klotequote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:12 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Hoe gaat het met de Google-kaart?
Dat gaat over een feestje bij mij thuis haha.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:05 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Goedemorgen![]()
Wie is er nou reclame voor de meet aan het maken in Tilburg?
Goeiequote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:48 schreef Chinless het volgende:
[..]
klote.
Ik heb Windows 7 op mijn pc, en google earth flipt steeds, dus ik had het na 4x wel gezien.
Vanavond ben ik weer op die zelfde pc als dit weekend en daar staat alles nog, dus dan voeg ik de overige even toe maak ik gelijk een backup en die neem ik mee naar mijn pc. Dan gaat het hopelijk sneller.
Is die meet in Heerle?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat gaat over een feestje bij mij thuis haha.
Daar woon ik hè. haha. Komt omdat ik zei dat wij nog genoeg bier hadden en zodoende kwam dit eruit...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:59 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Is die meet in Heerle?
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:18 schreef Crazy-M het volgende:
[ Op dinsdag 19 januari 2010 09:10 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Partymeet in West-Brabant![]()
West-Brabant #3 Met Milfs ]
pfft, amateuren topic
Ik heb er nog 2 of 3 staanquote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:58 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
GoeieHopelijk melden zich nog wat West-Brabantse users vóór vanavond..
OEHH BIER !!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:01 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Daar woon ik hè. haha. Komt omdat ik zei dat wij nog genoeg bier hadden en zodoende kwam dit eruit...
quote:
Waar woont Loedertje? Ze zei alleen waar ze gewoond had..quote:
Tuinwijkquote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:12 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Waar woont Loedertje? Ze zei alleen waar ze gewoond had..
Nietquote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:54 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Ik wordt Tilburg #175 Partymeet in West-Brabant uitgepest
Je kan ook online op Google Maps een handige kaart maken hè? Dan wordt de kaartinfo online opgeslagen (of je kan ervoor kiezen om die zelf te hosten)quote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:48 schreef Chinless het volgende:
[..]
klote.
Ik heb Windows 7 op mijn pc, en google earth flipt steeds, dus ik had het na 4x wel gezien.
Vanavond ben ik weer op die zelfde pc als dit weekend en daar staat alles nog, dus dan voeg ik de overige even toe maak ik gelijk een backup en die neem ik mee naar mijn pc. Dan gaat het hopelijk sneller.
Welquote:
Dankjequote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:54 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Ik wordt
quote:
we hadden het over het breda topicquote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:19 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Dankje![]()
En nu beweert een Tilburger dat zonder hun ''inbreng'' dit topic niet loopt
Niet. Anders zouden jullie niet over Auto_ beginnenquote:
De rest snapte de opmerking van Styliste ook niet, maar ze had het echt over breda...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:26 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Niet. Anders zouden jullie niet over Auto_ beginnen
Auto_ zit ook wel eens in Breda toch ?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:26 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Niet. Anders zouden jullie niet over Auto_ beginnen
Ja daar ook al jaquote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:36 schreef Chinless het volgende:
[..]
Auto_ zit ook wel eens in Breda toch ?
hardwerkende? auto_ zei gisteren nog maar 4uur te gaan werken in de weekquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:03 schreef Ireyon het volgende:
't Is geen weekend meer hè, dan is het wat rustiger met al die hardwerkende West-Brabanders hier
'k Neem aan dat ze tussendoor ook hard aan het studeren isquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:04 schreef Chinless het volgende:
[..]
hardwerkende? auto_ zei gisteren nog maar 4uur te gaan werken in de week
Ik studeer inderdaad & ik werk ook op zaterdag ergens andersquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:04 schreef Chinless het volgende:
[..]
hardwerkende? auto_ zei gisteren nog maar 4uur te gaan werken in de week
Ik moet een PM sturen en vervolgens post je nog net niet het gehele pm-etje.quote:
Veel plezier!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:17 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Zeg mensen, ik ga er even een paar dagen tussenuitSucces met de topics en jullie zien me vanzelf wel weer verschijnen
![]()
Joost.quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:45 schreef Chinless het volgende:
Hoi.
teknomist, hoe heet jij nou eigenlijk IRL.
Ik ken bijna van iedereen zn echte naam, behalve jou![]()
Ik heb gisteren een tentamen gehaald.quote:
Aangenaam!quote:
Het is dat je wat ouder ben dan ik zelf, anders zou ik bijna roepen dat je een bekende bent.quote:
Ohh succes morgen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb gisteren een tentamen gehaald.
Morgen heb ik er weer één.
Mijn auto is morgen hopelijk klaar en anders vrijdag.
[..]
Aangenaam!
Jij kent alleen jonge mensen?quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:58 schreef Chinless het volgende:
[..]
Het is dat je wat ouder ben dan ik zelf, anders zou ik bijna roepen dat je een bekende bent.
Die staat nog bij de garage ter reparatiequote:Op woensdag 20 januari 2010 13:59 schreef Chinless het volgende:
[..]
Ohh succes morgen.
Wat isser met je autotje dan? Weer een deukje ?
Oeh, dat is wel lekker! Werk je dan ook écht thuis?quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:09 schreef teknomist het volgende:
Gisteren mijn interne projecten gekregen, en de komende 2 weken kan ik lekker thuiswerken.
En als mijn komende externe opdracht doorgaat, werk ik vanaf 1 februari in Tilburg.
Dat vraag ik me ook af inderdaad. Want als ik thuiswerk dan gaat het niet op een al te rap tempo, maar aan de andere kant moet je dat even wennen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:09 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oeh, dat is wel lekker! Werk je dan ook écht thuis?
Ik kan mij namelijk voorstellen dat ik geen flikker doeOf naja, dat het op een langzaam tempo gaat...
Hahaquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:15 schreef teknomist het volgende:
Ja hoor, alleen wat langzamer in de zin dat ik ook 's avonds dingen doe en dus alles wat meer verspreid.Ik word helaas wel erg afgeleid door internet, muziekinstrumenten, hond e.d.
Ja, dat dus. Straks even tanken en de auto wassen. Maar dat maakt verder niet uit, afspraken (targets) zijn afspraken en hoe je je tijd indeelt is niet zo belangrijk dan.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
HahaIk zou dan denken; "Och... ik kan nu ook wel even naar de stad / ik kan nu ook wel even een aflevering van Grey's kijken"
Oke, dat is wel tofquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:22 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ja, dat dus. Straks even tanken en de auto wassen. Maar dat maakt verder niet uit, afspraken (targets) zijn afspraken en hoe je je tijd indeelt is niet zo belangrijk dan.
Ja, ik word er immers voorbetaald. Normaliter zit ik bij een klant, maar als een opdracht afloopt zit er vaak een tijd tussen je oude en nieuwe opdracht. Aangezien ik een vast contract heb, word ik gewoon doorbetaald en kan ik natuurlijk niet gaan zitten luieren thuis. Dus een intern project, vakantiedagen opnemen of een opleiding volgen. Allemaal wel op een relaxter tempo.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oke, dat is wel tofEn ja, als het "moet" dan doe je het toch wel denk ik...
Dat is wel fijn in ieder geval! Beetje "vakantie achtig"quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:28 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ja, ik word er immers voorbetaald. Normaliter zit ik bij een klant, maar als een opdracht afloopt zit er vaak een tijd tussen je oude en nieuwe opdracht. Aangezien ik een vast contract heb, word ik gewoon doorbetaald en kan ik natuurlijk niet gaan zitten luieren thuis. Dus een intern project, vakantiedagen opnemen of een opleiding volgen. Allemaal wel op een relaxter tempo.
Zes weken? Doe maar luxe meneer!quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:30 schreef teknomist het volgende:
Ja, net 6 weken vakantie gehad.Maar hopelijk wordt het een leuke opdracht in Tilburg.
Dat lijkt veel op datgene waar ik ook mee zit. Contracten bij klanten etc van de ene naar de ander en soms doorbetaald thuis zitten.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:28 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ja, ik word er immers voorbetaald. Normaliter zit ik bij een klant, maar als een opdracht afloopt zit er vaak een tijd tussen je oude en nieuwe opdracht. Aangezien ik een vast contract heb, word ik gewoon doorbetaald en kan ik natuurlijk niet gaan zitten luieren thuis. Dus een intern project, vakantiedagen opnemen of een opleiding volgen. Allemaal wel op een relaxter tempo.
Wel veel overuren in 2009 natuurlijk gedraaid.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zes weken? Doe maar luxe meneer!
Detacheringswerk.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:31 schreef Chinless het volgende:
[..]
Dat lijkt veel op datgene waar ik ook mee zit. Contracten bij klanten etc van de ene naar de ander en soms doorbetaald thuis zitten.
Juist... zit jij ook in de IT of?quote:
Check anders mijn homepage even.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:42 schreef Chinless het volgende:
Het is blijkbaar vandaag moederdag....http://forum.fok.nl/topic/1398105/
[ link | afbeelding ]
Klik op het kado om het open te maken!
Nee, gelukkig niet.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:41 schreef Chinless het volgende:
[..]
Juist... zit jij ook in de IT of?
Dus voor al mijn kapitalen schulden, moet ik bij jou zijnquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:46 schreef teknomist het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet.Ik zit in de finance.
Nee.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:47 schreef Chinless het volgende:
[..]
Dus voor al mijn kapitalen schulden, moet ik bij jou zijn
Rot voor jequote:Op woensdag 20 januari 2010 16:38 schreef teknomist het volgende:
Er stond nog steeds een hele rij bij de wasstraat.
Dat had een goede oplossing geweestquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:47 schreef teknomist het volgende:
Ik had natuurlijk in de wasstraat kunnen plassen, het wordt toch weggespoeld.
Wat heb je het toch zwaar!quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:28 schreef teknomist het volgende:
Gezien mijn flexibele werkrooster, toch maar eens een kroeg opzoeken vanavond.
Heb dit wel gehad wanneer ik vanuit de 105 steeds de 107 moest missen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:50 schreef Ireyon het volgende:
Zijn er hier ook mensen uit Bergen die weleens met de bus naar het station gaan? Zo ja, hebben ze daar ook de dienstregeling zodanig verandert dat je zowel op de heen- als terugreis altijd je aansluiting op 1 minuut zal missen?
Zaterdag ben ik in Steenbergen geweest, er stond inderdaad een hele rij.quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:38 schreef teknomist het volgende:
Er stond nog steeds een hele rij bij de wasstraat.
Hehe, succesquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:31 schreef teknomist het volgende:
Inderdaad, ik ga nu gewoon alle werkdruk en beslommeringen wegdrinken.
Dat werkt alleen voor vrouwen hèquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:06 schreef Stali het volgende:
Gewoon vriendelijk lachen dan doen ze het wel.
Toen R'daal open lag heb ik vaak mijn aansluiten met de trein gemistquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:36 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Dat werkt alleen voor vrouwen hè
Maar 'k ben niet de enige die er last van heeft, zo te lezen
Wat krijg je gratis? De helft van een wasbeurt?quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:29 schreef Chinless het volgende:
Als je nu wast bij tankstation de meeuw...dan krijg je de helft gratis.
Ja. 50% is gratis. Mag jezelf kiezen of je links, rechts, boven, onder, voor of achter gratis wil.quote:Op donderdag 21 januari 2010 00:06 schreef TjetMaster het volgende:
[..]
Wat krijg je gratis? De helft van een wasbeurt?
bronquote:bREDA - Toeristen en recreanten hebben in 2008 bijna 1,5 miljard euro uitgegeven in West-Brabant. Dat blijkt uit een onderzoek van de Bredase hogeschool NHTV dat donderdag 21 januari gepresenteerd werd.
In de zomer van 2008 hebben negentien gemeenten in West-Brabant en Tholen in de Strategische Agenda West-Brabant vastgesteld dat het toerisme in de regio bevorderd moest worden. Donderdag 21 januari, bijna anderhalf jaar na het creëren van de doelstellingen, wordt daarom aan de hand van onderzoeksresultaten gekeken hoe het toerisme in de regio zich heeft ontwikkeld.
Uit dit onderzoek blijkt dat toeristen in 2008 ongeveer 600 miljoen euro hebben uitbesteed in de West-Brabantse filiaalhandel. Ook de horeca stond met meer dan 400 miljoen garant voor een groot deel van de totale opbrengst. Entreekosten (parkeerplaatsen, fietsverhuur) brachten iets minder geld in het laatje en staan met ongeveer 200 miljoen euro op een derde plek.
Vakantie
Zowel Nederlandse en buitenlandse toeristen brachten ongeveer 3 miljoen vakantieovernachtingen door in de regio, met name in vakantiewoningen of op campings. Als daguitje was West-Brabant daarentegen ook populair, aangezien in 2008 bijna 64 miljoen uitstapjes werden ondernomen. Vooral ‘funshoppen’ was een veel ondernomen activiteit, hoewel de vakantiedagen vaak ook wandelend of fietsend doorgebracht.
Het vaargebied van West-Brabant boert eveneens goed. Per passerende boot werd er gemiddeld 112 euro uitgegeven en uit enquêteonderzoek blijkt dat deze passanten het vaargebied met een 7.3 beoordelen. Wel geven zij aan dat er ruimte is verbetering. Zo pleiten zij voor meer aanlegplaatsen in het buitengebied en een toename van activiteiten in de havens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |