Ja, maar 'leraars' kan alleen maar enkelvoud zijn, terwijl 'der' meervoud is. Dus 'der leraars' kan niet.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:01 schreef sp3c het volgende:
maar de smackdown der leraars is 1 evenement niet meerdere
daar zijn dan toevallig meerdere leraren bijj gewond geraakt maar dat doet er volgens mij niet toe
Leraars kan prima als meervoudsvorm. Het staat zelfs in de Van Dale.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:50 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Van Dale:
le·raar de; m,v -raren, -s iem die onderwijs geeft
Leraars kan wel, maar alleen als genetivus-vorm: Des leraars, en dan is het weer enkelvoud
de naamvallen .. nominatief, genitief, datief, accusatief ..quote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:53 schreef sp3c het volgende:
de wat vorm???
je maakt het ingewikkelder!
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/498/quote:Beide vormen zijn correct. Het gebruik van de meervoudsvorm leraars is standaardtaal in Belgiė.
hoi moussie. alles kits? ?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:40 schreef moussie het volgende:
[..]
de naamvallen .. nominatief, genitief, datief, accusatief ..
maar dit zegt taaladvies ervan
[..]
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/498/
gaat wel .. beetje depri van dat koud, grijs en nat, van mij mag het wel zomer wordenquote:
die link kreeg je net van mij!!!!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:40 schreef moussie het volgende:
[..]
de naamvallen .. nominatief, genitief, datief, accusatief ..
maar dit zegt taaladvies ervan
[..]
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/498/
ben ook he-le-maal klaar met de winter.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:04 schreef moussie het volgende:
[..]
gaat wel .. beetje depri van dat koud, grijs en nat, van mij mag het wel zomer worden
Hier ook! Het wordt tijd weer wat tropische eilanden te koloniseren.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:30 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ben ook he-le-maal klaar met de winter.
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:42 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Hier ook! Het wordt tijd weer wat tropische eilanden te koloniserenfrequenteren.
Koloniseren moeten we niet meer willen.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:02 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Frequenteren kost alleen maar geld. Koloniseren levert wat op!
He Drugshond, hoe is het, waar werk je tegenwoordig?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:05 schreef Drugshond het volgende:
Boven de rivier moeten ze terug schenken aan de Noordzee.
waarschijnlijk onder de rivieren.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:08 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
He Drugshond, hoe is het, waar werk je tegenwoordig?²
Ongetwijfeld, toen we nog collega's waren zaten we in Veldhoven.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:10 schreef zoalshetis het volgende:
waarschijnlijk onder de rivieren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tilburg, non-IT stuur wel een afdeling aan (20 man).
Collega's liggen in een deuk (schijn IRL goed keet te kunnen trappen, ze missen mij als ik vakantie opneem).
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:33 schreef Disana het volgende:
Marokkanen bemoeien zich met inhoud krant
Broer scooterrijder bedreigt krant
3 dicht, we gaan gewoon in één verderquote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:42 schreef Dwersdriever het volgende:
Wat dachten jullie ervan om deze vier topics eens samen te smelten?
Jongens op gestolen scooter rijden voetganger dood
Arts bij hulp na fatale aanrijding bedreigd
Broer scooterrijder bedreigt krant
Marokkanen bemoeien zich met inhoud krant
Alle topics gaan over dezelfde twee jongens en hun familie.
Speciaal voor de gelegenheid geregistreerd? Een kloonscan lijkt me ook wel nuttig.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:56 schreef capricia het volgende:
Kan iemand iets aan deze outburst doen:
Geen 'dwangarbeid' in bijstand
De dame in kwestie verdient dit zeker niet.
Hij is weer bezig.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:05 schreef Frutsel het volgende:
Gaat lekker in de bijstandstopics de laatste tijd
EDIT: bedankt sp3c![]()
Was al opgemerkt. Zie ander topicquote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:56 schreef capricia het volgende:
[..]
Is dit dezelfde kloon?
Geen 'dwangarbeid' in bijstand
1 plaatje was gerelateerdquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:20 schreef sp3c het volgende:
we zien graag dat je iets meer moeite doet voor een topic dan het artikel copy pasten en er twee ongerelateerde foto´s bijzetten
dit gedogen we tot op zekere hoogte maar dit is wel een heel erg 400 in een dozijn topic
zo lopen er nog wel een aantal over hoofddoekjes
daar gaat het mij toch niet om...quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:52 schreef sp3c het volgende:
ik heb het toch niet over de bron gehad
Gaat niet meer, gezien de grootte van beide topics. Eentje is bijna vol en de andere heeft een prima OP om apart te lopen. Als die ene vol is kunnen we nog verder in deze.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:50 schreef Dwersdriever het volgende:
Dit onderwerp blijft dubbele topics genereren.
‘Het is één grote nachtmerrie die alsmaar erger wordt.’
Arts bij hulp na fatale aanrijding bedreigd
Gaarne samensmelten.
Daar had ik geen rekening mee gehouden, maar het is goed als de discussie op één plek wordt gevoerd. Overigens is de openingspost niet veel anders dan de tussenpost die ik uren eerder in dat andere topic heb gepost.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:53 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Gaat niet meer, gezien de grootte van beide topics. Eentje is bijna vol en de andere heeft een prima OP om apart te lopen. Als die ene vol is kunnen we nog verder in deze.
Klopt zag ik net ook. Kan ook prima daar gepost worden zoals jij deed hoor. Alleen nu heeft het nog weinig zin en kan dat topic dan maar prima deel 2 wordenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:10 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Daar had ik geen rekening mee gehouden, maar het is goed als de discussie op één plek wordt gevoerd. Overigens is de openingspost niet veel anders dan de tussenpost die ik uren eerder in dat andere topic heb gepost.
Dank je
Niet echt, de gebeurtenis ( interview) rechgtvaardigd een eigen topic, zeker omdat deze TT duidelijk aangeeft wat er nś speelt.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:10 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Daar had ik geen rekening mee gehouden, maar het is goed als de discussie op één plek wordt gevoerd. Overigens is de openingspost niet veel anders dan de tussenpost die ik uren eerder in dat andere topic heb gepost.
Dank je
Allochtoon.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:28 schreef yvonne het volgende:
rechgtvaardigd
Het is jullie forum :-)quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Niet echt, de gebeurtenis ( interview) rechgtvaardigd een eigen topic, zeker omdat deze TT duidelijk aangeeft wat er nś speelt.
Het oude topic is bij veel mensen in het geheugen weggezakt waardoor het niet opnieuw gelezen wordt en de post verloren gaat.
Gebeurtenissen als deze verdienen écht een eigen topic.
Je hebt wel door dat jouw reactie nog een stuk verder gaat?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:25 schreef cheqy het volgende:
Op persoonlijke aanvallen zit ik niet te wachten eigenlijk.
Ziekenhuispersoneel opnieuw bedreigd
fixed volgens mijquote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:25 schreef cheqy het volgende:
Op persoonlijke aanvallen zit ik niet te wachten eigenlijk.
En nog één.
Wees eens wat duidelijkerquote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:02 schreef Dr.Nikita het volgende:
Goed zo Paddy, je leert het nog eens. Nu nog volhouden.
Ja, gewoon vergeten.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:20 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Dat je dat ingebedde quote alsnog hebt verwijderd.
Doe je wel vaker.quote:
Als je kapt met vals beschuldigen over hele bevolkingsgroepen. Dat jij wat moeite hebt in een topic waar het specifiek gaat over marokkanen die weer bedreigen en een sarcastische opmerking wordt geplaatst is logisch dat het over die gasten gaat maar dat gaat weer eens boven je pet als je die al hebt.quote:Kap er trouwens eens mee om hele bevolkingsgroepen als ziekte weg te zetten. Iets anders kan ik van die post niet maken.
Als je zo gaat beginnen, Er zijn in islamitische landen meer pedofielen dan dat jij je kunt voorstellen. M.a.w. bull shit argument.quote:Het is hetzelfde als dat users zeggen dat pedofiele de blanken in de genen zitten. Wordt gewoon gemod.
zal vast wel, net als ik ook vast wel vaker posts van je moet modereren.quote:
WTF!quote:Als je kapt met vals beschuldigen over hele bevolkingsgroepen. Dat jij wat moeite hebt in een topic waar het specifiek gaat over marokkanen die weer bedreigen en een sarcastische opmerking wordt geplaatst is logisch dat het over die gasten gaat maar dat gaat weer eens boven je pet als je die al hebt.
Je probeert je eigen tekortkomingen op mij te projecteren maar zo werkt het niet.
Kan er niets anders van maken dan wat je schreef. Zoals ik al eerder schreef en PMde? Je schrijft maar wat je bedoelt!quote:Het is blijkbaar een Marokkaanse ziekte
En in westerse landen ook....dus?...en wanneer wordt gezegd dat het in de genen zit van? Dan wordt dat gewoon gemod ongeacht over welk ras wie het heeftquote:Als je zo gaat beginnen, Er zijn in islamitische landen meer pedofielen dan dat jij je kunt voorstellen. M.a.w. bull shit argument.
Zal de volgende keren je wel opmerkzaam op maken hoe slordig je met modereren bent.quote:
Daarom schreef ik al eerder: Zinloos. Maar toch probeer ik het je voor de laatste keer uit te leggen: Ik verdom het in een topic waar het specifiek over bepaalde dingen gaat om bij elke reactie een waslijst te schrijven van : die niet en die niet en die niet. Ben gvd geen moslm die elke keer dat als hij lult over zijn geweldige profeet om maar steeds erachteraan dat geleuter van: vrede zij met hem te plaatsen.quote:WTF!
[..]
Dat deed ik ook maar je snapt het niet.quote:Kan er niets anders van maken dan wat je schreef. Zoals ik al eerder schreef en PMde? Je schrijft maar wat je bedoelt!
[..]
[..]
Dus?quote:En in westerse landen ook....dus?...en wanneer wordt gezegd dat het in de genen zit van? Dan wordt dat gewoon gemod ongeacht over welk ras wie het heeft
Je doet maarquote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:41 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Zal de volgende keren je wel opmerkzaam op maken hoe slordig je met modereren bent.
[..]
en ik verdom het iedere keer maar op te draaien voor posts die jullie anders bedoelen dan dat er staat. Ook al meerdere keren uitgelegd, maar je wil het niet snappenquote:Daarom schreef ik al eerder: Zinloos. Maar toch probeer ik het je voor de laatste keer uit te leggen: Ik verdom het in een topic waar het specifiek over bepaalde dingen gaat om bij elke reactie een waslijst te schrijven van : die niet en die niet en die niet. Ben gvd geen moslm die elke keer dat als hij lult over zijn geweldige profeet om maar steeds erachteraan dat geleuter van: vrede zij met hem te plaatsen.
[..]
Dat deed ik ook maar je snapt het niet.
Bedreigen als een Marokkaanse ziekte zien (dat althans posten) ook niet. En die PM zoek ik nog wel op en stuur je hem dan door. Is alweer een tijd geledenquote:Dus?
O, een vaccin om genen aan te vullen bestaat niet en zal ook nooit bestaan en een PM heb ik ook al niet gezien.
Jij begint toch echt in de topics te klagen waarom een post verwijderd is. De reden mag duidelijk zijn.quote:Zinloos om over te ouwe neelen, ik maak je zelfs een compliment dat je vooral zo moet doorgaan en het is weer niet goed.
Ga jij eens goed lezen zegquote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:19 schreef zoalshetis het volgende:
wat had yvonne voor dag? zij gaat doodleuk de relmarokkanen vergelijken met joden tijden de tweede wereld oorlog.
echt té grof. en dat terwijl mutantje helemaal niet hoeft te ontploffen vanwege de milde posts die hij als tegenreactie krijgt.
fucking schandalig. yvonne ga je schamen!
Dan piep je wel anders.quote:
Joh, doe niet zo nerveus, jij snapt er wederom geen ruk van,quote:[..]
en ik verdom het iedere keer maar op te draaien voor posts die jullie anders bedoelen dan dat er staat. Ook al meerdere keren uitgelegd, maar je wil het niet snappen
[..]
[..]
Doe eens wat aan je interpretatie en leesvermogen. Echt, scheelt je een hoop frustraties.quote:Bedreigen als een Marokkaanse ziekte zien (dat althans posten) ook niet.
Doe maar niet en bespaar je de moeite.quote:En die PM zoek ik nog wel op en stuur je hem dan door. Is alweer een tijd geleden
[..]
Pardon?quote:Jij begint toch echt in de topics te klagen waarom een post verwijderd is.
Yep, de reden is duidelijk. Je mist een stuk interpretatievermogen.quote:De reden mag duidelijk zijn.
Precies.quote:en complimenten? Kom op. je wilde alleen maar even duidelijk maken dat ik een quote van je vergeten te verwijderen was.
Van mij hoef je je niet te schamen hoor.quote:Ik schaam me er meer voor dat ik de reactie die er op je quote kwam is blijven staan. Dat die reacties allemaal zolang zijn blijven staan schaam ik mij voor.
Jij snapt er werkelijk niets van.quote:Ik kwam op binnen toen het topic al op pagina vijf stond. Blijkbaar moet je hier 24/7 zitten omdat sommige users hier denken dat lurkers in iemands hoofd kunnen kijken en precies weten wat je met je post bedoelt.
Zie eerdere uitleg maar het is bij jou zinloos.quote:wanneer ik zeg in een topic over een aantal autochtone criminelen en zeg, Het is een ziekte die blijkbaar bij blanken voorkomt.. is er geen vaccin voor ? Zien users in mijn hoofd precies dat ik alleen die blanke misdadigers bedoel?
Fijn voor je.quote:Ik ga er trouwens vandoor nu. Feestvieren
oh. ik had het verkeerd? heb ik iets over het hoofd gezien?quote:
quote:
netzoals zoveel users lately. dus doe niet zo hypocriet, je weet precies waar ik het over heb. yvonne ook...quote:Op zondag 14 februari 2010 10:38 schreef sp3c het volgende:
dan rot je toch lekker een eind op?
lees die laatste post van je nog is door, er staat helemaal nix zinnigs in
je hebt je kritiek gegeven, Paddy reageert erop, jij bent weer is niet tevreden maar je MOET het laatste woord hebben en je komt vervolgens niet verder dan
doe wat aan je leesvermogen
doe niet zo nerveus
ik ben drnikita en ik heb altijd gelijk
bespaar je de moeite
doe wat aan je interpretatievermogen
bladiemoederfok!king bla
je zit gewoon te zeiken
Je zit zelf nog harder te zeiken omdat ik gvd het lef had om te melden dat ze een fucking ingebedde quote had vergeten.quote:Op zondag 14 februari 2010 10:38 schreef sp3c het volgende:
dan rot je toch lekker een eind op?
lees die laatste post van je nog is door, er staat helemaal nix zinnigs in
je hebt je kritiek gegeven, Paddy reageert erop, jij bent weer is niet tevreden maar je MOET het laatste woord hebben en je komt vervolgens niet verder dan
doe wat aan je leesvermogen
doe niet zo nerveus
ik ben drnikita en ik heb altijd gelijk
bespaar je de moeite
doe wat aan je interpretatievermogen
bladiemoederfok!king bla
je zit gewoon te zeiken
Over slim gesprokenquote:Op zondag 14 februari 2010 10:47 schreef sp3c het volgende:
nee ik zit te zeiken om je laatste post slimmerik
ik heb geen flauw idee waar je het over hebt en Yvonne spreek ik niet dagelijksquote:Op zondag 14 februari 2010 10:44 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
netzoals zoveel users lately. dus doe niet zo hypocriet, je weet precies waar ik het over heb. yvonne ook...
100% met jou eens. het zou toch van de gekke zijn als we niet meer kunnen zeggen, wat we willen zeggen terwijl we steeds meer maatschappelijk gelijk krijgen.quote:Op zondag 14 februari 2010 10:46 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Je zit zelf nog harder te zeiken omdat ik gvd het lef had om te melden dat ze een fucking ingebedde quote had vergeten.
Het wordt steeds gekker zeg.
nou als je het niet snapt moet je aan je interpretatie vermogen gaan werkenquote:
quote:Op zondag 14 februari 2010 10:48 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik heb geen flauw idee waar je het over hebt en Yvonne spreek ik niet dagelijks
zo iets?quote:Op zondag 14 februari 2010 10:49 schreef sp3c het volgende:
[..]
nou als je het niet snapt begrijpt moet je aan je interpretatievermogen gaan werken
nee zeg nou maar gewoon wat je bedoeltquote:Op zondag 14 februari 2010 10:50 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
ok
beschouw die post dan maar algemeen.
nee ik zei snaptquote:
je weet heel goed wat ik bedoel.quote:Op zondag 14 februari 2010 10:50 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee zeg nou maar gewoon wat je bedoelt
ja, mag je zeggen, maar het is geen nederlands.quote:
ik claim dan ook niet dat je dat talent zou moeten hebben. jonge!quote:Op zondag 14 februari 2010 10:55 schreef sp3c het volgende:
ik claim nergens goed Nederlands te spreken jonge
IK ZIT NIET TE ZEIKEN VERREKTE MÓNGOL. JIJ ZEIKT ALSOF JE EEN GEPENSIONEERDE VREEMDELINGLEGIONAIR BENT. jonge.quote:Op zondag 14 februari 2010 10:59 schreef sp3c het volgende:
ZIT DAN NIET ZO TE ZEIKEN VERREKTE POEPDOOS!!
jonge
hou dan op met janken. en ga je ding doen.quote:Op zondag 14 februari 2010 11:02 schreef sp3c het volgende:
nou ja zeg
zo oud ben ik toch helemaal niet
Correct.quote:Op zondag 14 februari 2010 10:11 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
oh. ik had het verkeerd? heb ik iets over het hoofd gezien?
Je weet niet eens waar het over gaat überzeikerd.quote:Op zondag 14 februari 2010 10:49 schreef sp3c het volgende:
[..]
nou als je het niet snapt moet je aan je interpretatie vermogen gaan werken
je zat gewoon te zeiken
leg uit, wat heb ik niet goed gelezen?quote:
Ik heb het ook zo gelezen.quote:Op zondag 14 februari 2010 11:09 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
leg uit, wat heb ik niet goed gelezen?
zoals ik je las was je gewoon de joden van toen met de marokkanen van nu aan het vergelijken. jij denkt serieus dat het zo in de vork steekt? hoe durf je!
zeker van jou. iemand die heel erg goed weet hoe de geschiedenis is.
Ik zeg dat je niet goed gelezen hebt en toch kom je meteen weer metquote:Op zondag 14 februari 2010 11:09 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
leg uit, wat heb ik niet goed gelezen?
zoals ik je las was je gewoon de joden van toen met de marokkanen van nu aan het vergelijken. jij denkt serieus dat het zo in de vork steekt? hoe durf je!
zeker van jou. iemand die heel erg goed weet hoe de geschiedenis is.
Van jou verbaast het me dan weer totaal nietquote:
Van jou verbaast mij al lang helemaal niets meer.quote:Op zondag 14 februari 2010 11:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
Van jou verbaast het me dan weer totaal niet
Doe's een linkje naar die post dan?quote:Op zondag 14 februari 2010 11:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik zeg dat je niet goed gelezen hebt en toch kom je meteen weer meten hoe ik durf.
Vreemd.
Juist omdat je weet dat ik iets meer van geschiedenis afweet dan de gemiddelde FOK!ker bevreemdt me deze uitval van je ten zeerste.
Gewoon vriendelijk vragen wat ik dan wel bedoelde is er niet meer bij,
jammer.
Jammer genoeg is het halve topic ge-edit zodat er hele verbanden wegzijn, vanaf hier:quote:Op zondag 14 februari 2010 11:17 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Doe's een linkje naar die post dan?
ja, ja. heb ik nu gedaan.quote:Op zondag 14 februari 2010 11:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jammer genoeg is het halve topic ge-edit zodat er hele verbanden wegzijn, vanaf hier:
Gewoon vragen, als je me niet begrijpt, zou weleens handiger zijn dan meteen mette gaan strooien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |