Als reactie op de volgende quote:quote:
Volgens mij snappen wij allen wel wat er met de knipoog-smiley van bijdehand bedoeld wordt. Doe er wat mee zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 08:09 schreef DustPuppy het volgende:
"Het waren helden, zeg ik. Helden!!!"
Tot zover de reactie van de Turkse gemeenschap.
Neem maar van me aan dat we lekker aan het debatteren zijn, van so called trollen is geen sprake. Daar is het onderwerp veels te serieus voor.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:34 schreef Monolith het volgende:
Moet dit overduidelijke getrol van BSB nou weer? Hij is inmiddels al weer een tijdje bezig.
Hoezo snap je het niet? En waarom zou je het willen modden? Het is in gewoon Nederlands en volgens de policy. Dat is in ieder geval mijn uitgangspunt.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:57 schreef sp3c het volgende:
ja
Ik kan me in geen van je beschuldigingen vinden. Ik vind duidelijkheid juist één van de eisen die ik stel aan een post. Als ik niet begrepen wordt schiet ik mijn doel voorbij.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:01 schreef sp3c het volgende:
het is gewoon vreemd en vaag en onsamenhangend over het algemeen
ik weet niet of ik ervan moet lachen of huilen
ik snap dat je ook je rolletje speelt met een fictief karakter maar leg het er niet zo dik bovenop wil je
Neem maar van me aan dat dat onzin is. Ga anders eens babbelen met Drugshond, dat is een collega van mij geweest.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:10 schreef sp3c het volgende:
ik denk dat regelmatig ja, nu weet ik het zeker![]()
"Volgens mij is dit niet serieus bedoeld" op een volkomen serieuze reactie is simpelweg trollen. Verder laat ik het wel aan de mods over.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Neem maar van me aan dat we lekker aan het debatteren zijn, van so called trollen is geen sprake. Daar is het onderwerp veels te serieus voor.²
Dan moet je eerst weten op wie dat sloeg, want ik heb niemand gequote. Als ik je vertel dat mijn post een reactie was op deze post (van Iblis):quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:18 schreef Monolith het volgende:
"Volgens mij is dit niet serieus bedoeld" op een volkomen serieuze reactie is simpelweg trollen. Verder laat ik het wel aan de mods over.
Ah, doe es. Ik heb ook twee homotopics op mijn handen moeten zittenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:25 schreef sp3c het volgende:
eeeecht hoor ... gewoon ... echt
ik moet echt de tranen uit mijn ogen vegen en wat anders gaan doen want de teksten die door mijn hoofd spoken moet ik hier maar niet neer gaan zetten
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:25 schreef sp3c het volgende:
eeeecht hoor ... gewoon ... echt
ik moet echt de tranen uit mijn ogen vegen en wat anders gaan doen want de teksten die door mijn hoofd spoken moet ik hier maar niet neer gaan zetten
beter van niet maar het volgende plaatje is een mooie samenvattingquote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah, doe es. Ik heb ook twee homotopics op mijn handen moeten zitten
Ik kan me erin vindenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:52 schreef sp3c het volgende:
[..]
beter van niet maar het volgende plaatje is een mooie samenvatting
[ link | afbeelding ]
koning van Spanje & president van Venezuela
1 woord: gé-ni-aal! Ik kan me die situatie nog goed herinneren. Goud!quote:
Aangepast, dat ook goed?quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:51 schreef Boldface het volgende:
Verzoek om aanpassing van de topictitel: Computer- en cijferproblemen bij politie 'catastrofaal'
Die titel dekt de lading niet meer, omdat dat problemen veel groter zijn dan eerst gemeld. Zie mijn aanvullende posts in het topic. Ik stel als titel voor:
Computerproblemen bij politie 'catastrofaal'
Mjah.. de bron ken ik zelf ook niet. Kan nergens een bevestiging vinden voor de cijfers die genoemd worden in andere bronnen. Prima als zon site gebruikt wordt, maar liever ook een andere bron d'r bij. Zon opmerking dan idd gewoon negeren of melden. Maar in dit geval twijfel ik. We kijken het nog even aan.quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:04 schreef Boldface het volgende:
NOS kost jaarlijks 47,4 miljoen euro
User haalt er kennelijk voldoening uit om in allerlei topics te klagen dat ze in NWS geopend zijn.
Grappig?????quote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:58 schreef Disana het volgende:
Gelovigen laten archeologisch rapport aanpassen
Staphorst: 6000 jaar jong
Weekenddubbelaartje, maar het ís dan ook grappig nieuws
Het is maar een dorpje.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:59 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Grappig?????
Het is te droevig voor woorden dat wetenschap in bepaalde gebieden ondergeschikt wordt gemaakt aan religie!
Dat was Den Briel ook in 1572....quote:
quote:Dit was geen serieus topic
Mjah.. .ik zat het topic al te lezen en wilde het vanaf bericht 1 al naar POL kicken, maar nuttig is een groot woordquote:Op maandag 1 februari 2010 18:52 schreef du_ke het volgende:
Wilders: Beste Els: doeiiiiii
Het regent weer nazivergelijkingen en dergelijke. Volgens mij heeft men weinig zin in een nuttige discussie.
Er staan weer een paar topics die naar [POL] kunnen.quote:Op maandag 1 februari 2010 19:15 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mjah.. .ik zat het topic al te lezen en wilde het vanaf bericht 1 al naar POL kicken, maar nuttig is een groot woord![]()
[Centraal] Wilders / PVV (Rechtszaak, etc.) #11
Kan hier prima in verder.
Wilders manipuleert Koranteksten heeft als onderwerp niets met politiek te maken, en zou daarom in huidige vorm moeten voortbestaan in NWS. Het gaat niet over een politiek voorstel of kamervragen gesteld door Wilders/PVV, het gaat over wat enkele experts hebben vastgesteld.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 01:44 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Er staan weer een paar topics die naar [POL] kunnen.
Wilders manipuleert Koranteksten
Wilders ontloopt weer het nationale debat.
Deze laat ik in NWS gezien de nieuwswaarde en omdat het niet echt over de PVV of andere politieke kwesties gaat. Meer over zijn rechtzaak. En dat kan ook in NWS.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 01:44 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Er staan weer een paar topics die naar [POL] kunnen.
Wilders manipuleert Koranteksten
Deze gaat wel naar POL. Mogen zij beslissen wat ze er mee gaan doen.quote:
beljische koeltoer als ik het goed begrijp?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:16 schreef sp3c het volgende:
ahum ... geen idee of het te subtiel was
maar het is dus niet fout, alleen ongebruikelijk (in Nederland)
hey moussie, alles kits?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:39 schreef moussie het volgende:
[..]
beljische koeltoer als ik het goed begrijp?
volgens mij wel, google zegt het volgendequote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:39 schreef moussie het volgende:
[..]
beljische koeltoer als ik het goed begrijp?
Van Dale:quote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:45 schreef sp3c het volgende:
[..]
volgens mij wel, google zegt het volgende
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/498/
we wachten met smart op Lord V
Genetivus. Tweede naamvalquote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:53 schreef sp3c het volgende:
de wat vorm???
je maakt het ingewikkelder!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |