Iemand was ons voor, hahaquote:Op maandag 18 januari 2010 09:33 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Okee zal ik hem dichtdoen of jij?
Ik heb morgen en donderdag tentamens uit het eerste jaar en ik heb ook geen zinquote:Op maandag 18 januari 2010 09:34 schreef Ireyon het volgende:
D-Day voor mij vandaag.. vanmiddag tentamen en ik voel me nu al brak
quote:Op maandag 18 januari 2010 09:34 schreef Ireyon het volgende:
D-Day voor mij vandaag.. vanmiddag tentamen en ik voel me nu al brak
't Begint ook echt al bij het opstaan.. 'k Had m'n wekker op 7 uur gezet en zie hier, net 10 minuten wakkerquote:Op maandag 18 januari 2010 09:35 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb morgen en donderdag tentamens uit het eerste jaar en ik heb ook geen zin
Murrugeehhhquote:
Haha. Ik had een slaapdienst op mijn werk, dus ik was vroeg wakker & op tijd thuis. Nu lig ik in bed, tv & laptop aan. Mijn papieren liggen geduldig naast mij te wachtenquote:Op maandag 18 januari 2010 09:38 schreef Ireyon het volgende:
[..]
't Begint ook echt al bij het opstaan.. 'k Had m'n wekker op 7 uur gezet en zie hier, net 10 minuten wakker
Mother(s) I('d) like to fuckquote:Op maandag 18 januari 2010 09:38 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Murrugeehhh
Wat is een milf ook alweer?:P
Post je probleem in DIG.. Heeft bij mij ook geholpenquote:Op maandag 18 januari 2010 09:41 schreef automatic_ het volgende:
Blegh, QuickQuote en smiley's aanklikken werkt niet meer
Ja, hij is alleen wel geboren in de Peel.quote:Op maandag 18 januari 2010 00:17 schreef Stali het volgende:
[..]
Charly is een echte Bergernaar.
[ afbeelding ]
Hondje van Teknomist.
Mogguh Tekquote:Op maandag 18 januari 2010 09:43 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ja, hij is alleen wel geboren in de Peel.
Het werkt in IE wel en FF niet, dus het zal wel aan FF liggen. Nu hoorde ik al dat Java aan moet staan, maar dat staat aan.... Stom gedoe! Haha.quote:Op maandag 18 januari 2010 09:43 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Post je probleem in DIG.. Heeft bij mij ook geholpen![]()
Miniatuurweergave laadt niet
Dan is hij niet echtquote:Op maandag 18 januari 2010 09:43 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ja, hij is alleen wel geboren in de Peel.
Goedemorgen!quote:
quote:
Ik accepteer het hoor!quote:
quote:En dan denk ik aan Brabant want daar brandt nog licht.
quote:rrrr rrrr
Je was me voor:Pquote:Op maandag 18 januari 2010 09:48 schreef automatic_ het volgende:
Je kan je onderschrift weer aanpassen teknomist
GMTAquote:Op maandag 18 januari 2010 09:48 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Oproep aan Ireyon, Teknomist en Chewbacca_maatschappij:
Pas de link in je ondertitel even aan![]()
Pas op wat je zegt hèquote:
rrrr rrrrquote:
Groningenquote:Op maandag 18 januari 2010 09:50 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
rrrr rrrr
Ben jij van't westen?
quote:Op maandag 18 januari 2010 09:50 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Groningen![]()
Maar ik vind Limburg en Brabant veel relaxter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |