ik op d'n Tullepetaonesaait
Zeg, wat is dat toch voor geouwehoer tussen Roosendalers en Bergernaren?
Ik heb door dit topic toch de indruk gekregen dat het zeer voornamelijk bij de Roosendalers zit.
Nah, het is volgens mij vanuit Bergen ergerquote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:21 schreef Stali het volgende:
Ik heb door dit topic toch de indruk gekregen dat het zeer voornamelijk bij de Roosendalers zit.
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:14 schreef Gutz het volgende:
[..]
Nah, het is volgens mij vanuit Bergen ergerBergenaren zijn ontzettend chauvinistisch (persoonlijke ervaring) Aangezien er ten westen van Bergen vrijwel niks gebeurt, en ten Noorden alleen Steenbergen is, werd er al snel naar Roosendaal gekeken. Het is eigenlijk voornamelijk om en rond carnaval gewoon leuk om de draak met elkaar te steken.
Wat, wie ik? Ik ga pas vrij nemen met het echte vastenavendweekend.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:51 schreef Stali het volgende:
Toch geen vrij genomen?
Wens je (jullie) in ieder geval veel plezier toe!
En, zat geweest?quote:Op zondag 24 januari 2010 13:45 schreef teknomist het volgende:
Het was erg gezellig, en ook best wel druk.
Welkom terugquote:Op zondag 24 januari 2010 01:44 schreef automatic_ het volgende:
Zo, ik ben weer terug in het Brabantse land!
Dat komt omdat Roosendaal in alles net een tikje minder is dan Bergen, en ik kan het weten, aangezien ik dus jaren in Wouw heb gewoond, en in beide steden vaak genoeg ben geweest.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:21 schreef Stali het volgende:
Ik ben echt import ook he.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:22 schreef teknomist het volgende:
[..]
Wat, wie ik? Ik ga pas vrij nemen met het echte vastenavendweekend.
Ik zeg niks he. Ga gewoon het gekibbel tussen Roosendalers en Bergenaren aanschouwen en het niet meer zo serieus nemen.quote:Op maandag 25 januari 2010 00:39 schreef defamai het volgende:
[..]
Dat komt omdat Roosendaal in alles net een tikje minder is dan Bergen, en ik kan het weten, aangezien ik dus jaren in Wouw heb gewoond, en in beide steden vaak genoeg ben geweest.
quote:
In principe kun je vanaf nu hier in Bergen op Zoom vrijdag, zaterdag en zondag carnaval vieren. Daarnaast zijn er doordeweeks ook nog bals en andere activiteiten zoals Wagetjes kijke. Dus vervelen hoef je je niet.quote:Op maandag 25 januari 2010 00:46 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik ben echt import ook he..
Vond het al raar dat Carnaval volgens de agenda in de gazet van Wjeeldrecht bijna vier weken in beslag neemt i.p.v. vier dagen..
Overigens vind ik het wel heel tof dat er van kinderen tot bejaarden en de zieken in de Lievensberg gedacht wordt..
Ik mag zo ook naar Tilburg voor college danquote:Op maandag 25 januari 2010 10:50 schreef teknomist het volgende:
Goedemorgen! Op naar Tilburg voor een oriënterend gesprek.
Hoe staat het eigenlijk met de krab die op jullie gemeentehuis tevoorschijn kwam?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:14 schreef Gutz het volgende:
[..]
Nah, het is volgens mij vanuit Bergen ergerBergenaren zijn ontzettend chauvinistisch (persoonlijke ervaring) Aangezien er ten westen van Bergen vrijwel niks gebeurt, en ten Noorden alleen Steenbergen is, werd er al snel naar Roosendaal gekeken. Het is eigenlijk voornamelijk om en rond carnaval gewoon leuk om de draak met elkaar te steken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |