De rest snapte de opmerking van Styliste ook niet, maar ze had het echt over breda...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:26 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Niet. Anders zouden jullie niet over Auto_ beginnen
Auto_ zit ook wel eens in Breda toch ?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:26 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Niet. Anders zouden jullie niet over Auto_ beginnen
Ja daar ook al jaquote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:36 schreef Chinless het volgende:
[..]
Auto_ zit ook wel eens in Breda toch ?
hardwerkende? auto_ zei gisteren nog maar 4uur te gaan werken in de weekquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:03 schreef Ireyon het volgende:
't Is geen weekend meer hè, dan is het wat rustiger met al die hardwerkende West-Brabanders hier
'k Neem aan dat ze tussendoor ook hard aan het studeren isquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:04 schreef Chinless het volgende:
[..]
hardwerkende? auto_ zei gisteren nog maar 4uur te gaan werken in de week
Ik studeer inderdaad & ik werk ook op zaterdag ergens andersquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:04 schreef Chinless het volgende:
[..]
hardwerkende? auto_ zei gisteren nog maar 4uur te gaan werken in de week
Ik moet een PM sturen en vervolgens post je nog net niet het gehele pm-etje.quote:
Veel plezier!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:17 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Zeg mensen, ik ga er even een paar dagen tussenuitSucces met de topics en jullie zien me vanzelf wel weer verschijnen
![]()
Joost.quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:45 schreef Chinless het volgende:
Hoi.
teknomist, hoe heet jij nou eigenlijk IRL.
Ik ken bijna van iedereen zn echte naam, behalve jou![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |