klotequote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:12 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Hoe gaat het met de Google-kaart?
Dat gaat over een feestje bij mij thuis haha.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:05 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Goedemorgen![]()
Wie is er nou reclame voor de meet aan het maken in Tilburg?
Goeiequote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:48 schreef Chinless het volgende:
[..]
klote.
Ik heb Windows 7 op mijn pc, en google earth flipt steeds, dus ik had het na 4x wel gezien.
Vanavond ben ik weer op die zelfde pc als dit weekend en daar staat alles nog, dus dan voeg ik de overige even toe maak ik gelijk een backup en die neem ik mee naar mijn pc. Dan gaat het hopelijk sneller.
Is die meet in Heerle?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat gaat over een feestje bij mij thuis haha.
Daar woon ik hè. haha. Komt omdat ik zei dat wij nog genoeg bier hadden en zodoende kwam dit eruit...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:59 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Is die meet in Heerle?
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:18 schreef Crazy-M het volgende:
[ Op dinsdag 19 januari 2010 09:10 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Partymeet in West-Brabant![]()
West-Brabant #3 Met Milfs ]
pfft, amateuren topic
Ik heb er nog 2 of 3 staanquote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:58 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
GoeieHopelijk melden zich nog wat West-Brabantse users vóór vanavond..
OEHH BIER !!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:01 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Daar woon ik hè. haha. Komt omdat ik zei dat wij nog genoeg bier hadden en zodoende kwam dit eruit...
quote:
Waar woont Loedertje? Ze zei alleen waar ze gewoond had..quote:
Tuinwijkquote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:12 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Waar woont Loedertje? Ze zei alleen waar ze gewoond had..
Nietquote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:54 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Ik wordt Tilburg #175 Partymeet in West-Brabant uitgepest
Je kan ook online op Google Maps een handige kaart maken hè? Dan wordt de kaartinfo online opgeslagen (of je kan ervoor kiezen om die zelf te hosten)quote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:48 schreef Chinless het volgende:
[..]
klote.
Ik heb Windows 7 op mijn pc, en google earth flipt steeds, dus ik had het na 4x wel gezien.
Vanavond ben ik weer op die zelfde pc als dit weekend en daar staat alles nog, dus dan voeg ik de overige even toe maak ik gelijk een backup en die neem ik mee naar mijn pc. Dan gaat het hopelijk sneller.
Welquote:
Dankjequote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:54 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Ik wordt
quote:
we hadden het over het breda topicquote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:19 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Dankje![]()
En nu beweert een Tilburger dat zonder hun ''inbreng'' dit topic niet loopt
Niet. Anders zouden jullie niet over Auto_ beginnenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |