ja, maar Breda en omliggende dorpen is een heeeel stuk groter dan BoZ + Zeeland.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:11 schreef teknomist het volgende:
[..]
Vergeet niet dat het poppodium in Bergen op Zoom ook mensen vanuit Zeeland kan bedienen.
Kwa oppervlakte of bevolkingsdichtheidquote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:15 schreef Tokus het volgende:
[..]
ja, maar Breda en omliggende dorpen is een heeeel stuk groter dan BoZ + Zeeland.
het ging over potentieel publiek, dus dan gaat het over aantallen inwoners.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:22 schreef Chinless het volgende:
[..]
Kwa oppervlakte of bevolkingsdichtheid. Vergeet niet dat zeeland nog hoop water heeft
Hey schoonheidquote:
I knowquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:34 schreef Tokus het volgende:
[..]
het ging over potentieel publiek, dus dan gaat het over aantallen inwoners.
Dat, en de Stoelemat heeft totaal geen sfeer, noch acoustiek.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:01 schreef Tokus het volgende:
[..]
zoals teknomist al zegt: dat is te groot, en van wat ik begrepen heb, ook stervens duur. Die zaal kun je geloof ik huren, en dan er wat in organiseren. Nee, dat wil je niet, een dedicated poppodium voor een paar honderd man is een stuk beter. Als dat nieuwe iets van 600 man kan behuizen wordt het wel aan de grote kant (vooral in het begin). Dat is ongeveer gelijk aan de Mezz in Breda, en daar loopt volgens mij toch heel wat meer potentieel publiek.
Hahaquote:
Gaan jullie ook naar ut jaorlukse Wjeeldrechtse Prinsenbal in Kefee de Boulevard?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:00 schreef Stali het volgende:
Zijn er meer die nog op gang moeten komen...
Hier kwam net een muziekkarretje voorbij en de bestuurder leunde op een arm en zat heel verveeld voor zich uit te staren..
Nee.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:11 schreef teknomist het volgende:
[..]
Gaan jullie ook naar ut jaorlukse Wjeeldrechtse Prinsenbal in Kefee de Boulevard?
Waar kom jij dan vandaan?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:10 schreef Gutz het volgende:
Volgens mij vroeg er iemand iets over Carnaval, niet over Vastenavond met een gordijn over je harses door bergen rondlopen.
Krabben![]()
Tullepetaone!
Ja, vanaf 21:00 ben ik al in de stad. Helaas morgen niet, want ik heb maandagochtend gelijk een belangrijk gesprek bij een potentiële klant. Gelijk ook met allemaal (oude) vrienden afgesproken; dus wordt zeker heel gezellig.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:05 schreef Stali het volgende:!
Er werden hier meteen koppen getrokken. *grijns*.
Ga je het vanavond meteen al vieren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |