Heldquote:Op maandag 18 januari 2010 09:50 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Groningen![]()
Maar ik vind Limburg en Brabant veel relaxter.
Hier is het superrrr leukquote:
Doorheen gereden, op weg naar Den Bosch enzo.quote:Op maandag 18 januari 2010 09:52 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
![]()
Ben je hier überhaupt wel eens geweest?
Haha. Ze hebben daar van die "stomme" woorden/uitdrukkingen, maar dat vinden ze ook van onsquote:Op maandag 18 januari 2010 09:52 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Held![]()
Alleen Oost-Brabant.. tja.. daar praten ze zo raar
Zachte ggggggggggggeeeeeeeee, gekke taol.quote:Op maandag 18 januari 2010 09:52 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Held![]()
Alleen Oost-Brabant.. tja.. daar praten ze zo raar
Fijne dag nogquote:Op maandag 18 januari 2010 09:54 schreef Q.E.D. het volgende:
Ok, maar ik ga weer.
Succes in Brabant.
Dus jij rijdt via Zeeland naar Den Bosch?quote:Op maandag 18 januari 2010 09:53 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Doorheen gereden, op weg naar Den Bosch enzo.
Er is dus geen reet aan, wil je zeggen?
Jaquote:
Heeft ie een hoovercraft ofzo?quote:Op maandag 18 januari 2010 09:56 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Dus jij rijdt via Zeeland naar Den Bosch?![]()
[ afbeelding ]
Nee uit België komende.quote:Op maandag 18 januari 2010 09:56 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hahaquote:Op maandag 18 januari 2010 09:56 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Weet jij wel hoe rijk die Groningers zijnquote:
Vooral hoe ze daar aanrijden gebruiken.quote:Op maandag 18 januari 2010 09:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha. Ze hebben daar van die "stomme" woorden/uitdrukkingen, maar dat vinden ze ook van ons
Juistquote:Op maandag 18 januari 2010 09:59 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Vooral hoe ze daar aanrijden gebruiken.
Ik; Jow, wat ben je laat?
Hij; Ja 'k ben net een half uur geleden aangereden.
Ik;![]()
Hij;
waarmee ze dus bedoelen dat ze zijn vertrokken![]()
Ik moet ook aan de slag...quote:Op maandag 18 januari 2010 10:02 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Ik ga ook maar eens aan de slag..
Done.quote:[meld je maar aan! (Stuur Chinless even een PM)]
Amsterdam e.o (Hoorn), Groningen, Leeuwarden...en nog een aantal plaatsen boven de rivieren. Dit is mijn allereerste woonplaats beneden de rivieren.quote:
Ik heb je PM gezien. Vanavond als ik thuis ben voeg ik je gelijk toequote:Op maandag 18 januari 2010 12:14 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Done.
Hoor ik er nu ook een beetje bij als import?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |