abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77122423
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 23:12 schreef RaakKinderCola het volgende:

[..]

hehe, de ierse is gewoon het gezelligst, zeker als er live muziek is En dan een lekker pint Murphy's erbij
Ja, daar kom ik ook nog wel regelmatig, Die Twee ben ik ook nog wel eens te vinden.
Als stemmen zin had, was het al lang verboden.
Geloof niets, denk zelf.
  donderdag 21 januari 2010 @ 23:21:03 #227
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_77122654
Hallo!
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_77122956
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 23:12 schreef RaakKinderCola het volgende:

[..]

hehe, de ierse is gewoon het gezelligst, zeker als er live muziek is En dan een lekker pint Murphy's erbij
Ik ben een vaste klant daar. Maar op woensdagavond is het quiz-avond en daar houd ik niet van.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_77122993
Je kunt mij meestal vinden bij de Tuymelaar, Ierse Pub of de Markies.

Soms Oosterwaal of het Klokhuis.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_77123186
Wel grappig, mijn vader ontwerpt A-wagens met de vastenavend en hij wilde iemand persifleren door te boetseren en op de wagen te zetten. Het ging om die ontwerper van het Glazen Huis, dat lelijke onding. Maar ja, dan heeft hij wel een foto nodig van die persoon om hem na te maken voor de wagen. En nergens op internet was een foto van deze ontwerper (Weijts) te vinden.

Dus ik zat toevallig gisteren in het Zwijnshoofd (ik kom daar buiten de carnaval echt nooit) en toevallig was daar een bijeenkomst van Vereniging Binnenstad en stiekem heb ik een foto kunnen maken voor de wagen.
  donderdag 21 januari 2010 @ 23:34:53 #231
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_77123388
Haha, goed gedaan dan
pi_77123616
Gaan jullie ook nog naar de stoelemat zelf? Ik ga eigenlijk elk jaar wel, omdat ik het ook wel leuk vind om het liedje te kennen vanaf het begin.
Als stemmen zin had, was het al lang verboden.
Geloof niets, denk zelf.
pi_77123817
Roosendaler meldt zich!
  donderdag 21 januari 2010 @ 23:46:36 #234
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_77123832
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 23:46 schreef Gutz het volgende:
Roosendaler meldt zich!
Hallo!
pi_77123907
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 23:40 schreef defamai het volgende:
Gaan jullie ook nog naar de stoelemat zelf? Ik ga eigenlijk elk jaar wel, omdat ik het ook wel leuk vind om het liedje te kennen vanaf het begin.
Als rasechte Bergenaar ben ik daar nog nooit naar toe geweest.
pi_77123916
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 23:46 schreef Gutz het volgende:
Roosendaler meldt zich!
  donderdag 21 januari 2010 @ 23:48:55 #237
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_77123936
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 23:48 schreef teknomist het volgende:

[..]

Als rasechte Bergenaar ben ik daar nog nooit naar toe geweest.
Dan ben je vrij uniek volgens mij
pi_77124016
Ik had trouwens - dankzij Loedertje - gisteren een discussie waarom Bergenaren nooit zo uitbundig en "horizontaal" carnaval vieren. We kwamen tot de conclusie dat dit maken heeft met de Zeeuwse invloed op het Bergse carnaval. De visserij is van oudsher wat deemoediger en somberder qua karakter en cultuur. Dit had naar ons inzicht het gevolg dat de carnaval in Bergen op Zoom wat rustiger is.
pi_77124049
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 23:48 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Dan ben je vrij uniek volgens mij
Ja, terwijl ik wel naar de Geit ga en al het andere. Maar de Stoelemat trekt me niet zo, veel te druk en dat liedje leer ik toch wel. Dan sta liever te kletsen in een cafe waar het nog wat rustiger is.
pi_77124599
Ik heb op verzoek nog 2 mensen geadd aan de google afbeelding.
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_77131682
Nog 1 dagje en het is weer weekend
pi_77131795
Grote hal voor evenementen langs A58
quote:
BERGEN OP ZOOM - Nu de Zuidwesthallen in Roosendaal niet meer bestaan, ziet Zeebra Tours het als een gat in de markt: een grote hal voor evenementen.

Eigenaar Joop Vreugdenhil wil daarvoor twee grote loodsen op zijn bedrijfsterrein langs de A58 ombouwen. Hij mikt voor 'Plan Molenbeek' op vakbeurzen, tentoonstellingen en markten, zo heeft hij het college van burgemeester en wethouders en de raadsfracties deze week laten weten. " Voor dit soort evenementen moet je nu naar Breda of Goes. In de regio hebben we geen grote hal meer en daar willen wij op inspelen", aldus Vreugdenhil.

Zeebra Tours, gevestigd aan de Klein Molenbeekseweg pal langs de snelweg, is een bedrijf met twintig bussen, dat in de plannen gewoon blijft bestaan. "Ons terrein is erg groot. We gebruiken maar een klein deel, dus ruimte zat."

De twee grote loodsen, ooit in gebruik bij De Graauw Transport, worden nu onderverhuurd. De plannen van Zeebra-Tours bestaan verder uit de aanleg van een groot parkeerterrein, speeltuin en uitkijktoren. Volgens Vreugdenhil is het plan mogelijk nu de gemeente afziet van woningbouw op een deel van het terrein van Zeebra Tours.
Dat is ansich weer wel een top idee, maar dan moeten ze het wel gebruiken voor evenementen en geen rommelmarkten
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 22 januari 2010 @ 10:55:40 #243
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_77132603
ze moeten ook eens een klein concertzaaltje in BoZ hebben. Dat podiumpje van CKB Underground (de BoHo?) stelt niks voor en qua optredens is er al helemaal niks. Het dichtstbijzijnde waar regelmatig bandjes komen (en dan bedoel ik niet lokale bandjes in een of ander kroegje) is de Mezz in Breda, of je moet naar Antwerpen of Dordrecht.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_77133092
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 10:55 schreef Tokus het volgende:
ze moeten ook eens een klein concertzaaltje in BoZ hebben. Dat podiumpje van CKB Underground (de BoHo?) stelt niks voor en qua optredens is er al helemaal niks. Het dichtstbijzijnde waar regelmatig bandjes komen (en dan bedoel ik niet lokale bandjes in een of ander kroegje) is de Mezz in Breda, of je moet naar Antwerpen of Dordrecht.
Dat komt er.

http://www.bndestem.nl/re(...)-van-t-poppodium.ece
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 22 januari 2010 @ 11:17:20 #245
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_77133311
ah, mooi.
dan moet ik 's met hem praten over de metalprogrammering
pi_77133741
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 11:17 schreef Tokus het volgende:
ah, mooi.
dan moet ik 's met hem praten over de metalprogrammering
En de stoelenmat dan?
Nu moet ik wel toegeven dat ik amper in het centrum kom, maar daar kan je toch ook terecht?
pi_77133983
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 11:30 schreef Chinless het volgende:

[..]

En de stoelenmat dan?
Nu moet ik wel toegeven dat ik amper in het centrum kom, maar daar kan je toch ook terecht?
Stoelemat is misschien weer te groot.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 22 januari 2010 @ 12:01:13 #248
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_77134764
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 11:30 schreef Chinless het volgende:

[..]

En de stoelenmat dan?
zoals teknomist al zegt: dat is te groot, en van wat ik begrepen heb, ook stervens duur. Die zaal kun je geloof ik huren, en dan er wat in organiseren. Nee, dat wil je niet, een dedicated poppodium voor een paar honderd man is een stuk beter. Als dat nieuwe iets van 600 man kan behuizen wordt het wel aan de grote kant (vooral in het begin). Dat is ongeveer gelijk aan de Mezz in Breda, en daar loopt volgens mij toch heel wat meer potentieel publiek.
pi_77134903
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 10:55 schreef Tokus het volgende:
Ik hoorde onlangs van een paar maten dat de sfeer in de Mezz niet meer is wat het geweest is. Voor mezelf is het alweer lang geleden dat ik er ben geweest, maar vond het altijd wel leuk daar.
pi_77135115
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 12:01 schreef Tokus het volgende:

[..]

zoals teknomist al zegt: dat is te groot, en van wat ik begrepen heb, ook stervens duur. Die zaal kun je geloof ik huren, en dan er wat in organiseren. Nee, dat wil je niet, een dedicated poppodium voor een paar honderd man is een stuk beter. Als dat nieuwe iets van 600 man kan behuizen wordt het wel aan de grote kant (vooral in het begin). Dat is ongeveer gelijk aan de Mezz in Breda, en daar loopt volgens mij toch heel wat meer potentieel publiek.
Vergeet niet dat het poppodium in Bergen op Zoom ook mensen vanuit Zeeland kan bedienen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')