Van mij mag je! Heel aardigquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:11 schreef Guard het volgende:
Dit topic staat nog in MyAT n.a.v. het bezoekje van Chewie aan ons Tilburg topic, dus kan ik maar net zo goed nog iets bijdragen he?
Tis maar wat je "fun" vindt...quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:15 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Allemaal aan Rosada te danken natuurlijk![]()
[ afbeelding ]
Wat een schattige kleine smileyquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:15 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Allemaal aan Rosada te danken natuurlijk![]()
[ afbeelding ]
Ben pas twee keer bij Rosada geweest, beide keren doordeweekse dag, zo rond een uur of 10.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:25 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Al die zestienjarige meisjes die er rondlopen?
Er is inderdaad geen kip daarquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:38 schreef Guard het volgende:
[..]
Ben pas twee keer bij Rosada geweest, beide keren doordeweekse dag, zo rond een uur of 10.
Lekker rustig
Geen tienermeisjes dus...
Waar woon je nu?quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:24 schreef defamai het volgende:
Ok, ik woon er al een jaar of 6 niet meer, maar ik kwam oorspronkelijk uit Wouw. Altijd in Bergen op school gezeten (Juvenaat) en nog steeds ligt mijn basis wel daar. En met de vastenavend ben ik natuurlijk nog steeds in Bergen te vinden.
Nu zag ik ineens dat teknomist ook uit Bergen komt, dan moet ik je wel kennen.
Verder trouwens ook mensen die wel eens in de Vonk komen? Dan ken je mij sowieso namelijk.
Ik ben nu aan het verhuizen, ga samenwonen in Hilversum. Ik moest een soort middenweg vinden, aangezien mijn vriendin uit Friesland komt, ik dus uit Brabant, en we ook nog enigszins in de buurt van de Randstad wilden zitten.quote:
Bergen op Zoom is nog best groot he?quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:24 schreef defamai het volgende:
Ok, ik woon er al een jaar of 6 niet meer, maar ik kwam oorspronkelijk uit Wouw. Altijd in Bergen op school gezeten (Juvenaat) en nog steeds ligt mijn basis wel daar. En met de vastenavend ben ik natuurlijk nog steeds in Bergen te vinden.
Nu zag ik ineens dat teknomist ook uit Bergen komt, dan moet ik je wel kennen.
Verder trouwens ook mensen die wel eens in de Vonk komen? Dan ken je mij sowieso namelijk.
Oeh, dan moet je inderdaad wel een middenweg kiezen, haha.quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:16 schreef defamai het volgende:
[..]
Ik ben nu aan het verhuizen, ga samenwonen in Hilversum. Ik moest een soort middenweg vinden, aangezien mijn vriendin uit Friesland komt, ik dus uit Brabant, en we ook nog enigszins in de buurt van de Randstad wilden zitten.
Ja, maar toch, aangezien je ook muziek maakt en dergelijke, en ik wel nogal bekend ben in de muziekwereld.quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:54 schreef teknomist het volgende:
[..]
Bergen op Zoom is nog best groot he?![]()
En de Vonk? Je bedoelt de oude soiree wat nu een krakershol is geworden?
Ik doe heel veel verschillend werk onder verschillende namen. Ludwig von Breakhoven, Sterc, VinylPusher, 3nTwinTek.quote:
ja de vonk is gekraakt en nu hebben ze er een disco van gemaakt, waar eigenlijk alleen die krakerts komenquote:Op donderdag 21 januari 2010 19:54 schreef teknomist het volgende:
[..]
Bergen op Zoom is nog best groot he?![]()
En de Vonk? Je bedoelt de oude soiree wat nu een krakershol is geworden?
Nou, eigenlijk niet, heel veel van de mensen die vroeger naar het CKB gingen, komen nu in de Vonk, omdat er daar gewoon gerookt kan worden etc.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:40 schreef RaakKinderCola het volgende:
[..]
ja de vonk is gekraakt en nu hebben ze er een disco van gemaakt, waar eigenlijk alleen die krakerts komen
Dat zegt me niks. Ik ken wel wat DJ's uit Bergen op Zoom als mijn naamgenoot en XS.quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:28 schreef defamai het volgende:
[..]
Ik doe heel veel verschillend werk onder verschillende namen. Ludwig von Breakhoven, Sterc, VinylPusher, 3nTwinTek.
ja ik ben er een keer geweest toen ze het pas hadden ingericht.quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:03 schreef defamai het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk niet, heel veel van de mensen die vroeger naar het CKB gingen, komen nu in de Vonk, omdat er daar gewoon gerookt kan worden etc.
Oh, ik kom wel vaak mensen van het CKB tegen in de Tuymelaar, waar ook gerookt mag worden.quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:03 schreef defamai het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk niet, heel veel van de mensen die vroeger naar het CKB gingen, komen nu in de Vonk, omdat er daar gewoon gerookt kan worden etc.
overal roken ze nu gewoon in cafés in BoZ hoorquote:Op donderdag 21 januari 2010 23:08 schreef teknomist het volgende:
[..]
Oh, ik kom wel vaak mensen van het CKB tegen in de Tuymelaar, waar ook gerookt mag worden.
Duh.quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:09 schreef RaakKinderCola het volgende:
[..]
overal roken ze nu gewoon in cafés in BoZ hoor
behalve in de brave cafeetjes zoals de teerkamer ofzo
Sssshhhhtttt.quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:09 schreef RaakKinderCola het volgende:
[..]
overal roken ze nu gewoon in cafés in BoZ hoor
behalve in de brave cafeetjes zoals de teerkamer ofzo
hehe, de ierse is gewoon het gezelligst, zeker als er live muziek isquote:Op donderdag 21 januari 2010 23:10 schreef teknomist het volgende:
[..]
Duh.Ik was gisteren nog in het Zwijnshoofd; ik was verbaasd dat je daar niet mocht roken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |